* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 00:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
attila94 írta:
NagySándor írta:
Sziasztok,

végre elkészült az autóm, 7 hétig tartott a karosszéria és alváz felújítása, eddig állt. (hamarosan felteszek pár képet a megfelelő helyre) :)
Tegnap reggel töltés nélkül indult, de délután sikeresen lemerítettem az akksit. Este bebikáztuk, egész este töltöttem. Okostöltő szerint OK. Reggel izzít, pöcc-röff.
Viszont méregettem a töltést és fogyasztótól, alapjárattól függetlenül 12,9 - 13,2 V. Kérdés az, hogy ennyi elég lehet télen, napi 80km autókázással? 14,5 voltokat olvastam...?


Mit jelent az hogy méregetted? Hol méregetted? Milyen fogyasztókkal? Az akkumulátor kivezetésein meg kell jelennie 13,9...14,4V-nak. Az akksisarun mennyi van? A bikaponton? Ha hozzáférhető, a generátoron is mérj.


Ennyire nem méregettem, de holnap megteszem, köszi! De akksisarun 12,9 van alapjáraton lámpákkal, rádióval.


Az akksisaru, és az akkumulátor kivezetés különbségére figyelj oda. Eloxidálódhat a kivezetés, és a saru közötti kapcsolat is ha régen volt bolygatva valamint rosszabb esetben az akksisaru belülről de utóbbival csak off autón találkoztam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 11:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
NagySándor írta:
attila94 írta:
NagySándor írta:
Sziasztok,

végre elkészült az autóm, 7 hétig tartott a karosszéria és alváz felújítása, eddig állt. (hamarosan felteszek pár képet a megfelelő helyre) :)
Tegnap reggel töltés nélkül indult, de délután sikeresen lemerítettem az akksit. Este bebikáztuk, egész este töltöttem. Okostöltő szerint OK. Reggel izzít, pöcc-röff.
Viszont méregettem a töltést és fogyasztótól, alapjárattól függetlenül 12,9 - 13,2 V. Kérdés az, hogy ennyi elég lehet télen, napi 80km autókázással? 14,5 voltokat olvastam...?


Mit jelent az hogy méregetted? Hol méregetted? Milyen fogyasztókkal? Az akkumulátor kivezetésein meg kell jelennie 13,9...14,4V-nak. Az akksisarun mennyi van? A bikaponton? Ha hozzáférhető, a generátoron is mérj.


Ennyire nem méregettem, de holnap megteszem, köszi! De akksisarun 12,9 van alapjáraton lámpákkal, rádióval.


Az akksisaru, és az akkumulátor kivezetés különbségére figyelj oda. Eloxidálódhat a kivezetés, és a saru közötti kapcsolat is ha régen volt bolygatva valamint rosszabb esetben az akksisaru belülről de utóbbival csak off autón találkoztam.


Igen köszi, ilyenekre odafigyelek. Jó állapotban vannak a saruk. Méréseim: az akksinál 13,4 volt, elől 13,5V, fogyasztótól függetlenül és gázadásra sem megy feljebb. Ez nem 14,5 sajnos, de azóta nem merült le az akksi. Hát nem tudom most bolygassam-e a generátort megfele... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 10:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
attila94 írta:
NagySándor írta:
attila94 írta:
NagySándor írta:
Sziasztok,

végre elkészült az autóm, 7 hétig tartott a karosszéria és alváz felújítása, eddig állt. (hamarosan felteszek pár képet a megfelelő helyre) :)
Tegnap reggel töltés nélkül indult, de délután sikeresen lemerítettem az akksit. Este bebikáztuk, egész este töltöttem. Okostöltő szerint OK. Reggel izzít, pöcc-röff.
Viszont méregettem a töltést és fogyasztótól, alapjárattól függetlenül 12,9 - 13,2 V. Kérdés az, hogy ennyi elég lehet télen, napi 80km autókázással? 14,5 voltokat olvastam...?


Mit jelent az hogy méregetted? Hol méregetted? Milyen fogyasztókkal? Az akkumulátor kivezetésein meg kell jelennie 13,9...14,4V-nak. Az akksisarun mennyi van? A bikaponton? Ha hozzáférhető, a generátoron is mérj.


Ennyire nem méregettem, de holnap megteszem, köszi! De akksisarun 12,9 van alapjáraton lámpákkal, rádióval.


Az akksisaru, és az akkumulátor kivezetés különbségére figyelj oda. Eloxidálódhat a kivezetés, és a saru közötti kapcsolat is ha régen volt bolygatva valamint rosszabb esetben az akksisaru belülről de utóbbival csak off autón találkoztam.


Igen köszi, ilyenekre odafigyelek. Jó állapotban vannak a saruk. Méréseim: az akksinál 13,4 volt, elől 13,5V, fogyasztótól függetlenül és gázadásra sem megy feljebb. Ez nem 14,5 sajnos, de azóta nem merült le az akksi. Hát nem tudom most bolygassam-e a generátort megfele... :oops:

Feszszabályzó a generátorban!Lehet elfelejtették levenni a hegesztésnél a sarut :? És mindenképp vidd el villamosságishoz,mert ez a töltés,nem töltés!

_________________
Akkumulátor-Autóklíma


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Janek az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 21:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem felejtették el levenni, mert már előtte is így töltött. Köszi a tippeket, szétnézek fesszabályzó ügyben! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.01.03. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Nem tudom elfogadni.
Akkor gyárit kell venni. A 10 éves élettartam az utángyártott, pusztulós aksik élettartamának 5x-öse. Árban "csak" 2,5X-ös különbség van. És akkor még szívás sincs vele.


Erre a pontos megállapításra jöttem én is rá a történtek után. Kár, hogy nem előtte. :doglotlo:

Holnap, ha már nem döglődöm, én megyek alkatrészért. Láttam egy akciós szerviz katalógust, abban le volt írva, hogy miért bírják jól a gyári BMW akksik. Felidézni sajnos nem tudom, de a lényeg az volt, hogy megoldották, hogy a pozitív és a negatív lemezeket is egyforma technológiával tudják gyártani. Eddig az volt a probléma, ha egyformán csinálták a pozitív részt és a negatívot, gyors szulfátosodásnak indult a pozitív, kikristályosodott,lebomlott, vagy a bánat tudja mit csinált, nem emlékszem. Befényképezem majd.

Sajnos nem találom a dokumentet... :(

Megvan, nincs túl bőbeszédűen leírva....

Kalciumtechnológia.
A hagyományos hibrid akkumulátorok – amelyek
már csak a szabad piacon kaphatók – legfőbb alkotó-
elemei a kalcium-ötvözetből (PbCa) készült negatív,
valamint egy antimon-ötvözetből (PbSb) készült
pozitív, ólomrácsokból álló pólus. Kimagasló fizikai és
kémiai tulajdonságai miatt a kalcium-ötvözet pozitív
póluson való alkalmazása kifejezetten előnyös lenne.
Korábban azonban erre nem volt lehetőség, mivel
a kalcium-ötvözetű ólomlemezek erősen korrodálódtak.
Egy speciális eljárás segítségével a BMW képes volt
arra, hogy ugyanolyan fizikai tulajdonságokkal ruházza
fel mindkét pólust. Egy speciális, ezüstöt tartalmazó
adalékanyag alkalmazásával sikerült olyan rácsot
kifejleszteni a pozitív pólushoz, amely esetében a
kalcium-ötvözetek előnyeihez kitűnő korrózióállóság
társul.

A csomag tartalma.
- Akkumulátorok járulékos alkatrészek nélkül.
Minőségi jellemzők, értékesítési érvek.
- Hosszú élettartam és kis mértékű kopás
- Karbantartás-mentesség
- Nagy teljesítmény
- Stabil működés alacsony és magas
hőmérsékleten egyaránt
- Kitűnő minőségű anyagok
- Kimagasló üzembiztonság
- Kiemelkedően hatásos védelem a rozsdásodás,
valamint a belső rövidzárlatok ellen
- Folyamatos minőségellenőrzés

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 4 attila94, Bandi1978, NagyMatyas, Papi
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 03:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.09.19. 16:27
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Csákvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Hátha valaki járt már így és megosztja velem...

Valami mocskosúl szívja az akksim, mínuszokban 1nap és rottyon van. :(
Amit tudok és ezek alapján tippelek a szívásra,
generátor 14-et stabilan tölt,
akksi jó, mert E36-ba átrakva hetek után is pöcc-röff,
hétvégét leszámítva napi min. 60km gurul a kocsi...tehát visszatölt..

Igazság szerint nyár óta van meg, de csak a zordabb idő beálltával kezdte.
Előző tulaj elmondása szerint nála nem jelentkezett a hiba, garázsban állt, hétvégén használták csak.
Azóta semmi nem lett cserélve rajta, vagy szerelve, buherálva..

Tudom, villamosságis lesz a vége, csak hátha valaki tapasztalatból tudna egy kis iránymutatást adni.

Előre is köszi.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 07:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HunOutdoors írta:
Sziasztok,

Hátha valaki járt már így és megosztja velem...

Valami mocskosúl szívja az akksim, mínuszokban 1nap és rottyon van. :(
...

Az első számú gyanúsított ilyen esetben a fűtőmotor ellenállás aka "süni".

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 11:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Webasto-süni-navimodul-telefonmodul - rádiómodul közül lesz valamelyik.

Egyszerű módszerrel úgy lehet rájönni, melyik okozza, hogy a csatlakozójukat egyenként lehúzod.
Amelyik reggel elindul -persze feltöltött akksi mellett - az volt a hibás.
Ha 30d, akkor szerintem webasto lesz, annál elég a csomagtartóban kivenni a biztosítékot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 11:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HunOutdoors írta:
Sziasztok,

Hátha valaki járt már így és megosztja velem...

Valami mocskosúl szívja az akksim, mínuszokban 1nap és rottyon van. :(
Amit tudok és ezek alapján tippelek a szívásra,
generátor 14-et stabilan tölt,
akksi jó, mert E36-ba átrakva hetek után is pöcc-röff,
hétvégét leszámítva napi min. 60km gurul a kocsi...tehát visszatölt..

Igazság szerint nyár óta van meg, de csak a zordabb idő beálltával kezdte.
Előző tulaj elmondása szerint nála nem jelentkezett a hiba, garázsban állt, hétvégén használták csak.
Azóta semmi nem lett cserélve rajta, vagy szerelve, buherálva..

Tudom, villamosságis lesz a vége, csak hátha valaki tapasztalatból tudna egy kis iránymutatást adni.

Előre is köszi.

Üdv.


Azt írtad mínuszokban kezdte. Tükörfűtés, spricnifűtés?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 11:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
HunOutdoors írta:
Sziasztok,

Hátha valaki járt már így és megosztja velem...

Valami mocskosúl szívja az akksim, mínuszokban 1nap és rottyon van. :(
Amit tudok és ezek alapján tippelek a szívásra,
generátor 14-et stabilan tölt,
akksi jó, mert E36-ba átrakva hetek után is pöcc-röff,
hétvégét leszámítva napi min. 60km gurul a kocsi...tehát visszatölt..

Igazság szerint nyár óta van meg, de csak a zordabb idő beálltával kezdte.
Előző tulaj elmondása szerint nála nem jelentkezett a hiba, garázsban állt, hétvégén használták csak.
Azóta semmi nem lett cserélve rajta, vagy szerelve, buherálva..

Tudom, villamosságis lesz a vége, csak hátha valaki tapasztalatból tudna egy kis iránymutatást adni.

Előre is köszi.

Üdv.

Pedig ettől nyugodtan lehet akksi, E36 nem mérvadó, ott leveszed a gyújtást, onnan 0 fogyasztó van. De köss a negatív saru és a negatív pólus közé egy ampermérőt, kiderül 16 perc alatt.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.04.01. 15:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.01. 10:45
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nemrég vettem egy touring 520i-t,na eddig nem is volt vele gondom(november óta....)januárban új ajkai,abból is Varta Blue 95Ah hogy tuti legyen.
Na eddig tartott...
Megyek a kocsi felé,nyitnám a kulcsról,semmi.
Már kétszer játszotta el velem ezt a hétvégén,de most mérécskélni az ünnepekben nem tudok..
Ha van tippetek,szívesen várom!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.04.01. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KáBé írta:
Sziasztok!

Nemrég vettem egy touring 520i-t,na eddig nem is volt vele gondom(november óta....)januárban új ajkai,abból is Varta Blue 95Ah hogy tuti legyen.
Na eddig tartott...
Megyek a kocsi felé,nyitnám a kulcsról,semmi.
Már kétszer játszotta el velem ezt a hétvégén,de most mérécskélni az ünnepekben nem tudok..
Ha van tippetek,szívesen várom!!


Süni-webasto(ha van)-navimodul-rádiómodul-telefonmodul.

Ebben a sorrendben van a legnagyobb esély az egység önállósodására.
Csatit lehúzni egyenként, és amikor másnap indul, megvan a ludas.
Paraszt módszer, de egyszerű, ha nem tudod elvinni szakemberhez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.05.10. 07:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.16. 13:29
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! E39 520d touring. Mekkora ah aksi kell bele? Semmi extra nincs benne,ami enné az áramot. Se zene, semmi. Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.05.10. 18:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Unlimited írta:
Sziasztok! E39 520d touring. Mekkora ah aksi kell bele? Semmi extra nincs benne,ami enné az áramot. Se zene, semmi. Köszi!

80Ah-at hoz hozzá a katalógus. És valóban nem is kell nagyobb.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 09:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A napokban akkkut kellett cserélnem, és észrevettem (még csak most), hogy a kasztniból jön egy fehér műanyag cső a + oldal felé.
Gondolom ez az akku tetején lévő (talán) szellőzőnyílásba mehet.

Ez pontosan mi célt szolgál? Az akkuban fejlődő durranógáz elvezetésére szolgál?
Fontos bekötni ezt az akkumulátorba vagy sem? Lehet valami hátránya annak, hogyha nincs használva?

Köszönöm szépen! :franko:

Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 09:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A napokban akkkut kellett cserélnem, és észrevettem (még csak most), hogy a kasztniból jön egy fehér műanyag cső a + oldal felé.
Gondolom ez az akku tetején lévő (talán) szellőzőnyílásba mehet.

Ez pontosan mi célt szolgál? Az akkuban fejlődő durranógáz elvezetésére szolgál?
Fontos bekötni ezt az akkumulátorba vagy sem? Lehet valami hátránya annak, hogyha nincs használva?

Köszönöm szépen! :franko:

Tamás


Igen a durranógáz elvezetésére szolgált, a mai akksik zártak nincs is hova kötni a csövet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: cseptomi1211
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 10:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A napokban akkkut kellett cserélnem, és észrevettem (még csak most), hogy a kasztniból jön egy fehér műanyag cső a + oldal felé.
Gondolom ez az akku tetején lévő (talán) szellőzőnyílásba mehet.

Ez pontosan mi célt szolgál? Az akkuban fejlődő durranógáz elvezetésére szolgál?
Fontos bekötni ezt az akkumulátorba vagy sem? Lehet valami hátránya annak, hogyha nincs használva?

Köszönöm szépen! :franko:

Tamás


Igen a durranógáz elvezetésére szolgált, a mai akksik zártak nincs is hova kötni a csövet.

Ez csak az AGM akksikra igaz. Ólom-savason be kell kötni, akkor nem rohad el az akkudoboz.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: cseptomi1211
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 12:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A napokban akkkut kellett cserélnem, és észrevettem (még csak most), hogy a kasztniból jön egy fehér műanyag cső a + oldal felé.
Gondolom ez az akku tetején lévő (talán) szellőzőnyílásba mehet.

Ez pontosan mi célt szolgál? Az akkuban fejlődő durranógáz elvezetésére szolgál?
Fontos bekötni ezt az akkumulátorba vagy sem? Lehet valami hátránya annak, hogyha nincs használva?

Köszönöm szépen! :franko:

Tamás


Igen a durranógáz elvezetésére szolgált, a mai akksik zártak nincs is hova kötni a csövet.

Ez csak az AGM akksikra igaz. Ólom-savason be kell kötni, akkor nem rohad el az akkudoboz.


Köszönöm az infókat mindkettőtöknek.
Akkor rendelek egy cső végére való könyököt és bekötöm. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 16:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A napokban akkkut kellett cserélnem, és észrevettem (még csak most), hogy a kasztniból jön egy fehér műanyag cső a + oldal felé.
Gondolom ez az akku tetején lévő (talán) szellőzőnyílásba mehet.

Ez pontosan mi célt szolgál? Az akkuban fejlődő durranógáz elvezetésére szolgál?
Fontos bekötni ezt az akkumulátorba vagy sem? Lehet valami hátránya annak, hogyha nincs használva?

Köszönöm szépen! :franko:

Tamás


Igen a durranógáz elvezetésére szolgált, a mai akksik zártak nincs is hova kötni a csövet.

Ez csak az AGM akksikra igaz. Ólom-savason be kell kötni, akkor nem rohad el az akkudoboz.


BMW akksival vettem, azon volt hova dugni a könyököt, csak a könyök hiányzott.

Most hagyományos Exide van, le van dugózva a könyök helye.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
attila94 írta:
Gallaca írta:
attila94 írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

A napokban akkkut kellett cserélnem, és észrevettem (még csak most), hogy a kasztniból jön egy fehér műanyag cső a + oldal felé.
Gondolom ez az akku tetején lévő (talán) szellőzőnyílásba mehet.

Ez pontosan mi célt szolgál? Az akkuban fejlődő durranógáz elvezetésére szolgál?
Fontos bekötni ezt az akkumulátorba vagy sem? Lehet valami hátránya annak, hogyha nincs használva?

Köszönöm szépen! :franko:

Tamás


Igen a durranógáz elvezetésére szolgált, a mai akksik zártak nincs is hova kötni a csövet.

Ez csak az AGM akksikra igaz. Ólom-savason be kell kötni, akkor nem rohad el az akkudoboz.


BMW akksival vettem, azon volt hova dugni a könyököt, csak a könyök hiányzott.

Most hagyományos Exide van, le van dugózva a könyök helye.

Ki kell húzni azon az oldalon ahová a a cső megy és betolni egy könyököt. Szállítási dugasz. Ezek a "gondozásmentes" akksik csak azért azok részben, mert van egy labirint lecsapató rendszer bennük, hogy a víz ne távozzon a gázzal együtt. Lecsapatja, visszavezeti. Ennyi. AGM zárt teljesen, de túlnyomásszelep azokban is van.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator