* *
Pontos idő: 2017.11.20. 23:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 779 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.05. 21:17
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
handgeschaltet írta:
" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
indeus írta:
handgeschaltet írta:
" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.


Igen, de ha belepróbálnál egy másik aksit, akkor sokkal könnyebb lenne a helyzet. Nem tudom, hol laksz, de a nagyobb városokban szokott lenni olyan aksis, aki kiszáll csere aksival, utána meg vehetsz náluk egy újat. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: indeus
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 22:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.05. 21:17
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
indeus írta:
handgeschaltet írta:
" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.


Igen, de ha belepróbálnál egy másik aksit, akkor sokkal könnyebb lenne a helyzet. Nem tudom, hol laksz, de a nagyobb városokban szokott lenni olyan aksis, aki kiszáll csere aksival, utána meg vehetsz náluk egy újat. :wink:


Akko veszek holnap egy akkut. Ahogy olvasgattam ezt a topikot (meg amit már sokan tanácsoltak), arra jutottam, hogy megveszem a legolcsóbb 75Ah-ta, amire van 2 év gari. Létezik, hogy minden akku 2 év után meghal? Mondjuk ez az önindítós probléma nyugtalanít, de ha visszatér az élet a gépbe, akkor már a trélert megúsztam (kb annyi lett volna, mint egy akku). Köszönöm szépen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.03.29. 23:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5310
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
indeus írta:
handgeschaltet írta:
" az áramerősség mérő 0 alatt még mindig, úgy hogy kb 2 órája töltöm"

Szia.
A leirtak alapján szerintem cellazárlatos az akku.


Ez okozhatta az egész leírt kálváriát?
Mindenesetre furcsa, hogy még bebikázni se tudtuk az autót.

Nem furcsa! Amíg a rossz akku benne van a kocsiban és úgy bikázod, a rossz akku megszívja a jót. Nem marad ereje a kábelen keresztül indítani, amíg dupla terhelés alatt van. Be kell tenni a helyére a jó akkut, akkor menni fog. Sokszoros tapasztalat!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: indeus
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 17:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.05. 21:17
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az akkumulátor volt a hibás. Ma reggel beraktam és jár a sor6, mint a vaj :D

:franko:

köszi mindenkinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek indeus az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 12:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.27. 13:42
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
E39nél ha akkut cserélek azt kell regisztrálni az autóhoz? Vagy az csak E60-nál van?

Köszi a válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 13:01 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 315
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 47 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bozokizs írta:
Sziasztok!
E39nél ha akkut cserélek azt kell regisztrálni az autóhoz? Vagy az csak E60-nál van?

Köszi a válaszokat!


Nem kell regisztrálni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 09:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 360
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Az akkucsere helyett mennyire lehet életképes az akkutöltés ilyen új okostöltővel? "Olyan, mintha új lenne" mondták akik használják...
Igaz az, hogy ezesetben nem kell kivenni az autóból az akksit, így tölthető, és akár két hétig is rajta lehet hagyni, nem melegszik fel, nem okoz problémát, hogy ne merüljön le?
Nyugodt szívvel ott lehet hagyni csukott garázsban?

Illetve még egy dolog, ha mégis kiveszem az akksit, az elektromos rendszer hogyan reagál, amikor visszahelyezzük, nem bolondul meg?
A riasztó visítani fog mondták, de azt csitítjuk addig az immobival...

Köszönöm,

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 13:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 315
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 47 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Sziasztok,

Az akkucsere helyett mennyire lehet életképes az akkutöltés ilyen új okostöltővel? "Olyan, mintha új lenne" mondták akik használják...
Igaz az, hogy ezesetben nem kell kivenni az autóból az akksit, így tölthető, és akár két hétig is rajta lehet hagyni, nem melegszik fel, nem okoz problémát, hogy ne merüljön le?
Nyugodt szívvel ott lehet hagyni csukott garázsban?

Illetve még egy dolog, ha mégis kiveszem az akksit, az elektromos rendszer hogyan reagál, amikor visszahelyezzük, nem bolondul meg?
A riasztó visítani fog mondták, de azt csitítjuk addig az immobival...

Köszönöm,

Papi


Ha egy akksi csereérett, cseréld ki semmilyen töltő nem hozza vissza a közhiedelemmel ellentétben. A legrosszabbkor fog otthagyni...

Egy ismert előéletű, vagy új akksi mellé érdemes beszerezni egy okostöltőt, de megbízható forrásból ne a "jozsóról", ebayről, alibaba stb.

Ezekkel nem kell levenni az akkumulátor sarukat, amikor a generátor tölti az akksidat akkor se veszed le a sarut? :)) A legtöbb egyébként hülyebiztos, túláram, melegedés, ha véletlenül ráindítanál az autóra, stb...

Ezek szabályozott töltők (mint amikor a generátor töltését is az ECU vezérli), már el lehet felejteni a "ruszki" töltőt amit felügyelni kellet, savazni stb stb

Száraz, biztonságos garázsban, megfelelően rögzítve a töltő csipeszeket nyugodtan ott lehet hagyni a garázsban. Veteránautókat is így tartják Októbertől-Áprilisig.

96-os autóm van, utólagos gányolás nélküli, gyári riasztóval semmilyen meglepetés nem jár az akksicserével. Alap dolgok: fogyasztók kikapcsolva, ajtók becsukva, kulcs zsebben.

Az akksisarukat szétszedtem, és villanyszereléskor használt "saru"-t raktam be a csavar alá amibe biztosan kapaszkodik a töltő csipesze. A motortérben nem találtam "tiszta" testpontot, azzal nem érdemes kísérletezni (a feszültségesés miatt), a gyári sarura (ez még nem "robbanós sarus") nem illeszkedett biztosan a töltő csipesz.

Hobbiautó, többnyire hétvégente használom szokásos körökre (<50km, több megszakítással). Alkalomadtán megsétáltatom vagy kirándulunk vele, de nem hasonlítható azokhoz akik napi szinten mennek annyit, hogy vissza is töltsön.

Pl. tudtommal mentők, tűzoltók eleve így állnak készenlétben, hogy rajtuk van egy "köldökzsinór" a lökhárítóba csatlakoztatva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Papi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 20:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1445
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 511 alkalommal
Kapott köszik: 323 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 21:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 483 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Amely jó ár/érték aránnyal és SOK garival kapható :!: Lassan minden gyártónál neuralgikus pont az élettartam. :(

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 21:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5310
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 08:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1445
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 511 alkalommal
Kapott köszik: 323 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 17:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5310
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.

Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al. :?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 18:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1445
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 511 alkalommal
Kapott köszik: 323 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.

Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al. :?

Ne szívass! Azóta a Banner Power Bull PROfessional 100Ah 820A a kiszemelt, esetleg Bosch Silver S5.
Ezekről valami?
Mennyiért adnál egy BMW 100ah-ásat? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 20:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5310
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
Helló!
Akksi csere lesz sajnos, egyszerű a kérdés: milyen legyen?
Exide Prémium a kiszemelt, de hátha tudtok valamit. :facepalm: :D

Original BMW.

Kicsit érzékeny vagyok az árra! :facepalm: :doglotlo:
Most ment rá 550 ezres.

Akkor vegyél inkább jászakkut, kb egyforma tartós az Exide-al. :?

Ne szívass! Azóta a Banner Power Bull PROfessional 100Ah 820A a kiszemelt, esetleg Bosch Silver S5.
Ezekről valami?
Mennyiért adnál egy BMW 100ah-ásat? :roll:

Fétis a 100Ah? ETK 80Ah-t hoz a 20d-hez. Adsz egy Vin-t?
Bannert jobban szeressük.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 20:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1445
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 511 alkalommal
Kapott köszik: 323 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5310
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.

Csak a gyári ETK tudja a felszereltséget is, azért kellett volna, de akkor mindegy. Amúgy a gyári nem hoz 95-öt

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor ellenőrzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 09:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1445
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 511 alkalommal
Kapott köszik: 323 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
A rossebtudja a vin-t, most pedig ki nem megyek.
2003.02.
A kályha miatt kéne a 100ah, sokat megy télen reggel mielőtt indulok. Szeretem a meleg kasztnit. :wink:
95ah-t is hoz.

Csak a gyári ETK tudja a felszereltséget is, azért kellett volna, de akkor mindegy. Amúgy a gyári nem hoz 95-öt

GV68147 :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 779 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Csongi, Google Adsense [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator