* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 142 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 14:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 585
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Hali!
Zimmermann tárcsa mellé melyik a jobb betét a Textar, vagy a Ferodo???


Mindig gyárit vettem,sose volt baj,1x vettem nem gyárit,és 2x cserélték gariba.
Nem beszélve arról,hogy a gyári megint elmegy 65ekm-t,az offok meg a felét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 16:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Hali!
Zimmermann tárcsa mellé melyik a jobb betét a Textar, vagy a Ferodo???


Van aki erre, van aki arra esküszik, mindkettő első gyári beszállító valahová.
Ferodo gyárt normál betéteket FDB kezdetű cikkszámokkal, verseny betéteket is FDS kezdetű cikkszámokkal és nyikorgásmentes betéteket is FQT kezdetű cikkszámokkal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 17:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
Illes írta:
Hali!
Zimmermann tárcsa mellé melyik a jobb betét a Textar, vagy a Ferodo???


Van aki erre, van aki arra esküszik, mindkettő első gyári beszállító valahová.
Ferodo gyárt normál betéteket FDB kezdetű cikkszámokkal, verseny betéteket is FDS kezdetű cikkszámokkal és nyikorgásmentes betéteket is FQT kezdetű cikkszámokkal.

Viper!
Megkaptad a PÜ-t???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 17:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Viper írta:
Illes írta:
Hali!
Zimmermann tárcsa mellé melyik a jobb betét a Textar, vagy a Ferodo???


Van aki erre, van aki arra esküszik, mindkettő első gyári beszállító valahová.
Ferodo gyárt normál betéteket FDB kezdetű cikkszámokkal, verseny betéteket is FDS kezdetű cikkszámokkal és nyikorgásmentes betéteket is FQT kezdetű cikkszámokkal.

Viper!
Megkaptad a PÜ-t???


Nem. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.20. 17:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
Illes írta:
Viper írta:
Illes írta:
Hali!
Zimmermann tárcsa mellé melyik a jobb betét a Textar, vagy a Ferodo???


Van aki erre, van aki arra esküszik, mindkettő első gyári beszállító valahová.
Ferodo gyárt normál betéteket FDB kezdetű cikkszámokkal, verseny betéteket is FDS kezdetű cikkszámokkal és nyikorgásmentes betéteket is FQT kezdetű cikkszámokkal.

Viper!
Megkaptad a PÜ-t???


Nem. :roll:

Ment még egy PÜ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.18. 18:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Betét és jeladó csere után megszűnik a hibaüzi, vagy törölni kell?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.18. 18:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
simi64 írta:
Betét és jeladó csere után megszűnik a hibaüzi, vagy törölni kell?


úgy emlékszem pár km megtétele után eltűnik a jel.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.18. 19:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
simi64 írta:
Betét és jeladó csere után megszűnik a hibaüzi, vagy törölni kell?


úgy emlékszem pár km megtétele után eltűnik a jel.

Nem, nem, nem távolság megtétele után, hanem indításkor ellenőrzi mindig a jeladót. 2-3 indítás és automatikusan törlődnie kell a hibaüzenetnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.18. 19:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
beülsz, indítasz, mész megállsz, indítasz...szóval pár km után törlődik ....is :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.18. 19:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:lol: :lol: :lol:
:kösz

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 22:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
ate betétet vettem.csehek csinálták.mi a véleményetek róla?olvastam régebben valahol,hogy csak a németben gyártott jó minőségü.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.27. 13:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
ate betétet vettem.csehek csinálták.mi a véleményetek róla?olvastam régebben valahol,hogy csak a németben gyártott jó minőségü.


A bratyóm 25 éve dolgozik szerelőként, s jó pár BMW is megfordult már a kezei között, s a fizikával sem áll hadilábon. Visszatérő beszédtéma köztünk a fékekkel (tárcsákkal, betétekkel) kapcsolatos tapasztalatok megosztása. Az ATE mind betét, mind pedig tárcsa tekintetében a "kedvencei" között van. tárcsában a magas széntartalmút kell keresni, mert az intenzív igénybevétel esetén sem válik "ütőssé", a betétet illetően bármelyik helyen gyártott ATE megfelelő, -elmondása szerint- nincs nagy szórás a különböző helyen gyártott ugyanazon betétek minőségében.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára SvidronyA 2015.02.27. 18:28-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.27. 18:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
atti523i írta:
ate betétet vettem.csehek csinálták.mi a véleményetek róla?olvastam régebben valahol,hogy csak a németben gyártott jó minőségü.


A bratyóm 25 éve dolgozik szerelőként, s jó pár BMW is megfordult már a kezei között, s a fizikával sem áll hadilábon. Visszatérő beszédtéma köztünk a fékekkel (tárcsákkal, betétekkel) kapcsolatos tapasztalatok megosztása. Az ATE mind betét, mind pedig tárcsa tekintetében a "kedvencei" között van. tárcsában a magas széntartalmút kell keresni, mert az intenzív igénybevétel esetén sem válik "ütőssé", a betétet illetően bármelyik helyen gyártott ATE megfelelő, -elmondása szerint- nincs nagy szórás a különböző helyen gyártott ugyanazon betétek minőségében.

köszi a választ,de már visszavittem.a tárcsákat meg el se hoztam.made in italy.még jó hogy felbontottam a boltban.az egyiknél a belső oldalán a fékfelület közepétől a széléig kb 0.3mm magasabb volt.tehát nem volt sima a felülete.lehet hogy marad a gyári.eredetileg is az akartam venni.esetleg még a zimmermann lyuggatott+textar betét. muha ati pozitívan írt róla.még alszok rá 1-et.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.27. 18:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
ate betétet vettem.csehek csinálták.mi a véleményetek róla?olvastam régebben valahol,hogy csak a németben gyártott jó minőségü.


A bratyóm 25 éve dolgozik szerelőként, s jó pár BMW is megfordult már a kezei között, s a fizikával sem áll hadilábon. Visszatérő beszédtéma köztünk a fékekkel (tárcsákkal, betétekkel) kapcsolatos tapasztalatok megosztása. Az ATE mind betét, mind pedig tárcsa tekintetében a "kedvencei" között van. tárcsában a magas széntartalmút kell keresni, mert az intenzív igénybevétel esetén sem válik "ütőssé", a betétet illetően bármelyik helyen gyártott ATE megfelelő, -elmondása szerint- nincs nagy szórás a különböző helyen gyártott ugyanazon betétek minőségében.

köszi a választ,de már visszavittem.a tárcsákat meg el se hoztam.made in italy.még jó hogy felbontottam a boltban.az egyiknél a belső oldalán a fékfelület közepétől a széléig kb 0.3mm magasabb volt.tehát nem volt sima a felülete.lehet hogy marad a gyári.eredetileg is az akartam venni.esetleg még a zimmermann lyuggatott+textar betét. muha ati pozitívan írt róla.még alszok rá 1-et.


Nézd csak, mit találtam:
http://www.ebay.de/itm/ATE-POWER-DISC-B ... 5d4fce0193

Ha valóban az, aminek látszik, akkor ez nagyon jó ár; ennyiért boltban nem nagyon kapsz minőségi holmit.

Ez nem görbül/lágyul el, nem üt, nem ráz... Reped vagy törik :mrgreen:

Ettől függetlenül én -valószínű- ilyet veszek a nyáron esedékes csere alkalmával.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.27. 20:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Amúgy a gyári tárcsákra/betétekre (d=296mm) mi az Általatok ismert legjobb ár?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 09:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Amúgy a gyári tárcsákra/betétekre (d=296mm) mi az Általatok ismert legjobb ár?

A kovács & fia is gyári beszállító volt? ;) :D

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 09:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
SvidronyA írta:
Amúgy a gyári tárcsákra/betétekre (d=296mm) mi az Általatok ismert legjobb ár?

A kovács & fia is gyári beszállító volt? ;) :D


A kovács állította össze a szénacél-komponenseket, a fia pedig csinálta a gépi forgácsolást :nyelves:

Én pedig a késztermék iránt érdeklődtem volna :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.02.28. 09:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
atti523i írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
ate betétet vettem.csehek csinálták.mi a véleményetek róla?olvastam régebben valahol,hogy csak a németben gyártott jó minőségü.


A bratyóm 25 éve dolgozik szerelőként, s jó pár BMW is megfordult már a kezei között, s a fizikával sem áll hadilábon. Visszatérő beszédtéma köztünk a fékekkel (tárcsákkal, betétekkel) kapcsolatos tapasztalatok megosztása. Az ATE mind betét, mind pedig tárcsa tekintetében a "kedvencei" között van. tárcsában a magas széntartalmút kell keresni, mert az intenzív igénybevétel esetén sem válik "ütőssé", a betétet illetően bármelyik helyen gyártott ATE megfelelő, -elmondása szerint- nincs nagy szórás a különböző helyen gyártott ugyanazon betétek minőségében.

köszi a választ,de már visszavittem.a tárcsákat meg el se hoztam.made in italy.még jó hogy felbontottam a boltban.az egyiknél a belső oldalán a fékfelület közepétől a széléig kb 0.3mm magasabb volt.tehát nem volt sima a felülete.lehet hogy marad a gyári.eredetileg is az akartam venni.esetleg még a zimmermann lyuggatott+textar betét. muha ati pozitívan írt róla.még alszok rá 1-et.


Nézd csak, mit találtam:
http://www.ebay.de/itm/ATE-POWER-DISC-B ... 5d4fce0193

Ha valóban az, aminek látszik, akkor ez nagyon jó ár; ennyiért boltban nem nagyon kapsz minőségi holmit.

Ez nem görbül/lágyul el, nem üt, nem ráz... Reped vagy törik :mrgreen:

Ettől függetlenül én -valószínű- ilyet veszek a nyáron esedékes csere alkalmával.

Szia!
Én tölük vettem több mindent már és nagyon jó áraik vannak,és korektek a szálistásban,ilyen árban vedd meg lehet nem lesz ujra akciós.tölük rendeltem én is a féket már 1,5 éve és tökéletes azóta.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.03.02. 14:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
ate betétet vettem.csehek csinálták.mi a véleményetek róla?olvastam régebben valahol,hogy csak a németben gyártott jó minőségü.


A bratyóm 25 éve dolgozik szerelőként, s jó pár BMW is megfordult már a kezei között, s a fizikával sem áll hadilábon. Visszatérő beszédtéma köztünk a fékekkel (tárcsákkal, betétekkel) kapcsolatos tapasztalatok megosztása. Az ATE mind betét, mind pedig tárcsa tekintetében a "kedvencei" között van. tárcsában a magas széntartalmút kell keresni, mert az intenzív igénybevétel esetén sem válik "ütőssé", a betétet illetően bármelyik helyen gyártott ATE megfelelő, -elmondása szerint- nincs nagy szórás a különböző helyen gyártott ugyanazon betétek minőségében.

köszi a választ,de már visszavittem.a tárcsákat meg el se hoztam.made in italy.még jó hogy felbontottam a boltban.az egyiknél a belső oldalán a fékfelület közepétől a széléig kb 0.3mm magasabb volt.tehát nem volt sima a felülete.lehet hogy marad a gyári.eredetileg is az akartam venni.esetleg még a zimmermann lyuggatott+textar betét. muha ati pozitívan írt róla.még alszok rá 1-et.


Nézd csak, mit találtam:
http://www.ebay.de/itm/ATE-POWER-DISC-B ... 5d4fce0193

Ha valóban az, aminek látszik, akkor ez nagyon jó ár; ennyiért boltban nem nagyon kapsz minőségi holmit.

Ez nem görbül/lágyul el, nem üt, nem ráz... Reped vagy törik :mrgreen:

Ettől függetlenül én -valószínű- ilyet veszek a nyáron esedékes csere alkalmával.

Szia!
Én tölük vettem több mindent már és nagyon jó áraik vannak,és korektek a szálistásban,ilyen árban vedd meg lehet nem lesz ujra akciós.tölük rendeltem én is a féket már 1,5 éve és tökéletes azóta.


Nekem ilyen tárcsám van, kb 20e km van benne már. Eddig jól vizsgázott.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.03.02. 14:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Elindulás után, illetve télies hőmérsékleten is egyaránt jó a fékhatásod? Összességében sokkal jobbnak értékeled, mint a szénacél?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára SvidronyA 2015.03.02. 14:41-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 142 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 50 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator