* *
Pontos idő: 2020.04.05. 08:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14744 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 734, 735, 736, 737, 738
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2019.08.25. 19:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.31. 16:13
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! E39 vásárlásán gondolkozok elsősorban sedan benzines érdekel. Mire számítsak ha egybe "beleszeretek"? Ha vigyázz rá az ember mennyire szervíz igényes?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2019.08.26. 09:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2263
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 478 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szasa írta:
Sziasztok! E39 vásárlásán gondolkozok elsősorban sedan benzines érdekel. Mire számítsak ha egybe "beleszeretek"? Ha vigyázz rá az ember mennyire szervíz igényes?


Ezek lassan youngtimer autók, az a kifejezés, hogy szervizigényes nem helytálló. Gyakorlatilag szépen lassan a napi használós autóból átlépnek a hobbi kategóriába. Ilyenkor korban már sok dolog fárad (karosszéria már 8 évvel ezelőtt is képes volt rozsdásodni bizonyos pontokon, külső-belső műanyag és gumi elemek fáradnak, utastér bizonyos részei fáradnak, futóműben vannak klasszikusan drága alkatrészek, melyeket a tulajok 90%-a pont emiatt nem cseréltet (hídszilent, hátsó lengőkar szilentek) )

Kétféle jövőkép állja meg a helyét:
- A, veszel egy értékelhető állapotút, de tudomásul veszed, hogy minden héten lesz valami, ami megadja magát, majd minimalistán áldozol rá, hogy tudd használni, de nem akarsz újat csinálni belőle.(nem igazán lesz BMW élményben részed, attól függetlenül, hogy abban ülsz)
- B, veszel egy szép állapotút, amit nem barmoltak szét, esetleg nem is igazán rozsdás (mai napig ~2 millió forint környéke) és mosolyogva, havi több százezer forintot kifizetsz a javításokra.

Lehet, hogy közhely, de záró gondolatnak találó. Pontosan olyan lesz az autó, mint az előző gazdái. :D :facepalm:

_________________
BMW E39 528i -> BMW E60 535d -> Passat B8 2.0 CRTDI & Abarth 595 Competizione


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, Bandi1978, bzsoltie
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2019.08.27. 07:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 488
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 304 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szasa írta:
Sziasztok! E39 vásárlásán gondolkozok elsősorban sedan benzines érdekel. Mire számítsak ha egybe "beleszeretek"? Ha vigyázz rá az ember mennyire szervíz igényes?

Továbbá, ha a kínálat alsó negyedéből nézelődsz az ár tekintetében, akkor a vételáron és átírási költségen felül legyen azonnal zsebben 500-800e. huf, mert 100%, hogy romon van több területen is!
Ez a " napi használatban", "koppanásmentes", "kitűnő motor, váltó", "kategóriaváltás miatt" szinte mindig sejtet valami alapvető megoldandó problémasorozatot a gépkocsin.
Ja, és ha BMW-re adod a fejed, akkor szerezz be legalább egy BMW scannert és (vagy) egy K-dcan kábelt INPA-hoz az eBay-ről, hogy legyen mindig diagnosztikai eszközöd kéznél, mert sok idegtől és kiadástól ment majd meg!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2020.03.09. 15:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.03.02. 14:23
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

520i E39 Facelift utáni benzines vásárlása előtt állok és érdeklődnék, hogy minden ilyen automata váltós benzines BMW ZF váltóval van gyárilag szerelve ?
Köszi a választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14744 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 734, 735, 736, 737, 738

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator