Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: E39 vásárlás

2018.11.15. 01:05

leslie írta:
Szabi8 írta:Hát rettentő nehéz volt a döntés....hiába volt öreg meg sok kilométeres az 530i, valóban jó állapotú volt, olyan élményt nyújtott, amit sok mai auto nem tud....csak azonos kategória.Pl. ujabb 5ös.Keretbe belefért volna egy faceliftes F10, de igazábol kisebb auto is elég, bár jön baba, kell min egy touring.F31 is tetszett volna.....De!
Garanciat akartam mindenképpen, itt németben rohadt drágák a szervizek, hiaba egy ujabb auto, tönkre megy egy szenzor pl., akár több ezer euro varatlan kiadás.
1 éves, 13 ezret futott 7es Golf Variant lett.Van még rá 4 év gyári gari, kamatmentes hitelt kaptam rá, máshol ez nem volt, valamint van egy olyan minősége, ami ha nem is BMW szint, de elég jó.Sok autot probaltam, ez lett.4 év mulva meglatjuk....hátha megint BMW....csak az a kedvenc, szerencsére asszonykának is


Győzött az ésszerűség (érthető a választás, ha jön a baba).
Azért, mert nem lett BMW, azért pedig: :piroslap :D

:roll:
:)

Re: E39 vásárlás

2018.12.04. 10:39

Sziasztok, jelenleg e39 520d autóm van ami sajnos összetört mert hátulról eléggé belém jöttek, viszont nem akarom javítattni és arra gondoltam 520i-t veszek 2000 utánit, a 2.2l es változatot. Kérdésem az lenne hogy mi a véleményetek erről a motorrol, mennyire bevált, mennyire problémás, esetleg valaki tudja hogy mik a tipikus hibái, amire oda kell figyelni? Köszi előre is! :)

Re: E39 vásárlás

2018.12.04. 19:47

Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok, jelenleg e39 520d autóm van ami sajnos összetört mert hátulról eléggé belém jöttek, viszont nem akarom javítattni és arra gondoltam 520i-t veszek 2000 utánit, a 2.2l es változatot. Kérdésem az lenne hogy mi a véleményetek erről a motorrol, mennyire bevált, mennyire problémás, esetleg valaki tudja hogy mik a tipikus hibái, amire oda kell figyelni? Köszi előre is! :)

Mivel a motor csak egy részlete egy ilyen autónak, így nem gondolnám, hogy az lenne a legfontosabb kérdésköre a vásárlásnak.
Az M-es benzines BMW motorok még jók, és nagyjából ennyi lehet az alap válasz a kérdésre.
A legfőbb gond viszont azzal lesz, hogy lehet beleválasztasz egy szépen lelakott darabba.
Ami épp úgy indul, ahogy Te is elgondolod az autójavítást. "Nem javíttatom meg", na ezt az eladók 90%-a is így gondolja, pláne a BMW-k és azon belül a nem látható részletek esetében!
Mindez pedig elég valószínű, ahogy mostanában kinéznek ezek a gépek a piacon, egyetemben a 36, 38, 46, 60, 65-ös szériákkal.
Ha nem az alsó árszegmensből választasz még az sem garancia semmire, hiszen néhányan épp a túlárazással trükköznek, amit nagyon sokan be is vesznek.
:szerintem

Re: E39 vásárlás

2018.12.06. 18:50

Persze, erre gondoltam, és próbálom úgy meg választani hogy alaposan megnézem/átnézem az autót... A mostanit nagyrészt otthon javítottam, egyedűl vagy közösen szerelővel, szoval nem mondom hogy profi vagyok de értek valamennyire az autókhoz. Remélem kapok egy megfelelőt, mivel az e39 eddig bevállott, s fogalmam sincs hogy milyen más autót tudnék venni amiben még ennyire megbízhatok :) a motrot illetve pedig azért szeretném ezt mett ez méretben sem tul nagy és tudyammal már euro4 es normáknak felel meg, s persze benzines párti vagyok. Én is hallottam hogy az M-es jelzesu motorok még jók :) köszi a választ, várom a további véleményeket/tapasztalatokat :D

Re: E39 vásárlás

2018.12.12. 10:28

Sziasztok!

Eladó a linken található kocsim.

KövessyRoli klubtárstól vettem 4 éve, azóta Muha Attila szervízelte végig. Apróságok voltak igazából, mert nem tapostam ki a szemét, pedig ki lehetne.
Motorja bontatlan, váltója hibátlan, belseje szerintem önmagáért beszél, külsején vannak esztétikai hibák. Annyi hibája van jelenleg, amiket a hirdetésben felsoroltam.
Most 417 ezer km van benne.


Videot tudok küldeni kérésre a kocsiról. Számom 06 20 474 36 89, inkább hívjatok, mint ide írogassatok, mert sok a munka, nemigen lesz időm ide feljárogatni.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... r-13657810

Ez egy jó állapotnak örvendő, folyamatosan karbantartott és persze takarított kocsi.

Köszi a figyelmet.

Re: E39 vásárlás

2018.12.17. 17:09

Sziasztok,

előre is bocsi, nem E39, hanem E65, azért remélem tud valaki véleményt mondani képek alapján.
Elgondolkodtam egy ilyenen, egész jól néz ki, olaszországi, 1. tulajos. Óra szerint 184 van benne, elég jól néz ki. Jó ez az M67, 40d motor? Vagy eleve az E65?
Minden apróság érdekel.

köszi

Re: E39 vásárlás

2018.12.18. 07:58

atesz155 írta:Sziasztok,

előre is bocsi, nem E39, hanem E65, azért remélem tud valaki véleményt mondani képek alapján.
Elgondolkodtam egy ilyenen, egész jól néz ki, olaszországi, 1. tulajos. Óra szerint 184 van benne, elég jól néz ki. Jó ez az M67, 40d motor? Vagy eleve az E65?
Minden apróság érdekel.

köszi


Hello.
Egy 15 eves autoban, a 184K. km.... Szervizkonyv? Lekovetheto eloelet? Szervizeles szempontjabol hasonlo, mint az E39: ebben a korban kezdenek elojonni a nyugjei, pl. automata valto felujjitas, turbo, generator, motortarto bakok, stb., stb.
Amugy, igy kepekrol szep. Nem egy tul extrazott darab, de szep. Valamint, a Facen (is) van e65 csoport, ott is erdemes olvasgatni. Az E65-ok is jok, ha megfeleloen karbantartottak elotted. Ha nem, akkor csak gondot veszel a nyakadba.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%

Re: E39 vásárlás

2019.02.11. 23:26

Üdv!
Még mindig eladó az 525d.
Végig lekövethető előélet, a képeken látható kivételes állapot. Minden szerviz idő előtt elvégezve, BMW E39 specialista által, gyári vagy annak megfelelő minőségű alkatrészekkel. Kapcsolók, kárpitok, stb semmiféle kopás nyomát sem mutatják. Ezidáig napi 250 km-t tettem meg vele, melyet bármiféle gond nélkül teljesített! OMV maxmotionnal tankolva kizárólag, Mobil olaj, minőségi szűrők, újszerű fékek, új futómű (egy átfogó szervizelés keretében, melynek árára az autó vételárához viszonyítva gondolni sem merek) , minden működik, tényleg páratlan állapotban. Gyárilag pillangószelep nélküli szívósorral. Futóműben még minden eredeti gyári volt. Nemrég összes vákuumcső és kartergáz szűrő is cserélve volt. Valós km-rel ilyen állapotú másik autó nincs ennyiért! Nagyobb/magasabb vásárlása miatt eladó (család bővülés és egészségi okok miatt, nehezen szállok ki-be). Néhány napig ennyiért elvihető, utána 1.599 M Ft lesz, ha marad, akkor marad.

Re: E39 vásárlás

2019.02.20. 12:22

Sziasztok kedves márkatársak!

Szeretnék újra e39-es Bmw boldog tulajdonosa lenni, bár jelenleg sem szakadtam el a márkától, mert van egy e36 320i-m. Viszont szeretnék valami nagyobbat, amiben hétvégente kicsit lehetne "krúzolgatni" a családdal. Elkezdtem nézegetni 535i/540i párost. Vélemények? Tapasztalatok? Esetleg van-e olyan, aki gondolkozik az eladásában? Szedánt szeretnék és a váltó lehet automata is, ha nincs vele baj :wink:

Előre is nagyon köszi a válaszokat! :D

Re: E39 vásárlás

2019.04.30. 22:56

Thomas írta:Sziasztok kedves márkatársak!

Szeretnék újra e39-es Bmw boldog tulajdonosa lenni, bár jelenleg sem szakadtam el a márkától, mert van egy e36 320i-m. Viszont szeretnék valami nagyobbat, amiben hétvégente kicsit lehetne "krúzolgatni" a családdal. Elkezdtem nézegetni 535i/540i párost. Vélemények? Tapasztalatok? Esetleg van-e olyan, aki gondolkozik az eladásában? Szedánt szeretnék és a váltó lehet automata is, ha nincs vele baj :wink:

Előre is nagyon köszi a válaszokat! :D


Szia,

Életmód váltás miatt (autópálya helyett offroad) eladom az enyémet.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-14329922

További képek: http://olyan.hu/

Re: E39 vásárlás

2019.04.30. 23:18

491523 írta:
Thomas írta:Sziasztok kedves márkatársak!

Szeretnék újra e39-es Bmw boldog tulajdonosa lenni, bár jelenleg sem szakadtam el a márkától, mert van egy e36 320i-m. Viszont szeretnék valami nagyobbat, amiben hétvégente kicsit lehetne "krúzolgatni" a családdal. Elkezdtem nézegetni 535i/540i párost. Vélemények? Tapasztalatok? Esetleg van-e olyan, aki gondolkozik az eladásában? Szedánt szeretnék és a váltó lehet automata is, ha nincs vele baj :wink:

Előre is nagyon köszi a válaszokat! :D


Szia,

Életmód váltás miatt (autópálya helyett offroad) eladom az enyémet.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-14329922

További képek: http://olyan.hu/



szep darab, kar, hogy nem touring:)

Re: E39 vásárlás

2019.05.04. 11:15

spnq írta:
491523 írta:
Thomas írta:Sziasztok kedves márkatársak!

Szeretnék újra e39-es Bmw boldog tulajdonosa lenni, bár jelenleg sem szakadtam el a márkától, mert van egy e36 320i-m. Viszont szeretnék valami nagyobbat, amiben hétvégente kicsit lehetne "krúzolgatni" a családdal. Elkezdtem nézegetni 535i/540i párost. Vélemények? Tapasztalatok? Esetleg van-e olyan, aki gondolkozik az eladásában? Szedánt szeretnék és a váltó lehet automata is, ha nincs vele baj :wink:

Előre is nagyon köszi a válaszokat! :D


Szia,

Életmód váltás miatt (autópálya helyett offroad) eladom az enyémet.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-14329922

További képek: http://olyan.hu/



szep darab, kar, hogy nem touring:)


Pár napig nem fórumoztam a meló miatt, miről maradtam le?!?!?!?! :( :shock: :facepalm:

Re: E39 vásárlás

2019.05.30. 15:03

Üdv!

Az élet ugy hozta, hogy kell egy plusz auto a családba. Már vagy 2-3 tucat autot is megnéztünk, márka illetve tipus függetlenül. Elég negativ tapasztalatokkal gazdagodtunk.
Ismerősöm már 3 éve boldog tulajdonosa egy 530d-nek, talán ezen okból elkezdtünk E39 eseket is megnézni, eddigi tapasztalataim alapján nagyon jol tartja magát a tipus korához mérten, továbbá itt nem találkoztam nagy horroral, habár (itt is) bizonyos összeg fölött lehet találkozni érdemes példányokkal. Azt nem is emlitve, hogy ezen tipus teljesiti talán a felhasználásbol adódó elvárásokat a lehető legnagyobb mértékben.
Tegnap ez a példány került lencsevégre. Szeretném kikérni a véleményeteket, már veterán e39 es tulajoktol, az én általam véghezvitt gyors állapotfelmérés tükrében.

Én személy szerinte a hibákkal kezdenék, amik a következők körbejárási iránynak megfelelően. Bal első ajtó gumi kéder szakadt, küszöb boritáson gumiperem 3 ajton hiányos sérült.Bal első ajto alján kezdeti rozsda. Müszerfal alján csavar hiány, illetőleg hibás össze szerelés. Óracsoport, folyadék kristályos kijelző kontrasztja gyenge. Közép konzol jobb oldalán telefon tartó tappancsa ragasztóval rögzitve.Továbbá hátsó ajtókon oldalanként két tappancs rögztive vizszintesen egymástol az ablak alatti ajto boritásnon.Csomgatartó szerszámkészlet hiányzik. Jobb oldalt C oszlop, ajto utáni sarkán 1 cm²-nél kisebb kezdeti pörsenés. Motortér, motorháztető nyitást érzékelő kapcsoló rögzitó kerete törött. Utolagos sziréna beszerelés,nem tulságosan szakszerüen elvégezve. Jobb első lámpa állasszög állitó csonk törött, 1mm dróttal rögzitve, hogy ne lifegjen. Bal oldali lámpa Hatlapfejü belső torx nyilásu csavarok illetve alátétek hiány. Szélvédő gumiperem elöregedett sérült, hiányos.Futómű bal első stabrud. összekötő felső gömbfej gumi harangja szakadt.



Természetesen a rendelkezésre álló idő illetve helyzet miatt figyelmemet további hibák elkerülhették, ha megvétel mellet döntök természetesen elötte még1x tüzetesebben átnézem. Az auto Fényezése a c oszlopi hibátol eltekintve hibátlan fénye egyenletes.Kocsi alján minden patent gumibak megvan, alvázvédő szép sérülést nem talátam továbbá küszöbök rozsda és sérülés mentesek.A motor szépen jár,füstöt nem észleltem. Nem huz se merre, motorja dinamikus váltó szépen jár továbbá minden müködik. Még az utobbi napok nagy esőzései után se ázott be.

Esetleges helyesirási hibákért előre elnézéseteket kérem angol nyelvü billentyüzetről pötyögök :D

Re: E39 vásárlás

2019.05.30. 16:01

Ha ebben az árkategóriában nézelődsz érdemes lehet megnézni fghx kolléga autóját is pár hozzászólással feljebb

amiket írsz idegesítő és költséges apróságok amikre még egy százast(vagy kettőt) lazán el fogsz verni, amúgy nem hangzik rosszul, szerintem. azért vétel előtt elvinném egy hozzáértőhöz, futóműnél, olajlecsapatónál, disa szelepnél, lehet még meglepi.
rozsda passz, nem tudom elképzelni hol van az a pörsenés.

Re: E39 vásárlás

2019.05.30. 18:07

Köszönöm a választ, a könnyebb érthetőség miatt FGHX kocsiján bejelöltem a helyet.
Kép

Re: E39 vásárlás

2019.05.30. 21:33

Speet írta:Üdv!

Az élet ugy hozta, hogy kell egy plusz auto a családba. Már vagy 2-3 tucat autot is megnéztünk, márka illetve tipus függetlenül. Elég negativ tapasztalatokkal gazdagodtunk.
Ismerősöm már 3 éve boldog tulajdonosa egy 530d-nek, talán ezen okból elkezdtünk E39 eseket is megnézni, eddigi tapasztalataim alapján nagyon jol tartja magát a tipus korához mérten, továbbá itt nem találkoztam nagy horroral, habár (itt is) bizonyos összeg fölött lehet találkozni érdemes példányokkal. Azt nem is emlitve, hogy ezen tipus teljesiti talán a felhasználásbol adódó elvárásokat a lehető legnagyobb mértékben.
Tegnap ez a példány került lencsevégre. Szeretném kikérni a véleményeteket, már veterán e39 es tulajoktol, az én általam véghezvitt gyors állapotfelmérés tükrében.

Én személy szerinte a hibákkal kezdenék, amik a következők körbejárási iránynak megfelelően. Bal első ajtó gumi kéder szakadt, küszöb boritáson gumiperem 3 ajton hiányos sérült.Bal első ajto alján kezdeti rozsda. Müszerfal alján csavar hiány, illetőleg hibás össze szerelés. Óracsoport, folyadék kristályos kijelző kontrasztja gyenge. Közép konzol jobb oldalán telefon tartó tappancsa ragasztóval rögzitve.Továbbá hátsó ajtókon oldalanként két tappancs rögztive vizszintesen egymástol az ablak alatti ajto boritásnon.Csomgatartó szerszámkészlet hiányzik. Jobb oldalt C oszlop, ajto utáni sarkán 1 cm²-nél kisebb kezdeti pörsenés. Motortér, motorháztető nyitást érzékelő kapcsoló rögzitó kerete törött. Utolagos sziréna beszerelés,nem tulságosan szakszerüen elvégezve. Jobb első lámpa állasszög állitó csonk törött, 1mm dróttal rögzitve, hogy ne lifegjen. Bal oldali lámpa Hatlapfejü belső torx nyilásu csavarok illetve alátétek hiány. Szélvédő gumiperem elöregedett sérült, hiányos.Futómű bal első stabrud. összekötő felső gömbfej gumi harangja szakadt.



Természetesen a rendelkezésre álló idő illetve helyzet miatt figyelmemet további hibák elkerülhették, ha megvétel mellet döntök természetesen elötte még1x tüzetesebben átnézem. Az auto Fényezése a c oszlopi hibátol eltekintve hibátlan fénye egyenletes.Kocsi alján minden patent gumibak megvan, alvázvédő szép sérülést nem talátam továbbá küszöbök rozsda és sérülés mentesek.A motor szépen jár,füstöt nem észleltem. Nem huz se merre, motorja dinamikus váltó szépen jár továbbá minden müködik. Még az utobbi napok nagy esőzései után se ázott be.

Esetleges helyesirási hibákért előre elnézéseteket kérem angol nyelvü billentyüzetről pötyögök :D


Döntsd el, mi a hosszútávú terv. Ha 5+ év akkor keress rozsdamentest, ha kevesebb ez nem fog fejfájást okozni ha van hova tenni az autót.

A vételára 1 év alatt rámegy.

Egyébként amiket írtál minden beszerezhető, vészesnek nem tűnik bár a "drótos" felfogatás gondos gazdára utal. :D Reméljük olajválasztásnál igényesebb volt.

A kiindulási alap legyen jó, festékvastagságot mérj, a tegyétek gyári diagra, utólagos szirénát messzire eldobni, stb...

Re: E39 vásárlás

2019.08.25. 19:45

Sziasztok! E39 vásárlásán gondolkozok elsősorban sedan benzines érdekel. Mire számítsak ha egybe "beleszeretek"? Ha vigyázz rá az ember mennyire szervíz igényes?

Re: E39 vásárlás

2019.08.26. 09:26

szasa írta:Sziasztok! E39 vásárlásán gondolkozok elsősorban sedan benzines érdekel. Mire számítsak ha egybe "beleszeretek"? Ha vigyázz rá az ember mennyire szervíz igényes?


Ezek lassan youngtimer autók, az a kifejezés, hogy szervizigényes nem helytálló. Gyakorlatilag szépen lassan a napi használós autóból átlépnek a hobbi kategóriába. Ilyenkor korban már sok dolog fárad (karosszéria már 8 évvel ezelőtt is képes volt rozsdásodni bizonyos pontokon, külső-belső műanyag és gumi elemek fáradnak, utastér bizonyos részei fáradnak, futóműben vannak klasszikusan drága alkatrészek, melyeket a tulajok 90%-a pont emiatt nem cseréltet (hídszilent, hátsó lengőkar szilentek) )

Kétféle jövőkép állja meg a helyét:
- A, veszel egy értékelhető állapotút, de tudomásul veszed, hogy minden héten lesz valami, ami megadja magát, majd minimalistán áldozol rá, hogy tudd használni, de nem akarsz újat csinálni belőle.(nem igazán lesz BMW élményben részed, attól függetlenül, hogy abban ülsz)
- B, veszel egy szép állapotút, amit nem barmoltak szét, esetleg nem is igazán rozsdás (mai napig ~2 millió forint környéke) és mosolyogva, havi több százezer forintot kifizetsz a javításokra.

Lehet, hogy közhely, de záró gondolatnak találó. Pontosan olyan lesz az autó, mint az előző gazdái. :D :facepalm:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, Bandi1978, bzsoltie
Értékelés: 14.29%

Re: E39 vásárlás

2019.08.27. 07:38

szasa írta:Sziasztok! E39 vásárlásán gondolkozok elsősorban sedan benzines érdekel. Mire számítsak ha egybe "beleszeretek"? Ha vigyázz rá az ember mennyire szervíz igényes?

Továbbá, ha a kínálat alsó negyedéből nézelődsz az ár tekintetében, akkor a vételáron és átírási költségen felül legyen azonnal zsebben 500-800e. huf, mert 100%, hogy romon van több területen is!
Ez a " napi használatban", "koppanásmentes", "kitűnő motor, váltó", "kategóriaváltás miatt" szinte mindig sejtet valami alapvető megoldandó problémasorozatot a gépkocsin.
Ja, és ha BMW-re adod a fejed, akkor szerezz be legalább egy BMW scannert és (vagy) egy K-dcan kábelt INPA-hoz az eBay-ről, hogy legyen mindig diagnosztikai eszközöd kéznél, mert sok idegtől és kiadástól ment majd meg!

Re: E39 vásárlás

2020.03.09. 15:08

Sziasztok!

520i E39 Facelift utáni benzines vásárlása előtt állok és érdeklődnék, hogy minden ilyen automata váltós benzines BMW ZF váltóval van gyárilag szerelve ?
Köszi a választ.
Hozzászólás küldése

VigLink badge