2017.08.19. 10:06
NagyMatyas írta:attila94 írta:Imco írta:morv írta: A 28i-ben jobban benne van a menes.
189 LE vs. 190 LE
M54 vs. M52 motor
Inkább a 25-re fogadnék. A nyomaték "hiány" ellenére is.
Nekem az 528i jobban tetszik, gyári állapotúbnak tűnik képek alapján... Az pedig sok kiadástól tud megmenteni.
Szerintem hosszú távon a környezetvédelmi besorolás befolyásának a növekedésével jobb az M54 motor, EURO IV azt hiszem. 1 éve volt meg az EURO II 528i amikor behozták a szmogriadót.
Angliai viszonyokat nem ismerem, átírás, adózás, behajtási tilalmak, forgalom korlátozás?
Kemény 30Nm a nyomatékhiány.
Őszintén szólva nem mernék megesküdni az életemre, de úgy tudom, hogy 28-ból nem volt faceliftes, ezért M-es sem. Úgy tudom face előtt, egyedül az M5-nek volt M-es megjelenése.A lökhárítók ez alapján az elv alapján nem gyáriak rajta szerintem. A gépházon látszik, hogy szarul áll, illetve kb mindkét oldalán az összes elem, így képről. A bőrök gyönyörűek, de tényleg. Nagyon rég láttam ilyet utoljára, még a saját 28i-nkben 10 évvel ezelőtt. Ezeket leszámítva akár jó autó is lehet. 2000 font nem pénz érte, ha itthon lenne és balos lenne, még ezek ellenére is azonnal megvenném.
25i belseje kurva sok km-et feltételez és az ültetés se tetszik. Ettől függetlenül akár az is lehet jó.
2017.08.20. 00:40
morv írta:Szerintem nezd meg mindkettot, probald ki oket. A 28i-ben jobban benne van a menes. High Wycombe es kornyeke eleg rossz hiru auto vasarlas szempontjabol, de van aki ezert szeret ott vasarolni, mert ez jo alku alap. Mindkettot eleg reg hirdetik. Az e39 uk buy and sell facebook csoportjaban nem nezelodtel?matessz29 írta:Sziasztok!
Én kint élek UK-ban és ezt a kettő e39et néztem ki magamnak.
Első ránézésre mik a vélemények?
Mi az amit elmegyek , elmegyünk megnézni és mindenképp figyeljünk csekkoljunk?
https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e39-525i/1257941255
https://www.gumtree.com/p/bmw/-bmw-528i ... 1256452543
Köszönöm megtisztelő segítségetek
2017.08.21. 07:35
rockerekhu írta:morv írta:Szerintem nezd meg mindkettot, probald ki oket. A 28i-ben jobban benne van a menes. High Wycombe es kornyeke eleg rossz hiru auto vasarlas szempontjabol, de van aki ezert szeret ott vasarolni, mert ez jo alku alap. Mindkettot eleg reg hirdetik. Az e39 uk buy and sell facebook csoportjaban nem nezelodtel?matessz29 írta:Sziasztok!
Én kint élek UK-ban és ezt a kettő e39et néztem ki magamnak.
Első ránézésre mik a vélemények?
Mi az amit elmegyek , elmegyünk megnézni és mindenképp figyeljünk csekkoljunk?
https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e39-525i/1257941255
https://www.gumtree.com/p/bmw/-bmw-528i ... 1256452543
Köszönöm megtisztelő segítségetek
Hát az elsönél kezdik megadni magukat a fékcsövek enyhén rozsdásak és biztos van valami a futóval meert a gumi széle kopot:D
2017.08.22. 16:53
2017.08.22. 18:10
matessz29 írta:Köszönöm a tippeket.
Közben találtam 2 másikat is.
https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e39-5 ... 1262509485
https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-5-ser ... 1262441963
Kivülről mindkettő nagyon csecse
2017.08.22. 21:31
Az e39club uk facebook elados oldalan az elmult 2 hetben 5db 530i volt felrakva £2000 kornyeken, koztuk egy aegean edition. Csak mondom.matessz29 írta:Köszönöm a tippeket.
Közben találtam 2 másikat is.
https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e39-5 ... 1262509485
https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-5-ser ... 1262441963
Kivülről mindkettő nagyon csecse
2017.11.24. 17:41
2017.11.24. 19:01
E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
2017.11.24. 19:33
SvidronyA írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
Sértődés ne essék, de almát szeretnél körtéhez hasonlítani. A két, általad említett típus más kávéház. Ezen kívül pedig egy sor olyan dolog van, melyek ismerete nélkül felesleges szócséplés az egész. Például a használat (birtoklás) jellege/célja: igásló, hosszútávú utazó, ovi-suli-munkahely-ABC sokszög, kiránduló autó, fánkozni való, netán szerelem?
Megbízhatóság: "money talks".
2017.11.24. 20:12
E39hunter írta:SvidronyA írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
Sértődés ne essék, de almát szeretnél körtéhez hasonlítani. A két, általad említett típus más kávéház. Ezen kívül pedig egy sor olyan dolog van, melyek ismerete nélkül felesleges szócséplés az egész. Például a használat (birtoklás) jellege/célja: igásló, hosszútávú utazó, ovi-suli-munkahely-ABC sokszög, kiránduló autó, fánkozni való, netán szerelem?
Megbízhatóság: "money talks".
Nyilván nem igásló.. Kevés használat (évi 10 e km alatt), inkább rövid távok, de egy-egy hosszabb út (pl nyaralás) is játszik természetesen.
Igazából 525i, 528i, 530i között töröm a fejem.
Tényleg csak annyit várok, h melyik a legmegbízhatóbb típus. Nagyon régóta szeretnék egy E39-est...
2017.11.24. 21:47
E39hunter írta:SvidronyA írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
Sértődés ne essék, de almát szeretnél körtéhez hasonlítani. A két, általad említett típus más kávéház. Ezen kívül pedig egy sor olyan dolog van, melyek ismerete nélkül felesleges szócséplés az egész. Például a használat (birtoklás) jellege/célja: igásló, hosszútávú utazó, ovi-suli-munkahely-ABC sokszög, kiránduló autó, fánkozni való, netán szerelem?
Megbízhatóság: "money talks".
Nyilván nem igásló.. Kevés használat (évi 10 e km alatt), inkább rövid távok, de egy-egy hosszabb út (pl nyaralás) is játszik természetesen.
Igazából 525i, 528i, 530i között töröm a fejem.
Tényleg csak annyit várok, h melyik a legmegbízhatóbb típus. Nagyon régóta szeretnék egy E39-est...
2017.11.24. 22:40
kzolee írta:E39hunter írta:SvidronyA írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
Sértődés ne essék, de almát szeretnél körtéhez hasonlítani. A két, általad említett típus más kávéház. Ezen kívül pedig egy sor olyan dolog van, melyek ismerete nélkül felesleges szócséplés az egész. Például a használat (birtoklás) jellege/célja: igásló, hosszútávú utazó, ovi-suli-munkahely-ABC sokszög, kiránduló autó, fánkozni való, netán szerelem?
Megbízhatóság: "money talks".
Nyilván nem igásló.. Kevés használat (évi 10 e km alatt), inkább rövid távok, de egy-egy hosszabb út (pl nyaralás) is játszik természetesen.
Igazából 525i, 528i, 530i között töröm a fejem.
Tényleg csak annyit várok, h melyik a legmegbízhatóbb típus. Nagyon régóta szeretnék egy E39-est...
M52TUB28 motor, és jó álkapotú kaszni az én javaslatom. Az E46 magasabb embereknek szűk lehet, és a futómű is más világ, persze fenntartási költségben is.
2017.11.24. 23:51
E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
2017.11.25. 01:35
attila94 írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
A felsoroltak (525i, 528i, 530i) további szűkítése értelmetlen, M52TU és M54 motorcsaládra épülnek. Érdemes bevenni az 523i-t a TU motorral, a nevében ellentétben 2,5 literes. Megbízható autót neked kell csinálnod a kiszemeltből, nagy szerencse kell (vagy sok pénz, vagy mindkettő ) hogy eleve ilyet vegyél.
A vételárát a jó autóra is rá fogod költeni, erre készülj fel. Lámpabura a jó autón is bemattul, a vízpumpa a jó autón is elfárad, a klímahűtő/vízhűtő elöregszik... Új autót meg nem árul senki.
2017.12.15. 09:12
dreizwanzig írta:attila94 írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
A felsoroltak (525i, 528i, 530i) további szűkítése értelmetlen, M52TU és M54 motorcsaládra épülnek. Érdemes bevenni az 523i-t a TU motorral, a nevében ellentétben 2,5 literes. Megbízható autót neked kell csinálnod a kiszemeltből, nagy szerencse kell (vagy sok pénz, vagy mindkettő ) hogy eleve ilyet vegyél.
A vételárát a jó autóra is rá fogod költeni, erre készülj fel. Lámpabura a jó autón is bemattul, a vízpumpa a jó autón is elfárad, a klímahűtő/vízhűtő elöregszik... Új autót meg nem árul senki.
Attilaval egyet ertek, megbizhato autot neked kell csinalni belole, ritka a valoban teljesen jol karban tartott darab. Szerintem a benzines motorkbol kb mindegy, melyiket veszed, egyik sem egy rossz fejlesztes. Amivel jo esellyel szamolni kell az egy futomu felujitas, szerintem ritka eset az, hogy az rendben van sajnos. Nem olcso mulatsag, en nekem csak az elso futomu, kb 200e volt, Lemförder alkatresszel, jlacinak hala eleg jo kedvezmennyel.
Az e46 vs E39 ugyben csak annyit mondanek, hogy neked kell eldonteni. Az e46 sokkal, de tenyleg sokkal kisebb, mind az utastere, mind a csomagtere. Ez nyaralaskor tenyleg necces lehet. Amugy a legjobb oldalt talaltad meg az informalodas szempontjabol, itt sok hozzaerto, tapasztalt ember van. (szoktam olvasgatni a facebook csoportokat is, ha jot akarsz magadnak, nem onnan tajekozodsz )
2017.12.31. 09:12
Ezt ajanlomattila94 írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
A felsoroltak (525i, 528i, 530i) további szűkítése értelmetlen, M52TU és M54 motorcsaládra épülnek. Érdemes bevenni az 523i-t a TU motorral, a nevében ellentétben 2,5 literes. Megbízható autót neked kell csinálnod a kiszemeltből, nagy szerencse kell (vagy sok pénz, vagy mindkettő ) hogy eleve ilyet vegyél.
A vételárát a jó autóra is rá fogod költeni, erre készülj fel. Lámpabura a jó autón is bemattul, a vízpumpa a jó autón is elfárad, a klímahűtő/vízhűtő elöregszik... Új autót meg nem árul senki.
2017.12.31. 21:50
domcsimisi írta:Ezt ajanlomattila94 írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
A felsoroltak (525i, 528i, 530i) további szűkítése értelmetlen, M52TU és M54 motorcsaládra épülnek. Érdemes bevenni az 523i-t a TU motorral, a nevében ellentétben 2,5 literes. Megbízható autót neked kell csinálnod a kiszemeltből, nagy szerencse kell (vagy sok pénz, vagy mindkettő ) hogy eleve ilyet vegyél.
A vételárát a jó autóra is rá fogod költeni, erre készülj fel. Lámpabura a jó autón is bemattul, a vízpumpa a jó autón is elfárad, a klímahűtő/vízhűtő elöregszik... Új autót meg nem árul senki.
Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről
2018.01.01. 02:03
attila94 írta:domcsimisi írta:Ezt ajanlomattila94 írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
A felsoroltak (525i, 528i, 530i) további szűkítése értelmetlen, M52TU és M54 motorcsaládra épülnek. Érdemes bevenni az 523i-t a TU motorral, a nevében ellentétben 2,5 literes. Megbízható autót neked kell csinálnod a kiszemeltből, nagy szerencse kell (vagy sok pénz, vagy mindkettő ) hogy eleve ilyet vegyél.
A vételárát a jó autóra is rá fogod költeni, erre készülj fel. Lámpabura a jó autón is bemattul, a vízpumpa a jó autón is elfárad, a klímahűtő/vízhűtő elöregszik... Új autót meg nem árul senki.
Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről
Haver egy képen hasonló állapotú E39 520i Faceliftet volt megnézni autóvásárláskor.
Kívűlről így nézett ki, az ára is az akkori magyar piaci ár felső-közepe volt (1,3M).
Az autó: CD tár oldalcsípővel kivágva, pixelhiba, bimbammolt, gongolt kiégett izzók miatt. Műszakilag rendben volt az autó, rozsda se volt.
Ezzel azt akarom mondani, hogy ezek voltak a látható hibái az autónak, erre jön rá a birtokbavételi szerviz + a kötelező gixer pl. futómű (egy eladó E39 futóműben mindig lesz "valami"), klíma (kompresszor, gáz, ereszt a rendszer, mert senki se tölteti+nyomáspróbázza évente), gumi meg műanyag bizbaszok, patent biszbaszokat nem is említem. Ja, meg a bőr. Arra is lehet költeni rendesen, ha már bőrös az autó illik megadni neki ami jár.
És eljutottunk a vételár kétszerese közelébe.
Szerk: megkerestem a hirdetést mert kíváncsi voltam rá: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520i-12337691
Szép darab, a képek magukért beszélnek. Nepperszöveg nélkül már elment volna, elég riasztó.
2018.01.01. 02:19
Szia na ez az autó pont nem az amirol te beszelsz ebben meg a pattentok is a helyen vannak anyira egyben van hogy a bokadat is lehugyoznad ezt garantalom ezert sem meg veheto ez a darab es ez nem az 1000000 meg az 1.3 millas kocsi pont ezert ez nagyon kozel van a kettohoz ha elado lenne de majd akkor mikor a pattentok hianyozni fognak egy karcot nem tudnal se kivul se belul mutatniGallaca írta:attila94 írta:domcsimisi írta:Ezt ajanlomattila94 írta:E39hunter írta:Sziasztok!
E39 és E46 vásárlása között töröm a fejem nagyon erősen, szívem E39 felé húz, de jóval kisebb a kínálat. Csakis benzin, manuális váltó jöhet szóba. Ennek tudtában érdekelne, ki, mit javasol. Szerintetek melyik típus a legmegbízhatóbb? Sokat olvasgattam fórumokat, kérdezgettem szerelőket, de igazából mindenki másra esküszik.
Örülnék ha kapnék válaszokat bőségesen, de elsősorban HOZZÁÉRTŐKtől várok tanácsokat.
A felsoroltak (525i, 528i, 530i) további szűkítése értelmetlen, M52TU és M54 motorcsaládra épülnek. Érdemes bevenni az 523i-t a TU motorral, a nevében ellentétben 2,5 literes. Megbízható autót neked kell csinálnod a kiszemeltből, nagy szerencse kell (vagy sok pénz, vagy mindkettő ) hogy eleve ilyet vegyél.
A vételárát a jó autóra is rá fogod költeni, erre készülj fel. Lámpabura a jó autón is bemattul, a vízpumpa a jó autón is elfárad, a klímahűtő/vízhűtő elöregszik... Új autót meg nem árul senki.
Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről
Haver egy képen hasonló állapotú E39 520i Faceliftet volt megnézni autóvásárláskor.
Kívűlről így nézett ki, az ára is az akkori magyar piaci ár felső-közepe volt (1,3M).
Az autó: CD tár oldalcsípővel kivágva, pixelhiba, bimbammolt, gongolt kiégett izzók miatt. Műszakilag rendben volt az autó, rozsda se volt.
Ezzel azt akarom mondani, hogy ezek voltak a látható hibái az autónak, erre jön rá a birtokbavételi szerviz + a kötelező gixer pl. futómű (egy eladó E39 futóműben mindig lesz "valami"), klíma (kompresszor, gáz, ereszt a rendszer, mert senki se tölteti+nyomáspróbázza évente), gumi meg műanyag bizbaszok, patent biszbaszokat nem is említem. Ja, meg a bőr. Arra is lehet költeni rendesen, ha már bőrös az autó illik megadni neki ami jár.
És eljutottunk a vételár kétszerese közelébe.
Szerk: megkerestem a hirdetést mert kíváncsi voltam rá: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520i-12337691
Szép darab, a képek magukért beszélnek. Nepperszöveg nélkül már elment volna, elég riasztó.
Marinapart...
! | Jerry írta: |
3 észrevétel engedtessék meg. 1. Kérlek használd a szerkesztés gombot, ha újabb gondolatot akarsz hozzáfűzni az utolsó hozzászólásodhoz. 2. Figyelj oda a helyesírásra. Használj írásjeleket és ha lehet, ékezeteket. Úgy könnyebben tudjuk olvasni és értelmezni a gondoltaidat. 3. Vegyünk vissza kicsit az arcunkból. Ez nem az a társaság, ahol ezt a fokú gizdaságot pozitívan értékelnénk. Azt tarts meg a facebook csoport IQ betyárjainak. Köszi! |
2018.01.01. 14:59
Előbb másnak kellene vissza vennie azért mert még életében nem latott normalis bmw t csak lelakottakat. A másik ugy írok ahogy én szeretnék ha nem bírod el olvasni akkor ne olvasd. A másik ha valaki degradál engem a fasságaival meg a tudatlanságai val ahelyett hogy inkább oda se írt volna azt én se birom üdvdomcsimisi írta:Szia na ez az autó pont nem az amirol te beszelsz ebben meg a pattentok is a helyen vannak anyira egyben van hogy a bokadat is lehugyoznad ezt garantalom ezert sem meg veheto ez a darab es ez nem az 1000000 meg az 1.3 millas kocsi pont ezert ez nagyon kozel van a kettohoz ha elado lenne de majd akkor mikor a pattentok hianyozni fognak egy karcot nem tudnal se kivul se belul mutatniGallaca írta:attila94 írta:domcsimisi írta:Ezt ajanlom
Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről
Haver egy képen hasonló állapotú E39 520i Faceliftet volt megnézni autóvásárláskor.
Kívűlről így nézett ki, az ára is az akkori magyar piaci ár felső-közepe volt (1,3M).
Az autó: CD tár oldalcsípővel kivágva, pixelhiba, bimbammolt, gongolt kiégett izzók miatt. Műszakilag rendben volt az autó, rozsda se volt.
Ezzel azt akarom mondani, hogy ezek voltak a látható hibái az autónak, erre jön rá a birtokbavételi szerviz + a kötelező gixer pl. futómű (egy eladó E39 futóműben mindig lesz "valami"), klíma (kompresszor, gáz, ereszt a rendszer, mert senki se tölteti+nyomáspróbázza évente), gumi meg műanyag bizbaszok, patent biszbaszokat nem is említem. Ja, meg a bőr. Arra is lehet költeni rendesen, ha már bőrös az autó illik megadni neki ami jár.
És eljutottunk a vételár kétszerese közelébe.
Szerk: megkerestem a hirdetést mert kíváncsi voltam rá: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520i-12337691
Szép darab, a képek magukért beszélnek. Nepperszöveg nélkül már elment volna, elég riasztó.
Marinapart...
Es a neten azért van fent mert kivancsi voltam hogy lenne e ra vevo es igen volt aki 2an jonne megnezni es ha tetszik el is viszi de adigra az lesz mondva hogy mar el kelt mert nem eladó
Ja es meg hozza tennem hogy nem nepper iras hanem a franko. Egy 72 eves oregg bacsitol vettem kint nemetbe mint elso tulaja vezetett szervizkonyv tores karc mentes hidd el hogy nem hinned el papikam ha meglatnad.
Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről
! Jerry írta: 3 észrevétel engedtessék meg.
1. Kérlek használd a szerkesztés gombot, ha újabb gondolatot akarsz hozzáfűzni az utolsó hozzászólásodhoz.
2. Figyelj oda a helyesírásra. Használj írásjeleket és ha lehet, ékezeteket. Úgy könnyebben tudjuk olvasni és értelmezni a gondoltaidat.
3. Vegyünk vissza kicsit az arcunkból. Ez nem az a társaság, ahol ezt a fokú gizdaságot pozitívan értékelnénk. Azt tarts meg a facebook csoport IQ betyárjainak.
Köszi!