2017.05.29. 07:46
broton írta:neptun írta:Hello Fanok!
A fórumon új tag vagyok, egyelőre még az első BMW nélkül. A helyzet az, hogy itt dolgozom kint a bajor tartományban még egy-két hónapig biztosan. Addig igyekeznék egy jobb darabot itt előkeríteni. Az alapvető elképzelés egy 25i vagy 30i lenne kézi váltóval. Nos, ezt találtam:
530i
Milyennek látjátok az autót? Amit tudok róla: a jobb külső tükör meg van folyva, gyenge pixelhiba, és a jobb első kerékcsapágy cserés. A csomagtartó állítólag rozsda miatt fényezve. Illetve mire kéne különösen figyelnem ha érdemes megnézni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Ránézésre nem rossz, de a kereskedő neve Rosekov ami ugye nem hangzik valami németesen.
Én inkább a privát Német gazdától vennék autót.
Ez sincs messze tőled http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... GISTRATION
2017.05.29. 10:16
attig írta:Üdvözletem!
Szeretném lecserélni az autóm, és hát erőteljesen gondolkodom az E39-en. Egy E46-ból ülnék át, tehát a márka nem kérdés.
Véleményekre, tanácsokra lenne szükségem, hogy érdemes-e még 39-et venni? Elsősorban a kényelem és megbízhatóság fontos számomra. Tisztában vagyok vele, hogy bőven 10+ éves autók, természetesen amit kell, azt ráköltöm, de nem szeretnék pénztemetőt venni. Inkább vásárláskor fizetném meg az állapotot, mintsem utána havonta lapátoljam bele a pénzt.
Napi használatban lenne, 10-20-30 km távolságokban, és néha 1-2 hosszabb útra vinném el. Benzin és manuális váltó párti vagyok és ezen nem is szeretnék változtatni!
A felszereltségről is lennének elképzeléseim, bár nem tudom létezik-e egyáltalán ilyen: gyári M-packet, 4 elektromos ablak, napfénytető, bőrbelső, ülésfűtés, könyöklő elől-hátul, klíma, multikormány, tempomat, normális hangrendszer (ahogy hallottam a gyári elég ratyi az E39-ben), és gyári angel eyes (vagy esetleg, ha lehet, utólag beépíteni).
És mint már említettem, egy megbízható benzin motoros változat érdekelne.
Szerintetek az E39 az én autóm vagy másik típust keresgéljek?
Válaszokat előre is köszönöm!
2017.05.29. 16:31
attila94 írta:broton írta:neptun írta:Hello Fanok!
A fórumon új tag vagyok, egyelőre még az első BMW nélkül. A helyzet az, hogy itt dolgozom kint a bajor tartományban még egy-két hónapig biztosan. Addig igyekeznék egy jobb darabot itt előkeríteni. Az alapvető elképzelés egy 25i vagy 30i lenne kézi váltóval. Nos, ezt találtam:
530i
Milyennek látjátok az autót? Amit tudok róla: a jobb külső tükör meg van folyva, gyenge pixelhiba, és a jobb első kerékcsapágy cserés. A csomagtartó állítólag rozsda miatt fényezve. Illetve mire kéne különösen figyelnem ha érdemes megnézni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Ránézésre nem rossz, de a kereskedő neve Rosekov ami ugye nem hangzik valami németesen.
Én inkább a privát Német gazdától vennék autót.
Ez sincs messze tőled http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... GISTRATION
A 275/45 "tunerjóska" felnivel biztos "német" gazdája van.
2017.05.29. 17:37
broton írta:attila94 írta:broton írta:neptun írta:Hello Fanok!
A fórumon új tag vagyok, egyelőre még az első BMW nélkül. A helyzet az, hogy itt dolgozom kint a bajor tartományban még egy-két hónapig biztosan. Addig igyekeznék egy jobb darabot itt előkeríteni. Az alapvető elképzelés egy 25i vagy 30i lenne kézi váltóval. Nos, ezt találtam:
530i
Milyennek látjátok az autót? Amit tudok róla: a jobb külső tükör meg van folyva, gyenge pixelhiba, és a jobb első kerékcsapágy cserés. A csomagtartó állítólag rozsda miatt fényezve. Illetve mire kéne különösen figyelnem ha érdemes megnézni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Ránézésre nem rossz, de a kereskedő neve Rosekov ami ugye nem hangzik valami németesen.
Én inkább a privát Német gazdától vennék autót.
Ez sincs messze tőled http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... GISTRATION
A 275/45 "tunerjóska" felnivel biztos "német" gazdája van.
Egy felni méretéből arra következtetni hogy nem Német tulaj, igen nagy merészség szerintem.
Amúgy a ''tunerjoska'' 275/245 kétszéles méret teljesen gyári, Például a styling 65 de van több is
http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=650
Az hogy ő nem gyári BMW felnit választott abból nem egyenesen következik az hogy nem Német.
2017.05.29. 17:40
2017.05.29. 20:12
neptun írta:Hello Fanok!
A fórumon új tag vagyok, egyelőre még az első BMW nélkül. A helyzet az, hogy itt dolgozom kint a bajor tartományban még egy-két hónapig biztosan. Addig igyekeznék egy jobb darabot itt előkeríteni. Az alapvető elképzelés egy 25i vagy 30i lenne kézi váltóval. Nos, ezt találtam:
530i
Milyennek látjátok az autót? Amit tudok róla: a jobb külső tükör meg van folyva, gyenge pixelhiba, és a jobb első kerékcsapágy cserés. A csomagtartó állítólag rozsda miatt fényezve. Illetve mire kéne különösen figyelnem ha érdemes megnézni?
A válaszokat előre is köszönöm!
2017.05.29. 20:16
Szabi8 írta:neptun írta:Hello Fanok!
A fórumon új tag vagyok, egyelőre még az első BMW nélkül. A helyzet az, hogy itt dolgozom kint a bajor tartományban még egy-két hónapig biztosan. Addig igyekeznék egy jobb darabot itt előkeríteni. Az alapvető elképzelés egy 25i vagy 30i lenne kézi váltóval. Nos, ezt találtam:
530i
Milyennek látjátok az autót? Amit tudok róla: a jobb külső tükör meg van folyva, gyenge pixelhiba, és a jobb első kerékcsapágy cserés. A csomagtartó állítólag rozsda miatt fényezve. Illetve mire kéne különösen figyelnem ha érdemes megnézni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Hello neptun!
Én is itt élek bajorban, 30i-m van. Ha van valamikor kedved összefuthatunk, hogy kipróbálj egy ilyen autót, igaz az enyém automata, de kis tapasztalatszerzésnek jó lenne. Meg mesélnék is, megmutogatnám az enyémen, hogy miket cseréltem, mikre kell számítani.
Privátban keress meg ha gondolod.
Üdv: Szabi
2017.05.29. 22:09
dreizwanzig írta:Szabi8 írta:neptun írta:Hello Fanok!
A fórumon új tag vagyok, egyelőre még az első BMW nélkül. A helyzet az, hogy itt dolgozom kint a bajor tartományban még egy-két hónapig biztosan. Addig igyekeznék egy jobb darabot itt előkeríteni. Az alapvető elképzelés egy 25i vagy 30i lenne kézi váltóval. Nos, ezt találtam:
530i
Milyennek látjátok az autót? Amit tudok róla: a jobb külső tükör meg van folyva, gyenge pixelhiba, és a jobb első kerékcsapágy cserés. A csomagtartó állítólag rozsda miatt fényezve. Illetve mire kéne különösen figyelnem ha érdemes megnézni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Hello neptun!
Én is itt élek bajorban, 30i-m van. Ha van valamikor kedved összefuthatunk, hogy kipróbálj egy ilyen autót, igaz az enyém automata, de kis tapasztalatszerzésnek jó lenne. Meg mesélnék is, megmutogatnám az enyémen, hogy miket cseréltem, mikre kell számítani.
Privátban keress meg ha gondolod.
Üdv: Szabi
en sem vagyok tul messze toled
2017.05.30. 19:08
bzsoltie írta:attig írta:Üdvözletem!
Szeretném lecserélni az autóm, és hát erőteljesen gondolkodom az E39-en. Egy E46-ból ülnék át, tehát a márka nem kérdés.
Véleményekre, tanácsokra lenne szükségem, hogy érdemes-e még 39-et venni? Elsősorban a kényelem és megbízhatóság fontos számomra. Tisztában vagyok vele, hogy bőven 10+ éves autók, természetesen amit kell, azt ráköltöm, de nem szeretnék pénztemetőt venni. Inkább vásárláskor fizetném meg az állapotot, mintsem utána havonta lapátoljam bele a pénzt.
Napi használatban lenne, 10-20-30 km távolságokban, és néha 1-2 hosszabb útra vinném el. Benzin és manuális váltó párti vagyok és ezen nem is szeretnék változtatni!
A felszereltségről is lennének elképzeléseim, bár nem tudom létezik-e egyáltalán ilyen: gyári M-packet, 4 elektromos ablak, napfénytető, bőrbelső, ülésfűtés, könyöklő elől-hátul, klíma, multikormány, tempomat, normális hangrendszer (ahogy hallottam a gyári elég ratyi az E39-ben), és gyári angel eyes (vagy esetleg, ha lehet, utólag beépíteni).
És mint már említettem, egy megbízható benzin motoros változat érdekelne.
Szerintetek az E39 az én autóm vagy másik típust keresgéljek?
Válaszokat előre is köszönöm!
Óvatosan, mert itthon drágán is lehet szart venni! Németországban szerintem találsz az elképzelésednek megfelelő darabot, de a drágábban vett autó ott sem jelent garanciát a jövőre nézve. Ebben a korban bármikor bármi beadhatja a kulcsot, és tud drága lenni. Szerintem még manapság is érdemes E39-et venni, de kell hozzá elszántság. Meg kell lennie a hajlandóságnak, hogy időnként ráköltse az ember az összeget, amit kér. Ha ez meg van, sok örömödet fogod lelni benne. Ha ez nincs meg, felesleges drágábbat venni. Törődés nélkül nagyon hamar arra a szintre kerül, mint az olcsóbb társai. Persze "életbentartással" is menni fog, de nem fogja azt nyújtani amit vársz (kényelem, megbízhatóság). Összegezve: vegyél nyugodtan E39-et, de ne várd azt, hogy ha drágábbat veszel, évekre meg tudod úszni a ráköltést állapotromlás nélkül.
2017.05.30. 20:17
attig írta:Igazából azért érdeklődök itt, mert egyáltalán nem ismerem a típust és kíváncsi vagyok, hogy az elképzeléseim alapján az E39 való-e nekem
Köszönöm a válaszod!
2017.05.30. 21:06
2017.05.30. 21:23
majd jon masik van merites errefele azertneptun írta:Sziasztok!
Először is köszönöm nektek a sok infot és gyors reakciókat! Sajnos rossz híreim vannak: el kell ezt az autót engednem. Kedves Valentin barátunk úgy érzem valamit takargat. Hosszan nem részletezném a személyes találkozót, a legfontosabb kérdései azok voltak, hogy mikor kapja a pénzt, és mikor vinném az autót... Próbaút volt vagy 5 km, nagy részt városon belül, hosszabb nem megy, nincs rá ideje, a kocsit nem(!) vihetem el sehova átnézetni, mert hát 2 hónapja volt TÜV-ön, mit akarok én nézni rajta, itt helyben alá nem tudunk nézni, meg amúgy is az csak idő, és amúgy meg mikor hozom a pénzt? Így viszont én nem hozom el.
Szabi és dreizwanzig megy privát!
Üdv,
Zoli
2017.05.31. 21:01
neptun írta:Sziasztok!
Először is köszönöm nektek a sok infot és gyors reakciókat! Sajnos rossz híreim vannak: el kell ezt az autót engednem. Kedves Valentin barátunk úgy érzem valamit takargat. Hosszan nem részletezném a személyes találkozót, a legfontosabb kérdései azok voltak, hogy mikor kapja a pénzt, és mikor vinném az autót... Próbaút volt vagy 5 km, nagy részt városon belül, hosszabb nem megy, nincs rá ideje, a kocsit nem(!) vihetem el sehova átnézetni, mert hát 2 hónapja volt TÜV-ön, mit akarok én nézni rajta, itt helyben alá nem tudunk nézni, meg amúgy is az csak idő, és amúgy meg mikor hozom a pénzt? Így viszont én nem hozom el.
Szabi és dreizwanzig megy privát!
Üdv,
Zoli
2017.06.01. 12:10
lacci írta:neptun írta:Sziasztok!
Először is köszönöm nektek a sok infot és gyors reakciókat! Sajnos rossz híreim vannak: el kell ezt az autót engednem. Kedves Valentin barátunk úgy érzem valamit takargat. Hosszan nem részletezném a személyes találkozót, a legfontosabb kérdései azok voltak, hogy mikor kapja a pénzt, és mikor vinném az autót... Próbaút volt vagy 5 km, nagy részt városon belül, hosszabb nem megy, nincs rá ideje, a kocsit nem(!) vihetem el sehova átnézetni, mert hát 2 hónapja volt TÜV-ön, mit akarok én nézni rajta, itt helyben alá nem tudunk nézni, meg amúgy is az csak idő, és amúgy meg mikor hozom a pénzt? Így viszont én nem hozom el.
Szabi és dreizwanzig megy privát!
Üdv,
Zoli
Csak egy jó tanács : Olyan autót ne vegyél meg amelyiknek nincs eredeti szervizkönyve vagy lekövethető előélete!! Így nagyon sok bosszúságtól kímélheted meg magad és egy "zsák" pénzt takaríthatsz meg!
2017.06.01. 14:41
dreizwanzig írta:lacci írta:neptun írta:Sziasztok!
Először is köszönöm nektek a sok infot és gyors reakciókat! Sajnos rossz híreim vannak: el kell ezt az autót engednem. Kedves Valentin barátunk úgy érzem valamit takargat. Hosszan nem részletezném a személyes találkozót, a legfontosabb kérdései azok voltak, hogy mikor kapja a pénzt, és mikor vinném az autót... Próbaút volt vagy 5 km, nagy részt városon belül, hosszabb nem megy, nincs rá ideje, a kocsit nem(!) vihetem el sehova átnézetni, mert hát 2 hónapja volt TÜV-ön, mit akarok én nézni rajta, itt helyben alá nem tudunk nézni, meg amúgy is az csak idő, és amúgy meg mikor hozom a pénzt? Így viszont én nem hozom el.
Szabi és dreizwanzig megy privát!
Üdv,
Zoli
Csak egy jó tanács : Olyan autót ne vegyél meg amelyiknek nincs eredeti szervizkönyve vagy lekövethető előélete!! Így nagyon sok bosszúságtól kímélheted meg magad és egy "zsák" pénzt takaríthatsz meg!
A 15-20 eves autok kozott azert mar nehez ilyet talalni...
2017.06.01. 17:04
lacci írta:dreizwanzig írta:lacci írta:neptun írta:Sziasztok!
Először is köszönöm nektek a sok infot és gyors reakciókat! Sajnos rossz híreim vannak: el kell ezt az autót engednem. Kedves Valentin barátunk úgy érzem valamit takargat. Hosszan nem részletezném a személyes találkozót, a legfontosabb kérdései azok voltak, hogy mikor kapja a pénzt, és mikor vinném az autót... Próbaút volt vagy 5 km, nagy részt városon belül, hosszabb nem megy, nincs rá ideje, a kocsit nem(!) vihetem el sehova átnézetni, mert hát 2 hónapja volt TÜV-ön, mit akarok én nézni rajta, itt helyben alá nem tudunk nézni, meg amúgy is az csak idő, és amúgy meg mikor hozom a pénzt? Így viszont én nem hozom el.
Szabi és dreizwanzig megy privát!
Üdv,
Zoli
Csak egy jó tanács : Olyan autót ne vegyél meg amelyiknek nincs eredeti szervizkönyve vagy lekövethető előélete!! Így nagyon sok bosszúságtól kímélheted meg magad és egy "zsák" pénzt takaríthatsz meg!
A 15-20 eves autok kozott azert mar nehez ilyet talalni...
Nehéz ,de nem lehetetlen! A ráfordított idő mindenképpen megtérül!!
2017.06.01. 20:40
2017.06.01. 20:45
attila94 írta:lacci írta:dreizwanzig írta:lacci írta:neptun írta:Sziasztok!
Először is köszönöm nektek a sok infot és gyors reakciókat! Sajnos rossz híreim vannak: el kell ezt az autót engednem. Kedves Valentin barátunk úgy érzem valamit takargat. Hosszan nem részletezném a személyes találkozót, a legfontosabb kérdései azok voltak, hogy mikor kapja a pénzt, és mikor vinném az autót... Próbaút volt vagy 5 km, nagy részt városon belül, hosszabb nem megy, nincs rá ideje, a kocsit nem(!) vihetem el sehova átnézetni, mert hát 2 hónapja volt TÜV-ön, mit akarok én nézni rajta, itt helyben alá nem tudunk nézni, meg amúgy is az csak idő, és amúgy meg mikor hozom a pénzt? Így viszont én nem hozom el.
Szabi és dreizwanzig megy privát!
Üdv,
Zoli
Csak egy jó tanács : Olyan autót ne vegyél meg amelyiknek nincs eredeti szervizkönyve vagy lekövethető előélete!! Így nagyon sok bosszúságtól kímélheted meg magad és egy "zsák" pénzt takaríthatsz meg!
A 15-20 eves autok kozott azert mar nehez ilyet talalni...
Nehéz ,de nem lehetetlen! A ráfordított idő mindenképpen megtérül!!
Miben térülne meg?
Megveszel egy szervizkönyves autót és hátradőlsz de fasza nem kell hozzányúlni?
Alaphangon lecserél az ember vásárlás után kb. mindent amit érint a szervizkönyv, sőt a life time-nak hazudott olajokat kapásból cserélheted.
Futómű Magyarországon ígyis-úgyis fogyó alkatrész akármilyen autót vettél.
Beltérben az esztétika felhasználó és utazóközönségfüggő, megint nem függ a szervizkönyvtől.
A futás miatt? Nem jelent az semmit se.
A sokat futott autóra "muszáj" volt költeni, másképpen nehezen futott volna annyit. Sokkal ingoványosabb az amikor az ember hétvégi "diszkós" autót vesz, viszonylag kevés kilométerrel cserébe nem költöttek rá csak fussa meg szombat éjszaka a kb. 50-70km-t és kész. Ezért nem értem a svájci orvospár "álmot", akik csak áprilistól októberig használták az autót, akkor is bőr kavicsfelverődésvédővel és csak páros hétvégéken. Inkább olyan autót vennék ami napi használatban volt, és sokat futott, kihisztizte már magát csak megelőző karbantartást kér.
Valamint, amit sose fogsz tudni: milyen olajat töltöttek bele (beikszelik hogy ölwechseln aztán kész), fékfolyadékcserét, hűtőfolyadékcserét hányszor mulasztották el, kuplungban is cseréltek-e folyadékot, ha volt hozzányúlva az milyen hozzáállással történt. Márkaszervizes szervizkönyvem szerint cserélve volt a "süni", hát sajnos látszik, rossz úton hallatszik is hogy valaki matatott már arrafele.
2017.06.01. 20:55
lacci írta:
Látom butaságokért neked sem kell a szomszédba menned!
2017.06.01. 21:34
NagyMatyas írta:lacci írta:
Látom butaságokért neked sem kell a szomszédba menned!
Inkább te kergeted a klasszikus magyar álmot. Ami tényleg olyan, hogy keveset futott és patika, az rokonok, barátok közt kel el azon nyomban.