* *
Pontos idő: 2018.09.19. 08:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14712 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 732, 733, 734, 735, 736  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 10:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.04. 22:43
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valószínűleg kint max 3-4 ezres autó lehetett, a km is ki tudja mennyi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 18:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2194
Adott köszi: 415 alkalommal
Kapott köszik: 438 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Peri77 írta:
Valószínűleg kint max 3-4 ezres autó lehetett, a km is ki tudja mennyi.


Felnik, sportdob, M5 embléma közröhej rajta. Belteret nézve pedig a reális futás 3-400 ezer között van valahol. Nem nagyon látok rá esélyt egyébként, hogy elérhető áron akárhol is normális 30i-t találj, mert már kihaltak. :( Amibe beleülne szívesen az ember az 3-4 milla.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 19:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.04. 22:43
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A fény gyárinak tűnik rajta (mérés alapján). Rozsda is csak a csomagtartónál van pár folt.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.09. 12:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2194
Adott köszi: 415 alkalommal
Kapott köszik: 438 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Peri77 írta:
A fény gyárinak tűnik rajta (mérés alapján). Rozsda is csak a csomagtartónál van pár folt.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Alját is megnéztétek rendesen? Ott szokott meglepetés lenni, meg az ajtók sarkán! Azokat is külön meg kell mérni, mert simán lehet, hogy ráködöltek csak a rozsdára. (bevett szokás)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.09. 17:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.04. 01:00
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.09. 19:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 569 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
toi írta:
Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.09. 21:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1801 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
toi írta:
Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2210
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 497 alkalommal
Kapott köszik: 504 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
toi írta:
Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk? :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 23:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1801 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
toi írta:
Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk? :facepalm:

párhuzamos maradhat! :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 08:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
SvidronyA írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
toi írta:
Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk? :facepalm:

párhuzamos maradhat! :D

Vagy menjünk át külföldibe: parallel és SERIAL port. :mrgreen: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.23. 18:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.07.10. 19:15
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: 318i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.23. 18:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 907
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 174 alkalommal
Kapott köszik: 95 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attig írta:
Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!

2. Ha jol emlekszem a 2002-es modellevtol, tehat 2001 Oktobertol mindegyik angel eye-os, ami xenon.
3. Tudtommal 3 fajta ules van: a sima, a combtamaszos es az ortoped. Utobbibol csak elektromos van es ott a hattamla aljat es tetejet kulon tudod allitani. Persze az uleseken belul is volt meg sok opcio (futes, szelloztetes, masszazs, gerinctamasz, kulonbozo hattamlak).
4. Pont annyira, mint az e46-hoz.
5. Rohadás. Illetve sztem inkabb aprosagok jellemzoek, de semmi komoly.
6. Tudtommal csak a dizelbe szerelt valtok a kritikusak, de majd valaki okosabb megmondja.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: attig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.23. 20:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attig írta:
Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.23. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2271
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 302 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
attig írta:
Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.24. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
attila94 írta:
attig írta:
Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.


Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.

Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.24. 11:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 70
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
morv írta:
attila94 írta:
attig írta:
Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.


Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.

Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?


igen, sportülésben ritka a deréktámasz, beépítéshez viszont teljesen szét kell szedni az ülést, de ez legyen a legkisebb gond, ennyi idősen a szivacshoz úgyis hozzá kell már nyúlni a vezető oldalon.. egy jobb kárpitosnak ez nem több mint 2-3 óra munka.
én egy nyugdíjassal szereltem, 4 ülésből lett egy jó. kb 5 órát szórakoztunk vele mindennel együtt. deréktámasz 15-20e körül van

én nem ragaszkodnék a fészlifthez sem. kívülről a 4 lámpa(+adapter hozzá), első lökhárító a különbség? meg a kilincsek más anyagból vannak?
tudtommal ez mind cserélhető, fényezéssel sztem 150ből max megvan a FL külső. M lökhárítók meg ugyanolyanok. fl előtt jobb volt az üregvédelem, az a beszéd járja, legalábbis ami a küszöb hátulját illeti.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.24. 13:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
attila94 írta:
morv írta:
attila94 írta:
attig írta:
Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.


Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.

Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?


igen, sportülésben ritka a deréktámasz, beépítéshez viszont teljesen szét kell szedni az ülést, de ez legyen a legkisebb gond, ennyi idősen a szivacshoz úgyis hozzá kell már nyúlni a vezető oldalon.. egy jobb kárpitosnak ez nem több mint 2-3 óra munka.
én egy nyugdíjassal szereltem, 4 ülésből lett egy jó. kb 5 órát szórakoztunk vele mindennel együtt. deréktámasz 15-20e körül van

én nem ragaszkodnék a fészlifthez sem. kívülről a 4 lámpa(+adapter hozzá), első lökhárító a különbség? meg a kilincsek más anyagból vannak?
tudtommal ez mind cserélhető, fényezéssel sztem 150ből max megvan a FL külső. M lökhárítók meg ugyanolyanok. fl előtt jobb volt az üregvédelem, az a beszéd járja, legalábbis ami a küszöb hátulját illeti.


Hát azért ez közel sem ilyen egyszerű. Első lámpa még csereszabatos, de csatlakozót, sőt rosszabb esetben LCM-et kell cserélni (min. kódolni, azt meg nem bírja a régi LCM állítólag). Hátsó lámpatesthez még kalapálni is kell a kasznin valamit tudtommal. A kilincsekről nem halottam, ezt kifejtenéd? Az M lökhárítóhoz a szemeteslapátra a gatyáját rákölti... Az üregvédelemről megint nem tudok nyilatkozni, az enyém jól volt tartva és keveset futott, de ha van hol tartania és jó állapotút vesz az ilyen különbségek nem jönnek ki.

Szerintem FL, M54 motoros, szedán EU4 besorolású E39-et érdemes most venni közép-hosszú távra (3-7 év), hobbi-félhobbi használatra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.24. 15:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.07.10. 19:15
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: 318i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Először is köszönöm mindenkinek a hozzászólását!

Elsősorban az 525i (M54B25) sedant néztem ki, az FL változatot, ami Euro4-es. Több évre terveznék vele, nem feltétlen hobby autónak. Változó lenne a használat: napi szinten, de lehetséges, hogy csak heti 1-2 útra mennék.
Ezért is vannak konkrét elképzelésim a felszereltségről, mert hosszú távon gondolkodom, és nem utólag akarok belerakatni dolgokat (sajnos az én környékemen nem nagyon van olyan szaki, akire rábíznám, így inkább "készen" szeretném megvenni).
Végülis az ülések típusa kb a legutolsó szempont, nem hinném, hogy bármelyik is nagyon kényelmetlen lenne.
Inkább az érdekelne, hogy jó választás-e a motor, illetve a benzinesekben milyenek a váltók?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.24. 18:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 70
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:

Hát azért ez közel sem ilyen egyszerű. Első lámpa még csereszabatos, de csatlakozót, sőt rosszabb esetben LCM-et kell cserélni (min. kódolni, azt meg nem bírja a régi LCM állítólag). Hátsó lámpatesthez még kalapálni is kell a kasznin valamit tudtommal. A kilincsekről nem halottam, ezt kifejtenéd? Az M lökhárítóhoz a szemeteslapátra a gatyáját rákölti... Az üregvédelemről megint nem tudok nyilatkozni, az enyém jól volt tartva és keveset futott, de ha van hol tartania és jó állapotút vesz az ilyen különbségek nem jönnek ki.

Szerintem FL, M54 motoros, szedán EU4 besorolású E39-et érdemes most venni közép-hosszú távra (3-7 év), hobbi-félhobbi használatra.

jó akkor 160ból jön ki :D ja utólagos M look egy szar e39 ára, még utángyártott cuccokból is.
egy bontós mondta nekem, mikor üresen adta az ajtót.. kérdeztem, megéri babrálni szétszedni, és nem egyben adni mint kint?.. én okos, gondoltam spórolok és magam szerelem át.. namindegy, szóval ő mondta fl kilincs műanyag, sose törik, fl előtt meg valami szar spiáter, és általában igen. hittem neki, mivel a kilincs ki volt szerelve.. :D

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ST1 az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.27. 23:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.06. 00:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Pest Megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdvözlet!

Esetleg valaki tud róla több infót?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... x-12866129


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14712 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 732, 733, 734, 735, 736  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator