* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 23:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
official sponsor írta:
Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


Az 523i-t, pár apróságot leszámítva mintha Én konfiguráltam volna: szövetbelső, automata, sorhat, sárgaindex :D. Mindenképp megnézném...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.22. 11:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
official sponsor írta:
kovessyroli írta:
official sponsor írta:
Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


525tds-t keresel, erre belinkelsz egy 523i-t és egy 520i-t :shock:
Nem is értem......nekem X3-am van, esetleg arról is mondhatok véleményt? :roll:

Na mindegy, szerintem még te sem tudod, hogy mit szeretnél, ezért az instrukcióm a következő:
1. Döntsd el, hogy benzines vagy diesel legyen
2. Ha D, akkor felejtsd el a TDS-t, mert örökbérletet váltasz vele a szopórollerre. 25d és 30d remek választás.
3. Benzinesben mindegyik jó, csak kicsit gyengusznak érződik egy 30d nyomatéka után, de szép a hangjuk, jó az automatájuk, viszont 200ekm felett mindnél van olajfogyasztás. V8-ak fenntartása, karbantartása, szervíze költségesebb, mint a sor6-é.
4. Sedan vagy touring, ez is kérdés.
5. Állapot: gyári állapot - gyári felni - gyári lámpa a menő. Kevés rozsdával, vagy rozsdamentes kocsit keress. Minél kevesebb km, minél nagyobb karbantartottság - cserélt alkatrész, ezt kell figyelembe venned autóvásárlás során.
6. Automata vagy manuális váltó az igényed.

Ennyi.
Az összes többi dolog ne befolyásolja a döntésed.



Szia!

Nem linkeltem tds-t, mert ami szóba jöhetett, azokat megnéztem, hozzáteszem nem az olcsó, lista elején lévőkből.

Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

Mivel nem maradt több, így jutottam arra, hogy várok heteket, hónapokat egy megfelelőre (esetleg nem is lesz, mert már nem mai autók) vagy választok a benzinesek közül, mert nem zárkózom el ezektől sem.

Nyilván az automata lenne a tuti, de a benzineseknél sem sokkal jobb a helyzet választék terén mint a tds-nél, így ezekből is belinkeltem az egy szóba jöhető példányt (még nem néztem meg) és legutoljára jöhet a kéziváltó-benzin párosítás, így jött az 520.

A sedan karosszéria jöhet csak szóba, a touring egyáltalán nem tetszik, a gyári állapot feltétel (lámpák, felnik, stb.).

Próbálok majd több benzinest is megnézni, némi összegzés után talán tudok választani, de ezzel csak az a gond, hogy ezekből nincs kiindulási alapom, a tds-nél van.

Peti


szerintem meg pont hogy a tds motor (mag az adagolos 20d) a kerulendo motor e39-bol... Ezeken kivul talan mindegyik javasolt szerintem :D Persze minden motorral lehet szivni, a 25d-vel, meg a 30d-vel is, de szerintem csak pont mazlija van a haverodnak a tds-sel :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.22. 11:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
official sponsor írta:
Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

Szerintem annyira nem kell félni tőle. Ami akkor űrtechnika volt, mára már nem az. Nálam bő másfél éve van egy 30d, 368e km-rel vettem, most van benne 415e km. Dízelspecifikus dolgokkal nem szívtam sokat, egy porlasztóhalál volt, és egy ebből következő főtengelyszíjtárcsahalál. A kiadásaim elég kis része volt ez az összeshez képest, rengeteget el lehet költeni nemdízeles dologra. Szóval szerintem jó választás lehet egy 25d-30d. Főleg, hogy a fórum tapasztalatai alapján sokkal tartósabbnak bizonyultak, mint a benzines vagy tds társaik. Előbbiek kopottsággal és olajfogyasztással, utóbbiak pedig főleg adagolóproblémával és hengerfejességgel küzdenek. Nem véletlenül nem bont sok bontós már 25d-30d-t... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.22. 19:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem pl 20D van és semmi baj nincs vele. Motorra semmit nem költöttem.. lassan 1 éve lesz nálam ( persze nem sok idő, KM-et se sokat mentem vele de akkor is :D ) . Úgy vettem, hogy nem rég a vétel előtt az előző tulaj újított szinte minden mozgó alkatrész és az adagolót is 270-ért.. semmi probléma nincs vele tökéletesen működik hálistennek. :) Ahogy a mondás tartja Használtautó lutri, Dízel használtautó duplalutri :franko:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.27. 22:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
official sponsor írta:
Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.


Persze a GM váltót meg aranyáron adják cserébe, mert sorra pusztulnak.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 00:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Afterdark írta:
bzsoltie írta:
official sponsor írta:
Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.


Persze a GM váltót meg aranyáron adják cserébe, mert sorra pusztulnak.

kb. 10%. Nyugi a benzines ZF is.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.04. 23:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.03.04. 23:32
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Új vagyok itt. :oops:
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.
Esetleg le tudná valaki írni mire figyeljek oda az autóval kapcsolatban ? Mik a tapasztalatok ezzel a motorral ? (betegségei stb.)
Napi 50 km-t mennèk vele körülbelül, melóba használnám.

Előre is köszi !!! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 09:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gina0097 írta:
Sziasztok! Új vagyok itt.
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.

Szia!

Bár a közhiedelem az, hogy ez a típus nem nagyon rozsdásodik, ennek ellenére a küszöb, a sárvédő ívek és a hátsó elem illesztések abszolut képesek rá, ezért az ellenőrizendő.
Futómű szintén a kedvenc elhanyagolandó területekhez tartozik, annak ellenére, hogy sokáig észrevehetetlen, ha le van lakva.
Ilyenekkel is szeretnek trükközni, mint a rövidesen használhatatlanná váló akku, a kopott és régi gumiabroncsok, só marta felnik, de ez nem típusspecifikus.
Én magam nem vagyok a dízel híve, a BMW nem olyan jó dízelben, mint a Merci.
Szerintem.
Itt is sokan kínlódnak velük néha.
De motorikusan lesz itt valaki aki megbízhatóbb felvilágosítást ad erről.

Továbbá, amit jómagam hozzáfűznék:
Mivel úgy látom, hogy a Magyar használt autó piac egy mélypontját éli az 1M.-ig tartó kategóriában, így benne az E39-is a véghajrájába érkezett (amit néhányan vitatnak itt, pedig minden jel erre utal), így érdemes alaposan megnézned vagy megnézetned a járművet, mielőtt megveszed, mert rengeteg a leharcolt darab, amit villantásra használtak, ezért kívülről rendben lévőnek tűnik, de a szerkezet belső részei nem kaptak törődést.
Ez a gép egy jó konstrukció, de ha belenyúlsz egy tropa darabba, akkor nagy valószínűséggel sok rossz élmény közepette rövid időn belül dobod majd, mert költséges talpra állítani, ha valami komplex hiba jelentkezik egyszer csak.
Többen jártak már így itt, az általam hullócsillagként említett, kezdetben lelkes új tulajok.
Ez a véleményem egyébként általános, nem csak erre a típusra és márkára érvényes, ráadásul a tájékozódásaim szerint objektívnak vélem, mert rengetegen tapasztalják ezt az országban.
Ilyen-olyan fórumok tele vannak az eladói és a vevői oldal gondjaival.
Az egyik az őt érintő garanciáról papol, a másik, hogy pár hete vette és lefeküdt a kocsi, mit tehet...
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 14:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.03.04. 23:32
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a válaszod !!! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 14:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gina0097 írta:
Sziasztok! Új vagyok itt. :oops:
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.
Esetleg le tudná valaki írni mire figyeljek oda az autóval kapcsolatban ? Mik a tapasztalatok ezzel a motorral ? (betegségei stb.)
Napi 50 km-t mennèk vele körülbelül, melóba használnám.

Előre is köszi !!! :)
adagolósnez még? Mert ha igen, akkor az egy gyenge pontja.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.03.04. 23:32
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 09:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gina0097 írta:
Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.


így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.18. 10:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lipkovicsa írta:
Gina0097 írta:
Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.


így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.

Már mindegy, igencsak letett róla.
A nicknévből ítélve pedig... hát véleményem szerint ezek nem igazán nőies kocsik...
A gyakori kérdések webfelületen is bekérdezte akkor ugyanezt amit itt, pedig köztudott, hogy az nem valami hiteles oldal a rengeteg troll miatt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.03.19. 08:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
lipkovicsa írta:
Gina0097 írta:
Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.


így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.

Már mindegy, igencsak letett róla.
A nicknévből ítélve pedig... hát véleményem szerint ezek nem igazán nőies kocsik...
A gyakori kérdések webfelületen is bekérdezte akkor ugyanezt amit itt, pedig köztudott, hogy az nem valami hiteles oldal a rengeteg troll miatt.


Hát meglehet hogy igazad van :D mindegy mi megtettünk mindent :P

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 08:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.04. 22:43
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

egy 530i vásárlásán gondolkozom. Érdekelne, hogy mi a véleményetek az alábbiról?

Köszi

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... u-12779935


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 09:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Peri77 írta:
Sziasztok,

egy 530i vásárlásán gondolkozom. Érdekelne, hogy mi a véleményetek az alábbiról?

Köszi

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... u-12779935


Picit túl van árazva. Kb. egymillióval.. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 10:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.04. 22:43
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valószínűleg kint max 3-4 ezres autó lehetett, a km is ki tudja mennyi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 18:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Peri77 írta:
Valószínűleg kint max 3-4 ezres autó lehetett, a km is ki tudja mennyi.


Felnik, sportdob, M5 embléma közröhej rajta. Belteret nézve pedig a reális futás 3-400 ezer között van valahol. Nem nagyon látok rá esélyt egyébként, hogy elérhető áron akárhol is normális 30i-t találj, mert már kihaltak. :( Amibe beleülne szívesen az ember az 3-4 milla.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.06. 19:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.04. 22:43
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A fény gyárinak tűnik rajta (mérés alapján). Rozsda is csak a csomagtartónál van pár folt.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.04.09. 12:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Peri77 írta:
A fény gyárinak tűnik rajta (mérés alapján). Rozsda is csak a csomagtartónál van pár folt.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Alját is megnéztétek rendesen? Ott szokott meglepetés lenni, meg az ajtók sarkán! Azokat is külön meg kell mérni, mert simán lehet, hogy ráködöltek csak a rozsdára. (bevett szokás)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 33 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator