* *
Pontos idő: 2018.02.21. 21:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14670 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 730, 731, 732, 733, 734
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.10. 16:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 554
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
.....Ha én úgymond olcsóbban szeretnék BMW-zni a helyedben, akkor vennék egy 528i-t valahonnan. Legendásan megbízható, saját tapasztalatból tudom.....

Csatlakozom, csak ajánlani tudom, egy kéziváltós 528i.

( Jó, két jeladó, szíjak-görgők, akkumulátor, két teleszkóp a csomagtartónál pár apróság ill. egy jobb oldali kormány összekötő lett ráköltve jó három év alatt. Az előző tulaj már vissza venné csak nem eladó.)

Akinek nincs pénze benzinre, annak nincs pénze autóra, pláne BMW-re.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Oldboy az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 16:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.17. 15:49
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 18:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2480
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 385 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
official sponsor írta:
Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


525tds-t keresel, erre belinkelsz egy 523i-t és egy 520i-t :shock:
Nem is értem......nekem X3-am van, esetleg arról is mondhatok véleményt? :roll:

Na mindegy, szerintem még te sem tudod, hogy mit szeretnél, ezért az instrukcióm a következő:
1. Döntsd el, hogy benzines vagy diesel legyen
2. Ha D, akkor felejtsd el a TDS-t, mert örökbérletet váltasz vele a szopórollerre. 25d és 30d remek választás.
3. Benzinesben mindegyik jó, csak kicsit gyengusznak érződik egy 30d nyomatéka után, de szép a hangjuk, jó az automatájuk, viszont 200ekm felett mindnél van olajfogyasztás. V8-ak fenntartása, karbantartása, szervíze költségesebb, mint a sor6-é.
4. Sedan vagy touring, ez is kérdés.
5. Állapot: gyári állapot - gyári felni - gyári lámpa a menő. Kevés rozsdával, vagy rozsdamentes kocsit keress. Minél kevesebb km, minél nagyobb karbantartottság - cserélt alkatrész, ezt kell figyelembe venned autóvásárlás során.
6. Automata vagy manuális váltó az igényed.

Ennyi.
Az összes többi dolog ne befolyásolja a döntésed.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 19:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.17. 15:49
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
official sponsor írta:
Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


525tds-t keresel, erre belinkelsz egy 523i-t és egy 520i-t :shock:
Nem is értem......nekem X3-am van, esetleg arról is mondhatok véleményt? :roll:

Na mindegy, szerintem még te sem tudod, hogy mit szeretnél, ezért az instrukcióm a következő:
1. Döntsd el, hogy benzines vagy diesel legyen
2. Ha D, akkor felejtsd el a TDS-t, mert örökbérletet váltasz vele a szopórollerre. 25d és 30d remek választás.
3. Benzinesben mindegyik jó, csak kicsit gyengusznak érződik egy 30d nyomatéka után, de szép a hangjuk, jó az automatájuk, viszont 200ekm felett mindnél van olajfogyasztás. V8-ak fenntartása, karbantartása, szervíze költségesebb, mint a sor6-é.
4. Sedan vagy touring, ez is kérdés.
5. Állapot: gyári állapot - gyári felni - gyári lámpa a menő. Kevés rozsdával, vagy rozsdamentes kocsit keress. Minél kevesebb km, minél nagyobb karbantartottság - cserélt alkatrész, ezt kell figyelembe venned autóvásárlás során.
6. Automata vagy manuális váltó az igényed.

Ennyi.
Az összes többi dolog ne befolyásolja a döntésed.



Szia!

Nem linkeltem tds-t, mert ami szóba jöhetett, azokat megnéztem, hozzáteszem nem az olcsó, lista elején lévőkből.

Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

Mivel nem maradt több, így jutottam arra, hogy várok heteket, hónapokat egy megfelelőre (esetleg nem is lesz, mert már nem mai autók) vagy választok a benzinesek közül, mert nem zárkózom el ezektől sem.

Nyilván az automata lenne a tuti, de a benzineseknél sem sokkal jobb a helyzet választék terén mint a tds-nél, így ezekből is belinkeltem az egy szóba jöhető példányt (még nem néztem meg) és legutoljára jöhet a kéziváltó-benzin párosítás, így jött az 520.

A sedan karosszéria jöhet csak szóba, a touring egyáltalán nem tetszik, a gyári állapot feltétel (lámpák, felnik, stb.).

Próbálok majd több benzinest is megnézni, némi összegzés után talán tudok választani, de ezzel csak az a gond, hogy ezekből nincs kiindulási alapom, a tds-nél van.

Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 23:11 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 342
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
official sponsor írta:
Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


Az 523i-t, pár apróságot leszámítva mintha Én konfiguráltam volna: szövetbelső, automata, sorhat, sárgaindex :D. Mindenképp megnézném...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.22. 11:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 761
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 154 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
official sponsor írta:
kovessyroli írta:
official sponsor írta:
Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


525tds-t keresel, erre belinkelsz egy 523i-t és egy 520i-t :shock:
Nem is értem......nekem X3-am van, esetleg arról is mondhatok véleményt? :roll:

Na mindegy, szerintem még te sem tudod, hogy mit szeretnél, ezért az instrukcióm a következő:
1. Döntsd el, hogy benzines vagy diesel legyen
2. Ha D, akkor felejtsd el a TDS-t, mert örökbérletet váltasz vele a szopórollerre. 25d és 30d remek választás.
3. Benzinesben mindegyik jó, csak kicsit gyengusznak érződik egy 30d nyomatéka után, de szép a hangjuk, jó az automatájuk, viszont 200ekm felett mindnél van olajfogyasztás. V8-ak fenntartása, karbantartása, szervíze költségesebb, mint a sor6-é.
4. Sedan vagy touring, ez is kérdés.
5. Állapot: gyári állapot - gyári felni - gyári lámpa a menő. Kevés rozsdával, vagy rozsdamentes kocsit keress. Minél kevesebb km, minél nagyobb karbantartottság - cserélt alkatrész, ezt kell figyelembe venned autóvásárlás során.
6. Automata vagy manuális váltó az igényed.

Ennyi.
Az összes többi dolog ne befolyásolja a döntésed.



Szia!

Nem linkeltem tds-t, mert ami szóba jöhetett, azokat megnéztem, hozzáteszem nem az olcsó, lista elején lévőkből.

Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

Mivel nem maradt több, így jutottam arra, hogy várok heteket, hónapokat egy megfelelőre (esetleg nem is lesz, mert már nem mai autók) vagy választok a benzinesek közül, mert nem zárkózom el ezektől sem.

Nyilván az automata lenne a tuti, de a benzineseknél sem sokkal jobb a helyzet választék terén mint a tds-nél, így ezekből is belinkeltem az egy szóba jöhető példányt (még nem néztem meg) és legutoljára jöhet a kéziváltó-benzin párosítás, így jött az 520.

A sedan karosszéria jöhet csak szóba, a touring egyáltalán nem tetszik, a gyári állapot feltétel (lámpák, felnik, stb.).

Próbálok majd több benzinest is megnézni, némi összegzés után talán tudok választani, de ezzel csak az a gond, hogy ezekből nincs kiindulási alapom, a tds-nél van.

Peti


szerintem meg pont hogy a tds motor (mag az adagolos 20d) a kerulendo motor e39-bol... Ezeken kivul talan mindegyik javasolt szerintem :D Persze minden motorral lehet szivni, a 25d-vel, meg a 30d-vel is, de szerintem csak pont mazlija van a haverodnak a tds-sel :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.22. 11:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
official sponsor írta:
Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

Szerintem annyira nem kell félni tőle. Ami akkor űrtechnika volt, mára már nem az. Nálam bő másfél éve van egy 30d, 368e km-rel vettem, most van benne 415e km. Dízelspecifikus dolgokkal nem szívtam sokat, egy porlasztóhalál volt, és egy ebből következő főtengelyszíjtárcsahalál. A kiadásaim elég kis része volt ez az összeshez képest, rengeteget el lehet költeni nemdízeles dologra. Szóval szerintem jó választás lehet egy 25d-30d. Főleg, hogy a fórum tapasztalatai alapján sokkal tartósabbnak bizonyultak, mint a benzines vagy tds társaik. Előbbiek kopottsággal és olajfogyasztással, utóbbiak pedig főleg adagolóproblémával és hengerfejességgel küzdenek. Nem véletlenül nem bont sok bontós már 25d-30d-t... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.22. 19:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 25
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem pl 20D van és semmi baj nincs vele. Motorra semmit nem költöttem.. lassan 1 éve lesz nálam ( persze nem sok idő, KM-et se sokat mentem vele de akkor is :D ) . Úgy vettem, hogy nem rég a vétel előtt az előző tulaj újított szinte minden mozgó alkatrész és az adagolót is 270-ért.. semmi probléma nincs vele tökéletesen működik hálistennek. :) Ahogy a mondás tartja Használtautó lutri, Dízel használtautó duplalutri :franko:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.27. 22:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 810
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 161 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
official sponsor írta:
Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.


Persze a GM váltót meg aranyáron adják cserébe, mert sorra pusztulnak.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 00:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5455
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 781 alkalommal
Kapott köszik: 1709 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Afterdark írta:
bzsoltie írta:
official sponsor írta:
Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.


Persze a GM váltót meg aranyáron adják cserébe, mert sorra pusztulnak.

kb. 10%. Nyugi a benzines ZF is.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14670 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 730, 731, 732, 733, 734

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Yahoo [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator