2019.08.15. 20:39
attila94 írta:
Szerintem nem érdemes kockáztatni ennyi idős autónál az alublokkból kitekerni egy acél csavart.
Ha most szemmel láthatóan valami gáz van akkor cseréld le mondjuk 1-2000 km múlva. Ha ismeretlen az autó előélete akkor 1 év múlva cseréld le a 3-4 helyett addigra az új hűtőközeg felveszi a szennyeződéseket és utána tisztának mondható.
2019.08.16. 07:19
Kari75 írta:Érdekes dolog az előéletről tudni...vagy nem tudni...
Egyszóval igyekszem minden, az autó előéletében elhanyagolt részt rendberakni, hogy az elkővetkező előéletét már érdemes legyen ismerni...
2019.08.16. 17:55
Bandi1978 írta:Kari75 írta:Érdekes dolog az előéletről tudni...vagy nem tudni...
Egyszóval igyekszem minden, az autó előéletében elhanyagolt részt rendberakni, hogy az elkővetkező előéletét már érdemes legyen ismerni...
Tehát akkor a hűtőfolyadéknak nincs baja, nem "túrós" vagy olajos, csak szeretnéd alaposan lecserélni.
Szerintem akkor elég lesz, ha vagy kétszer lecseréled egymás után nem sokkal, nem kell azt a plusz csavart mozgatni ehhez.
Ha még nem tetted, akkor vesd figyelmed a futóműre, na ott van mit szerelgetni és általában egy alaposan elhanyagolt rész ezeknél a gépeknél az összetettsége miatt. Továbbá váltó- és diffi olajcsere, ezek is jó és egyszerű mókák, meg hasznára válnak a kocsinak.
Amennyiben ezekhez még nem nyúltál...
2019.08.16. 21:05
atti523i írta:Bandi1978 írta:Kari75 írta:Érdekes dolog az előéletről tudni...vagy nem tudni...
Egyszóval igyekszem minden, az autó előéletében elhanyagolt részt rendberakni, hogy az elkővetkező előéletét már érdemes legyen ismerni...
Tehát akkor a hűtőfolyadéknak nincs baja, nem "túrós" vagy olajos, csak szeretnéd alaposan lecserélni.
Szerintem akkor elég lesz, ha vagy kétszer lecseréled egymás után nem sokkal, nem kell azt a plusz csavart mozgatni ehhez.
Ha még nem tetted, akkor vesd figyelmed a futóműre, na ott van mit szerelgetni és általában egy alaposan elhanyagolt rész ezeknél a gépeknél az összetettsége miatt. Továbbá váltó- és diffi olajcsere, ezek is jó és egyszerű mókák, meg hasznára válnak a kocsinak.
Amennyiben ezekhez még nem nyúltál...
meg visszatérve a hűtéshez. 18év e39-ezés után azt mondom,termosztátból csak gyárit,nem drágább annyival.a fagyállószag a beltérben meg nagy valószínűséggel ereszt a fűtőradiátor.nálam segített szerencsére egy tömítő adalék.én annak idején leeresztettem a csavart,persze az enyém folyamatosan karbantartott.egy kevés víz jött le,kb 1l. de tényleg jobb ötlet megfújni levegővel.de én úgy tudom,elötte érdemes rátenni a fűtést,hogy kinyissanak a csapok.
2019.08.16. 21:58
atti523i írta:de 'mintha' sebességberakáskor, D-R valami kis 'csilingelő' hangot hallanék onnan,
2019.08.16. 22:38
Gallaca írta:atti523i írta:de 'mintha' sebességberakáskor, D-R valami kis 'csilingelő' hangot hallanék onnan,
Az a kardán csúszkája lesz a felfüggesztőnél.
2021.01.29. 21:05
2021.02.04. 09:15
2021.02.11. 15:34
Gabi911 írta:Sziasztok olyan problemam lenne , hogy nem reg csereltem tagulasi tartalyt az alany e39 520i m52b22 es tobbszor is legtelenitettem de uzemelegen kiirja hogy ellenorizzem a hutofolyadek szintet . A vizcsovek eleg kemenyek. Es ha letekerem a kupakot ki jon belole a nyomas es akkor mar nem jelzi csak ha ujra megno benne a nyomas .
Ha gyujtasra teszem hallom a kis legbuborekokat es ahogy keeing a viz .
Mit tudok tenni ezogybe?
2021.03.29. 20:53
2021.03.30. 17:09
Májkül írta:Sziasztok! Adott egy m52b20 aminek egyszerűen nem tudom hol kell állni a vízszintnek, úszó nincs a tágulásitartalyban és egyéb jel sincs,neten találtam képeket ahol a tágulási tartály közepéig írja szintet, ez valós lenne? Válaszokat előre is köszönöm!
2021.04.03. 11:40
Májkül írta:Sziasztok! Adott egy m52b20 aminek egyszerűen nem tudom hol kell állni a vízszintnek, úszó nincs a tágulásitartalyban és egyéb jel sincs,neten találtam képeket ahol a tágulási tartály közepéig írja szintet, ez valós lenne?
2024.02.09. 18:44
2024.02.13. 01:13