* *
Pontos idő: 2017.11.24. 12:58

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1398 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 70  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 19:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.05. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Varpalota
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: Benzin
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
520i - manual, '98

átolvastam a topikot mielőtt írnék, az elején még egyértelmünek látszott ez a termosztát, most így a végefelé már nem annyira.

Amíg kint a levegő átlag 10 fok fölött van semmi gondom nincs, a mutató kökeményen beáll középre és kicsit sem mozdul, viszont ahogya hőmérséklet 10 fok alatt van különösen most hogy stabilan -4, -6 között mozog a mutató megáll a kék és a középső vonal között. Ha városban vagyok és sokat lámpázok akkor kicsit feljebb megy, pályán visszább kúszik.

Mit is kellene cserélnem?

(ladák előtt láttam régebben ilyen vászonburkolót az segít? ... na jó ezt csak viccnek szántam)

köszi előre is a véleményt.

ui. fűtéssel nem szoktam babrálni, mindig 24c auto -n van, hamar bemelegszik


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 20:12 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9785
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
voidnull írta:
Sziasztok,
520i - manual, '98

átolvastam a topikot mielőtt írnék, az elején még egyértelmünek látszott ez a termosztát, most így a végefelé már nem annyira.

Amíg kint a levegő átlag 10 fok fölött van semmi gondom nincs, a mutató kökeményen beáll középre és kicsit sem mozdul, viszont ahogya hőmérséklet 10 fok alatt van különösen most hogy stabilan -4, -6 között mozog a mutató megáll a kék és a középső vonal között. Ha városban vagyok és sokat lámpázok akkor kicsit feljebb megy, pályán visszább kúszik.

Mit is kellene cserélnem?

(ladák előtt láttam régebben ilyen vászonburkolót az segít? ... na jó ezt csak viccnek szántam)

köszi előre is a véleményt.

ui. fűtéssel nem szoktam babrálni, mindig 24c auto -n van, hamar bemelegszik

Termosztát!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 20:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.05. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Varpalota
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: Benzin
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a gyors választ, ez az EGR bizonytalanított el ez előző hozzászólásokban. Honnan lehet ilyet beszerezni és honnan tudom hogy tényleg gyárit akarnak-e rámsózni?

Egyébként milyen károsodás lehet, ha így közlekedek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 20:35 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9785
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
voidnull írta:
Köszi a gyors választ, ez az EGR bizonytalanított el ez előző hozzászólásokban. Honnan lehet ilyet beszerezni és honnan tudom hogy tényleg gyárit akarnak-e rámsózni?

Egyébként milyen károsodás lehet, ha így közlekedek?


Laco7 BMW alkatrész üzltbe dolgozik és ha gyárit kérsz akkor biztos azt is fogsz kapni.Vagy Rhantos ő is foglalkozik alkatrésszel.Egyik lőrincen van a másik budafokon.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.06. 02:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szilagyi írta:
Sziasztok!
1999 530da nincs benne AGR termosztát alvázszám alapján sincs. Bármilyen alkatrészt vásároltok, alvázszám alapján ki lehet keresni. (autósbolt).A visko alapjáraton valóban nem sokat fúj de álltalában minimum kb. alapjárat kétszeresén közlekedünk.Igy már jelentős hűtést okoz. A hűtőcsövek tapogatásához (ha nem szereted az extrém sportot)lekell állítani a motort! Motorháztető felnyit jobbra fent a meleg cső, ez mindig a motor hőfokával megeggyező, mivel a vékony cső a kiegyenlítővel van összekötve (légtelenítési és vízpumpa tehermentesítési funkció).Balra lent a visszatérő hideg víz. Ha 75c hűtőviznél meleg akkor rossz a termosztát, ha hideg akkor jó! Hú most nézem egy kicsit össze zsúfoltam több témára reagáltam. :o


Köszönöm, ez alapján szerintem menni fog. Megnézem ma, miután felkel istenünk ajándéka a Nap.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.19. 21:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valaki akinek 530d-je van vegyen már fel MSN-re, mert lenne egy kérdésem
MSN cím:tothnorbi01@freemail.hu

Kérdésem az indexfórumon is feltettem, ha tudtok segítsetek. KÖSZÖNÖM
bmw e39

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.20. 13:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.11. 00:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ennyi erővel a kérdést is feltehetted volna itt. Lehet hogy a válaszadónak nincs 530d-je, de naponta javítja mások autóját.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.20. 14:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szilagyi írta:
Ennyi erővel a kérdést is feltehetted volna itt. Lehet hogy a válaszadónak nincs 530d-je, de naponta javítja mások autóját.


Csak képet nem tudtam ide feltenni, anélkül meg szart sem ér az egész.
Egyébként úgy néz ki megoldódott a problémám. :wink:

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 540i vészesen melegszik a víz dugóban
HozzászólásElküldve: 2008.04.24. 20:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.20. 00:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma dugóban állva kb 20 perc alatt majdnem felforrt a vízem, amikor indult a sor 1 perc alatt visszaállt középre a mutató. Rátettem a fűtést is de csak melegedett. Ez termosztát hiba? vagy mi?????????
Sos


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.04.24. 21:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.12. 00:00
Hozzászólások: 55
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
evient írta:
Ma dugóban állva kb 20 perc alatt majdnem felforrt a vízem, amikor indult a sor 1 perc alatt visszaállt középre a mutató. Rátettem a fűtést is de csak melegedett. Ez termosztát hiba? vagy mi?????????
Sos


Hali!

Sztem nem termosztát lesz a bűnös, az épp az ellenkezőjét produkálja, a hidegben nem melegszik fel a víz (mondjuk az lehet ,hogy nem nyit ki rendesen). Sztem első körbe nézd meg a hűtőket, hogy nincsennek-e telerakodva bogarakkal vagy bármilyen más szennyeződéssel. Sajna csak a klíma hűtőút tudod megnézni bontás nélkül, mert a vizhűtö mögötte van és szinte teljesen körbe van burkolva. De a takarításhoz mindenképp bontásra van szükség.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.04.24. 21:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.20. 00:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Honi írta:
evient írta:
Ma dugóban állva kb 20 perc alatt majdnem felforrt a vízem, amikor indult a sor 1 perc alatt visszaállt középre a mutató. Rátettem a fűtést is de csak melegedett. Ez termosztát hiba? vagy mi?????????
Sos


Hali!

Sztem nem termosztát lesz a bűnös, az épp az ellenkezőjét produkálja, a hidegben nem melegszik fel a víz (mondjuk az lehet ,hogy nem nyit ki rendesen). Sztem első körbe nézd meg a hűtőket, hogy nincsennek-e telerakodva bogarakkal vagy bármilyen más szennyeződéssel. Sajna csak a klíma hűtőút tudod megnézni bontás nélkül, mert a vizhűtö mögötte van és szinte teljesen körbe van burkolva. De a takarításhoz mindenképp bontásra van szükség.


Köszi. Az autóban ma cserélték ki a szárítószűrőt és mosták át a csöveket mert dugulás volt benne és nem működött. A múlt héten vettem a kocsit, nincs még tapasztalatom. Reggel megkérdezem a klímásokat átmosták-e a hűtőt. Egyéb tipp estleg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.04.24. 21:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.12. 00:00
Hozzászólások: 55
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi. Az autóban ma cserélték ki a szárítószűrőt és mosták át a csöveket mert dugulás volt benne és nem működött. A múlt héten vettem a kocsit, nincs még tapasztalatom. Reggel megkérdezem a klímásokat átmosták-e a hűtőt. Egyéb tipp estleg?[/quote]

Még lehet a hűtőventillátor kuplungja (viszko), az ami a hűtők mögött van és ékszíj hajt. Vízköves a rendszer, vagy kummant a vízpumpa. Sztem más oka nem nagyon lehet a melegedésnek. De ha menet közben visszahül sztem a hűtöradiátor körül kell keresni a hibát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.25. 07:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.09.04. 00:00
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem a kiegészítő ventilátor (az elektromos a hűtő elején) nem működik, hiszen dugóban melegszik csak, menet közben nem!
De az látszik is szemből a veséken keresztül. Ha nem kapcsol be (lassan kellene forognia, ha be van kapcsolva a klíma), akkor alapjáraton járó motornál fel tud melegedni a motor!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.25. 10:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.20. 00:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Brumi írta:
Szerintem a kiegészítő ventilátor (az elektromos a hűtő elején) nem működik, hiszen dugóban melegszik csak, menet közben nem!
De az látszik is szemből a veséken keresztül. Ha nem kapcsol be (lassan kellene forognia, ha be van kapcsolva a klíma), akkor alapjáraton járó motornál fel tud melegedni a motor!


Köszi! Ezt is megnézem, bár a klímát nem működtettem amikor melegedett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.25. 11:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
evient írta:
Brumi írta:
Szerintem a kiegészítő ventilátor (az elektromos a hűtő elején) nem működik, hiszen dugóban melegszik csak, menet közben nem!
De az látszik is szemből a veséken keresztül. Ha nem kapcsol be (lassan kellene forognia, ha be van kapcsolva a klíma), akkor alapjáraton járó motornál fel tud melegedni a motor!


Köszi! Ezt is megnézem, bár a klímát nem működtettem amikor melegedett.


Ha melegszik alapból akkor ne is kapcsoldd be a klimádat... mert a klima a kocsiban csinálja a hideget rendületlenűl,de a klimahűtőd adja le a hőt és az mégjobban segit a motor melegedésében...

A kolléga arra gondolt szerintem,hogy ha melegszik a motorod akkor elektromosan kapcsolnia kellene a segédventillátorodnak "klimaventillátor" is bizonyos hőfoknál...,hogy segitsen a hűtésben... :oops:
ha ez nem kapcsol akkor lehet,hogy a ventillátor hőgombája ment tönkre... rosszabb esetben maga a ventillátor!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.25. 20:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.20. 00:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
evient írta:
Brumi írta:
Szerintem a kiegészítő ventilátor (az elektromos a hűtő elején) nem működik, hiszen dugóban melegszik csak, menet közben nem!
De az látszik is szemből a veséken keresztül. Ha nem kapcsol be (lassan kellene forognia, ha be van kapcsolva a klíma), akkor alapjáraton járó motornál fel tud melegedni a motor!


Köszi! Ezt is megnézem, bár a klímát nem működtettem amikor melegedett.


Ha melegszik alapból akkor ne is kapcsoldd be a klimádat... mert a klima a kocsiban csinálja a hideget rendületlenűl,de a klimahűtőd adja le a hőt és az mégjobban segit a motor melegedésében...

A kolléga arra gondolt szerintem,hogy ha melegszik a motorod akkor elektromosan kapcsolnia kellene a segédventillátorodnak "klimaventillátor" is bizonyos hőfoknál...,hogy segitsen a hűtésben... :oops:
ha ez nem kapcsol akkor lehet,hogy a ventillátor hőgombája ment tönkre... rosszabb esetben maga a ventillátor!

Sziasztok!
Ma egy szerelő azt mondta, hogy túl kics a ventillátor lapátja, mintha nem hozzá való lenne és a borítás közötti hézag miatt lehet a melegedés. A borításon látszik utólaglett betéve, de tényleg mintha hiányozna a bele. VAlaki le tudná fényképezni hogyan kellene kinéznie a hűtőventiill. ill a borításának. Holnap megyek bontóba és nézek Az 540i gondolom ebben nagyon nem különbözhet a többitől de ha van akinek V8-a van annak a fotónak mégjoban örülök


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.26. 22:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.20. 00:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos a szerelőnek igaza volt. A lelketlen előző tulaj az 540-esre 524-es lapátot rakott fel(biztos ez volt a bontóban, gondolta eladja úgyis jó lesz majd....) No comment. Az ilyen emberek is vesznek sajnos Bmw-t. Mi szertgetjük, dédelgetjük, ők használják és eldobják........................


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.28. 18:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy kis segítség kellene:
Egy 1996-os 523i-m van, amit rendszeresen használok, van is benne már 270.000 km. A minap csak úgy spontán megnéztem a hűtővíz állását és azt vettem észre, hogy leszivesebben fel akart volna robbanni a hűtőrendszer, mert annyira fent volt a vízszint a hűtősapkánál (pedig tudom, hogy alig van benne több mint a minimum szint). A gumicső iszonyatosan forró volt és a sapkát sem lehetett még langyosabb állapotban sem nagyon megmozgatni. Mikor kicsit jobban lehült lazítottam rajta, de amint egy kis "levegőhöz jutott" azonnal nyomta is ki a sapkánál a vizet magából. Na ezek után mikor lehült, újra elindultam vele és 2 km után már gyönyőrűen el is kezdett melegedni a motor (ami előtte még nem történt). Ekkor már a félelem hogy talán hengerfejes lehet az autó, teljesen úrrá lett rajtam :cry: Megvártam míg lehült majd visszaevickéltem vele, és feltöltöttem rendesen vízzel, majd előhoztam a titkos menüből a vízhőfokot és újból elindultam. Menet közben egy darabig 93-95 C között elvolt, de aztán egy forgalmas kereszteződés után szépen elidult felfelé és 104 C-nál már én sem akartam tovább nyüsztülni úgyhogy leálltam vele. Hozzáteszem, hogy az analóg mutató ezt nem jelezte, végig középső állásban volt.
Most nem merek menni vele. Egy két ismerőstől azt hallottam, hogy valószínűleg termosztát lehet, esetleg vízpumpa. Hengerfej talán azért sem lehet, mert ez abszolut hirtelen jött, vagyis egyik pillanatról a másikra még álló helyzetben is felforr a víz. Bár ez tudom nem mentség.
Szívesen várok véleményeket :(

Ja és egy külön kérdés: milyen hőfokon normális üzemelnie egy ilyen 523i benzines Vanos motornak? Az 540 ről olvastam itt, hogy 107-110 fokon, meg olyat is hogy 100 fok :? Jó lenne tudni, mert lehet, hogy csak én dramatizálom túl :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.28. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6577
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 284 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
Leto!

fogy egyáltalán a vized? ...és még elindulás előtt, teljesen hideg motornál nézd meg a vízmennyiséget.
...és akár langyosnak hiszed a rendszert, akár nem, ne próbáld meg nyitogatni a sapkát :!: ...persze hogy szorul ilyenkor! :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.29. 08:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
fogy egyáltalán a vized?


A víz nem folyik el :? De ma kipróbálom, ahogy mondtad, teljesen hideg motorral.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1398 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 70  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator