* *
Pontos idő: 2017.09.20. 13:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1398 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 70  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 23:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pofa írta:
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?


Hello!

Ha a fűtés "fullon" van,akkor jóval lassabban melegszik. :idea: Megvárom,míg felmelegszik,kb 50 fokra és akkor állítom erősebbre a fűtést.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 23:08 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
Pofa írta:
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?

Szia,

én úgytudom, hogy csak 30d motorknál van EGR szelepnél lévő termosztát...Vagyis valami ilyesmit olvastam. /Nem értem én sem a dolgot mert elvileg a 25d is M57-es motor ugyanúgy mint a 30d, de a 25d-be sincsen. Legalább ha elromlik nem kell cserélnem! :lol: /

Az ETK hozza 520D-hez is az EGR termosztátot :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 23:10 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Anti520i írta:
Pofa írta:
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?


Hello!

Ha a fűtés "fullon" van,akkor jóval lassabban melegszik. :idea: Megvárom,míg felmelegszik,kb 50 fokra és akkor állítom erősebbre a fűtést.

Ha automatán van akkor úgyse fűt míg kinem ér a kék mezőből.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 23:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.06. 00:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
mate írta:
Pofa írta:
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?

Szia,

én úgytudom, hogy csak 30d motorknál van EGR szelepnél lévő termosztát...Vagyis valami ilyesmit olvastam. /Nem értem én sem a dolgot mert elvileg a 25d is M57-es motor ugyanúgy mint a 30d, de a 25d-be sincsen. Legalább ha elromlik nem kell cserélnem! :lol: /

Az ETK hozza 520D-hez is az EGR termosztátot :!:


Szokták is cserélni rendesen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 23:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hogy a viharba ne lenne 525d-hez EGR termosztát.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 09:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.11. 00:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
2005-ben vettem az autót télen.Én is kínlódtam a fűtéssel . Legtöbb esetben nem a termosztát hibás, hanem a viszko hűti túl az autót.Ami nem csoda mivel +45c -hez klímával, van méretezve. A termosztát hiba felderítése :a hűtő alsó csöve azonos hőmérsékletű a felsővel=hibás termosztát. Ha az alsó hideg =jó a termosztát.
Én már második télen járok viszko ventilátor nélkül minden gond nélkül.2db 32-es villás kulcs az egyik vékonyra köszörülve, bal menetes.(530da). A ventillátort és a kulcsokat a csomagtartóban hordom, (az ördög nem alszik, csak szundikál)de még nem kellett felraknom. Ez a DIESEL sajátossága kevés maradék hőt termelnek(lásd: üza számla).Eleinte a titkos menüben nézegettem a hőfokot 96c volt a max.MÉG EGYSZER DIESEL, A BENZINESEK NEM ILYENEK!!!!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 11:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szilagyi írta:
Sziasztok!
2005-ben vettem az autót télen.Én is kínlódtam a fűtéssel . Legtöbb esetben nem a termosztát hibás, hanem a viszko hűti túl az autót.Ami nem csoda mivel +45c -hez klímával, van méretezve. A termosztát hiba felderítése :a hűtő alsó csöve azonos hőmérsékletű a felsővel=hibás termosztát. Ha az alsó hideg =jó a termosztát.
Én már második télen járok viszko ventilátor nélkül minden gond nélkül.2db 32-es villás kulcs az egyik vékonyra köszörülve, bal menetes.(530da). A ventillátort és a kulcsokat a csomagtartóban hordom, (az ördög nem alszik, csak szundikál)de még nem kellett felraknom. Ez a DIESEL sajátossága kevés maradék hőt termelnek(lásd: üza számla).Eleinte a titkos menüben nézegettem a hőfokot 96c volt a max.MÉG EGYSZER DIESEL, A BENZINESEK NEM ILYENEK!!!!!!!!



Ez a viszko ez miez? Viszko=EGR termo? Vagy valami tökmás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 12:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Att530d írta:
szilagyi írta:
Sziasztok!
2005-ben vettem az autót télen.Én is kínlódtam a fűtéssel . Legtöbb esetben nem a termosztát hibás, hanem a viszko hűti túl az autót.Ami nem csoda mivel +45c -hez klímával, van méretezve. A termosztát hiba felderítése :a hűtő alsó csöve azonos hőmérsékletű a felsővel=hibás termosztát. Ha az alsó hideg =jó a termosztát.
Én már második télen járok viszko ventilátor nélkül minden gond nélkül.2db 32-es villás kulcs az egyik vékonyra köszörülve, bal menetes.(530da). A ventillátort és a kulcsokat a csomagtartóban hordom, (az ördög nem alszik, csak szundikál)de még nem kellett felraknom. Ez a DIESEL sajátossága kevés maradék hőt termelnek(lásd: üza számla).Eleinte a titkos menüben nézegettem a hőfokot 96c volt a max.MÉG EGYSZER DIESEL, A BENZINESEK NEM ILYENEK!!!!!!!!



Ez a viszko ez miez? Viszko=EGR termo? Vagy valami tökmás?


a viszkó a hűtő ventilátora. nem fikszre van kötve, és nem is elektromos hajtású, hanem ékszíjjal hajtot és egy viszkó-kuplung van rajta, ami hőre kapcsol - innen a neve. (ha megnézed alapjáraton, hidegen, akkor ugyan forog a ventilátor, de kézzel simán meg tudod állítani)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 12:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Att530d írta:
szilagyi írta:
Sziasztok!
2005-ben vettem az autót télen.Én is kínlódtam a fűtéssel . Legtöbb esetben nem a termosztát hibás, hanem a viszko hűti túl az autót.Ami nem csoda mivel +45c -hez klímával, van méretezve. A termosztát hiba felderítése :a hűtő alsó csöve azonos hőmérsékletű a felsővel=hibás termosztát. Ha az alsó hideg =jó a termosztát.
Én már második télen járok viszko ventilátor nélkül minden gond nélkül.2db 32-es villás kulcs az egyik vékonyra köszörülve, bal menetes.(530da). A ventillátort és a kulcsokat a csomagtartóban hordom, (az ördög nem alszik, csak szundikál)de még nem kellett felraknom. Ez a DIESEL sajátossága kevés maradék hőt termelnek(lásd: üza számla).Eleinte a titkos menüben nézegettem a hőfokot 96c volt a max.MÉG EGYSZER DIESEL, A BENZINESEK NEM ILYENEK!!!!!!!!



Ez a viszko ez miez? Viszko=EGR termo? Vagy valami tökmás?


a viszkó a hűtő ventilátora. nem fikszre van kötve, és nem is elektromos hajtású, hanem ékszíjjal hajtot és egy viszkó-kuplung van rajta, ami hőre kapcsol - innen a neve. (ha megnézed alapjáraton, hidegen, akkor ugyan forog a ventilátor, de kézzel simán meg tudod állítani)



ha pedig mégsem akkor is maradt még 8 ujjad :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 13:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
efer írta:
Att530d írta:
szilagyi írta:
Sziasztok!
2005-ben vettem az autót télen.Én is kínlódtam a fűtéssel . Legtöbb esetben nem a termosztát hibás, hanem a viszko hűti túl az autót.Ami nem csoda mivel +45c -hez klímával, van méretezve. A termosztát hiba felderítése :a hűtő alsó csöve azonos hőmérsékletű a felsővel=hibás termosztát. Ha az alsó hideg =jó a termosztát.
Én már második télen járok viszko ventilátor nélkül minden gond nélkül.2db 32-es villás kulcs az egyik vékonyra köszörülve, bal menetes.(530da). A ventillátort és a kulcsokat a csomagtartóban hordom, (az ördög nem alszik, csak szundikál)de még nem kellett felraknom. Ez a DIESEL sajátossága kevés maradék hőt termelnek(lásd: üza számla).Eleinte a titkos menüben nézegettem a hőfokot 96c volt a max.MÉG EGYSZER DIESEL, A BENZINESEK NEM ILYENEK!!!!!!!!



Ez a viszko ez miez? Viszko=EGR termo? Vagy valami tökmás?


a viszkó a hűtő ventilátora. nem fikszre van kötve, és nem is elektromos hajtású, hanem ékszíjjal hajtot és egy viszkó-kuplung van rajta, ami hőre kapcsol - innen a neve. (ha megnézed alapjáraton, hidegen, akkor ugyan forog a ventilátor, de kézzel simán meg tudod állítani)



ha pedig mégsem akkor is maradt még 8 ujjad :twisted:


elég, ha eggyel próbálod, és akkor kilenc marad :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 13:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt akartam írni, 8, feltéve, ha eredetileg 9 volt :lol:

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 14:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
efer írta:
Att530d írta:
szilagyi írta:
Sziasztok!
2005-ben vettem az autót télen.Én is kínlódtam a fűtéssel . Legtöbb esetben nem a termosztát hibás, hanem a viszko hűti túl az autót.Ami nem csoda mivel +45c -hez klímával, van méretezve. A termosztát hiba felderítése :a hűtő alsó csöve azonos hőmérsékletű a felsővel=hibás termosztát. Ha az alsó hideg =jó a termosztát.
Én már második télen járok viszko ventilátor nélkül minden gond nélkül.2db 32-es villás kulcs az egyik vékonyra köszörülve, bal menetes.(530da). A ventillátort és a kulcsokat a csomagtartóban hordom, (az ördög nem alszik, csak szundikál)de még nem kellett felraknom. Ez a DIESEL sajátossága kevés maradék hőt termelnek(lásd: üza számla).Eleinte a titkos menüben nézegettem a hőfokot 96c volt a max.MÉG EGYSZER DIESEL, A BENZINESEK NEM ILYENEK!!!!!!!!



Ez a viszko ez miez? Viszko=EGR termo? Vagy valami tökmás?


a viszkó a hűtő ventilátora. nem fikszre van kötve, és nem is elektromos hajtású, hanem ékszíjjal hajtot és egy viszkó-kuplung van rajta, ami hőre kapcsol - innen a neve. (ha megnézed alapjáraton, hidegen, akkor ugyan forog a ventilátor, de kézzel simán meg tudod állítani)



ha pedig mégsem akkor is maradt még 8 ujjad :twisted:


Igen, megpróbálom egyszer megállítani, aztán mégegyszer, hátha először rosszul csináltam :lol:

A termosztátba ki-be futkosó csöveket könnyű meglátni, megfogni miután felnyitom a motorháztetőt vagy valamit még le kell csavarozni vagy ki kell szedni, hogy hozzáférjek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 14:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 460
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
Pofa írta:
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?

Szia,

én úgytudom, hogy csak 30d motorknál van EGR szelepnél lévő termosztát...Vagyis valami ilyesmit olvastam. /Nem értem én sem a dolgot mert elvileg a 25d is M57-es motor ugyanúgy mint a 30d, de a 25d-be sincsen. Legalább ha elromlik nem kell cserélnem! :lol: /


Mind a 520d-ben nind a 525d-ben mind a 530d-ben van EGR németesen AGR (az online ETK is felváltva használja. Ha nézed az ETK csak a 525d-be és a 530d-be hozza (mivel ez a két motor gyakorlatilag egyforma) az 520d-be nem de ez az ETK hibája van benn ezt alaposan kitárgyaltuk BMWPower kolegával neki is 520d-je van és mikor szerelte akkor meg is találta.

Pofa ha bemelegedés utánn visszahül akkor az termosztát ha nem és csak nehezen melegszik fel de nem hül vissza akkor a Webasto kályhád nem jó (tényleg jó a kályhád?)

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 16:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.11. 00:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
1999 530da nincs benne AGR termosztát alvázszám alapján sincs. Bármilyen alkatrészt vásároltok, alvázszám alapján ki lehet keresni. (autósbolt).A visko alapjáraton valóban nem sokat fúj de álltalában minimum kb. alapjárat kétszeresén közlekedünk.Igy már jelentős hűtést okoz. A hűtőcsövek tapogatásához (ha nem szereted az extrém sportot)lekell állítani a motort! Motorháztető felnyit jobbra fent a meleg cső, ez mindig a motor hőfokával megeggyező, mivel a vékony cső a kiegyenlítővel van összekötve (légtelenítési és vízpumpa tehermentesítési funkció).Balra lent a visszatérő hideg víz. Ha 75c hűtőviznél meleg akkor rossz a termosztát, ha hideg akkor jó! Hú most nézem egy kicsit össze zsúfoltam több témára reagáltam. :o


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 17:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.12. 01:00
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2004
Blog: Blog megtekintése (0)
Az 520D-ben tuti,hogy van EGR és van termosztátja is. Az EGR szelep alján van egy csőkivezetés ahol a víz a hűtő alsó csövébe megy. Na most ha rossz ez a termosztát pl. nyitva van akor folyamatosan kering a víz a hűtő és a motor között tehát lasabban melegszik fel. Amúgy ma rendeltem meg az EGR szelep termosztátját a BMW-nél 7500 forint. Kicsit elbizonytalanítottatok a kályha kérdésel. Már több mint két éve nálam van a gép, de még sosem vettem észre a kályha hasznát. Most amikor elindítom az autót hallok valami kis motor zúgását és ugyanígy amikor leéllítom még egy darabig megy. Tulajdonképpen nem értem, hogy mi a szerepe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 18:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 460
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pofa írta:
Az 520D-ben tuti,hogy van EGR és van termosztátja is. Az EGR szelep alján van egy csőkivezetés ahol a víz a hűtő alsó csövébe megy. Na most ha rossz ez a termosztát pl. nyitva van akor folyamatosan kering a víz a hűtő és a motor között tehát lasabban melegszik fel. Amúgy ma rendeltem meg az EGR szelep termosztátját a BMW-nél 7500 forint. Kicsit elbizonytalanítottatok a kályha kérdésel. Már több mint két éve nálam van a gép, de még sosem vettem észre a kályha hasznát. Most amikor elindítom az autót hallok valami kis motor zúgását és ugyanígy amikor leéllítom még egy darabig megy. Tulajdonképpen nem értem, hogy mi a szerepe.


A mostani időjárás ragyogó a kályha müködésének ellenörzésére feltéve, ha nem garázsban állsz (ha ott állnál estére hagyd kint).
A kályha a ball oldali doblemez mögött van a kipufogója pedig mögötte kb. a sofőr lába alatt. Ez egy ovális 4*2cm-es nyílás a kozsi mellé leguggolva könnyen ki lehet tapogatni. Reggel beindítog az autót, megkeresed a kályha kipuffogóját oda rakod a kezed és vársz, először hideg levegőt kell fujnia erősen (kb 30mp) majd szünet (kb 40-50mp) és ezután már jön az előbb lagyons majd meleg végül forró levegő egyre erősebben. Ha nem ezt tapasztalod akkor rossz a kályhád.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 18:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.11. 00:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Pofa, légyszives elolvasni az állófűtés topicot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 18:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.11. 00:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Pofa, bocs rosszul írtam a címet: kiegészítő fűtés!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 00:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.12. 01:00
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2004
Blog: Blog megtekintése (0)
OK-OK, utólag vettem észre,hogy van ilyen topic is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 17:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
Szia,

én úgytudom, hogy csak 30d motorknál van EGR szelepnél lévő termosztát...Vagyis valami ilyesmit olvastam. /Nem értem én sem a dolgot mert elvileg a 25d is M57-es motor ugyanúgy mint a 30d, de a 25d-be sincsen. Legalább ha elromlik nem kell cserélnem! :lol: /


Valóban nem kell cserélnetek, mert kézi váltósban nincsen.

PMiki írta:
Mind a 520d-ben nind a 525d-ben mind a 530d-ben van EGR németesen AGR (az online ETK is felváltva használja. Ha nézed az ETK csak a 525d-be és a 530d-be hozza (mivel ez a két motor gyakorlatilag egyforma) az 520d-be nem de ez az ETK hibája van benn ezt alaposan kitárgyaltuk BMWPower kolegával neki is 520d-je van és mikor szerelte akkor meg is találta.


PMiki


525d-ben és 530d-ben csak 2000. 08. hótól van és csak autómata váltósokban.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1398 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 70  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator