* *
Pontos idő: 2024.03.28. 19:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2017.11.30. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Marcho írta:
Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Egy hónapja vásároltam egy 530D automata váltós autót. Pár napja, hogy a hőmérséklet tartósan a 0 fok közelében tetőzik, arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok jelző nem áll be középre még hosszabb út során sem. 11 óra környékén megáll, és onnan nem hajlandó feljebb mászni. Olvasgattam, beüzemeltem a "titkos" menüt, és ma leteszteltem mit is mutat. 39 fokos hűtővízzel indultam neki az útnak, és 30 km megtétele közben kemény 67 fokig fel is ment a víz. Az út végén leparkolva álló helyben járatva felment 71 fokig, és a mutató beállt középre, onnan nem mozdult tovább. Fűtés van, és ha ki is kapcsolom, jelentős hőmérséklet emelkedést nem tudtam vele elérni(de legalább jól bepárásodott a szélvédő :D ) . Nem vagyok túl nagy szakember, de azt azért már sejtem, hogy valami nincs rendben. Mit tudnátok nekem javasolni ezzel a problémával kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ. :cry:

2 termosztát cseréje a megoldás.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Marcho
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 12:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Marcho írta:
Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Egy hónapja vásároltam egy 530D automata váltós autót. Pár napja, hogy a hőmérséklet tartósan a 0 fok közelében tetőzik, arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok jelző nem áll be középre még hosszabb út során sem. 11 óra környékén megáll, és onnan nem hajlandó feljebb mászni. Olvasgattam, beüzemeltem a "titkos" menüt, és ma leteszteltem mit is mutat. 39 fokos hűtővízzel indultam neki az útnak, és 30 km megtétele közben kemény 67 fokig fel is ment a víz. Az út végén leparkolva álló helyben járatva felment 71 fokig, és a mutató beállt középre, onnan nem mozdult tovább. Fűtés van, és ha ki is kapcsolom, jelentős hőmérséklet emelkedést nem tudtam vele elérni(de legalább jól bepárásodott a szélvédő :D ) . Nem vagyok túl nagy szakember, de azt azért már sejtem, hogy valami nincs rendben. Mit tudnátok nekem javasolni ezzel a problémával kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ. :cry:

Első tipp a két termosztát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 13:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Marcho írta:
Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Egy hónapja vásároltam egy 530D automata váltós autót. Pár napja, hogy a hőmérséklet tartósan a 0 fok közelében tetőzik, arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok jelző nem áll be középre még hosszabb út során sem. 11 óra környékén megáll, és onnan nem hajlandó feljebb mászni. Olvasgattam, beüzemeltem a "titkos" menüt, és ma leteszteltem mit is mutat. 39 fokos hűtővízzel indultam neki az útnak, és 30 km megtétele közben kemény 67 fokig fel is ment a víz. Az út végén leparkolva álló helyben járatva felment 71 fokig, és a mutató beállt középre, onnan nem mozdult tovább. Fűtés van, és ha ki is kapcsolom, jelentős hőmérséklet emelkedést nem tudtam vele elérni(de legalább jól bepárásodott a szélvédő :D ) . Nem vagyok túl nagy szakember, de azt azért már sejtem, hogy valami nincs rendben. Mit tudnátok nekem javasolni ezzel a problémával kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ. :cry:

Első tipp a két termosztát.


Nekem is ez volt, mindkét termosztátot kicseréltem azóta jó, bár ez ? mert nekem állandóan 88 fok körül van, bármilyen tempóban. (2003 525D automata) Lehet viszkó? :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 14:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagySándor írta:
kzolee írta:
Marcho írta:
Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Egy hónapja vásároltam egy 530D automata váltós autót. Pár napja, hogy a hőmérséklet tartósan a 0 fok közelében tetőzik, arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok jelző nem áll be középre még hosszabb út során sem. 11 óra környékén megáll, és onnan nem hajlandó feljebb mászni. Olvasgattam, beüzemeltem a "titkos" menüt, és ma leteszteltem mit is mutat. 39 fokos hűtővízzel indultam neki az útnak, és 30 km megtétele közben kemény 67 fokig fel is ment a víz. Az út végén leparkolva álló helyben járatva felment 71 fokig, és a mutató beállt középre, onnan nem mozdult tovább. Fűtés van, és ha ki is kapcsolom, jelentős hőmérséklet emelkedést nem tudtam vele elérni(de legalább jól bepárásodott a szélvédő :D ) . Nem vagyok túl nagy szakember, de azt azért már sejtem, hogy valami nincs rendben. Mit tudnátok nekem javasolni ezzel a problémával kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ. :cry:

Első tipp a két termosztát.


Nekem is ez volt, mindkét termosztátot kicseréltem azóta jó, bár ez ? mert nekem állandóan 88 fok körül van, bármilyen tempóban. (2003 525D automata) Lehet viszkó? :shock:

Úgy rémlik hogy 85-88 fok körüli a termosztát. Mi a baj?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 15:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagySándor írta:
kzolee írta:
Marcho írta:
Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Egy hónapja vásároltam egy 530D automata váltós autót. Pár napja, hogy a hőmérséklet tartósan a 0 fok közelében tetőzik, arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok jelző nem áll be középre még hosszabb út során sem. 11 óra környékén megáll, és onnan nem hajlandó feljebb mászni. Olvasgattam, beüzemeltem a "titkos" menüt, és ma leteszteltem mit is mutat. 39 fokos hűtővízzel indultam neki az útnak, és 30 km megtétele közben kemény 67 fokig fel is ment a víz. Az út végén leparkolva álló helyben járatva felment 71 fokig, és a mutató beállt középre, onnan nem mozdult tovább. Fűtés van, és ha ki is kapcsolom, jelentős hőmérséklet emelkedést nem tudtam vele elérni(de legalább jól bepárásodott a szélvédő :D ) . Nem vagyok túl nagy szakember, de azt azért már sejtem, hogy valami nincs rendben. Mit tudnátok nekem javasolni ezzel a problémával kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ. :cry:

Első tipp a két termosztát.


Nekem is ez volt, mindkét termosztátot kicseréltem azóta jó, bár ez ? mert nekem állandóan 88 fok körül van, bármilyen tempóban. (2003 525D automata) Lehet viszkó? :shock:

Úgy rémlik hogy 85-88 fok körüli a termosztát. Mi a baj?


Semmi baj, jó minden, csak mindenhol 95-100 fokokat olvasok itt. De nekem tökéletesen működik minden 88 fokon is. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 15:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marcho írta:
Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Egy hónapja vásároltam egy 530D automata váltós autót. Pár napja, hogy a hőmérséklet tartósan a 0 fok közelében tetőzik, arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok jelző nem áll be középre még hosszabb út során sem. 11 óra környékén megáll, és onnan nem hajlandó feljebb mászni. Olvasgattam, beüzemeltem a "titkos" menüt, és ma leteszteltem mit is mutat. 39 fokos hűtővízzel indultam neki az útnak, és 30 km megtétele közben kemény 67 fokig fel is ment a víz. Az út végén leparkolva álló helyben járatva felment 71 fokig, és a mutató beállt középre, onnan nem mozdult tovább. Fűtés van, és ha ki is kapcsolom, jelentős hőmérséklet emelkedést nem tudtam vele elérni(de legalább jól bepárásodott a szélvédő :D ) . Nem vagyok túl nagy szakember, de azt azért már sejtem, hogy valami nincs rendben. Mit tudnátok nekem javasolni ezzel a problémával kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ. :cry:



Mindkét termosztátom jó és nekem télen, nyáron, autópályán, klímával, városban, mindig 88-90 fok körül van mindig (automata). Amikor csak az EGR termosztátom volt rossz, akkor ment fel a hőfok télen csak 60-70-ig. Úgyhogy lehet, hogy egy EGR termosztát csere is megoldja a problémát, azt csak 2 csavar kicserélni, vízrendszert sem kell bontani, 2 perces meló. Én azzal kezdeném. Persze ettől függetlenül lehet, hogy a fő termosztát is rossz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagySándor írta:
Gallaca írta:
NagySándor írta:
kzolee írta:
Marcho írta:
Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Egy hónapja vásároltam egy 530D automata váltós autót. Pár napja, hogy a hőmérséklet tartósan a 0 fok közelében tetőzik, arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfok jelző nem áll be középre még hosszabb út során sem. 11 óra környékén megáll, és onnan nem hajlandó feljebb mászni. Olvasgattam, beüzemeltem a "titkos" menüt, és ma leteszteltem mit is mutat. 39 fokos hűtővízzel indultam neki az útnak, és 30 km megtétele közben kemény 67 fokig fel is ment a víz. Az út végén leparkolva álló helyben járatva felment 71 fokig, és a mutató beállt középre, onnan nem mozdult tovább. Fűtés van, és ha ki is kapcsolom, jelentős hőmérséklet emelkedést nem tudtam vele elérni(de legalább jól bepárásodott a szélvédő :D ) . Nem vagyok túl nagy szakember, de azt azért már sejtem, hogy valami nincs rendben. Mit tudnátok nekem javasolni ezzel a problémával kapcsolatban? Előre is köszönöm a választ. :cry:

Első tipp a két termosztát.


Nekem is ez volt, mindkét termosztátot kicseréltem azóta jó, bár ez ? mert nekem állandóan 88 fok körül van, bármilyen tempóban. (2003 525D automata) Lehet viszkó? :shock:

Úgy rémlik hogy 85-88 fok körüli a termosztát. Mi a baj?


Semmi baj, jó minden, csak mindenhol 95-100 fokokat olvasok itt. De nekem tökéletesen működik minden 88 fokon is. :)


A benzinesek magasabb hőfokon üzemeltetik a hűtőrendszert, mint a dízelek. V8-aknál tán 104 fokig ok. Ha jól emlékszem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.01.23. 22:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.02. 11:15
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !

A segítségeteket kérném 525i-ről lenne szó.

Valahol eltűnik a hűtővizem. Havonta kell feltöltenem a tartályt. Utoljára November végén töltöttem fel és már csak az alján van megint. Amikor megvettem az autót (2016.májusa) a szerelő azt mondta nem lehet régi a hűtő, a kiegyenlítő tartály sem, a hűtősapkát most cseréltem. Hosszabb út vagy nagyobb fordulaton használva leállítás után érezhető a kocsi körül enyhe fagyálló szag és a kiegyenlítő tartály felső részén fagyálló szokott lenni. Vízfolt az autó alatt szokott lenni,nem forr a víz. A visco sűrűn kapcsol, nyáron a ventilátor is. A BC nem jelez kevés szintet, a vízhőfok be áll középre tovább nem megy.

Nem tudom van-e köze hozzá, nagyobb hidegben belül is lefagy a szélvédő és az óracsoport üvege is.

Köszönöm a válaszokat !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.01.23. 23:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
sz.attila írta:
Sziasztok !

A segítségeteket kérném 525i-ről lenne szó.

Valahol eltűnik a hűtővizem. Havonta kell feltöltenem a tartályt. Utoljára November végén töltöttem fel és már csak az alján van megint. Amikor megvettem az autót (2016.májusa) a szerelő azt mondta nem lehet régi a hűtő, a kiegyenlítő tartály sem, a hűtősapkát most cseréltem. Hosszabb út vagy nagyobb fordulaton használva leállítás után érezhető a kocsi körül enyhe fagyálló szag és a kiegyenlítő tartály felső részén fagyálló szokott lenni. Vízfolt az autó alatt szokott lenni,nem forr a víz. A visco sűrűn kapcsol, nyáron a ventilátor is. A BC nem jelez kevés szintet, a vízhőfok be áll középre tovább nem megy.

Nem tudom van-e köze hozzá, nagyobb hidegben belül is lefagy a szélvédő és az óracsoport üvege is.

Köszönöm a válaszokat !

Valószínűleg lyukas lehet a fűtőradiátorod, de azt csak te tudod megnézni, hogy honnan csepeg a víz. Mi innen nem látjuk.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.01.24. 11:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
sz.attila írta:
A segítségeteket kérném 525i-ről lenne szó.

Valószínűleg lyukas lehet a fűtőradiátorod, de azt csak te tudod megnézni, hogy honnan csepeg a víz. Mi innen nem látjuk.


Igen!
Mondok még egy hasonló sztorit:
E46 318i
Liter számra tűnt el belőle a víz, de egyértelműen nem produkált hengerfejtömítésre utaló jeleket.
Néha gőzölt a motortér és tócsa a gépház alatt.
2 szerelő is szét akarta már bontani a motort hengerfejtömítést cserélni és az ilyenkor szokásos dolgokat... :facepalm:
Egyértelműen valami egyszerű a megoldás mondom.
Motortér alsó burkolat leszed, így másnapra meglett a gyanús pont.
És a motor hátsó részén, a vákuum pumpa alatt van egy műanyag fedő, és a benne lévő dupla karika jellegű, 1000.-forintos tömítés ment szét, így folyt ki a víz a váltóra és a kipufogóra.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.01.24. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Gallaca írta:
sz.attila írta:
Sziasztok !

A segítségeteket kérném 525i-ről lenne szó.

Valahol eltűnik a hűtővizem. Havonta kell feltöltenem a tartályt. Utoljára November végén töltöttem fel és már csak az alján van megint. Amikor megvettem az autót (2016.májusa) a szerelő azt mondta nem lehet régi a hűtő, a kiegyenlítő tartály sem, a hűtősapkát most cseréltem. Hosszabb út vagy nagyobb fordulaton használva leállítás után érezhető a kocsi körül enyhe fagyálló szag és a kiegyenlítő tartály felső részén fagyálló szokott lenni. Vízfolt az autó alatt szokott lenni,nem forr a víz. A visco sűrűn kapcsol, nyáron a ventilátor is. A BC nem jelez kevés szintet, a vízhőfok be áll középre tovább nem megy.

Nem tudom van-e köze hozzá, nagyobb hidegben belül is lefagy a szélvédő és az óracsoport üvege is.

Köszönöm a válaszokat !

Valószínűleg lyukas lehet a fűtőradiátorod, de azt csak te tudod megnézni, hogy honnan csepeg a víz. Mi innen nem látjuk.


Sőt az is lehet, hogy elrepedt picit a motortérben az Y műanyag cső, és szépen elpárologtatja menet közben... Bár nem tudjuk, milyen autója van, hathengeres dízeleknél előfordul ilyen is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.01.26. 10:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.26. 09:25
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Nürnberg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.3i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van egy kis problémám.
Nemrég vettem egy egy 39est,523i 99es, m54es dupla vanos. A következő a jelenség
Normál használat mellett a hűtőben tökéletes a nyomás, a keringés és a rejtett menüben a vizhőfok 96 fok. Se le se fel. (97es termosztát van benne, új és elektromosan vezérelt.) Nade, ha az embernek elgurul a gyógyszer egy kicsit, és taposom olyan 4-5000 körül, akkor visszahűl 72-74fok közé, és onnan kezdi el õsszeszedni magát. Utána frlmegy üzemire, majd megint visszahűl,és amikor ez a jelenség bekövetkezett, onnantól folyamatosan ezt csinálja, mindegy hogyan használom, és megjelenik egy szívdobogásra hasonlító enyhe nyomás a csövekben. Túl nyomás nincs, fűtés hibátlan, menetteljesítményben semmi nem észlelhető.
Megköszönném ha megosztanátok velem a tapasztalatokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.15. 19:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.22. 10:54
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, valahol elfolyik a hűtővíz. Nagyjából egy hónapja kezdtünk felfigyelni hogy a kiegyenlítő tartályban alig van víz, ekkor szemlélődve-vizsgálva észre vettük hogy a szívósorra csatlakozó ujjnyi vastag gumicső fáradt el, itt spriccelt üzemmeleg motornál a víz, ez a gumicső cserélve lett, illetve ezt megelőzően a szerelő átnézte a csöveket, szivárgást nem talált. Gyorsan hozzá teszem kb ez előtt 1-1,5 hónappal lett termosztát cserélve. Viszont a probléma sajnos ez után is fennáll. Vízhőfok középen, motorháztető nyitva, de nem látok sehol szivárgást, hozzá teszem lelkes amatőr vagyok. Amire viszont figyelmes lettem, hogy az alsó műanyag "padlón" kékes nedvesség van, de nem a hűtő alatt közvetlen, hanem lejjebb, oda viszont nem látok normálisan be, szemre viszont a nedvesség ziher hogy hűtővíz. Ismét lesz egy utam a szerelőhöz, de talán járt már más is ilyen problémával, tudnátok tanácsot adni mit érdemes megnézni, ellenőrizni? Olaj nem habos-buborékos, fűtés van szóval ezt leszámítva minden működik, viszont valahol szivárog. :( előre is köszönöm a segítségeket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.16. 15:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lando írta:
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, valahol elfolyik a hűtővíz. Nagyjából egy hónapja kezdtünk felfigyelni hogy a kiegyenlítő tartályban alig van víz, ekkor szemlélődve-vizsgálva észre vettük hogy a szívósorra csatlakozó ujjnyi vastag gumicső fáradt el, itt spriccelt üzemmeleg motornál a víz, ez a gumicső cserélve lett, illetve ezt megelőzően a szerelő átnézte a csöveket, szivárgást nem talált. Gyorsan hozzá teszem kb ez előtt 1-1,5 hónappal lett termosztát cserélve. Viszont a probléma sajnos ez után is fennáll. Vízhőfok középen, motorháztető nyitva, de nem látok sehol szivárgást, hozzá teszem lelkes amatőr vagyok. Amire viszont figyelmes lettem, hogy az alsó műanyag "padlón" kékes nedvesség van, de nem a hűtő alatt közvetlen, hanem lejjebb, oda viszont nem látok normálisan be, szemre viszont a nedvesség ziher hogy hűtővíz. Ismét lesz egy utam a szerelőhöz, de talán járt már más is ilyen problémával, tudnátok tanácsot adni mit érdemes megnézni, ellenőrizni? Olaj nem habos-buborékos, fűtés van szóval ezt leszámítva minden működik, viszont valahol szivárog. :( előre is köszönöm a segítségeket!


Esetleg még megnézheted a lábtérben belül nem nedves e a szőnyeg. Mert akkor a fűtésboxban szivárog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 13:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
Lando írta:
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, valahol elfolyik a hűtővíz...

Esetleg még megnézheted a lábtérben belül nem nedves e a szőnyeg. Mert akkor a fűtésboxban szivárog.


Le kell venni az alsó motorvédő burkolatot, 8db egyfordulatos csavar rögzíti, ehhez még emelő sem kell, csak egy rövid PH csillag-csavarhúzó és hosszú kéz, meg némi fetrengés a talajon.
Utána száraz felületre állni, járatni kicsit a motort, várni, ha van lehetőség akkor otthagyni egy éjszakára.
Így meglesz a megközelítőleges iránypont.
E46-nál mi is így derítettük ki egy látens vízfolyás helyét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 19:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.23. 12:20
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nagyon nagy problémám van úgyhogy segítséget szeretnék kérni!
Adott egy 528ia sajnos párnapja néha elkezdett elmenni a fűtés, tehát csak hideget fújt.
Aztán a hőmérő is néha pirosba ment el. Viszont mostmár, egyáltalán nincs fűtés és a vizet is forralja, de a hűtőben hideg marad a víz. Nem tudom mi lehet a probléma, szerelő még nem látta, mivel nem ismerek egyet sem, aki árban is és szakértelemben is jó lenne. Termosztátot cseréltem és a vízpumpa is jónak tűnik. A hűtő nincs eldugulva, vagy legalábbis átfolyik rajta a folyadék.
Szerintetek hengerfejes? Valaki tudna ajánlani olcsó szerelőt Budapesten. Köszi előre is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 20:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.29. 01:00
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló
Keresd bátran Muhaatit itt a fórumon,sokan hozzá viszik az autójukat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 20:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.23. 12:20
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacir1 írta:
Helló
Keresd bátran Muhaatit itt a fórumon,sokan hozzá viszik az autójukat.


Rendben, köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sley1001 írta:
Sziasztok!
Nagyon nagy problémám van úgyhogy segítséget szeretnék kérni!
Adott egy 528ia sajnos párnapja néha elkezdett elmenni a fűtés, tehát csak hideget fújt.
Aztán a hőmérő is néha pirosba ment el. Viszont mostmár, egyáltalán nincs fűtés és a vizet is forralja, de a hűtőben hideg marad a víz. Nem tudom mi lehet a probléma, szerelő még nem látta, mivel nem ismerek egyet sem, aki árban is és szakértelemben is jó lenne. Termosztátot cseréltem és a vízpumpa is jónak tűnik. A hűtő nincs eldugulva, vagy legalábbis átfolyik rajta a folyadék.
Szerintetek hengerfejes? Valaki tudna ajánlani olcsó szerelőt Budapesten. Köszi előre is.

Valahonnan levegő jut a rendszerbe, könnyen lehet, hogy hengerfejes lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 23:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.23. 12:20
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
sley1001 írta:
Sziasztok!
Nagyon nagy problémám van úgyhogy segítséget szeretnék kérni!
Adott egy 528ia sajnos párnapja néha elkezdett elmenni a fűtés, tehát csak hideget fújt.
Aztán a hőmérő is néha pirosba ment el. Viszont mostmár, egyáltalán nincs fűtés és a vizet is forralja, de a hűtőben hideg marad a víz. Nem tudom mi lehet a probléma, szerelő még nem látta, mivel nem ismerek egyet sem, aki árban is és szakértelemben is jó lenne. Termosztátot cseréltem és a vízpumpa is jónak tűnik. A hűtő nincs eldugulva, vagy legalábbis átfolyik rajta a folyadék.
Szerintetek hengerfejes? Valaki tudna ajánlani olcsó szerelőt Budapesten. Köszi előre is.

Valahonnan levegő jut a rendszerbe, könnyen lehet, hogy hengerfejes lesz.

Azt hogyan tudnám ellenőrizni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator