* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 20:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Ismereteim szerint egy autóbann egy termosztát van! Én azt nemvitatom hogy van valami másik hőfok szabályzós téma , ami nemengedi a túlmelegedést!!!! Értelmét nemlátom ennek a 2ét termosztátos dolognak!! De tényleg ha valaki tudja hogy hogyis van ez akkor írjátok le légyszi mert nagyon érdekelne!!!! De szakmai szempontból!! Mert ugye egy termosztát kinyit ha elérei a víz azt a hőfokot a mi a trmosztát hőfoka,és kiengedi a vizet a hűtöre!!! mert addig csak a motoronn cirkulál, utánna pedig a keresztmetszet csökkenésel ill növelésel szabájozza a víz höfokot !!! De lehet ho nemjól tudom :oops:


Van másik termosztát is az autóban, de az az EGR szelep működését segíti. Ennek a termosztátnak a motor hűtéséhez nincs köze.

A képen a 13-as alkatrész.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Sajnos nekem volt szerencsém hozzá mert elrepedt a háza. Elég kellemetlen, amikor elfolyik a hűtővíz miatta és ráadásul a szervízek sem nagyon tartanak raktáron. Nem ismerem az EGR szelep működését, de állítólag a kipufógógáz tisztaságát befolyásolja. Az ára ennek sem vészes 10.000,-ft körül van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 22:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Na igenn ez a fő mondat hogy a hűtéshez nincs köze!!!! tehát akkor az nem termosztát !! ezt a képet már néztem énis sokszor, és az hogy a víz rendszerbenn van az nem vitás de ez nem termosztát!!!!Az EGR szelep a kipufogó gázt vezeti vissza a szivó csonkba hogy a motor mindjárt meleg levegöt szivjon!!!!Ja még annyi hogy a képen is látszik hogy semijen vízcső nemmegy rá arra a"termosztátra" ami a szelepet vezérli!!! Tehát a motor hűtéséhez nincs köze!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 23:03 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Na igenn ez a fő mondat hogy a hűtéshez nincs köze!!!! tehát akkor az nem termosztát !! ezt a képet már néztem énis sokszor, és az hogy a víz rendszerbenn van az nem vitás de ez nem termosztát!!!!Az EGR szelep a kipufogó gázt vezeti vissza a szivó csonkba hogy a motor mindjárt meleg levegöt szivjon!!!!Ja még annyi hogy a képen is látszik hogy semijen vízcső nemmegy rá arra a"termosztátra" ami a szelepet vezérli!!! Tehát a motor hűtéséhez nincs köze!!!!!
Szerintem tévedsz!
Az EGR szelepnek nem az a feladata hogy meleg levegőt szivjon a motor :!: Hanem környezetvédelmi szempontból van jelentősége,hogy kiseb legyen a környezet szenyezés!
Nem véletlenül kötikle egyes emberek és ledugózák a csonkot :(

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 23:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Na igenn ez a fő mondat hogy a hűtéshez nincs köze!!!! tehát akkor az nem termosztát !! ezt a képet már néztem énis sokszor, és az hogy a víz rendszerbenn van az nem vitás de ez nem termosztát!!!!Az EGR szelep a kipufogó gázt vezeti vissza a szivó csonkba hogy a motor mindjárt meleg levegöt szivjon!!!!Ja még annyi hogy a képen is látszik hogy semijen vízcső nemmegy rá arra a"termosztátra" ami a szelepet vezérli!!! Tehát a motor hűtéséhez nincs köze!!!!!


a hűtéshez van köze, mert sokaknak ennek hibája miatt hült vissza télen a dízeljük, és a csere tökéletesen orvosolta a problémát. azt hiszem bmwpower tök jól elmagyarázta annak idején, mit is csinál ez a szelep - legalábbis akkor úgy tünt, értem :wink:

adminhez csatlakozva: ha jól tudom azért vezetik vissza a kipufogógázt, hogy az NOx tartalom csökkenjen a kibocsátott gázban (ha minden igaz ezt azzal érik el, hogy az oxigéntartalmat csökkentik a keverékben - de lehet, hogy ez tök nagy hülyeség, majd a szakértő urak megcáfolnak, ha nem így van...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 23:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
dcs73 írta:
Na igenn ez a fő mondat hogy a hűtéshez nincs köze!!!! tehát akkor az nem termosztát !! ezt a képet már néztem énis sokszor, és az hogy a víz rendszerbenn van az nem vitás de ez nem termosztát!!!!Az EGR szelep a kipufogó gázt vezeti vissza a szivó csonkba hogy a motor mindjárt meleg levegöt szivjon!!!!Ja még annyi hogy a képen is látszik hogy semijen vízcső nemmegy rá arra a"termosztátra" ami a szelepet vezérli!!! Tehát a motor hűtéséhez nincs köze!!!!!
Szerintem tévedsz!
Az EGR szelepnek nem az a feladata hogy meleg levegőt szivjon a motor :!: Hanem környezetvédelmi szempontból van jelentősége,hogy kiseb legyen a környezet szenyezés!
Nem véletlenül kötikle egyes emberek és ledugózák a csonkot :(


Ez így egyre izgalmasabb! Holnap ennek is utána járok!
KONKRÉTAN mind a két dolognak!
Beszámolok róla! :roll: :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 00:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Az EGR szelepnek szerintem a hűtéshez nincs köze de lehet hogy tévedek :!: Viszont a környezet szenyezéses dolog az oké :idea: Kössz kbhont a beszámolót :D előre is :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 12:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Az EGR szelepnek szerintem a hűtéshez nincs köze de lehet hogy tévedek :!:


magának az EGR (vagy németesen AGR) szelepnek valóban nincs köze a hűtéshez, de azon a környéken van egy termosztát is. annak meg van. valami olyasmi a helyzet, hogy azt a környéket is behálózták vízvezetékekkel, és azt szabályozza ez a második termosztát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 13:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt a megoldás az AGR működésére:
http://de.wikipedia.org/wiki/Abgasr%C3%BCckf%C3%BChrung

Ugyanez angolul:

http://en.wikipedia.org/wiki/EGR

Nagyjából jól sejtettem a működés elvét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.10. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Itt a megoldás az AGR működésére:
http://de.wikipedia.org/wiki/Abgasr%C3%BCckf%C3%BChrung

Ugyanez angolul:

http://en.wikipedia.org/wiki/EGR

Nagyjából jól sejtettem a működés elvét.


EGR: Amit én megtudtam róla, mikor diagra tették a gépet:
Az alap a kipfogógáz újra elégetése, az nitrogén-oxidok csökkentése részirű! Ez benzineseknél 5-10%, dízelnél 25-50%. Láttam a gépen, a légtömegmérőt, alapjárat 298 nem tudom mi ez egység, lepadlózta 500 és után gyorsan vissza 190 majdnem 150 re ahogy nyitott a szelep és engedte rá a gázt. Valami vákuumos izé vezérli a szelepet, különböző adatok alapján. Lehúzod, hibaüzi de semmi több és jobban megy, nehezebben melegszik be, mert csak hideg levegőt kap, amitől viszont jobb a hengerek töltése. Vissza dugta a szaki, azóta nem olyan "hirtelen" a drágám de a töredék idő alatt bemelegszik, mert meleget szív be. De ettől nem hiszem, hogy visszahűl menet közben. Nekem középen áll a mutató, mint a cövek. Na gondoltam leírom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.11. 08:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

nekem az autóm (528i) nagyon lassan melegszik, városban 75-80 foknál nem megy feljebb, és a mutató is egy hajszállal a közép alatt van akármit is csinálok. Holnap viszem emiatt az autót szervízbe. Gondolom termosztátcsere. Szerintetek?
Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.11. 08:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
Sziasztok,

nekem az autóm (528i) nagyon lassan melegszik, városban 75-80 foknál nem megy feljebb, és a mutató is egy hajszállal a közép alatt van akármit is csinálok. Holnap viszem emiatt az autót szervízbe. Gondolom termosztátcsere. Szerintetek?
Ãœdv


Igen ! Valószínű ez lesz a baj!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 15:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Azt hadd kérdezzem meg, hogy a board 7.0-ás titkos kódja a pillanatnyi, az átlag, vagy az utolsó használat hőfokát mutatja?

Köszi,

Labi

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 15:34 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Azt hadd kérdezzem meg, hogy a board 7.0-ás titkos kódja a pillanatnyi, az átlag, vagy az utolsó használat hőfokát mutatja?

Köszi,

Labi


Tudtommal pillanatnyit mutatja!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 17:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Azt hadd kérdezzem meg, hogy a board 7.0-ás titkos kódja a pillanatnyi, az átlag, vagy az utolsó használat hőfokát mutatja?

Köszi,

Labi


Pillanatnyit mutatja, mostanában elég gyakran figyelem. 11.-én cseréltetem is a termosztátot.
Beindítod az autót, kirakod a 7-es menüt és láthatod, hogy lassan melegszik a víz, aztán ha nyomod sztrádán megfigyelheted, hogy visszahül 69-70C-re. Feltéve, hogy szar a termosztátod :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 17:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jut eszembe, az EGR termosztát hibájának mik a tünetei? Elfolyik a víz és pont ott vagy vannak kevésbé durva előjelei is? Csak mert feleslegesen nem szívesen cserélek ki valami jót valami rossz helyett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 19:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Att530d írta:
Labi írta:
Azt hadd kérdezzem meg, hogy a board 7.0-ás titkos kódja a pillanatnyi, az átlag, vagy az utolsó használat hőfokát mutatja?

Köszi,

Labi


Pillanatnyit mutatja, mostanában elég gyakran figyelem. 11.-én cseréltetem is a termosztátot.
Beindítod az autót, kirakod a 7-es menüt és láthatod, hogy lassan melegszik a víz, aztán ha nyomod sztrádán megfigyelheted, hogy visszahül 69-70C-re. Feltéve, hogy szar a termosztátod :lol:


Igen valóban, a pillanatnyi hőt mutatja. Nekem gyönyörűen beáll 100 és 105 közé. Mondjuk két hónapos a termosztátom, csak ki akartam próbálni. :twisted:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 21:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Att530d írta:
Jut eszembe, az EGR termosztát hibájának mik a tünetei? Elfolyik a víz és pont ott vagy vannak kevésbé durva előjelei is? Csak mert feleslegesen nem szívesen cserélek ki valami jót valami rossz helyett.


Nem víz nemfolyik el, de az a szar hogy nemnagyon tudod megállapitani hogy mejik a rosz :evil: én ugyjártam hogy kicseréltem a rendest ,volt 1 -10 fok és 70-80 as tempónál néztem a 7.0 ás menüt és 55-60 fokra vissza hült aszthittem megörülök :!: Utána EGR termosztát csere és most mindegy mijen hidegvan 6-7 km és meleg a motor :!: Mondjuk aszt tudni kell hogy mikor a mutató beáll középre elösször akkor kb 75 fok a motor ,és utána megy fel kb 92-95 re de a mutató ugyan úgy ottvan középen :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 21:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.12. 01:00
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2004
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 22:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pofa írta:
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?

Szia,

én úgytudom, hogy csak 30d motorknál van EGR szelepnél lévő termosztát...Vagyis valami ilyesmit olvastam. /Nem értem én sem a dolgot mert elvileg a 25d is M57-es motor ugyanúgy mint a 30d, de a 25d-be sincsen. Legalább ha elromlik nem kell cserélnem! :lol: /


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.03. 23:05 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pofa írta:
Nekem BMW 520D-m van. A vízem nagyon nehezen melegszik fel. 6-7km városi járás után még csak éppen negyednél áll a mutatóm, vagy még addig sem főleg amióta ezek a mínuszok vannak. Kicseréltem a termosztátot és semmi változás. Már kezdtem belenyugodni, hogy ez egy nehezen felmelegedő motor amíg bele nem olvastam ebbe a fórumba. Nos ha jól értelmezem akkor most ki kell cserélnem az EGR szelepnél lévő termosztátot?

Nem biztos hogy termosztát!Nekem is 20D-m van és nekem is nehezen melegszik mert a kiegészítő kályhánál a segéd víz szivattyú nem megy legalábbis modik szerint.Még mielőtt neki esnél a termosztátnak érdemes lenne egy hiba tárolló olvasás.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 42 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator