* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 74  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.01. 19:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.12. 01:00
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szisztok! Éppen panaszkodni akartam a höfokomra, de elötte vissza olvastam picit és látom hogy nem vagyok egyedül. A különbség hogy az enyém az alap dízel és soha sem ment 93fok fölé. Most hogy "megcsinálta" a szerelö a kocsit, autópálya utazó sebességet felvéve felmegy 103-ig aztán visszahül 96-ra. Régebben ha leállitottam a vasat, még pár másodpercig ment egy búgó hang, de ma már semmi. Ha jól vettem ki az írásaitokból akkor viszkó lesz nekem is. Vagy csak rosszul lett valami összerakva.

_________________
Számomra két féle autó létezik. A BMW és a többi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.26. 16:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
efer írta:
újabb tesztet végeztem (érdekelt kicsit a dolog). az eredmény:
intenzív gyorsítás és 160 kmh: 95-ről folyamatos csökkenés 90ig
dobogókőnek felfelé végig 90 fok alatt, 87-90 között 8O
gondoltam elromlott a termosztát...
ehhez képest lefelé: 93-96 között...
na és: ha leállítom, rövid úton felugrik 104-ig.

tehát valami biztosan hűti, ha megy, és a termosztát is csinál valamit.

úgy tűnik, mintha minden rendben lenne, de a franc se érti, mi miért alakul így. lehet, nem kéne nézegetni a titkos menüben a hőfokot? :D


nekem is ugyan ilyen rapszodikus! ...le kéne szoknom a titkos menü nézegetéséről :!: ...tud ajánlani vki egy jó dilidokit? :lol:


Azt hiszem nekem is az kellene, mert mióta a titkos menüt nézegetem, teljesen szét vagyok szóródva :lol: Mikor szépen felsgyorsítok 130-140re (kinti hőmérséklet 35 fok) szépen lehül 92-91-re, esti órákban néha 89-re is. Amikor meg szép tötyörgősen megyek a városban, akkor felkúszik 96-97 fokra... Ki érti ezt?? Aztán mikor jól meghajtottam a gépet és kánikulában leálltam egy parkolóba felment 102-104 fokra is :? Az őrület határán vagyok, valahogy le kéne szoknom a titkos menüről...

De lenne még egy SOKKAL NAGYOBB PROBLÉMA, ez nemrég kezdődött:

Ha bekapcsolom a klímát, akkor egy idő után elkezd jócskán melegedni a motor, úgy, hogy városban kánikulában sajnos elérte a 110-111-et és sajnos ott elmozdult már a mutató is. Bekapcsol a klímavetillátor is a hűtő előtt, de az még nem elég neki, mert egy idő után csak felkúszik a hőmérséklet. Elvittem szervízbe, ahol rákötötték számítógépre és azt írta, hogy "klíma- kiegészítő szivattyú" nem működik.
Az meg mi a túró? Szerviszes szaki elkezdett szervíznyelven beszélni, de csak annyit értettem meg, hogy ez a szivattyú abban segít, hogy miközben megy a klíma, vagy már melege van a motornak akkor segít keringetni a vizet a rendserben, még leállás után is ameddig szükséges.

Már volt termosztát csere, viszkó csere is!

Nos, van valakinek valami tippje? Ezek szerint ez a szivattyú lehetne a hibás?

Előre is köszi a segítséget!

Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.26. 21:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.25. 00:00
Hozzászólások: 261
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Labi írta:
efer írta:
újabb tesztet végeztem (érdekelt kicsit a dolog). az eredmény:
intenzív gyorsítás és 160 kmh: 95-ről folyamatos csökkenés 90ig
dobogókőnek felfelé végig 90 fok alatt, 87-90 között 8O
gondoltam elromlott a termosztát...
ehhez képest lefelé: 93-96 között...
na és: ha leállítom, rövid úton felugrik 104-ig.

tehát valami biztosan hűti, ha megy, és a termosztát is csinál valamit.

úgy tűnik, mintha minden rendben lenne, de a franc se érti, mi miért alakul így. lehet, nem kéne nézegetni a titkos menüben a hőfokot? :D


nekem is ugyan ilyen rapszodikus! ...le kéne szoknom a titkos menü nézegetéséről :!: ...tud ajánlani vki egy jó dilidokit? :lol:


Azt hiszem nekem is az kellene, mert mióta a titkos menüt nézegetem, teljesen szét vagyok szóródva :lol: Mikor szépen felsgyorsítok 130-140re (kinti hőmérséklet 35 fok) szépen lehül 92-91-re, esti órákban néha 89-re is. Amikor meg szép tötyörgősen megyek a városban, akkor felkúszik 96-97 fokra... Ki érti ezt?? Aztán mikor jól meghajtottam a gépet és kánikulában leálltam egy parkolóba felment 102-104 fokra is :? Az őrület határán vagyok, valahogy le kéne szoknom a titkos menüről...

De lenne még egy SOKKAL NAGYOBB PROBLÉMA, ez nemrég kezdődött:

Ha bekapcsolom a klímát, akkor egy idő után elkezd jócskán melegedni a motor, úgy, hogy városban kánikulában sajnos elérte a 110-111-et és sajnos ott elmozdult már a mutató is. Bekapcsol a klímavetillátor is a hűtő előtt, de az még nem elég neki, mert egy idő után csak felkúszik a hőmérséklet. Elvittem szervízbe, ahol rákötötték számítógépre és azt írta, hogy "klíma- kiegészítő szivattyú" nem működik.
Az meg mi a túró? Szerviszes szaki elkezdett szervíznyelven beszélni, de csak annyit értettem meg, hogy ez a szivattyú abban segít, hogy miközben megy a klíma, vagy már melege van a motornak akkor segít keringetni a vizet a rendserben, még leállás után is ameddig szükséges.

Már volt termosztát csere, viszkó csere is!

Nos, van valakinek valami tippje? Ezek szerint ez a szivattyú lehetne a hibás?

Előre is köszi a segítséget!

Tamás


Ránéztem ETK-ban, és hoz ilyen kiegészítő szivattyút, kb. 60 rongy az ára. Ha tényleg rossz, akkor nincs mese, ki kell cserélni.
Mondjuk első körben a legolcsóbb javítás mindenképp az lenne, hogy ki kéne venned a vízhűtőt, beáztatni a lamellákat valami motorblokktisztító anyaggal, és óvatosan gőzborotvával kicsapatni. Én épp a hétvégen csináltam ezt a műveletet, hihetlen sok retek jött ki. A klímahűtő és a vízhűtő közül is kijött 2 tenyérnyi falevél, bogár.
Annyi az ügy vele, hogy óvatosan kell a borotvával bánni, mert ha rossz szögben vereted akkor elgörbülnek a lamellák. Pont merőlegesen kell...

_________________
www.autoalkatresz-bolt.hu
www.vwmaster.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.27. 09:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
nemrég csináltunk egy próbát a viszkó ellenőrzésére.

kiindulás: álló helyzetben megpróbáljuk annyira felmelegíteni, hogy beinduljon a viszkó, illetve megnézzük, hogy egyáltalán beindul-e (mert eddig még nem hallotam a hangját, csak egyszer).
1. lépés: álló helyzetben járatásnál 93 fok fölé nem megy, és ekkor még a viszkó nem kapcsol. klimát lekapcsoltuk, hogy ne menjen a kiegészítő ventilátor. első meglepetés: a kiegészítő venti ekkor sem kapcsol le teljesen, alacsony fordulaton folyamatosan megy. ez pont elég ahhoz, hogy 93-on maradjon stabilan a hőfok.
2. lépés: klimaventi csatlakozóját lehúztuk, hogy ne menjen. ekkor elég lassan, de elkezdett felfelé kúszni a hőfok. 98-99-nél épphogy fogott a viszkó, nagyjából 102-nél zárt össze (jó kis hangja volt...). ekkor azonnal elkezdett visszahülni 94-95-ig. azután már nagyjából 97-98 körül összezárt.

rhantos álláspontja szerint (ő volt a teszter) a viszkónak kellene legelőször mennie, és csak utána a kiegészítő (klíma) ventilátornak. ebből következően a viszkó már nem a legfittebb, de még működik annyira, hogy ne főjjön meg a motor. csere majd akkor esedékes, ha én is úgy gondolom... ajánlata: Behr, ami jó és meg is fizethető.

nem tudom, hogy ez így normális-e, de szerintem majd a következő nagyobb szervíznél lesz csak csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.27. 09:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
mibe fáj egyébként egy viszkó?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.27. 10:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
mibe fáj egyébként egy viszkó?


a gyári 37k körül lenne (ha megnézed a realoem-en, akkor látszik, hogy az Behr), az utángyártott meg gyártmánytól függően 20-30k között.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.27. 10:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.25. 00:00
Hozzászólások: 261
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Labi írta:
mibe fáj egyébként egy viszkó?


a gyári 37k körül lenne (ha megnézed a realoem-en, akkor látszik, hogy az Behr), az utángyártott meg gyártmánytól függően 20-30k között.


A hivatalos wallis kisker ára a 28i-be valónak 39910+áfa.
A V8-ba más kell, az 43940+áfa.

_________________
www.autoalkatresz-bolt.hu
www.vwmaster.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.27. 10:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
atiTDI írta:
A hivatalos wallis kisker ára a 28i-be valónak 39910+áfa.


nyílván ricsinek is van kedvezménye :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.27. 23:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Már hamarosan fejből fogom nyomni a sok infót az e39 hűtőrendszeréről, annyi itt az infó :D

Na ezt még hozzáteszem az eddig velem történtekhez:
NAGYON DIÓHÉJBAN
-Melegedett a motor és cseréltem termoszátot és (mivel nem volt hatásos) viszkó kuplungot is, és még ráadásban kitakarítottuk a hűtőt is (jött ki belőle valamennyi "taknyos dzsuva" :? :D ).
-Azóta boldogan furikázgattam és örömmel figyeltem a menüből, hogy menet közben gyönyörűen lehül 91-92 fokra a víz, városban, tötyörögve 96-97-re felmegy.
AMI VISZON GYANÚS
-Leálltam a minap a parkolóban és járó motornál vártam, hogy meddig megy fel a hőfok. Meglepődve tapasztaltam, hogy 106-107 ig lassan, de felkúszott. Ott megállt és megtartotta. (A mutató persze végig normál-függőleges állapotban volt)
-Erre bekapcsoltam a klímát és elkezdett dolgozni a klímaventillátor is és szép lassan le is vitte 96-97 fokra a vasat.
-Erre elindultam jó melegben 33-35 fok városban, forgalomban, tötyörögve és klíma ventillátor ide vagy oda de felkúszott 108-109 fokra. 111-nél már elmozdul a mutató ugyebár.

Na akkor most mi van? Víz van benne rendesen, nem nyomja ki sehol sem. Addig nem is lenne semmi baj amíg klíma nélkül megyek.

Hát ennyi lenne. Amint már írtam előbbiekben, számítógép kiírta a szervízben, hogy nem működik a "klíma kiegészítő vízpumpa" (21-es hibakód, ha ez mond valamit).

Ezt csak pontosítás képpen írtam le az eddig történtekhez. Már nyilvánvaló, hogy a viszkóm a szétesés szélén volt szóval az megoldva, de úgy néz ki két különböző problémával nézek szembe.

Örülnék egy-két véleménynek :wink:

Ãœdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.28. 12:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Sziasztok!

Már hamarosan fejből fogom nyomni a sok infót az e39 hűtőrendszeréről, annyi itt az infó :D

Na ezt még hozzáteszem az eddig velem történtekhez:
NAGYON DIÓHÉJBAN
-Melegedett a motor és cseréltem termoszátot és (mivel nem volt hatásos) viszkó kuplungot is, és még ráadásban kitakarítottuk a hűtőt is (jött ki belőle valamennyi "taknyos dzsuva" :? :D ).
-Azóta boldogan furikázgattam és örömmel figyeltem a menüből, hogy menet közben gyönyörűen lehül 91-92 fokra a víz, városban, tötyörögve 96-97-re felmegy.
AMI VISZON GYANÚS
-Leálltam a minap a parkolóban és járó motornál vártam, hogy meddig megy fel a hőfok. Meglepődve tapasztaltam, hogy 106-107 ig lassan, de felkúszott. Ott megállt és megtartotta. (A mutató persze végig normál-függőleges állapotban volt)
-Erre bekapcsoltam a klímát és elkezdett dolgozni a klímaventillátor is és szép lassan le is vitte 96-97 fokra a vasat.
-Erre elindultam jó melegben 33-35 fok városban, forgalomban, tötyörögve és klíma ventillátor ide vagy oda de felkúszott 108-109 fokra. 111-nél már elmozdul a mutató ugyebár.

Na akkor most mi van? Víz van benne rendesen, nem nyomja ki sehol sem. Addig nem is lenne semmi baj amíg klíma nélkül megyek.

Hát ennyi lenne. Amint már írtam előbbiekben, számítógép kiírta a szervízben, hogy nem működik a "klíma kiegészítő vízpumpa" (21-es hibakód, ha ez mond valamit).

Ezt csak pontosítás képpen írtam le az eddig történtekhez. Már nyilvánvaló, hogy a viszkóm a szétesés szélén volt szóval az megoldva, de úgy néz ki két különböző problémával nézek szembe.

Örülnék egy-két véleménynek :wink:

Ãœdv!


Szia, nekem is volt hasonló mikor megvettem az autót, aztán az ALAPOS hűtő mosás kivülröl,megoldotta a gondot.Én mégcsak nem is gőzborotvával, hanem sima slaggal mostam, csak előtte jól és többször beáztattam Nertával, de valami olyan is jó sztem ami oldja a trutyit, brigéciol, vagy vmi.. A két hűtő között is , és elölröl levettem a lökháritót, majd a klima ventit, a sarokban is elképesztő dolgok voltak!!! Az hogy álló helyzetben felljebb megy,sztem normális, mivel a tervezők gondolom számoltak némi menetszéllel... Az én viszkom is döglött volt,nem kapcsolt be, már volt hogy mozdult a mutató, és semmi.. Kicsréltem egy bontottra, tiz papirért, most meg feszt hallom hogy búg, és van ha lassan megyek, picit vissza megy a fél alá..(( Egy bizti,a mosás óta nincs gond,nem volt melegedés!!! Most lehet hogy túl hűtöm??)))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.11. 00:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
hm.... gyerekek.... én ezt nem értem...

klíma nélkül tök jó minden, nem melegedik a motor. országúton 90-92 fokon szuperül karistol a vas, persze városban kánikulában és dugóban azért 103-105re felmegy, de tovább nem.

VISZONT: klímával melegedek mint állat. na persze nem azonnal, de kis idő alatt elérem a 111 fokot ahol bizony elindul a mutató jobbra. Leálltam, ráhagytam a gépet míg lehült, majd jópár óra múlva mikor már szó szerint hidegre lehült megnéztem és levegős volt a gumicső, letekertem a sapkát a hűtő tetejéről és mikor elkezdtem pumpálni a csövet, el is nyelte a vizet szépen és után kellett tölteni. Ráadásul a napokban észrevettem, hogy reggelente kisebb tócsa áll a motor alatt. Aláfeküdtem, piszkálgattam ezt azt és észrevettem, hogy a vípumpa környékéről csöppent a nyakamba a víz. Azóta minden reggel ránézek és ha kell picit utántöltök és légtelenítek is, persze hideg motornál. Sajna állandó használatban van az autó, mert munkaeszköz, csak 2 hét múlva tudom beadni szervízbe.

Ezért melegedhet? Lehet, hogy a klíma miatt valamiért elfolyik valahol a víz? Vagy kinyomja a vízpumpánál? Egyelőre nekem ez tűnik a leglogikusabbnak, hogy mivel elég meleg a motor és ilyenkor a víz is "tágulna", a vízpumpánál elkezdi jobban kinyomni.

Volt már termosztát csere, viszkó csere is. A copúteres diagnosztika viszont kijelzi hibának a "klíma kiegészítő szivattyú" hibát! Az meg mi a rák? Van köze ehhez az egészhez? Ha nem akkor miért melegedik klímával?

Ötletek? :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.11. 07:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
szia Leto!

sztem egyel nem szabad játszani a motornál és az a víz. hiába nincs időd, akkor is meg kéne nézetni, vagy cserélni azt az alkatrészt. van olyan szervíz, ami 9-ig van nyitva! ...nem hiszem, hogy a pumpa cseréért le kéne rakni a kocsidat egy két napra!
akkor lesz majd nagy sírás, ha eldurran majd és megfőzöd a motort.. :?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.11. 21:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Leto!
Igaza van Labinak!
A kiegészitö szivattyu keringeti a vizet, akkor is ha leállitod a motort,hogy optimális höfokra hüljön vissza.Véd a túlmelegedéstöl.
Ambuláns kezelésként,hútsd vissza a motort,mint a turbót mielött megálsz :D
_______________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein:sör:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.11. 21:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja,amugy meg ne feledjük,hogy ebben a rohadt melegben,állatkodás után még fokozottabban kell figyelni szerintem a visszahütésre.
Mint egy jó szex után,mikor sörrel pezsgövel hüti magát az ember :D
Ilyen a vasnak a levegö.
Azért ilyenkor örülök,hogy nem vagyok auto 8) :sör:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.11. 22:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Ja,amugy meg ne feledjük,hogy ebben a rohadt melegben,állatkodás után még fokozottabban kell figyelni szerintem a visszahütésre.
Mint egy jó szex után,mikor sörrel pezsgövel hüti magát az ember :D
Ilyen a vasnak a levegö.
Azért ilyenkor örülök,hogy nem vagyok auto 8) :sör:


Hát ez jó volt! :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.11. 23:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Vader-1 írta:
Ja,amugy meg ne feledjük,hogy ebben a rohadt melegben,állatkodás után még fokozottabban kell figyelni szerintem a visszahütésre.
Mint egy jó szex után,mikor sörrel pezsgövel hüti magát az ember :D
Ilyen a vasnak a levegö.
Azért ilyenkor örülök,hogy nem vagyok auto 8) :sör:


Hát ez jó volt! :P

Köszi LeviM5 :D
Alapszabályok:
-hütövized legyen mindig a max és min között,érdemes nézegetni
-bármi hütésprobléma van,azonnal orvosold szerelöd által
( félévente javasolt a brigéciol, gözborotva áldásos használata ami a hütöt illeti,lammellákra vigyázni,csak vizszintes vizsugárral.Karbamidos gözborotva kerülendö :D
ha nem javul,vizpumpa,termosztát,ami 530D-ben kettö van,csere,viszkókuplung,leállítás után müködö hütöviz keringetö szivattyú müködésének figyelése)
-leállás elött fokozottan ügyelj a visszahütésre
Ha ezeket betartod, örök életü lesz a motor
_______________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :sör:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.12. 01:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Emberek! Meggyőztetek! Sőt... eléggé be is rezeltem, szóval meló ide vagy oda, hétfő reggel 8kor már ott fogok toporzékolni a szervíz kapujában az holtbiztos. Néztem h nem is olyan vészes árban van a vízpumpa, bár a kiegészítő szivattyú az elég húzós... (Sajna hétvégén nincs nyitva semmi :)

Kösz a véleményeket!
Egyébként a hőfokra mindíg is odafigyeltem, előzőleg egy e34-em volt, de amióta e39 van és rájöttem a titkos menüben a hőfokra azóta megszállottan nézegetem, főleg mostanában. Amíg csak a mutatót néztem és az szépen függőlegesben volt, nyugodt álmaim voltak :D Le kéne szokni a titkos menüről...

Hozzáteszem, hogy odáig soha nem jutottam el hála égnek, hogy forróra hajtottam volna a motort, még ha volt is valami gubanc, akkor amint kimozdult a mutató, azonnal leálltam, vagy éppen rányomtam a fűtést is csumára, hogy gyosran lehűtsem a gépet, és egyetértek azzal, hogy ha odafigyelünk a hűtővízre akkor a motor sokszorosan meghálálja.

Mivel már egyébként is egy vagyont költöttem az autóra, ha kell elmegyek a végsőkig és mindent kicseréltetek rajta ami a hűtőrendszerrel szóbajöhet :D Jó lenne már nyugodtan aludni :P

Ãœdv mindenkinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.12. 22:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Emberek! Meggyőztetek! Sőt... eléggé be is rezeltem, szóval meló ide vagy oda, hétfő reggel 8kor már ott fogok toporzékolni a szervíz kapujában az holtbiztos. Néztem h nem is olyan vészes árban van a vízpumpa, bár a kiegészítő szivattyú az elég húzós... (Sajna hétvégén nincs nyitva semmi :)

Kösz a véleményeket!
Egyébként a hőfokra mindíg is odafigyeltem, előzőleg egy e34-em volt, de amióta e39 van és rájöttem a titkos menüben a hőfokra azóta megszállottan nézegetem, főleg mostanában. Amíg csak a mutatót néztem és az szépen függőlegesben volt, nyugodt álmaim voltak :D Le kéne szokni a titkos menüről...

Hozzáteszem, hogy odáig soha nem jutottam el hála égnek, hogy forróra hajtottam volna a motort, még ha volt is valami gubanc, akkor amint kimozdult a mutató, azonnal leálltam, vagy éppen rányomtam a fűtést is csumára, hogy gyosran lehűtsem a gépet, és egyetértek azzal, hogy ha odafigyelünk a hűtővízre akkor a motor sokszorosan meghálálja.

Mivel már egyébként is egy vagyont költöttem az autóra, ha kell elmegyek a végsőkig és mindent kicseréltetek rajta ami a hűtőrendszerrel szóbajöhet :D Jó lenne már nyugodtan aludni :P

_________________________________________________________________________
Szia!
Hagyd a titkos menüt a fenébe! :D
En is maximalista vagyok,de leszoktam róla.
A BMW egy jó auto.Ha valami el akar szállni, el is fog.
Gondolj arra:több tizezer km-t elmész hiaba nélkül,néha valami elromlik.

Idegesitö,de igy van jól.Üdv
_______________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :sör:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.17. 20:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!

Sajna nagyon elkeseredtem az elmúlt napokban... mostanában többször is volt melegedési problémám a géppel és elkezdtük körbejárni a dolgot. Eppen a topicban is többszö írtam már.

Az elején kezdtük és haladtunk: termosztátcsere -> hűtő kipucolása -> viszkó kuplung csere ->vízpumpa csere.

Semmi nem használt eddig. Gyakorlatilag ha klíma nélkül megyek, akkor országúton 92-94 fok, városban 106-107-re is felmegy, és nem mondja senki, hogy a 107 az normális! Ha pedig bekapcsolom a klímát akkor városban egy idő után el is éri a 110-et, és akkor melegedni kezd szépen.

Gyakorlatilag fogy a víz a tartályból, és ami a legborzasztóbb, hogy miután ki lett mosva a hűtő, olaj "csomókat" és lerakódásokat találtunk újra a kiegyenlítő tartály falán :sírás: És, hogy még tetézzem, volt egy olajcsere nemrég, maxig lett öntve, azóta kb 2500 Km-t mentem és lám-lám, a minimum szintre majdnem lement az olaj. Ami az érdekes, hogy nem füstöl az autó, és nem vizes az olaj a motorban (még). Viszont a zöldkártya értékek rosszak nagyon!

Egy szó mint száz, úgy néz ki, hogy keményen hengerfej problémával nézek szembe :sírás:

De már elegem van az egészből... én már nem eszem tovább az ideget ezzel a kocsival. Tudom nagyon jól, hogy egy hengerfej felújítás után is totálisan zsákbamacska, hogy vajon meddig fogja bírni... A motorcserére meg nincs pénzem, de szerintem meg sem érné.

Kénytelen leszek fillérekért megszabadulni az autótól, bár így amennyit adnak érte, inkább betolom egy bontóba mint sem, hogy valakié legyen.

Csá mindenki!

(Ez egy leendő ex- e39 klubtag elkeseredett írása volt)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.18. 10:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Ãœdv!

Sajna nagyon elkeseredtem az elmúlt napokban... mostanában többször is volt melegedési problémám a géppel és elkezdtük körbejárni a dolgot. Eppen a topicban is többszö írtam már.

Az elején kezdtük és haladtunk: termosztátcsere -> hűtő kipucolása -> viszkó kuplung csere ->vízpumpa csere.

Semmi nem használt eddig. Gyakorlatilag ha klíma nélkül megyek, akkor országúton 92-94 fok, városban 106-107-re is felmegy, és nem mondja senki, hogy a 107 az normális! Ha pedig bekapcsolom a klímát akkor városban egy idő után el is éri a 110-et, és akkor melegedni kezd szépen.

Gyakorlatilag fogy a víz a tartályból, és ami a legborzasztóbb, hogy miután ki lett mosva a hűtő, olaj "csomókat" és lerakódásokat találtunk újra a kiegyenlítő tartály falán :sírás: És, hogy még tetézzem, volt egy olajcsere nemrég, maxig lett öntve, azóta kb 2500 Km-t mentem és lám-lám, a minimum szintre majdnem lement az olaj. Ami az érdekes, hogy nem füstöl az autó, és nem vizes az olaj a motorban (még). Viszont a zöldkártya értékek rosszak nagyon!

Egy szó mint száz, úgy néz ki, hogy keményen hengerfej problémával nézek szembe :sírás:

De már elegem van az egészből... én már nem eszem tovább az ideget ezzel a kocsival. Tudom nagyon jól, hogy egy hengerfej felújítás után is totálisan zsákbamacska, hogy vajon meddig fogja bírni... A motorcserére meg nincs pénzem, de szerintem meg sem érné.

Kénytelen leszek fillérekért megszabadulni az autótól, bár így amennyit adnak érte, inkább betolom egy bontóba mint sem, hogy valakié legyen.

Csá mindenki!

(Ez egy leendő ex- e39 klubtag elkeseredett írása volt)


NE ADD FELL testvér!!!Vannak naon jó hengerfej felújjitók, és ha tuti szaki rakja össze, aki figyel mindenre!!!Hengerfej csavarok pontos sorrendben lehúzása tutkó tömités stb.. újra pöpec lessz a bringa!!! Bátran csapathatsz vele büszkén, mint minden BMW tulaj..)))
(Ez egy még sokáig e39 klubbtag vigasztaló levele volt...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 74  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator