2016.03.28. 19:11
SvidronyA írta:Xjanchi írta:hamoriarpi írta:A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.
Koszi igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.
Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van. Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
A "széthúzás" alatt Árpi -minden bizonnyal- azt értette, hogy amikor eltávolítod a klímaventit, majd a klímahűtőt, utána látni fogod a vízhűtőt. Amely jó eséllyel (kívülről is) tele van mindenféle kosszal, s ezért nem tudja a hőcserélő betölteni a hőleadó funkcióját, illetve átadni/hasznosítani a menetszélből származó légáramot.
2016.03.28. 19:15
SvidronyA írta:Xjanchi írta:hamoriarpi írta:A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.
Koszi igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.
Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van. Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
A "széthúzás" alatt Árpi -minden bizonnyal- azt értette, hogy amikor eltávolítod a klímaventit, majd a klímahűtőt, utána látni fogod a vízhűtőt. Amely jó eséllyel (kívülről is) tele van mindenféle kosszal, s ezért nem tudja a hőcserélő betölteni a hőleadó funkcióját, illetve átadni/hasznosítani a menetszélből származó légáramot.
2016.03.28. 19:19
hamoriarpi írta:SvidronyA írta:Xjanchi írta:hamoriarpi írta:A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.
Koszi igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.
Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van. Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
A "széthúzás" alatt Árpi -minden bizonnyal- azt értette, hogy amikor eltávolítod a klímaventit, majd a klímahűtőt, utána látni fogod a vízhűtőt. Amely jó eséllyel (kívülről is) tele van mindenféle kosszal, s ezért nem tudja a hőcserélő betölteni a hőleadó funkcióját, illetve átadni/hasznosítani a menetszélből származó légáramot.
Igen, annak idején a 39-ből nekem Ati több, hazánkban nem őshonos madár fészkét szedte ki, plusz annyi homok jött még ki sterimóval, hogy utána talajrendezést kellett végezni az udvaron.
2016.03.28. 19:32
2016.03.28. 21:10
Xjanchi írta:hamoriarpi írta:A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.
Koszi igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.
Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van.Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
2016.03.28. 21:13
Gallaca írta:Xjanchi írta:hamoriarpi írta:A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.
Koszi igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.
Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van.Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
Ez esetben miért csodálkozol, hogy lelevegősödik, és felforr a vized?
2016.03.28. 21:34
Xjanchi írta:Gallaca írta:Xjanchi írta:hamoriarpi írta:A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.
Koszi igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.
Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van.Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
Ez esetben miért csodálkozol, hogy lelevegősödik, és felforr a vized?
Mert azt mondtak attol nem kene forrjon, ezek szerint tevesen .
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
hamoriarpi írta:Induljunk az alapoktól.
1: Tökéletes, hozzáértő légtelenítés. Ha nem segít, akkor:
2: Vízpumpa ellenőrzés. (A fő vízpumpa, amit szíj forgat.)
2016.03.28. 21:39
2016.04.22. 09:24
2016.04.22. 20:13
barbrady írta:20d-nek mennyi a normális üzemi hőfoka? Előző termosztáttal új korától 85–90 között volt, most cseréltem, és az újjal közel 100 körül mozog.
Tapatalk
2016.05.06. 07:05
2016.05.06. 09:05
Bandi1978 írta:Halihó!
Az érdekelne, hogy a hűtővízszint jeladót hol találom meg pontosan?
Nekem, ahogy szemben állunk a gépkocsival, jobb oldalon van a kiegyenlítő tartály.
Továbbá ennek a cseréjéhez le kell-e engedni a hűtővizet?
Vagy csak kiszed-betesz-légtelenít...?
Hogyan megy ez?
Köszi az esetleges válaszokat!
2016.05.09. 17:47
2016.05.10. 10:15
atti523i írta:szevasztok! 97-es 523i.a termosztátházon lévő sárga tömítést lehet külön kapni?nem a fekete o-gyűrüre gondoltam.vagy mivel lehetne helyettesíteni?
2016.05.29. 15:31
2016.05.29. 17:40
Bandi1978 írta:Halihó!
Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?
Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.
Köszi.
2016.05.29. 20:47
atti523i írta:Bandi1978 írta:Halihó!
Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?
Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.
Köszi.
15 éve no name van belerakva cserénél,és nincs gond.persze majd rábeszélnek a gyárira ha netán a termosztátot cseréled,ott már lényeges hogy gyári,esetleg wahler legyen.most raktam vissza a gyárit a gates helyett,ami egy kalap sz.rt ért.
2016.05.29. 21:12
Bandi1978 írta:atti523i írta:Bandi1978 írta:Halihó!
Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?
Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.
Köszi.
15 éve no name van belerakva cserénél,és nincs gond.persze majd rábeszélnek a gyárira ha netán a termosztátot cseréled,ott már lényeges hogy gyári,esetleg wahler legyen.most raktam vissza a gyárit a gates helyett,ami egy kalap sz.rt ért.
Akkor Favorit G12. Az úgyis van nekem 3x5L. A hűtővízszint jeladóra gondoltam még, mert folyton írja a hűtővíz ellenőrzést, első körben ezt cseréltetném a hibajelzés miatt. / A gyári termosztát 14000.-, egy Febi meg 5000.- O-gyűrűvel. Akkor az annyival szutyokabb lenne?
2016.05.29. 21:32
bendegúz írta:Bandi1978 írta:atti523i írta:Bandi1978 írta:Halihó!
Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?
Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.
Köszi.
15 éve no name van belerakva cserénél,és nincs gond.persze majd rábeszélnek a gyárira ha netán a termosztátot cseréled,ott már lényeges hogy gyári,esetleg wahler legyen.most raktam vissza a gyárit a gates helyett,ami egy kalap sz.rt ért.
Akkor Favorit G12. Az úgyis van nekem 3x5L. A hűtővízszint jeladóra gondoltam még, mert folyton írja a hűtővíz ellenőrzést, első körben ezt cseréltetném a hibajelzés miatt. / A gyári termosztát 14000.-, egy Febi meg 5000.- O-gyűrűvel. Akkor az annyival szutyokabb lenne?
Kérdezd Barbradyt. Most cseréli a másodikat, mert szar.
2016.06.19. 22:44