* *
Pontos idő: 2024.05.13. 06:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 74  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.18. 10:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
a mottóm: ne adjuk fel a csüggedést!
sztem ha már ennyit ráköltöttél, akkor olcsóbb megcsinálni egyszer jól, mint eladni nagy nehezen, egy erősen pangó piacon, mint venni egy 320D-t. vigyázz, figyelünk! :lol: :wink: ....és nem átbaszva mást az eladásnál) ...ne vedd magadra!
egy szó mint száz. ne csüggedj. itt a fórumon biztos tud ajánlani neked vkit....
sztem a túlnyomó többség rengeteget költ a kocsijára, köztük én is. fájó, de a végeredmény kárpótol, mégha elhinni nehéz is. én úgy vagyok vele, hogy nem tudom egyenlőre beletenni a seggem más autóba, mert nem tetszenek. ...na de egy van, de azt majd 2-3 év múlva. :D

ez egy boldog E39 tulaj írta, aki egy E65-re kacsingat! :lol: :twisted:


fel a fejjel,

Labi

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.25. 22:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.15. 00:00
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem egy 528ia-val van olyan gondom ,hogy a kiegyenlitö tartályból fogy a vizem ,de a hütésem jó ,legalább is a mutató tök középen van a viz meg nem forr csak lemegy a szint pár nap alatt.

mi lehet a gond ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 07:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
a mottóm: ne adjuk fel a csüggedést!
sztem ha már ennyit ráköltöttél, akkor olcsóbb megcsinálni egyszer jól, mint eladni nagy nehezen, egy erősen pangó piacon, mint venni egy 320D-t. vigyázz, figyelünk! :lol: :wink: ....és nem átbaszva mást az eladásnál) ...ne vedd magadra!
egy szó mint száz. ne csüggedj. itt a fórumon biztos tud ajánlani neked vkit....
sztem a túlnyomó többség rengeteget költ a kocsijára, köztük én is. fájó, de a végeredmény kárpótol, mégha elhinni nehéz is. én úgy vagyok vele, hogy nem tudom egyenlőre beletenni a seggem más autóba, mert nem tetszenek. ...na de egy van, de azt majd 2-3 év múlva. :D

ez egy boldog E39 tulaj írta, aki egy E65-re kacsingat! :lol: :twisted:


fel a fejjel,

Labi


Labi esküszöm,hogy druszámnak foglak hivni... :wink:
Én is egy E65-öt szeretnék de abból is egy gyengébb V8-at... :roll:
Nekem sem mostanában lesz... :oops:
Megvárom,hogy a z új 7-es legyen 2 éves és akkor már "olcsóbb" lesz lényegesen a 745Li... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 08:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
a jól van, nem csak én vagyok megőrülve látom! :lol: ...nekem maradna, azaz bőven elegendő a 735i is! 8)

...reméljük nem fognak megkövezni minket itt. :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 10:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
a jól van, nem csak én vagyok megőrülve látom! :lol: ...nekem maradna, azaz bőven elegendő a 735i is! 8)

...reméljük nem fognak megkövezni minket itt. :lol:


Biztos,hogy nem mivel 2-3 év múlva itt már sokaknak E60-juk lesz..:) mert addigra annyiba fog kerűlni mint most egy jó és fiatalabb e39.. :wink:
Na de a V8 az v8 az a lényeg!!! Meghát a :bmw


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 11:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
Labi írta:
a jól van, nem csak én vagyok megőrülve látom! :lol: ...nekem maradna, azaz bőven elegendő a 735i is! 8)

...reméljük nem fognak megkövezni minket itt. :lol:


Biztos,hogy nem mivel 2-3 év múlva itt már sokaknak E60-juk lesz..:) mert addigra annyiba fog kerűlni mint most egy jó és fiatalabb e39.. :wink:
Na de a V8 az v8 az a lényeg!!! Meghát a :bmw


Csak ne kerülne 360-400eFt egy részecske-szűrő hozzá! Geisz klubtárs tudna róla mesélni.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 11:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
leto írta:
Ãœdv!


Kénytelen leszek fillérekért megszabadulni az autótól, bár így amennyit adnak érte, inkább betolom egy bontóba


Azért még ez nem érett meg a bontásra, inkább megvenném a fiamnak! (ha tényleg eleged van belőle )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 13:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
MChris írta:
strobi írta:
Labi írta:
a jól van, nem csak én vagyok megőrülve látom! :lol: ...nekem maradna, azaz bőven elegendő a 735i is! 8)

...reméljük nem fognak megkövezni minket itt. :lol:


Biztos,hogy nem mivel 2-3 év múlva itt már sokaknak E60-juk lesz..:) mert addigra annyiba fog kerűlni mint most egy jó és fiatalabb e39.. :wink:
Na de a V8 az v8 az a lényeg!!! Meghát a :bmw


Csak ne kerülne 360-400eFt egy részecske-szűrő hozzá! Geisz klubtárs tudna róla mesélni.


az csak a dízelben vagyon!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: termosztat
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.29. 01:00
Hozzászólások: 147
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Lenne egy kerdesem. Milyen termosztat kell 528-ba? 85 vagy 97 fokos? Ahogy vegigolvastam a forumokat, eltero hofot mondtatok elfogadhatonak. Nekem pl. 92-107 kozott maszkal, se vizfogyas, se mas tunet. Mutato, mint a covek.
Nem lehet, hogy eltero nyitasi hofokkal rendelkezo termosztatok vannak a gepekben, innen az elteres?
Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 20:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Többféle hőmérsékletű termosztát létezik! Egyébként a 92-107 C fok közötti vízhőmérdéklet szerintem normális :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 21:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Leto!
En is azt mondom NE ADD fel.Ha valóban hengerfej a probléma akkor meg lehet csinálni.
Vannak tipusok amiket hiába hengerfejeznek többet nem lesznek jók.Sajna ilyenek a régi olasz gépek.Tapasztaltam,persze hozzánk a végletekig leharcolt roncsok kerültek,nincs min csodálkozni.
Viszont a BMW-t meg lehet csinálni,és jó lesz!
Viszont:olyan szerelö kell aki nagyon szépen dolgozik!A másik legnagyobb szabály:
CSAK Eredeti Gyári hengerfejtömitést szabad beletenni!

Ha már ennyit szivtál vele,szerintem szedesd szét egy megbizható szerelövel,ha nem kopott a motor rakasd össze bátran, rendben lesz a gép!

Ãœdv,Vader

______________________________________
Möge die BMW Macht mit Dir sein :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
riggs írta:
nekem egy 528ia-val van olyan gondom ,hogy a kiegyenlitö tartályból fogy a vizem ,de a hütésem jó ,legalább is a mutató tök középen van a viz meg nem forr csak lemegy a szint pár nap alatt.

mi lehet a gond ?


ezt a kérdést ne feledjük el. az off autómon tapasztalom. én sem tudom a választ! leszívtam egy kicsit a vízből és összehasonlítottam a flakonban lévő hűtővízzel, de ugyan olyan tiszta....nem olajos, szép átlátszó bla bla...
vki tudja a megoldást?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27. 10:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet, hogy egy kis tömítettlenség valamelyik csatlakozónál, netán egy "kezdődő" repedés egy gumicsövön? Nekem is ezt játszotta a gép, végül kiderült, hogy a fűtéscsőnél egy hajszálrepedés volt a ludas, ami csak nagyon felmelegedett víznél nyílt annyira szét, hogy a folyadék eltávozhatott a rendszerből.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27. 10:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
igen ebben van ráció. megnézetem. köszi

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27. 10:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én az 5er-nhez mentem el és először nem találtak semmit, kocsit furcsán is néztek rám, azonban erősködtem, megmutattam, hogy melyik részen lesz vízes a motor tarkaró műanyag. Végül járattuk a motort, majd egyszercsak némi gázadások hatására is, de megjelentek a vízcseppek. A gumi csövön kiszerelés után csak kiguvasztott szemmel lehetett észrevenni a repedést, csere után megszünt a dolog. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27. 22:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is volt ilyen,hajszálrepedés a gumicsövön,csak nagy nyomásnál engedi el a vizet.
Az ember haja kihullik mig megtalálja a hibát :D
Ehhez hasonló bajom jelenleg nekem is van,a gázolaj folyik a kocsiból,valahol az 5-ik hengernél.Persze alapjáraton nem,lemosom a motort,egy ideig semmi,aztán meghajtom,gázolajos a motor.Persze a légtoroktól semmit nem látsz :D
Felül porlasztóknál csont tiszta.Rail szenzor csere,hátha ott enged.Mivel más nincs ott.
Hát nem ott enged :twisted:
Megint le fogom venni a torkot,már király vagyok légkulccsal 8 perc :D
Szivat rendesen :D

_____________________________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27. 23:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Én az 5er-nhez mentem el és először nem találtak semmit, kocsit furcsán is néztek rám, azonban erősködtem, megmutattam, hogy melyik részen lesz vízes a motor tarkaró műanyag. Végül járattuk a motort, majd egyszercsak némi gázadások hatására is, de megjelentek a vízcseppek. A gumi csövön kiszerelés után csak kiguvasztott szemmel lehetett észrevenni a repedést, csere után megszünt a dolog. :D


Ismerős!

Sajnos 1 hete volt benne részem csak én autómentővel vitettem el,mert nem tudtam mi a gond és nem akartam a motort megfőzni.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 22:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.15. 00:00
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem ma nyomaták meg a rendszert nem találtak semmit/ egyenlöre/ ,de a viz nagyon lassan elmegy a tartályból.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.03. 16:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.15. 00:00
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
megoldottam a hibát a neve :Radiator stop-leak,

ugyanis sulyos pénzekért háritoták volna el a hibát,mivel nemtudták hol szivárog a vizem.

nyomás alá rakták semmi ,melegen nem szivárog ,hidegen nem szivárog,de reggel ott egy kis hütöviz a betonon.
ugy gondoltam a fent leirt adalékal megprobálom megszüntetni a hibát mivel a szerelők is találgattak ,hogy melyik tömités is enged /vagy más/ nos akinek nincs 30-40 ezer forintja inkább ajánlom ezt a megoldást .
azt hogy meddig lesz ez tartos nem tudni megirom amint el kezd cseppegni a viz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.13. 19:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.10. 00:00
Hozzászólások: 296
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Végigolvastam a topicot, de nem találtam arra választ, ha a hűtővizem enyhén olajos azt mi okozhatja, vagy ez egy teljesen normális dolog?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 74  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator