* *
Pontos idő: 2021.01.22. 21:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2636 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 132  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.04. 10:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.25. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
üdv mindenkinek. Ki tudna nekem segiteni :?: Ebay-on találtam : HEIZLÜFTER -t hátso ablak párátlanitásra,egy ijen kellene nekem , ugyanis a fűtőszálam tönkrement.Egyébként mitszoltok az ötlethez :?: Ez a készülék 12v 120-150w-keramia- cs.Egy pár szoban leirni amit irnak rola, német tudásom béka s alatt sajna. Előre is köszönöm a sgitséget :!: :hangos:
Gyuri4911.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.03. 12:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Termosztátot cseréltem, mert nem melegedik fel a motor rendesen. Hidegben, vagy egy kis menetszélnél lehül 1/3-ig.
Szerintetek kályha probléma lesz?

A jobb első keréknél le kell venni a doblemezt és úgy férek hozzá?

Bárcsak gyertya baja lenne...




Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.03. 15:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vargazoltan írta:
Sziasztok!

Termosztátot cseréltem, mert nem melegedik fel a motor rendesen. Hidegben, vagy egy kis menetszélnél lehül 1/3-ig.
Szerintetek kályha probléma lesz?

A jobb első keréknél le kell venni a doblemezt és úgy férek hozzá?

Bárcsak gyertya baja lenne...




Nem! Szerintem rossz termosztátot vettél bele!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.03. 17:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Miből gondolod?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.03. 18:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
A ball elsö doblemezbetétet kell levenni!!!! Ottvan a kályha :!: Ha a kályha nemlenne jó akoris felmelegedne üzemmelegre csak nehezebben :!: Mijen gyártmányú termosztátot vettél :?: Gyárit :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.04. 08:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
vargazoltan írta:
Sziasztok!

Termosztátot cseréltem, mert nem melegedik fel a motor rendesen. Hidegben, vagy egy kis menetszélnél lehül 1/3-ig.
Szerintetek kályha probléma lesz?

A jobb első keréknél le kell venni a doblemezt és úgy férek hozzá?

Bárcsak gyertya baja lenne...




Nem! Szerintem rossz termosztátot vettél bele!


Sziasztok!!!!
A kiegészítő fűtés csak kb 40-50 fokra melegíti a vizet,utána kikapcsol.
Ha nem indítod be a motort akkor kb 30 perc múlva.
Milyen a vas,benzines vagy dízel? Nem egyforma termosztát kell bele.
bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.04. 11:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vargazoltan írta:
Miből gondolod?


Azért, mert lehet kapni 62-110 fokig sött van 114 fokos is!
Kályha ide, vagy kályha oda, annak akkor is fel kell melegedni, max 6 km után, akár hány fok van!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.04. 11:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.20. 01:00
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ez így van ahogy kbhont írja . :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.04. 12:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
gyári termosztátot vettem.

525d (2001)

Kikeresték alvázszám alapján, gondolom, hogy jót tettek bele.

Lehet, hogy a kályhában izzítógyertya vagy keringetőszivattyú csere lesz csak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.04. 12:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vargazoltan írta:
gyári termosztátot vettem.

525d (2001)

Kikeresték alvázszám alapján, gondolom, hogy jót tettek bele.

Lehet, hogy a kályhában izzítógyertya vagy keringetőszivattyú csere lesz csak?


Akkor rossz a termosztát, gyárilag!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.04. 16:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
rossz lenne a termosztát?

tehát az a probléma, hogy kb 2 fok alatt alig melegedik fel a motor, nagy menetsebességnél pedig lehül 1/3ig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.04. 16:03 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9791
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1261 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vargazoltan írta:
rossz lenne a termosztát?

tehát az a probléma, hogy kb 2 fok alatt alig melegedik fel a motor, nagy menetsebességnél pedig lehül 1/3ig.

Ez pedig termosztát gond!A dieselbe elméletileg két termosztátvan lehet a másik a szar!Mondjuk nem tudom,hogy dieseled van-e mert az adataidnál nem adtad meg.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.05. 15:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
voltam szervízben, megműködtették géppel a kályhát. Csinált olyan füstöt, hogy nem győztek szellőztetni. Igaz, csak másodjára indult be.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.06. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
most programoztattam be az allofutesemet, sima szelloztetésből ...nem kell semmi modul, csak egy plusz vezetek, ha a szerviz azt mondja, hogy modul kell, hazudik. ja 15-20 korul meg lehet uszni.
de ez csak a dieselre vonatkozik, mert gyarilag beleteszik az egesz cuccot a motorba( futotest stb) csak extrakent lehet aktivalni.

_________________
Chrisstopher


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.07. 22:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
na beallitottam, de reggel meg sem mukkant, pedig 5 fok volt...mi lehet a baj?

_________________
Chrisstopher


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.08. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Chrisstopher írta:
na beallitottam, de reggel meg sem mukkant, pedig 5 fok volt...mi lehet a baj?



Szia
Próbáld meg direktbe,vagy távirányítóval.
bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 10:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
bezo írta:
Chrisstopher írta:
na beallitottam, de reggel meg sem mukkant, pedig 5 fok volt...mi lehet a baj?



Szia
Próbáld meg direktbe,vagy távirányítóval.
bezo

probaltam, azon kivul hogy villog, nem csinal semmit.a szellozes viszont rogton beindul, de a futeni akarok semmi.majd visszamegyek a szervizbe, es rakoppintok az orrukra( beverem) :evil:

_________________
Chrisstopher


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.29. 22:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban? :evil:
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van? :?:
Köszi. Üdv.

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 00:29 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9791
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1261 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Leslie33 írta:
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban? :evil:
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van? :?:
Köszi. Üdv.

A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 22:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Leslie33 írta:
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban? :evil:
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van? :?:
Köszi. Üdv.

A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.


Ha igaz amit írtál, akkor egyformán kellene viselkednie pályán és városban egyaránt, de csak pályán hűlt vissza!

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2636 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 132  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator