2018.03.24. 20:39
Laci20 írta:Hogy nezed meg?morv írta:Laci20 írta:bendegúz írta:Sok minden lehet, egy diaggal kene kezdeni.morv írta:[quote="Laci20"]Sziasztok!
Az állófűtésem fel volt programozva ,eddig bármikor be tudtam a motort és az autót fűteni. Sajnos ma nem sikerült mert nem indult el a kályha,ráprogramoztam az indulási időt ,próbál is indulni de pár másodperc múlva megszakad az indítási intervallum,semmi nem indul el.Leáramtalanítottam és újra programoztam ekkor a vízszivattyú elindult,hallottam,hogy a szervó motorok állítják a levegő befuvást de az indítási folyamat nem ment tovább. Azt nem tudom,hogy izzított-e de az üzemanyag-szivattyú biztos,hogy nem indult el a vízszivattyú azonban ment ,azt én állítottam meg mert beadta a leállítási lehetőséget de lehet,hogy később önállóan is megállt volna.
Ha valaki tud esetleg segíteni illetve volt hasonló problémája akkor írja le néhány mondatban,hogy mit kellene tennem,illetve mi lehet a probléma.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Annyi biztos, hogy ha az izzítás nem jó, akkor nem is próbál elindulni.
Megnézem,hogy az izzítógyertya jó-e benne,addig is köszönöm!
2018.03.25. 00:55
2018.03.25. 08:50
2018.03.26. 22:45
Laci20 írta:Sziasztok!
Az állófűtésem fel volt programozva ,eddig bármikor be tudtam a motort és az autót fűteni. Sajnos ma nem sikerült mert nem indult el a kályha,ráprogramoztam az indulási időt ,próbál is indulni de pár másodperc múlva megszakad az indítási intervallum,semmi nem indul el.Leáramtalanítottam és újra programoztam ekkor a vízszivattyú elindult,hallottam,hogy a szervó motorok állítják a levegő befuvást de az indítási folyamat nem ment tovább. Azt nem tudom,hogy izzított-e de az üzemanyag-szivattyú biztos,hogy nem indult el a vízszivattyú azonban ment ,azt én állítottam meg mert beadta a leállítási lehetőséget de lehet,hogy később önállóan is megállt volna.
Ha valaki tud esetleg segíteni illetve volt hasonló problémája akkor írja le néhány mondatban,hogy mit kellene tennem,illetve mi lehet a probléma.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
2018.03.26. 23:07
Mar parszor javasoltam/tuk a diagot, deatesz155 írta:Laci20 írta:Sziasztok!
Az állófűtésem fel volt programozva ,eddig bármikor be tudtam a motort és az autót fűteni. Sajnos ma nem sikerült mert nem indult el a kályha,ráprogramoztam az indulási időt ,próbál is indulni de pár másodperc múlva megszakad az indítási intervallum,semmi nem indul el.Leáramtalanítottam és újra programoztam ekkor a vízszivattyú elindult,hallottam,hogy a szervó motorok állítják a levegő befuvást de az indítási folyamat nem ment tovább. Azt nem tudom,hogy izzított-e de az üzemanyag-szivattyú biztos,hogy nem indult el a vízszivattyú azonban ment ,azt én állítottam meg mert beadta a leállítási lehetőséget de lehet,hogy később önállóan is megállt volna.
Ha valaki tud esetleg segíteni illetve volt hasonló problémája akkor írja le néhány mondatban,hogy mit kellene tennem,illetve mi lehet a probléma.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sok esetben egyszerűen csak gyenge az akksi. Nekem is ugyan ilyen volt amit írsz, diag simán kiírta, hogy alacsony feszültség miatti leállás. Asszem talán 11.0 V alá nem eshet a feszültség, különben megszakítja a kályha az indítási folyamatot. Márpedig indításkor erősen szedegeti a kraftot az akksiból.
2018.03.27. 11:23
atesz155 írta:Laci20 írta:Sziasztok!
Az állófűtésem fel volt programozva ,eddig bármikor be tudtam a motort és az autót fűteni. Sajnos ma nem sikerült mert nem indult el a kályha,ráprogramoztam az indulási időt ,próbál is indulni de pár másodperc múlva megszakad az indítási intervallum,semmi nem indul el.Leáramtalanítottam és újra programoztam ekkor a vízszivattyú elindult,hallottam,hogy a szervó motorok állítják a levegő befuvást de az indítási folyamat nem ment tovább. Azt nem tudom,hogy izzított-e de az üzemanyag-szivattyú biztos,hogy nem indult el a vízszivattyú azonban ment ,azt én állítottam meg mert beadta a leállítási lehetőséget de lehet,hogy később önállóan is megállt volna.
Ha valaki tud esetleg segíteni illetve volt hasonló problémája akkor írja le néhány mondatban,hogy mit kellene tennem,illetve mi lehet a probléma.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sok esetben egyszerűen csak gyenge az akksi. Nekem is ugyan ilyen volt amit írsz, diag simán kiírta, hogy alacsony feszültség miatti leállás. Asszem talán 11.0 V alá nem eshet a feszültség, különben megszakítja a kályha az indítási folyamatot. Márpedig indításkor erősen szedegeti a kraftot az akksiból.
2018.03.27. 17:53
Laci20 írta:atesz155 írta:Laci20 írta:Sziasztok!
Az állófűtésem fel volt programozva ,eddig bármikor be tudtam a motort és az autót fűteni. Sajnos ma nem sikerült mert nem indult el a kályha,ráprogramoztam az indulási időt ,próbál is indulni de pár másodperc múlva megszakad az indítási intervallum,semmi nem indul el.Leáramtalanítottam és újra programoztam ekkor a vízszivattyú elindult,hallottam,hogy a szervó motorok állítják a levegő befuvást de az indítási folyamat nem ment tovább. Azt nem tudom,hogy izzított-e de az üzemanyag-szivattyú biztos,hogy nem indult el a vízszivattyú azonban ment ,azt én állítottam meg mert beadta a leállítási lehetőséget de lehet,hogy később önállóan is megállt volna.
Ha valaki tud esetleg segíteni illetve volt hasonló problémája akkor írja le néhány mondatban,hogy mit kellene tennem,illetve mi lehet a probléma.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sok esetben egyszerűen csak gyenge az akksi. Nekem is ugyan ilyen volt amit írsz, diag simán kiírta, hogy alacsony feszültség miatti leállás. Asszem talán 11.0 V alá nem eshet a feszültség, különben megszakítja a kályha az indítási folyamatot. Márpedig indításkor erősen szedegeti a kraftot az akksiból.
Most rátettük egy ismerős szerelő számítógépre ami természetesen nem az DIS és nem is az IMPA programmal dolgozik azt írta ki ,hogy fűtés segédszivattyú hibás. Csak az az érdekes hogy ha leáramtalanítom az autót abban az esetben indítom az állófűtést akkor a vízszivattyú elindul de a kályha nem is izzít és az üzemanyag szivattyú sem megy. De ettől szerintem még lehet,hogy a vízszivattyúval van gond mert normál indításkor nem indul el , holott az indítási folyamat első lépése a szivattyú indítása lenne majd utána az izzítás és az üzemanyag szivattyú indul el,stb.
Kivettem a kályhát az izzítógyertya vezetékét lehúztam,kimértük és 12V kb 10 ampert felvesz tehát biztos,hogy rendesen izzít ,nem szakadt.
Abban sem vagyok biztos,hogy ez a segédszivattyú a kályhának a szivattyúja de egyébként az autó fűtése tökéletesen működik.
Ha valakinek van ötlete kérem írja meg! Előre is köszönöm!
2018.03.27. 17:58
2018.03.27. 23:47
atesz155 írta:Laci20 írta:atesz155 írta:Laci20 írta:Sziasztok!
Az állófűtésem fel volt programozva ,eddig bármikor be tudtam a motort és az autót fűteni. Sajnos ma nem sikerült mert nem indult el a kályha,ráprogramoztam az indulási időt ,próbál is indulni de pár másodperc múlva megszakad az indítási intervallum,semmi nem indul el.Leáramtalanítottam és újra programoztam ekkor a vízszivattyú elindult,hallottam,hogy a szervó motorok állítják a levegő befuvást de az indítási folyamat nem ment tovább. Azt nem tudom,hogy izzított-e de az üzemanyag-szivattyú biztos,hogy nem indult el a vízszivattyú azonban ment ,azt én állítottam meg mert beadta a leállítási lehetőséget de lehet,hogy később önállóan is megállt volna.
Ha valaki tud esetleg segíteni illetve volt hasonló problémája akkor írja le néhány mondatban,hogy mit kellene tennem,illetve mi lehet a probléma.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sok esetben egyszerűen csak gyenge az akksi. Nekem is ugyan ilyen volt amit írsz, diag simán kiírta, hogy alacsony feszültség miatti leállás. Asszem talán 11.0 V alá nem eshet a feszültség, különben megszakítja a kályha az indítási folyamatot. Márpedig indításkor erősen szedegeti a kraftot az akksiból.
Most rátettük egy ismerős szerelő számítógépre ami természetesen nem az DIS és nem is az IMPA programmal dolgozik azt írta ki ,hogy fűtés segédszivattyú hibás. Csak az az érdekes hogy ha leáramtalanítom az autót abban az esetben indítom az állófűtést akkor a vízszivattyú elindul de a kályha nem is izzít és az üzemanyag szivattyú sem megy. De ettől szerintem még lehet,hogy a vízszivattyúval van gond mert normál indításkor nem indul el , holott az indítási folyamat első lépése a szivattyú indítása lenne majd utána az izzítás és az üzemanyag szivattyú indul el,stb.
Kivettem a kályhát az izzítógyertya vezetékét lehúztam,kimértük és 12V kb 10 ampert felvesz tehát biztos,hogy rendesen izzít ,nem szakadt.
Abban sem vagyok biztos,hogy ez a segédszivattyú a kályhának a szivattyúja de egyébként az autó fűtése tökéletesen működik.
Ha valakinek van ötlete kérem írja meg! Előre is köszönöm!
Ha a nagy navis board fel van programozva úgy, hogy programozható az állófűtés, és ha gyárilag nincs keringető szivattyú a fűtéscsapodnál, akkor mindig kiírja a szivattyú hibát a diag, mivel keresné a vezérlő, de nem találja, mivel nincs is ott. Nekem is ugyan ez van. Ha ez a helyzet áll fent, ilyenkor a webasto szivattyúja keringeti a vizet.
2018.03.28. 00:31
Az a baj, hogy a legtobb hibara igy reagal.Laci20 írta:atesz155 írta:Laci20 írta:atesz155 írta:Laci20 írta:Sziasztok!
Az állófűtésem fel volt programozva ,eddig bármikor be tudtam a motort és az autót fűteni. Sajnos ma nem sikerült mert nem indult el a kályha,ráprogramoztam az indulási időt ,próbál is indulni de pár másodperc múlva megszakad az indítási intervallum,semmi nem indul el.Leáramtalanítottam és újra programoztam ekkor a vízszivattyú elindult,hallottam,hogy a szervó motorok állítják a levegő befuvást de az indítási folyamat nem ment tovább. Azt nem tudom,hogy izzított-e de az üzemanyag-szivattyú biztos,hogy nem indult el a vízszivattyú azonban ment ,azt én állítottam meg mert beadta a leállítási lehetőséget de lehet,hogy később önállóan is megállt volna.
Ha valaki tud esetleg segíteni illetve volt hasonló problémája akkor írja le néhány mondatban,hogy mit kellene tennem,illetve mi lehet a probléma.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sok esetben egyszerűen csak gyenge az akksi. Nekem is ugyan ilyen volt amit írsz, diag simán kiírta, hogy alacsony feszültség miatti leállás. Asszem talán 11.0 V alá nem eshet a feszültség, különben megszakítja a kályha az indítási folyamatot. Márpedig indításkor erősen szedegeti a kraftot az akksiból.
Most rátettük egy ismerős szerelő számítógépre ami természetesen nem az DIS és nem is az IMPA programmal dolgozik azt írta ki ,hogy fűtés segédszivattyú hibás. Csak az az érdekes hogy ha leáramtalanítom az autót abban az esetben indítom az állófűtést akkor a vízszivattyú elindul de a kályha nem is izzít és az üzemanyag szivattyú sem megy. De ettől szerintem még lehet,hogy a vízszivattyúval van gond mert normál indításkor nem indul el , holott az indítási folyamat első lépése a szivattyú indítása lenne majd utána az izzítás és az üzemanyag szivattyú indul el,stb.
Kivettem a kályhát az izzítógyertya vezetékét lehúztam,kimértük és 12V kb 10 ampert felvesz tehát biztos,hogy rendesen izzít ,nem szakadt.
Abban sem vagyok biztos,hogy ez a segédszivattyú a kályhának a szivattyúja de egyébként az autó fűtése tökéletesen működik.
Ha valakinek van ötlete kérem írja meg! Előre is köszönöm!
Ha a nagy navis board fel van programozva úgy, hogy programozható az állófűtés, és ha gyárilag nincs keringető szivattyú a fűtéscsapodnál, akkor mindig kiírja a szivattyú hibát a diag, mivel keresné a vezérlő, de nem találja, mivel nincs is ott. Nekem is ugyan ez van. Ha ez a helyzet áll fent, ilyenkor a webasto szivattyúja keringeti a vizet.
Nekem van keringetőszivattyú a fűtéscsapnál,alaphelyzetben a kiegészítő fűtés a motor üzemi hőfokának eléréséig működik és ha ez megtörtént akkor a webasto kályha miután kihűtötte magát teljesen megáll,tehát biztos hogy a kályha vízszivattyúja tovább nem dolgozik.
De a jövőhéten biztosan elviszem egy jó ismerőshöz akinek gyári BMW programja van talán sikerül valami konkrét dolgot végre megállapítani .
Az tény hogy az indítást az állófűtés elindítja tehát a piros led villog hogy elindult a fűtés programja csak éppen a megszokotthoz képest ami eddig mindig automatikusan történt a vízszivattyú nem indul el. Remélem a gyári számítógéppel sikerül kideríteni,hogy mi okozza a problémát.
Egyébként úgy vettem észre hogy a kályhavízszivattyúja a megszokottnál kicsit hangosabban üzemel és elképzelhető hogy nagyobb az áramfelvétele a megengedettnél és ezért letiltja az indítást hozzá tenném ez csak egy feltevés. Remélem a gyári számítógép segítségével talán okosabb leszek de továbbra is örülnék ha van valakinek ötlete ezzel kapcsolatban ,tehát volt hasonló problémája.
2018.03.31. 12:16
2018.03.31. 14:38
Ha kiveve mukodott, akkor nem hinnem, hogy panel hiba lenne. Inkabb a vizpumpara gondolnek, lehet mar gyengelkedik es nem indul el, amikor vizet lat.Laci20 írta:Sziasztok!
Folytatnám a ténykedésünket. Tegnap ismét kivettük a kályhát és leellenőriztünk mindent. Tökéletesen működik az izzítás,szellőztető ventilátor,vízszivattyú és az üzemanyag szivattyú is dolgozik. Összeraktuk és ugyanúgy nem indult pedig az alapvető funkciók működnek ezután megpróbáltam amit már többen leírtak,hogy a motor indítsa után 5 másodpercre kivettem a 47.es biztosítékot,majd a motort leállítottam utána újra ezt eljátszottam és csodával határos módon a következő indításra a kályha elindult.Megállítottam a biztonság kedvéért még egy indítást csináltam az este és ugyanúgy elindult és a megszokott módon működött.
Ma reggel mondom még egyszer megpróbálom,a szellőztető motor indult majd 5 másodperc múlva megállt és szintén kb 5 másodperc múlva újraindult a szellőztetés amely 2-3 perc múlva megállt. Újra megpróbáltam többször ezt a biztosíték kivételt de sajnos ismét csak a szellőztető ventilátor játszotta el az előbb leírtakat tehát ugyanúgy nem indult. Én magam a részéről már csak a panelhibára tudok gondolni mert minden más tökéletesen működik manuális indításnál.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre és ha esetleg még tudna valaki ötletet adni honnan tudnék bele szerezni egy BMW-be való panelt.
Köszönöm előre is!
2018.03.31. 15:32
morv írta:Ha kiveve mukodott, akkor nem hinnem, hogy panel hiba lenne. Inkabb a vizpumpara gondolnek, lehet mar gyengelkedik es nem indul el, amikor vizet lat.Laci20 írta:Sziasztok!
Folytatnám a ténykedésünket. Tegnap ismét kivettük a kályhát és leellenőriztünk mindent. Tökéletesen működik az izzítás,szellőztető ventilátor,vízszivattyú és az üzemanyag szivattyú is dolgozik. Összeraktuk és ugyanúgy nem indult pedig az alapvető funkciók működnek ezután megpróbáltam amit már többen leírtak,hogy a motor indítsa után 5 másodpercre kivettem a 47.es biztosítékot,majd a motort leállítottam utána újra ezt eljátszottam és csodával határos módon a következő indításra a kályha elindult.Megállítottam a biztonság kedvéért még egy indítást csináltam az este és ugyanúgy elindult és a megszokott módon működött.
Ma reggel mondom még egyszer megpróbálom,a szellőztető motor indult majd 5 másodperc múlva megállt és szintén kb 5 másodperc múlva újraindult a szellőztetés amely 2-3 perc múlva megállt. Újra megpróbáltam többször ezt a biztosíték kivételt de sajnos ismét csak a szellőztető ventilátor játszotta el az előbb leírtakat tehát ugyanúgy nem indult. Én magam a részéről már csak a panelhibára tudok gondolni mert minden más tökéletesen működik manuális indításnál.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre és ha esetleg még tudna valaki ötletet adni honnan tudnék bele szerezni egy BMW-be való panelt.
Köszönöm előre is!
2018.04.01. 09:41
2018.04.01. 10:12
Inpaval be tudod kapcsolni. A kalyha reszben kell aktivalni a metering pump nevu dolgot. Amikor elindul, akkor kattogo hangot kell halljal az elso ules alol.Zsoltee.e39 520d írta:Engem érdekelne hogy hogyan tudom leellenőrizni hogy a kályha üzemanyag pumpája müködike, nekem is egyéb minden megy de a pumpát nem tudom tesztelni. Igy nem tudom kiszürni azt sem hogy mivel lehet a baj pontosan... lehetséges nekem is panel hiba vagy egyéb van a dologban...
2018.04.01. 10:15
2018.04.01. 10:44
https://youtu.be/eTa_fvxAXoEZsoltee.e39 520d írta:Azt meg pontosan hogy tudom aktiválni? Valami kép esetleg vagy leírás van róla? Köszönöm
2018.04.01. 10:56
2018.04.01. 11:58
Zsoltee.e39 520d írta:Engem érdekelne hogy hogyan tudom leellenőrizni hogy a kályha üzemanyag pumpája müködike, nekem is egyéb minden megy de a pumpát nem tudom tesztelni. Igy nem tudom kiszürni azt sem hogy mivel lehet a baj pontosan... lehetséges nekem is panel hiba vagy egyéb van a dologban...
2018.04.01. 15:08