2017.01.13. 14:20
boscoe39 írta:Sziasztok, valaki foglalkozik Budapesten kiegeszito futes felpogramozasaval hogy allofuteskent tudjon uzemelni?
Egy 530d webasto top c/z van benne.
Elore is koszi.
2017.03.14. 09:39
2017.03.14. 18:54
vasslevi írta:Üdvözlöm ,köszöntöm a klub- és márkatársakat! Új vag yok a fórumon,és mi mást szeretnék,ha nem segitséget
Visszaolvastam vagy 30 oldalt,de a pontos választ a kérdésemre nem találtam,ezért döntöttem úgy,irok. Nekem is kályha gondom van,mióta nálam az autó,lassan 2 éve már. 525d Turing,2001. Nos.Csak kiegészitő fűtés,nincs képernyő,sem MID,sem programozó óra,semmi,úgymond pucér ebből a szempontból. Ahogy a külső hőmérséklet +6 alá csökkent a kályhám mindig próbált indulni,de nem lobbant lángra,szellőztetett egyett,és néhány perc 2-3 után leállt. Ellenőrzéseim alapján nem kapott áramot a gázolajszivattyú,kiszerelve 12volttal kattogtatva köpi az anyagot,tehát működőképes. Nem baj,gondoltam,kiszerelem az egészet,kipucolom ,ellenőrzöm amit lehet,levegőfúvató motor hallhatóan működött,a kis vizszivattyu is érezhetően berregett ,tuti műkszik,maradt az izzitostift. Az egészet szétboritottam,kiszedtem ,megtápláltam és meglepetésemre már a második másodpercben forrósodott,elkezdett izzani a vége,ezért hamar abbahagytam a mutatványt,ha már működik,nehogy én vágjam haza. Takaritás-összerakás után,mint ahogyan annyi videón látni,gondoltam kipróbálom kiszerelt állapotban,hátha jobban látom mi történik valójában. Nos nem történt semmi. Itt jönne az első kérdésem- A BMW-BŐL KISZERELT WEBASTÓ IS INDITHATÓ KISZERELT ÁLLAPOTBAN A HATLÁBÚ CSATLAKOZÓBAN LÉVŐ 1-ES LÁB +12 VOLTRA CSATLAKOZTATÁSÁVAL??? természetesen a betáp megvolt itt is. Mert a helyén még próbált indulni,de kiszerelve semmi,még egy pisszenés sincs Nem hiszem,hogy bármit tönkretettem volna,itt már alaplap gyanús lett a dolog számomra. A külső hőmérséklet akkoriban elég magas volt,és nem is szerettem volna a nem működő kályhát visszaépiteni próba céljából,tovább olvasgattam mindenfele,eljutottam a kondenzátorokat övező fehér massza alatt tönkremenő alkatrészekig. Nos elektronista barátommal megnézegettük,találtunk is egy db kiégett ellenállást??? talán,amit szépen ki is cserélt a srác, a többi alkatrész többszöri átnézésre is rendben van. Izzitóstift 0.3kohm alatt ,hőmérséklet érzékelő ntc is a megadott értéken,már nem emlékszem pontosan mennyi... Mi a véleményetek az univerzális alaplapról,tapasztalat valakinek??? az autómatikus indulásnak tudom búcsút mondhatok,de hát majd lesz óra,vagy kis kapcsoló vagy akármi,csak egyszer szeretném valahogy életre kelteni. Kiszerelve,BMW alaplappal van esélyem beinditani? Kérlek segitsetek ötletekkel ,tapasztalatokkal. Ha kint nem inditható vissza kell szerelnem diagolásra,bár ha minden alkatrész működik,és paramétereiben van,tartok tőle nem fog tudni hiteleset mondani az sem. Valaki irta még,ha lehúzom a szálakat az autó külső hőmérséklet érzékelőjéről akkor -40-et lát és indul a kályha. Valaki más alá tudná ezt támasztani? Bocsánat,nagyon hosszú lett az egész,,,de szerettem volna mindent belefoglalni. Köszönöm,és csak igy tovább
2017.03.14. 20:54
2017.03.14. 21:44
barbrady írta:vasslevi írta:Üdvözlöm ,köszöntöm a klub- és márkatársakat! Új vagyok a fórumon,és mi mást szeretnék,ha nem segitséget
Visszaolvastam vagy 30 oldalt,de a pontos választ a kérdésemre nem találtam,ezért döntöttem úgy,irok. Nekem is kályha gondom van,mióta nálam az autó,lassan 2 éve már. 525d Turing,2001. Nos.Csak kiegészitő fűtés,nincs képernyő,sem MID,sem programozó óra,semmi,úgymond pucér ebből a szempontból. Ahogy a külső hőmérséklet +6 alá csökkent a kályhám mindig próbált indulni,de nem lobbant lángra,szellőztetett egyett,és néhány perc 2-3 után leállt. Ellenőrzéseim alapján nem kapott áramot a gázolajszivattyú,kiszerelve 12volttal kattogtatva köpi az anyagot,tehát működőképes. Nem baj,gondoltam,kiszerelem az egészet,kipucolom ,ellenőrzöm amit lehet,levegőfúvató motor hallhatóan működött,a kis vizszivattyu is érezhetően berregett ,tuti műkszik,maradt az izzitostift. Az egészet szétboritottam,kiszedtem ,megtápláltam és meglepetésemre már a második másodpercben forrósodott,elkezdett izzani a vége,ezért hamar abbahagytam a mutatványt,ha már működik,nehogy én vágjam haza. Takaritás-összerakás után,mint ahogyan annyi videón látni,gondoltam kipróbálom kiszerelt állapotban,hátha jobban látom mi történik valójában. Nos nem történt semmi. Itt jönne az első kérdésem- A BMW-BŐL KISZERELT WEBASTÓ IS INDITHATÓ KISZERELT ÁLLAPOTBAN A HATLÁBÚ CSATLAKOZÓBAN LÉVŐ 1-ES LÁB +12 VOLTRA CSATLAKOZTATÁSÁVAL??? természetesen a betáp megvolt itt is. Mert a helyén még próbált indulni,de kiszerelve semmi,még egy pisszenés sincs Nem hiszem,hogy bármit tönkretettem volna,itt már alaplap gyanús lett a dolog számomra. A külső hőmérséklet akkoriban elég magas volt,és nem is szerettem volna a nem működő kályhát visszaépiteni próba céljából,tovább olvasgattam mindenfele,eljutottam a kondenzátorokat övező fehér massza alatt tönkremenő alkatrészekig. Nos elektronista barátommal megnézegettük,találtunk is egy db kiégett ellenállást??? talán,amit szépen ki is cserélt a srác, a többi alkatrész többszöri átnézésre is rendben van. Izzitóstift 0.3kohm alatt ,hőmérséklet érzékelő ntc is a megadott értéken,már nem emlékszem pontosan mennyi... Mi a véleményetek az univerzális alaplapról,tapasztalat valakinek??? az autómatikus indulásnak tudom búcsút mondhatok,de hát majd lesz óra,vagy kis kapcsoló vagy akármi,csak egyszer szeretném valahogy életre kelteni. Kiszerelve,BMW alaplappal van esélyem beinditani? Kérlek segitsetek ötletekkel ,tapasztalatokkal. Ha kint nem inditható vissza kell szerelnem diagolásra,bár ha minden alkatrész működik,és paramétereiben van,tartok tőle nem fog tudni hiteleset mondani az sem. Valaki irta még,ha lehúzom a szálakat az autó külső hőmérséklet érzékelőjéről akkor -40-et lát és indul a kályha. Valaki más alá tudná ezt támasztani? Bocsánat,nagyon hosszú lett az egész,,,de szerettem volna mindent belefoglalni. Köszönöm,és csak igy tovább
Az álló kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt is megnéztétek az alkatrészeket? Azok szoktak elkorrodálni.
Tapatalk
2017.03.21. 16:28
2017.03.22. 21:53
2017.03.23. 01:30
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok. Most léptem be a csoportba, üdv mindenkinek. Az lenne a problémám hogy a weebasto termotop z/c kályhám nem működött, levettem, a keringető szivattyu motorja le volt égve, ezt kicseréltem de azota folyton megy, de csak a szivattyu és néha a szellőztető motor is elindul de az le is áll nemsokára. A kályha meg a viz viszont nem melegedik kicsit sem. Az autót nemrég vettem és nem adtak távirányítót, reverse rds rádiókazetofon van benne de az sem működik, ha esetleg köze lenne hozza na meg van a szélvédő jobb felső sarkában egy antenna szerűség de nem tudom minek az antennája vagy érzékelője. Szerintetek mi a baja a kélyhának vagy esetleg mi egyébnek lehet baja? A biztosítékot kivettem hogy a szivattyu ne meritse teljesen le az aksit mert nem állt le. :/
2017.03.23. 09:48
2017.06.07. 18:23
2017.06.08. 00:18
2017.06.08. 00:19
2017.06.08. 08:33
Vader-1 írta:senki ?
2017.06.08. 18:24
Imco írta:Vader-1 írta:senki ?
Barbrady a webasto guru.
Tarts ki. ~ 2 hete nem járt itt.
2017.06.14. 23:55
2017.06.15. 18:38
gorcsek írta:Én úgy emlékszem, hogy NTC 10K -t raktam máskor bele.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
2017.08.15. 12:22
2017.08.15. 19:55
Ha jol tudom a z/c programozhato allo futesnek a c pedig nem. Lehet van mas kulonbseg is.Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok. Valaki meg tudná mondani hogy mi a különbség a termotop C diesel és termotop Z/C diesel kályhák között, miben különböznek?
2017.08.15. 19:58
2017.08.31. 09:38