2016.11.16. 22:42
gorcsek írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
2016.11.16. 22:45
gorcsek írta:Üdv.
Ha nem állófűtésként hanem kiegészítő fűtésként üzemel a webasto akkor is kell villognia a MIDen jobb oldalt a kis lednek amíg üzemel a kályha?
És akkor is kell villognia ha esetleg INPA-ból kapcsolom be??
Nekem még soha sem villogot, akkor sem amikor magától bekapcsolt és működött egy teljes napig(reggel -4, este -2 -ben)
2016.11.16. 22:45
barbrady írta:gorcsek írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
Panel hiba. A kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt szétrohadnak az alkatrészek.
Tapatalk
2016.11.16. 22:59
2016.11.16. 23:29
gorcsek írta:barbrady írta:gorcsek írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
Panel hiba. A kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt szétrohadnak az alkatrészek.
Tapatalk
Találkoztál már ilyennel? Lehet kapni kulon panelt?
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
2016.11.17. 08:57
barbrady írta:gorcsek írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
Panel hiba. A kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt szétrohadnak az alkatrészek.
Tapatalk
2016.11.17. 09:00
KissGSV írta:barbrady írta:gorcsek írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
Panel hiba. A kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt szétrohadnak az alkatrészek.
Tapatalk
Szerintem ez más lesz...
Ha a klímapanel egy ideig nem találja a kályhát, akkor elkezdhet nem buszos kályhát keresni, amit persze nem talál. Vissza kell írni NCS Experttel.
KissG.
2016.11.17. 09:24
gorcsek írta:KissGSV írta:barbrady írta:gorcsek írta:gorcsek írta:[quote="gorcsek"]Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
Panel hiba. A kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt szétrohadnak az alkatrészek.
Tapatalk
Szerintem ez más lesz...
Ha a klímapanel egy ideig nem találja a kályhát, akkor elkezdhet nem buszos kályhát keresni, amit persze nem talál. Vissza kell írni NCS Experttel.
KissG.
2016.11.23. 17:27
KissGSV írta:gorcsek írta:KissGSV írta:barbrady írta:gorcsek írta:[quote="gorcsek"][quote="gorcsek"]Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
Panel hiba. A kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt szétrohadnak az alkatrészek.
Tapatalk
Szerintem ez más lesz...
Ha a klímapanel egy ideig nem találja a kályhát, akkor elkezdhet nem buszos kályhát keresni, amit persze nem talál. Vissza kell írni NCS Experttel.
KissG.
2016.11.24. 19:59
2016.11.24. 22:42
gorcsek írta:KissGSV írta:gorcsek írta:KissGSV írta:barbrady írta:[quote="gorcsek"][quote="gorcsek"][quote="gorcsek"]Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
A fejleményem még annyi hogy az INPA-ban a kiegeszitő fűtés status oldalán folyamatosan fekete karika van az overheating-nél. Viszont már minden hőmérő (webasto,auto) jó értéket mutat. Eddig a webasto 125fokot mutatott de szétszedtem és kicseréltem benne az NTC hőmérséklet ellenállást ezután az inpaban is megjelent a helyes érték.
A kályhában nincs is hibakód de a klima vezérlő mindig beírja hogy additional heater opened circuit.
Valaki látott már ilyen hibát??? Van esetleg ötletetek hogy merre indujak tovább hibakeresés ügyben? Vagy olvastam hogy direktben az 1.es lábra 12Voltot kötve el lehet indítani, Próbáljam meg azt?
Panel hiba. A kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt szétrohadnak az alkatrészek.
Tapatalk
Szerintem ez más lesz...
Ha a klímapanel egy ideig nem találja a kályhát, akkor elkezdhet nem buszos kályhát keresni, amit persze nem talál. Vissza kell írni NCS Experttel.
KissG.
2016.12.01. 00:40
2017.01.04. 03:06
2017.01.09. 22:45
2017.01.10. 12:56
zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek! Előre is bocsánat a tudatlanságom miatt de most kezdem beleásni magam az e39 rejtélyeibe...szóval van itt ez a kályhás kieg fűtés történet...az én gépemben ez a kazettás képernyős csoda van, ha jól vettem ki az eddig olvasottakból akkor ez a mid... Fel is van benne programozva az állófűtés de fogalmam sincs minek kéne pontosan történnie...ha bekapcsolom azon kívül hogy a ventillátor lámpa pirosan villog, nem hallok látok érzek semmit...valaki lenne olyan kedves és leírná mit kéne tapasztalnom? Ja és azt is hogy miért nem tapasztalom? előre is köszönöm
2017.01.10. 15:53
odus írta:zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek! Előre is bocsánat a tudatlanságom miatt de most kezdem beleásni magam az e39 rejtélyeibe...szóval van itt ez a kályhás kieg fűtés történet...az én gépemben ez a kazettás képernyős csoda van, ha jól vettem ki az eddig olvasottakból akkor ez a mid... Fel is van benne programozva az állófűtés de fogalmam sincs minek kéne pontosan történnie...ha bekapcsolom azon kívül hogy a ventillátor lámpa pirosan villog, nem hallok látok érzek semmit...valaki lenne olyan kedves és leírná mit kéne tapasztalnom? Ja és azt is hogy miért nem tapasztalom? előre is köszönöm
El kellene indulnia a kályhának. Elkezd zúgni a szellőztető ventillátora és ütemes kattogást hallat, ez az
üzemanyag szívattyúja, aztán egy idő után jó meleg lesz. ha ezt nem csinálja, csak a ventillátor indul el,
valami gond van vele, ami sajnos teljenen megszokott az ilyen korú autóknál. Általában a vezérlő panel
vagy a keringető szivattyú meg tönkre, diag megmondja.
2017.01.10. 16:23
dreizwanzig írta:odus írta:zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek! Előre is bocsánat a tudatlanságom miatt de most kezdem beleásni magam az e39 rejtélyeibe...szóval van itt ez a kályhás kieg fűtés történet...az én gépemben ez a kazettás képernyős csoda van, ha jól vettem ki az eddig olvasottakból akkor ez a mid... Fel is van benne programozva az állófűtés de fogalmam sincs minek kéne pontosan történnie...ha bekapcsolom azon kívül hogy a ventillátor lámpa pirosan villog, nem hallok látok érzek semmit...valaki lenne olyan kedves és leírná mit kéne tapasztalnom? Ja és azt is hogy miért nem tapasztalom? előre is köszönöm
El kellene indulnia a kályhának. Elkezd zúgni a szellőztető ventillátora és ütemes kattogást hallat, ez az
üzemanyag szívattyúja, aztán egy idő után jó meleg lesz. ha ezt nem csinálja, csak a ventillátor indul el,
valami gond van vele, ami sajnos teljenen megszokott az ilyen korú autóknál. Általában a vezérlő panel
vagy a keringető szivattyú meg tönkre, diag megmondja.
ha nincs gond a bemelegedessel, akkor valszeg csak a szivattyu lesz a gond, mert akkor, mint kiegeszito futes meg funkcional. de javitsatok ki, ha tevedek.
2017.01.10. 16:33
zeller1.0 írta:dreizwanzig írta:odus írta:zeller1.0 írta:Üdv mindenkinek! Előre is bocsánat a tudatlanságom miatt de most kezdem beleásni magam az e39 rejtélyeibe...szóval van itt ez a kályhás kieg fűtés történet...az én gépemben ez a kazettás képernyős csoda van, ha jól vettem ki az eddig olvasottakból akkor ez a mid... Fel is van benne programozva az állófűtés de fogalmam sincs minek kéne pontosan történnie...ha bekapcsolom azon kívül hogy a ventillátor lámpa pirosan villog, nem hallok látok érzek semmit...valaki lenne olyan kedves és leírná mit kéne tapasztalnom? Ja és azt is hogy miért nem tapasztalom? előre is köszönöm
El kellene indulnia a kályhának. Elkezd zúgni a szellőztető ventillátora és ütemes kattogást hallat, ez az
üzemanyag szívattyúja, aztán egy idő után jó meleg lesz. ha ezt nem csinálja, csak a ventillátor indul el,
valami gond van vele, ami sajnos teljenen megszokott az ilyen korú autóknál. Általában a vezérlő panel
vagy a keringető szivattyú meg tönkre, diag megmondja.
ha nincs gond a bemelegedessel, akkor valszeg csak a szivattyu lesz a gond, mert akkor, mint kiegeszito futes meg funkcional. de javitsatok ki, ha tevedek.
Szuper... Olvasgatom az oldalt...ezt az inpa meg a többi diagprogramot honnan lehetne beszerezni? Esetleg valaki egy használható letöltőlinket tudna küldeni?
2017.01.10. 19:55
2017.01.13. 14:08