2016.10.28. 08:21
2016.10.30. 10:46
öreglala írta:Sziasztok! INPA-n kívül el lehet még valami progival indítani kivett (tehát asztalon lévő) fűtést? Az én inpám nem tudja a 520d-t sajna. Köszönöm!
2016.11.01. 11:34
2016.11.02. 16:39
gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
2016.11.02. 17:29
gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
2016.11.02. 22:54
atesz155 írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
Én úgy jártam, hogy a szezon elején (mielőtt bejönnek a +5 fok alatti hidegek) el akartam indítani inpa-val a fűtést. El is indult nagy kék füst közepette, viszont felment a hőmérséklete 125 fokra, és kikapcsolt. Ezt összesen kétszer játszottam el. Gondoltam megragadt/meghalt a szivattyú, és vettem egy bontott, komplett működő webasto-t.
Hibakódom az volt, hogy: "Combustion VL / Cooling temperature rövidzárlat". Ezt kitöröltem, de nem játszottam vele tovább.
Aztán pár nap múlva mikor ki akartam cserélni a kályhát, megpróbáltam beindítani a navi-ról, és beindult. Kétszer végig csináltattam vele a komplett ciklust, kb 20-30 perc, és azóta füstölni sem füstöl, és működik is.
2016.11.02. 23:16
Gallaca írta:atesz155 írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
Én úgy jártam, hogy a szezon elején (mielőtt bejönnek a +5 fok alatti hidegek) el akartam indítani inpa-val a fűtést. El is indult nagy kék füst közepette, viszont felment a hőmérséklete 125 fokra, és kikapcsolt. Ezt összesen kétszer játszottam el. Gondoltam megragadt/meghalt a szivattyú, és vettem egy bontott, komplett működő webasto-t.
Hibakódom az volt, hogy: "Combustion VL / Cooling temperature rövidzárlat". Ezt kitöröltem, de nem játszottam vele tovább.
Aztán pár nap múlva mikor ki akartam cserélni a kályhát, megpróbáltam beindítani a navi-ról, és beindult. Kétszer végig csináltattam vele a komplett ciklust, kb 20-30 perc, és azóta füstölni sem füstöl, és működik is.
Ha jól értem akkor végül nem cserélted ki és úgy indult el a régi kályha. Ha gyenge a szivattyú és álló motornál indítod, előfordul, hogy felmegy a vízhőfok mert nem tudja megforgatni a vizet. Ilyenkor levett hűtősapkánál köpködi a vizet a keletkező gőz miatt. Ha jár a motor ez nem fordul elő, mert a vízpumpa forgatja a rendszerben a vizet, nem forr fel. Ha fűtéscsapra van szerelve kiegészítő szivattyú, akkor sem, mert akkor az segít.
2016.11.09. 22:10
2016.11.13. 15:21
2016.11.14. 09:34
gyögye írta:Sziasztok, ne haragudjatok, ha volt róla szó, biztos, visszaolvastam ,de nagyon sok...
Szóval, próbálom begerjeszteni a kieg. fűtésemet. Nem találom a telestart vevő egységét. todtommsl s kesztyűtartó mögött kell lenni., de ott nincs. A kábelek, amik a kályhából jönnek azok befutnek egy bazi nagy kötegbe, ahol eltűnnek. Tud valaki segíteni?
E39, 525D 2003.
Köszönöm, előre is.
gyögye
2016.11.14. 10:21
gyögye írta:Sziasztok, ne haragudjatok, ha volt róla szó, biztos, visszaolvastam ,de nagyon sok...
Szóval, próbálom begerjeszteni a kieg. fűtésemet. Nem találom a telestart vevő egységét. todtommsl s kesztyűtartó mögött kell lenni., de ott nincs. A kábelek, amik a kályhából jönnek azok befutnek egy bazi nagy kötegbe, ahol eltűnnek. Tud valaki segíteni?
E39, 525D 2003.
Köszönöm, előre is.
gyögye
2016.11.14. 10:25
Afterdark írta:gyögye írta:Sziasztok, ne haragudjatok, ha volt róla szó, biztos, visszaolvastam ,de nagyon sok...
Szóval, próbálom begerjeszteni a kieg. fűtésemet. Nem találom a telestart vevő egységét. todtommsl s kesztyűtartó mögött kell lenni., de ott nincs. A kábelek, amik a kályhából jönnek azok befutnek egy bazi nagy kötegbe, ahol eltűnnek. Tud valaki segíteni?
E39, 525D 2003.
Köszönöm, előre is.
gyögye
Úgy tudom ahogy a vevő egység a jobb oldalon a c oszlopon van.
2016.11.14. 11:14
atesz155 írta:gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
Én úgy jártam, hogy a szezon elején (mielőtt bejönnek a +5 fok alatti hidegek) el akartam indítani inpa-val a fűtést. El is indult nagy kék füst közepette, viszont felment a hőmérséklete 125 fokra, és kikapcsolt. Ezt összesen kétszer játszottam el. Gondoltam megragadt/meghalt a szivattyú, és vettem egy bontott, komplett működő webasto-t.
Hibakódom az volt, hogy: "Combustion VL / Cooling temperature rövidzárlat". Ezt kitöröltem, de nem játszottam vele tovább.
Aztán pár nap múlva mikor ki akartam cserélni a kályhát, megpróbáltam beindítani a navi-ról, és beindult. Kétszer végig csináltattam vele a komplett ciklust, kb 20-30 perc, és azóta füstölni sem füstöl, és működik is.
2016.11.14. 12:54
morv írta:gyögye írta:Sziasztok, ne haragudjatok, ha volt róla szó, biztos, visszaolvastam ,de nagyon sok...
Szóval, próbálom begerjeszteni a kieg. fűtésemet. Nem találom a telestart vevő egységét. todtommsl s kesztyűtartó mögött kell lenni., de ott nincs. A kábelek, amik a kályhából jönnek azok befutnek egy bazi nagy kötegbe, ahol eltűnnek. Tud valaki segíteni?
E39, 525D 2003.
Köszönöm, előre is.
gyögye
Biztos vagy benne, hogy van telestart a kocsidban? Lehet azert nem talalod, mert nincs.
2016.11.14. 12:59
Afterdark írta:gyögye írta:Sziasztok, ne haragudjatok, ha volt róla szó, biztos, visszaolvastam ,de nagyon sok...
Szóval, próbálom begerjeszteni a kieg. fűtésemet. Nem találom a telestart vevő egységét. todtommsl s kesztyűtartó mögött kell lenni., de ott nincs. A kábelek, amik a kályhából jönnek azok befutnek egy bazi nagy kötegbe, ahol eltűnnek. Tud valaki segíteni?
E39, 525D 2003.
Köszönöm, előre is.
gyögye
Úgy tudom ahogy a vevő egység a jobb oldalon a c oszlopon van.
2016.11.14. 13:11
gyögye írta:Afterdark írta:gyögye írta:Sziasztok, ne haragudjatok, ha volt róla szó, biztos, visszaolvastam ,de nagyon sok...
Szóval, próbálom begerjeszteni a kieg. fűtésemet. Nem találom a telestart vevő egységét. todtommsl s kesztyűtartó mögött kell lenni., de ott nincs. A kábelek, amik a kályhából jönnek azok befutnek egy bazi nagy kötegbe, ahol eltűnnek. Tud valaki segíteni?
E39, 525D 2003.
Köszönöm, előre is.
gyögye
Úgy tudom ahogy a vevő egység a jobb oldalon a c oszlopon van.
Ott is kerestem de semmi.
Ha nincs vevőegység, akkor is lehet benne kályha? Akkor hogy indul? Az a kieg fűtés és akkor automatikusan kellene indulnia?
Homályosítsatok fel kérlek!
2016.11.14. 15:42
gorcsek írta:Eladó a kályhád amit vettél? Ha igen milyen áron?
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
2016.11.16. 11:32
gorcsek írta:gorcsek írta:Üdv újra. Kicsit elvoltam havazva az utóbbi időben ezért nem volt időm foglalkozni a kiegészítő fűtésemmel sem. Viszont múlt hét pénteken azt tapasztaltam, hogy -4fokban beindítva az autót, nagy füstre lettem figyelmes, aznap még egyszer este tapasztalaltam ezt. Néztem a bal első ülés alatt füstölt, megörültem hog elindult a kiegeszitő fűtés, hamar fel is melegedett az autó. De azóta sem kacsolt be csak akkor kétszer. Csinált már valakinek ilyet? Ja előzményként még annyi h kedden le volt véve az akksi saru. Este nézek majd rá inpa-val.
Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről
Megnéztem ma reggel INPA-val a kiegészítő fűtést, nem írt hibát viszont az air conditioning system azt irja, az a hibát hogy az additional heater opened circuit. És nem tudtam elindítani ... Valaki találkozott már hasonlóval?
2016.11.16. 14:05
Bor3sz írta:kapitany írta:Cxgrav írta:Sziasztok!
Emlékeim szerint felprogramozás után kézzel a naviról is be lehet kapcsolni a kályhát állófűtésnek. Tavaly ki is próbáltam és konstatáltam, hogy oké működik ez is.
Az előbb kimentem a kocsihoz, hogy kipróbáljam, de sajna nem enged rálépni a Direct Mode részhez, csak a 2db set-re.
1 hónapja volt termosztát és vízpumpa cserélve, valamint a klíma panel mögötti érzékelő tisztítva.
Maga a kályha szvsz működik, mert be is indítottam a kocsit és a "turbina hang" megvan, valamint leállításkor a szellőztető is megy az ajtó alatt, plusz ilyen hidegekben már 2-3 percig hagyom a kocsit indítás után járni és hamar kilép a mutató kék mezőből.
Valakinek ötlet?
Köszönöm
Járó motornál nem tudod direktbe indítani. Úgy próbáld, hogy a kulcson csak egyet fordítasz, tehát még nem gyújtáson van de a navit már tudod kezelni. Elvileg úgy tudod direktbe indítani
Nekem próbált segíteni a kolléga (másik fórumon ,PH!), de valahogyan nálam nem megy a direktbe kapcsolás.
Nálam ez a kép van 5 foknál :
Fél 6kor mentem el otthonról, ezért belőttem délben ezt a -tól -ig időpontot (legalábbis ezt hittem/hiszem)
Hogy is kellene belőnöm ha azt szeretném,hogy a kályha működjön? Illetve ez már utólag programozott ami nekem van? ( még nem használtam a vétel óta )
2016.11.16. 15:23