2018.12.03. 13:53
NagySándor írta:Olvastam feljebb, hogy ez a hőmérsékletérzékelő a panelon lehet. Mit javasoltok, szedjem szét és nézzem meg a számát, vagy rendeljek rögtön egyet, ne kelljen kétszer szerelni? Egyáltalán szerelhető ez a panel. Olvastam azt is jóval korábban, hogy az izzítógyertya egyben érzékelő is, ha jól értettem. Erre viszont nem adott hibát a diag. Tudom-tudom, visszaolvastam jó sokat, de annyi infó van már itt.
Mit tegyek, mi legyen a következő lépés?
2018.12.04. 00:29
2018.12.04. 01:45
gorcsek írta:Üdv tagok!
Hátha van még itt olyan aki nem fáradt bele a webasto állófűtés javításba
A tapasztalatom az, hogy tavaly elegem lett belőle, hogy nem ment a webasto kiegészítő fűtésem, így vettem egy bontottat, ami működött is szépen, egész télen, sőt utána 2havonta indítottam egész évben, hogy nehogy elkoszolódjon, még utoljára októberben is sikerült elindítani diaggal és szépen végigcsinálta az összes műveletet és leállt hiba nélkül.
Most az van, hogy elindítom diaggal elindul, el kezdene fűteni és "FAN INTERRUPTION" hibát dob. A hibatárolóba az a hibát írja hogy "Glow plug Flame detector" => short circuit to ground,
Na már most az az érdekes, hogy szétszedtem kitisztítottam a koromtól mert az apróbb járatok el voltak tömődve, kipróbáltam az izzító gyertyáját és működött tökéletesen(a régi is), összeraktam a hiba ugyanaz, fogtam a régi izzító gyertyát és rádugtam direktbe, hogy lássam történik-e valami és elkezdett izzani, jó akkor fogtam újra szétszedtem és beleraktam azt amit láttam izzani, de közben kipróbáltam és a benne lévő is izzott jól, mindegy belekerült a régi, és ugyanazt a hibát dobja, gázolajat kap mert már annyit nyomattam bele, hogy a kipufogó nyílásán folyt ki.
Az átszellőztető ventilátor működik rendesen, mert először is elindul alacsony fokozaton és amikor hibára fut akkor max fokozaton el kezd menni és kiszellőzteti a kályhát, érezni is kézzel a kipufogón, hogy fújja a levegőt rendesen.
Hátha valakinek van ötlete, lehet hogy a panelon nem érzékeli, hogy terhelés lenne az izzító gyertyán?
2018.12.04. 09:52
Gallaca írta:gorcsek írta:Üdv tagok!
Hátha van még itt olyan aki nem fáradt bele a webasto állófűtés javításba
A tapasztalatom az, hogy tavaly elegem lett belőle, hogy nem ment a webasto kiegészítő fűtésem, így vettem egy bontottat, ami működött is szépen, egész télen, sőt utána 2havonta indítottam egész évben, hogy nehogy elkoszolódjon, még utoljára októberben is sikerült elindítani diaggal és szépen végigcsinálta az összes műveletet és leállt hiba nélkül.
Most az van, hogy elindítom diaggal elindul, el kezdene fűteni és "FAN INTERRUPTION" hibát dob. A hibatárolóba az a hibát írja hogy "Glow plug Flame detector" => short circuit to ground,
Na már most az az érdekes, hogy szétszedtem kitisztítottam a koromtól mert az apróbb járatok el voltak tömődve, kipróbáltam az izzító gyertyáját és működött tökéletesen(a régi is), összeraktam a hiba ugyanaz, fogtam a régi izzító gyertyát és rádugtam direktbe, hogy lássam történik-e valami és elkezdett izzani, jó akkor fogtam újra szétszedtem és beleraktam azt amit láttam izzani, de közben kipróbáltam és a benne lévő is izzott jól, mindegy belekerült a régi, és ugyanazt a hibát dobja, gázolajat kap mert már annyit nyomattam bele, hogy a kipufogó nyílásán folyt ki.
Az átszellőztető ventilátor működik rendesen, mert először is elindul alacsony fokozaton és amikor hibára fut akkor max fokozaton el kezd menni és kiszellőzteti a kályhát, érezni is kézzel a kipufogón, hogy fújja a levegőt rendesen.
Hátha valakinek van ötlete, lehet hogy a panelon nem érzékeli, hogy terhelés lenne az izzító gyertyán?
Tippekbe le van írva, hogy ha nem jó az ellenállása az izzítóstiftnek, akkor is hibára írja, hiába izzít.
2018.12.04. 15:54
2018.12.06. 14:45
2018.12.06. 15:30
2018.12.06. 18:19
ST1 írta:Neked nem vezérli az ibus app? azzal be lehet állítani egy indítást. a legújabb verzió állítólag már kisboarddal is tudja, de ha jól emlékszem a videódból neked nagyboardos a műszeregység.
2018.12.07. 21:21
NagySándor írta:ST1 írta:Neked nem vezérli az ibus app? azzal be lehet állítani egy indítást. a legújabb verzió állítólag már kisboarddal is tudja, de ha jól emlékszem a videódból neked nagyboardos a műszeregység.
De csak a direkt indítást tudom az app-ról. Ezzel pedig lehetne távolról vezérelni telefonhívásra. Így időzítőt sem kell állítgatni pláne, hogy nekem az időzítőre csak a belső keringetést kapcsolja be. Nincs felkódolva. Plusz nagyon jó dolog, hogy ebben van helymeghatározás is. App-on keresztül lehet látni az autó helyzetét. Plusz (bár ez nagyon másodlagos) lehet vezérelni ablakokat, központizárat ezt-azt.
Szóval egy húszasért szerintem ez jó kis kütyü, csak sajnos egyelőre fogalmam sincs, hogy kell bekötni. Pár videót találtam, de nem segített.
2018.12.09. 12:26
ST1 írta:NagySándor írta:ST1 írta:Neked nem vezérli az ibus app? azzal be lehet állítani egy indítást. a legújabb verzió állítólag már kisboarddal is tudja, de ha jól emlékszem a videódból neked nagyboardos a műszeregység.
De csak a direkt indítást tudom az app-ról. Ezzel pedig lehetne távolról vezérelni telefonhívásra. Így időzítőt sem kell állítgatni pláne, hogy nekem az időzítőre csak a belső keringetést kapcsolja be. Nincs felkódolva. Plusz nagyon jó dolog, hogy ebben van helymeghatározás is. App-on keresztül lehet látni az autó helyzetét. Plusz (bár ez nagyon másodlagos) lehet vezérelni ablakokat, központizárat ezt-azt.
Szóval egy húszasért szerintem ez jó kis kütyü, csak sajnos egyelőre fogalmam sincs, hogy kell bekötni. Pár videót találtam, de nem segített.
találtam egy lábkiosztást, ha az segít, írd meg az email címed privátban és átküldöm.
2018.12.17. 22:46
2018.12.19. 22:43
2018.12.20. 08:59
GA0425 írta:Sziasztok,
Sikerült már valakinek komplett tömítés-készletet venni a Thermo Top Z/C kályhához? Ha igen, hol érdemes keresni? Én nézem egy ideje de még nem találtam.
Köszi!
2018.12.20. 16:40
bendegúz írta:GA0425 írta:Sziasztok,
Sikerült már valakinek komplett tömítés-készletet venni a Thermo Top Z/C kályhához? Ha igen, hol érdemes keresni? Én nézem egy ideje de még nem találtam.
Köszi!
https://www.antarktisz-webaruhaz.hu/
Én itt vettem izzító stiftet. Volt hozzá minden. Érdeklődj náluk.
2018.12.20. 22:35
2018.12.23. 15:53
GA0425 írta:Sziaszok, ismét lenne egy kérdésem:
Olvastam itt, hogy ha az izzítóstift ellenállása 0,3 ohm, akkor már hibát ír, viszont szétszedtem a napokban három kályhát is - kettő nem működött ezek közül, egy pedig igen - és mindháromban az izzító ellenállása pontosan 0,9 ohm.
Ezek alapján mindhárom izzító rossz kell, hogy legyen? A működőt webastót pár napja vették ki autóból, állítólag tökéletesen működött.
2019.01.13. 17:15
2019.01.13. 17:47
GA0425 írta:Sziasztok ismét,
Most ott tartok, hogy kicseréltük a kályhámon a pumpát egy bontott, de a próba során sokkal jobban működő másikra. Össze lett rakva, tökéletesen működött, majd másnap reggel ismét nem történt semmi. Nézném INPÁ-val, hogy mi a baja, erre meglepve látom, hogy az INPA nem akar kommunikálni a kályhával. Előtte este sem a működéssel, sem a kommunikációval semmi baja nem volt.
Van esetleg valakinek ötlete, mi lehet? Van jellemző hely, ahol esetleg kábelszakadás fordulhat elő?
2019.01.14. 12:40
GA0425 írta:GA0425 írta:Sziasztok ismét,
Most ott tartok, hogy kicseréltük a kályhámon a pumpát egy bontott, de a próba során sokkal jobban működő másikra. Össze lett rakva, tökéletesen működött, majd másnap reggel ismét nem történt semmi. Nézném INPÁ-val, hogy mi a baja, erre meglepve látom, hogy az INPA nem akar kommunikálni a kályhával. Előtte este sem a működéssel, sem a kommunikációval semmi baja nem volt.
Van esetleg valakinek ötlete, mi lehet? Van jellemző hely, ahol esetleg kábelszakadás fordulhat elő?
Pontosítanám, BMW Scanner-el az A/C-nél van egy folyamatosan fennálló hiba beírva a kiegészítő fűtésre, és a kiegészítő fűtésnél (STH) azt mondja, hogy ilyen nincs.
2019.01.25. 22:46
NagySándor írta:GA0425 írta:GA0425 írta:Sziasztok ismét,
Most ott tartok, hogy kicseréltük a kályhámon a pumpát egy bontott, de a próba során sokkal jobban működő másikra. Össze lett rakva, tökéletesen működött, majd másnap reggel ismét nem történt semmi. Nézném INPÁ-val, hogy mi a baja, erre meglepve látom, hogy az INPA nem akar kommunikálni a kályhával. Előtte este sem a működéssel, sem a kommunikációval semmi baja nem volt.
Van esetleg valakinek ötlete, mi lehet? Van jellemző hely, ahol esetleg kábelszakadás fordulhat elő?
Pontosítanám, BMW Scanner-el az A/C-nél van egy folyamatosan fennálló hiba beírva a kiegészítő fűtésre, és a kiegészítő fűtésnél (STH) azt mondja, hogy ilyen nincs.
A csatlakozókat mozgasd át, kontaktspray-t neki. Talán ott lehet a hiba. Ki se kell venni a kályhát hozzá. Figyelj arra is, hogy jól légtelenítsd le a rendszert kiszerelés után, mert ha levegős, akkor túlmelegedhet a kályha és letilt. A hibakódra lehet hogy segít ha 10 percre lekötöd az akksit, persze ha INPA-val nem tudod törölni. Aztán kérdés, hogy visszajön-e a hiba...