* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2643 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.18. 10:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
NagyMatyas írta:
atesz155 írta:
NagyMatyas írta:
Barátom autója a következő hibakódot írja:

S0214 - No communication possible with: indep/aux heater. Mit lenne javasolt megnézni rajta? Az autó egyébként egy 2002-es 25d, nagy MID-es és lámpa kapcsoló alatt van egy pár gombos egység, amivel programozni, indítani lehet a fűtést. Szerintem a kályha működik, mert pillanatok alatt bemelegszik az autó.

Ha most, ebben az idöben melegszik fel gyorsan a motorja, akkor ahhoz biztos, hogy nincs köze a kályhának, mert az csak 5°C alatt kapcsol be, mint kiegészítö fütés.
Ahogy a hibakódot elnézem, nem BMW specifikus diaggal lett csinálva. INPA-val kell ránézni, azzal be is lehet kapcsolni a kályhát és konkret hibakódot tudsz olvasni. Vagy ha INPA-val Sem tudsz olvasni, akkor a webasto elektronikája halt el.


Teljesen BMW specifikus diaggal csináltam (ISTA-D). INPA nem is hozta hibának :) El tudom indítani a kályhát a saját gombjával, de nem fűt, mert 5 foknál melegebb van.


látja amúgy az inpa? Ha direktbe indítod, fűtenie kellene szerintem. Ha elindul, de nem fűt, ott vmi gond van, gondolok arra, hogy amúgy csak akkor indulna el, ha minden feltétel megfelel a fűtéshez, ergo ha elindul, fűteni is kellene. szóval érteD? :D


Köszi, rálesek INPA-val :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.18. 18:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
Mivel a kályha annyira kuka volt a kocsiban, hogy már a vezérlőpanellal sem tudott kommunikálni a diag, vettem egy működőnek mondott bontott kályhát. Be lett szerelve, próbáltam indítani INPÁból. A kályha nem kezd el fűteni, hanem egyből "Cooling" módba kapcsol. A hibaüzenetek között el találni: Circulation pump, open circuit, Error present. Az már tutinak tűnik, hogy engem ezzel átvertek, na de pontosan mi is, és hogyan lehet orvosolni ezt a hibát? Köszönöm

A keringető szivattyú rossz a kályha végén. Csere. Tedd át a régiről, miután leellenőrizted, hogy nem zárlatos-e, illetve működik.

Köszönöm. Van egy sejtésem hogy nem lesz jó, mert szerintem azért sült meg a vezérlőpanelja, mert azon is bedöglött és ott forrt a víz.


Leteszteltem a régit, működött, úgyhogy feltettem rá azt. Amit vettem azé tényleg rossz volt. Viszont a diag törlés után is mindig visszahozta ugyanezt a hibát, és nem is indult el a kályha. Multiméterrel semmi nem mérhető a vízpumpa kimenetén. Úgy néz ki, hogy ennek is kuka az alaplapja?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.18. 19:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
El tudom indítani a kályhát a saját gombjával, de nem fűt, mert 5 foknál melegebb van.


Húzd le a jobb első kerék előtt a külső hőmérséklet jeladót, és azt hiszi -40 fok van.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.18. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
Mivel a kályha annyira kuka volt a kocsiban, hogy már a vezérlőpanellal sem tudott kommunikálni a diag, vettem egy működőnek mondott bontott kályhát. Be lett szerelve, próbáltam indítani INPÁból. A kályha nem kezd el fűteni, hanem egyből "Cooling" módba kapcsol. A hibaüzenetek között el találni: Circulation pump, open circuit, Error present. Az már tutinak tűnik, hogy engem ezzel átvertek, na de pontosan mi is, és hogyan lehet orvosolni ezt a hibát? Köszönöm

A keringető szivattyú rossz a kályha végén. Csere. Tedd át a régiről, miután leellenőrizted, hogy nem zárlatos-e, illetve működik.

Köszönöm. Van egy sejtésem hogy nem lesz jó, mert szerintem azért sült meg a vezérlőpanelja, mert azon is bedöglött és ott forrt a víz.


Leteszteltem a régit, működött, úgyhogy feltettem rá azt. Amit vettem azé tényleg rossz volt. Viszont a diag törlés után is mindig visszahozta ugyanezt a hibát, és nem is indult el a kályha. Multiméterrel semmi nem mérhető a vízpumpa kimenetén. Úgy néz ki, hogy ennek is kuka az alaplapja?

Háát lehet.
Az a baj, hogy attól még, hogy a szivattyú forog, a webasto panelja sajnos ítélheti rossznak. Volt már rá példa. Rossz az ellenállása vagy ilyesmi. A kiegészítő szivattyúnál ez megszokott, de az szénkefés motor.
Nem vagyok webasto guru, de a szivattyúhiba miatt lehet, hogy nem is ad a kimenetre áramot, azért nem tudod mérni. Persze ez csak feltételezés, az is lehet, hogy a meghibásodott motor hazavágta a panel végfokját, ami vezérli a motort.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.18. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
Mivel a kályha annyira kuka volt a kocsiban, hogy már a vezérlőpanellal sem tudott kommunikálni a diag, vettem egy működőnek mondott bontott kályhát. Be lett szerelve, próbáltam indítani INPÁból. A kályha nem kezd el fűteni, hanem egyből "Cooling" módba kapcsol. A hibaüzenetek között el találni: Circulation pump, open circuit, Error present. Az már tutinak tűnik, hogy engem ezzel átvertek, na de pontosan mi is, és hogyan lehet orvosolni ezt a hibát? Köszönöm

A keringető szivattyú rossz a kályha végén. Csere. Tedd át a régiről, miután leellenőrizted, hogy nem zárlatos-e, illetve működik.

Köszönöm. Van egy sejtésem hogy nem lesz jó, mert szerintem azért sült meg a vezérlőpanelja, mert azon is bedöglött és ott forrt a víz.


Leteszteltem a régit, működött, úgyhogy feltettem rá azt. Amit vettem azé tényleg rossz volt. Viszont a diag törlés után is mindig visszahozta ugyanezt a hibát, és nem is indult el a kályha. Multiméterrel semmi nem mérhető a vízpumpa kimenetén. Úgy néz ki, hogy ennek is kuka az alaplapja?

Elég gyakori hiba. Szedd le a kondik mellől a fehér rágógumi szerű anyagot. Alatta szoktak elkorrodálni az alkatrészek. Egy ügyes forrasztó operátor lecseréli őket. A neten találni hozzá leírást. A kettőből össze lehet hozni egy működőt.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 09:07 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy pl. ajtónyitáskor elkezd szellőztetni a kisegítő fűtésem? Vagy ez normális?

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 13:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy pl. ajtónyitáskor elkezd szellőztetni a kisegítő fűtésem? Vagy ez normális?


Ezt már egyszer kérdezted, úgy rémlik, és most is az rá a válasz, hogy abnormális. Valami el van kötögetve, valószínüleg K-buszon (asszem) jelet kap a kályha, hogy meló van, ezért kapcsol be.
írtad, hogy "pl. ajtónyitáskor" Mert? Máskor is bekapcsol?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 14:35 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, kérdeztem már, de csak úgy beindul a szellőztetés spontán. Érdekes, hogy ugyanezt csinálja egy márkatársamé is, ugyanaz az évjárat, motor, csak nem touring.

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 20:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Igen, kérdeztem már, de csak úgy beindul a szellőztetés spontán. Érdekes, hogy ugyanezt csinálja egy márkatársamé is, ugyanaz az évjárat, motor, csak nem touring.

A fiamé is ezt csinálta, míg ki nem vette előle a biztit! :mrgreen: Bizonyosan cserés a panel benne, ugyanolyan panel, ugyanúgy döglik meg mindben. Nagyon sokat hallok így üzemelni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: öreglala
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.06. 20:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.14. 17:10
Hozzászólások: 47
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Cserélni akarom majd a fűtéscsapot motortérben szivattyúsra. Viszont valami nem tiszta, honnan kapja a szulfát majd az a pumpa? o.O

Előre is köszi :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.06. 20:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
Sziasztok.

Cserélni akarom majd a fűtéscsapot motortérben szivattyúsra. Viszont valami nem tiszta, honnan kapja a szulfát majd az a pumpa? o.O

Előre is köszi :)


A test az adott, a +12V-ot pedig az IHKA adja majd ki neki valamelyik vezetéken K-busz segítségével. Vagyis ilyesmire emlékszem, amikor utána jártam régebben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.06. 21:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.14. 17:10
Hozzászólások: 47
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
erikk93 írta:
Sziasztok.

Cserélni akarom majd a fűtéscsapot motortérben szivattyúsra. Viszont valami nem tiszta, honnan kapja a szulfát majd az a pumpa? o.O

Előre is köszi :)


A test az adott, a +12V-ot pedig az IHKA adja majd ki neki valamelyik vezetéken K-busz segítségével. Vagyis ilyesmire emlékszem, amikor utána jártam régebben.

Ige így olvastam, itt hogy IHKA adja. Viszont egy szál képet nem találtam lábkiosztásról :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.06. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
atesz155 írta:
erikk93 írta:
Sziasztok.

Cserélni akarom majd a fűtéscsapot motortérben szivattyúsra. Viszont valami nem tiszta, honnan kapja a szulfát majd az a pumpa? o.O

Előre is köszi :)


A test az adott, a +12V-ot pedig az IHKA adja majd ki neki valamelyik vezetéken K-busz segítségével. Vagyis ilyesmire emlékszem, amikor utána jártam régebben.

Ige így olvastam, itt hogy IHKA adja. Viszont egy szál képet nem találtam lábkiosztásról :cry:

WDS-ben megtalálod.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 09:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.30. 12:51
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Azért írok hogy valaki hátha találkozott már ilyen hibával.
A jelenség az volt hogy 125C-ot írt a kályha és hibát, kicseréltem az NTC termisztor ellenállást a kályha elektronikáján, majd kitöröltem a hibakódot a kályhából és az fűtés vezérlőből (ha jól emlékszem) és most amikor be szeretném kapcsolni DIS-el vagy INPA-val azt az üzenetet kapom hogy "ECU REJECTED".
A fura az hogy külön a pumpát be tudom kapcsolni akkor jön is a gázolaj. A Szellőztetést is sikerült bekapcsolni. De amikor az egész kályhát akarom akkor ezt a hibaüzit dobja a program. A hibakód törlés óta nem jött vissza új hibakód és azt irja hogy minden jó. Hátha már valaki találkozott ilyennel.

Előre is köszönöm a segítséget


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.30. 12:51
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az új fejlemény az hogy be tudom már kapcsolni a kályhát zúg is de beír egy hiba kódot. Viszont nem tudom hogy megy e a kályha de a kipufogóján valami jön ha oda teszem a kezem, viszont nem tudom, hogy mennyire kell füstölnie.
Csatolok két képet hogy mit irt (INPA)
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 10:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsek írta:
Az új fejlemény az hogy be tudom már kapcsolni a kályhát zúg is de beír egy hiba kódot. Viszont nem tudom hogy megy e a kályha de a kipufogóján valami jön ha oda teszem a kezem, viszont nem tudom, hogy mennyire kell füstölnie.
Csatolok két képet hogy mit irt (INPA)
Kép
Kép

Izzító stiftre panaszkodik. Hosszabb állás után tud füstölni rendesen, normál esetben csak forró "levegő" jön a kipufogón.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 10:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.30. 12:51
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
gorcsek írta:
Az új fejlemény az hogy be tudom már kapcsolni a kályhát zúg is de beír egy hiba kódot. Viszont nem tudom hogy megy e a kályha de a kipufogóján valami jön ha oda teszem a kezem, viszont nem tudom, hogy mennyire kell füstölnie.
Csatolok két képet hogy mit irt (INPA)
Kép
Kép

Izzító stiftre panaszkodik. Hosszabb állás után tud füstölni rendesen, normál esetben csak forró "levegő" jön a kipufogón.


Köszi. És ezt cserélni lehet? Vagy ilyenkor mi a teendő? Annyi hogy az inpa -ban mindig feketével ki van jelölve az "over heating"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 12:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsek írta:
rockolo77 írta:
gorcsek írta:
Az új fejlemény az hogy be tudom már kapcsolni a kályhát zúg is de beír egy hiba kódot. Viszont nem tudom hogy megy e a kályha de a kipufogóján valami jön ha oda teszem a kezem, viszont nem tudom, hogy mennyire kell füstölnie.
Csatolok két képet hogy mit irt (INPA)
Kép
Kép

Izzító stiftre panaszkodik. Hosszabb állás után tud füstölni rendesen, normál esetben csak forró "levegő" jön a kipufogón.


Köszi. És ezt cserélni lehet? Vagy ilyenkor mi a teendő? Annyi hogy az inpa -ban mindig feketével ki van jelölve az "over heating"

A stift cserélhető, de ritkán megy tönkre, inkább a vezérlésével szokott gond lenni.
Direkt áramra szépen kéne izzania, de ha visszább olvasol ezen az oldalon valahol az ellenállása is le van írva.
A tippek trükkök rovatban pedig szépen össze van foglalva minden amit a kályháról tudni érdemes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockolo77 az itt látható tagok köszönték meg: gorcsek
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 11:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.26. 22:47
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: DEBRECEN
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 256 D1
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Debrecen vagy környékén tudnátok ajánlani valakit kiegészítő fűtés ügyben. Előző szezon végén hibátlan volt, most se kép se hang, hiába volt egy pár reggel csípős (+5C alatti).

Köszi.

Üdv. Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 00:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vettem egy benzines Webasto gyári állófűtést kompletten. Sorhatból jött ki, a fűtéscsapnál el fog térni a csatlakozás a V8 miatt?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2643 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator