* *
Pontos idő: 2024.04.18. 03:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2643 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Leslie33 írta:
admin írta:
Leslie33 írta:
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban? :evil:
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van? :?:
Köszi. Üdv.

A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.


Ha igaz amit írtál, akkor egyformán kellene viselkednie pályán és városban egyaránt, de csak pályán hűlt vissza!


Szevasztok!

Én teljesen amatőr vagyok, de szerintem a visszahűlés nem kályha gond. Pályán a nagy menetszél miatt visszahűlhet, de városban nincs menetszél, nem hűti olyan nagyon, talán ezért tartja meg. Szerintem is termosztát lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 23:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Buci írta:
Leslie33 írta:
admin írta:
Leslie33 írta:
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban? :evil:
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van? :?:
Köszi. Üdv.

A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.


Ha igaz amit írtál, akkor egyformán kellene viselkednie pályán és városban egyaránt, de csak pályán hűlt vissza!


Szevasztok!

Én teljesen amatőr vagyok, de szerintem a visszahűlés nem kályha gond. Pályán a nagy menetszél miatt visszahűlhet, de városban nincs menetszél, nem hűti olyan nagyon, talán ezért tartja meg. Szerintem is termosztát lehet.
Igyvan!

(megelőztek a válaszal)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.31. 16:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Buci írta:
Leslie33 írta:
admin írta:
Leslie33 írta:
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban? :evil:
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van? :?:
Köszi. Üdv.

A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.


Ha igaz amit írtál, akkor egyformán kellene viselkednie pályán és városban egyaránt, de csak pályán hűlt vissza!


Szevasztok!

Én teljesen amatőr vagyok, de szerintem a visszahűlés nem kályha gond. Pályán a nagy menetszél miatt visszahűlhet, de városban nincs menetszél, nem hűti olyan nagyon, talán ezért tartja meg. Szerintem is termosztát lehet.
Igyvan!

(megelőztek a válaszal)


termosztát ha jól tudom, akkor 15-20 körül van, ha az a hiba akkor elég jjol kijössz végül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.31. 18:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Leslie33 írta:
admin írta:
Leslie33 írta:
Segítsetek megérteni az összefüggést, hogy kályha meghibásodása esetén autópályán miért hűl vissza a víz és miért marad stabil a hőmérséklet a városban? :evil:
Továbbá, ha a kályhát géppel beindítják és kikormolják, akkor ez stabil javulást hoz, vagy csak átmeneti megoldást jelent? Ebben az esetben a kályha egészben kuka, vagy részben is javítható és ennek milyen költsége van? :?:
Köszi. Üdv.
A kályha egy idő után ki kapcsol ha utána is visszahűl akkor annak termosztát baja van! Mert kályha nélkül is stabilan kéne tartani a hőfokot mert melegbe ugyebár nem megy a kályha.A két termosztát közül az egyik kuka.
De BMW_Power klubtársunk már javitota a kályhát ugyhogy biztos lehet javitani.



Szevasztok!

Én teljesen amatőr vagyok, de szerintem a visszahűlés nem kályha gond. Pályán a nagy menetszél miatt visszahűlhet, de városban nincs menetszél, nem hűti olyan nagyon, talán ezért tartja meg. Szerintem is termosztát lehet.



Ide most tényleg profi kellene, ugyanis ma reggel 5 fok hidegben visszahűlt a víz, délután 19 fokban pedig nem, persze mindkétszer autpályán. Sztem tehát csak akkor hűl vissza, ha a kályha működhet, mert nyilván 19 fokban nem működik. Ez elméleti összefüggés, de mi lehet a műszaki összefüggés? Ezt ha megoldanátok nagyon-nagyon megköszönném, mert nem mindegy, hogy 20 ropi, vagy 100!
:( Üdv.

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.10. 07:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.25. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek. Sikerült felprogramoztatni az állófűtésemet./ köszönet Pécsi, Loofy klubtagunknak :!: /ugyanis a cimet tölle kaptam. Pellérd, Somogyi bmw autoszerviz.
Kirandulassal egybekötve, elöre megbeszelt idöpont.Tudom másnak is ajánlani nagyon rendesek és korektek. Gyuri4911


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.11. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!!!!!!!!
Egy kis segítség kellene!
Meghalt az állófűtésem, a Somogyi megnézte, és az izzítógyertya a rossz.Számítógép azt írja, hogy nincs "lánggyújtás".
Ha valaki tudja ,hol lehet izzítógyertyát kapni legyen szíves és ne tartsa magában. Ha tudtok tel számot az is tökéletes.
az enyém 20/9136565
előre is köszi
bezo :sírás: :help: :help: :help:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.11. 21:44 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bezo írta:
Sziasztok!!!!!!!!!
Egy kis segítség kellene!
Meghalt az állófűtésem, a Somogyi megnézte, és az izzítógyertya a rossz.Számítógép azt írja, hogy nincs "lánggyújtás".
Ha valaki tudja ,hol lehet izzítógyertyát kapni legyen szíves és ne tartsa magában. Ha tudtok tel számot az is tökéletes.
az enyém 20/9136565
előre is köszi
bezo :sírás: :help: :help: :help:

Keresd meg BmwPowert ő tavaly javította az övét biztos tud infót adni!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.11. 22:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi
bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 11:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
bezo írta:
Sziasztok!!!!!!!!!
Egy kis segítség kellene!
Meghalt az állófűtésem, a Somogyi megnézte, és az izzítógyertya a rossz.Számítógép azt írja, hogy nincs "lánggyújtás".
Ha valaki tudja ,hol lehet izzítógyertyát kapni legyen szíves és ne tartsa magában. Ha tudtok tel számot az is tökéletes.
az enyém 20/9136565
előre is köszi
bezo :sírás: :help: :help: :help:


Szia bezo!

Lehet hogy épp veled beszélt Somogyi telefonon, miközben az én autómat csinálta a héten? :D

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 12:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
bezo írta:
Sziasztok!!!!!!!!!
Egy kis segítség kellene!
Meghalt az állófűtésem, a Somogyi megnézte, és az izzítógyertya a rossz.Számítógép azt írja, hogy nincs "lánggyújtás".
Ha valaki tudja ,hol lehet izzítógyertyát kapni legyen szíves és ne tartsa magában. Ha tudtok tel számot az is tökéletes.
az enyém 20/9136565
előre is köszi
bezo :sírás: :help: :help: :help:


Szia bezo!

Lehet hogy épp veled beszélt Somogyi telefonon, miközben az én autómat csinálta a héten? :D




Szia!!!
Valószínű,hogy velem beszélt.Mikor voltál nála? Én pénteken beszéltem vele.
Csütörtökön a fékolajat cserélte,és akkor nézte meg a számítógépen az állófűtésemet,de kályhát még nem javított,pedig nem mai szaki. :lol: :lol:
Kár hogy nem találkoztunk.
bezo
azt a navi lemezt még mindig tartogatom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 13:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
bezo írta:
geisz írta:
bezo írta:
Sziasztok!!!!!!!!!
Egy kis segítség kellene!
Meghalt az állófűtésem, a Somogyi megnézte, és az izzítógyertya a rossz.Számítógép azt írja, hogy nincs "lánggyújtás".
Ha valaki tudja ,hol lehet izzítógyertyát kapni legyen szíves és ne tartsa magában. Ha tudtok tel számot az is tökéletes.
az enyém 20/9136565
előre is köszi
bezo :sírás: :help: :help: :help:


Szia bezo!

Lehet hogy épp veled beszélt Somogyi telefonon, miközben az én autómat csinálta a héten? :D






Szia!!!
Valószínű,hogy velem beszélt.Mikor voltál nála? Én pénteken beszéltem vele.
Csütörtökön a fékolajat cserélte,és akkor nézte meg a számítógépen az állófűtésemet,de kályhát még nem javított,pedig nem mai szaki. :lol: :lol:
Kár hogy nem találkoztunk.
bezo
azt a navi lemezt még mindig tartogatom



Nekem kedd, szerdán volt ott az autóm, és akkor is ugyan ez az állófűtés pórbléma volt a telefon téma... Eccecsak összefutunk. :wink: Az ATM-em még mindig ott üzemel a falutokban.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.20. 23:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!!!!!!
Megoldódott az állófűtés gondom.
Senki nem akarta elvállalni a javítást,ezért szétkaptam magam. BMW Power kolléga azért segített Pü-ben. Azért nem indult be a kályha, mert az izzítógyertya teljesen elkokszosodott.Kályha szétdob,kitisztít,összerak, és láss csodát műkszik.
Ha van egy kevés műszaki érzéketek ne féljetek hozzápiszkálni, csak arra kell figyelni, hogy a csavarok mind le vannak rögzítőzve,és könnyen beleszakadnak./M4/
Üdv
bezo bmwdance bmwdance bmwdance


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.20. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
valószínűleg tök idióta a kérdésem, de azért bátorkodom előhozni :oops: :

miből derül ki, hogy az állófűtésem nem működik rendesen?
illetve milyen, amikor rendesen működik?
mi utal arra, hogy esetleg el van kokszosodva?

köszi

roland


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.20. 23:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
valószínűleg tök idióta a kérdésem, de azért bátorkodom előhozni :oops: :

miből derül ki, hogy az állófűtésem nem működik rendesen?
illetve milyen, amikor rendesen működik?
mi utal arra, hogy esetleg el van kokszosodva?

köszi

roland



Szia!!!!
A bal első kerék doblemez mögött van a kályha./utastér felé/ Ha működik akkor azt lehet hallani.Indítsd be álló motornál a menüből direktbe, vagy programozd be, és lehet hallani amikor beindul, a vezetőülés alatt van a kipufogó ott meg füstöl.
Ha gondolod rám csöröghetsz.20/9136565 hétvégén is.
bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.21. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne mégpedig,ha van a kocsimban olyan menü,hogy aux.ventilation akkor az mit is csinál pontosan?
Időzitett szellőztetés vagy esetleg kis okosságal időzitett fűtést is lehet csinálni belőle?
Soha sem használtam ezt az dolgot ezért tudatlan vagyok e téren... :oops:

köszi.
üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.21. 13:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne mégpedig,ha van a kocsimban olyan menü,hogy aux.ventilation akkor az mit is csinál pontosan?
Időzitett szellőztetés vagy esetleg kis okosságal időzitett fűtést is lehet csinálni belőle?
Soha sem használtam ezt az dolgot ezért tudatlan vagyok e téren... :oops:

köszi.
üdv.strobi.




Szia!!!
Én úgytudom, hogy csak a dízelekben van kiegészítő fűtés, amit fel lehet programozni állófűtéssé. De kérdezd meg a "GURU"-kat ,majd ők megmondják.
bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.09. 00:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:cry:
bezo írta:
kovessyroli írta:
valószínűleg tök idióta a kérdésem, de azért bátorkodom előhozni :oops: :

miből derül ki, hogy az állófűtésem nem működik rendesen?
illetve milyen, amikor rendesen működik?
mi utal arra, hogy esetleg el van kokszosodva?

köszi

roland



Szia!!!!
A bal első kerék doblemez mögött van a kályha./utastér felé/ Ha működik akkor azt lehet hallani.Indítsd be álló motornál a menüből direktbe, vagy programozd be, és lehet hallani amikor beindul, a vezetőülés alatt van a kipufogó ott meg füstöl.
Ha gondolod rám csöröghetsz.20/9136565 hétvégén is.
bezo


hali bezo.

bocsi, hogy nem hívtalak, de a hidegben rájöttem, hogy működik az állófűtésem.
miután leállítom a motort, még lehet hallani, hogy nyomja a levegőt, majd leáll.
roland

a rossz hír: :cry:
el kell adnom a kocsimat, mert felújítottuk az irodánkat, és nagyon lehúztak a melósok.
azért remélem, hogy valaki majd helyettem élvezi a webasto előnyeit :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.13. 09:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bezo írta:
Sziasztok!!!!!!!
Megoldódott az állófűtés gondom.
Senki nem akarta elvállalni a javítást,ezért szétkaptam magam. BMW Power kolléga azért segített Pü-ben. Azért nem indult be a kályha, mert az izzítógyertya teljesen elkokszosodott.Kályha szétdob,kitisztít,összerak, és láss csodát műkszik.
Ha van egy kevés műszaki érzéketek ne féljetek hozzápiszkálni, csak arra kell figyelni, hogy a csavarok mind le vannak rögzítőzve,és könnyen beleszakadnak./M4/
Üdv
bezo bmwdance bmwdance bmwdance


Hali
Na örülök hogy sikerűlt! Igen ez a leggyakoribb probléma hogy nyakig kokszos.
Végülis 3 dolog van ami el szokott romlani: izzítóstift, fuvatómotor, keringető motor. ha a háromból egy rosz akkor már nem engedi indítani a kályhát. ellenőrzésük egyszerű, csatikra rá 12v és rögtön látszik jó-nemjó.
Van még a kályha elött az alvázon egy kis gázolaj szivattyú, de az eléggé strapabíró, ritkán adja fel.
Minden alkatrész megvehető a www.webasto.hu-nál, XIII-ker Szt László út73-alatt. Izzítót nemtom, de a kerinegtő motort vettem onnan 24-ért (amit mellesleg a wallis 40 felett hoz)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.14. 16:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.09. 00:00
Hozzászólások: 54
Tartózkodási hely: Kistokaj
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E65
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
bezo írta:
Sziasztok!!!!!!!
Megoldódott az állófűtés gondom.
Senki nem akarta elvállalni a javítást,ezért szétkaptam magam. BMW Power kolléga azért segített Pü-ben. Azért nem indult be a kályha, mert az izzítógyertya teljesen elkokszosodott.Kályha szétdob,kitisztít,összerak, és láss csodát műkszik.
Ha van egy kevés műszaki érzéketek ne féljetek hozzápiszkálni, csak arra kell figyelni, hogy a csavarok mind le vannak rögzítőzve,és könnyen beleszakadnak./M4/
Üdv
bezo bmwdance bmwdance bmwdance


Hali
Na örülök hogy sikerűlt! Igen ez a leggyakoribb probléma hogy nyakig kokszos.
Végülis 3 dolog van ami el szokott romlani: izzítóstift, fuvatómotor, keringető motor. ha a háromból egy rosz akkor már nem engedi indítani a kályhát. ellenőrzésük egyszerű, csatikra rá 12v és rögtön látszik jó-nemjó.
Van még a kályha elött az alvázon egy kis gázolaj szivattyú, de az eléggé strapabíró, ritkán adja fel.
Minden alkatrész megvehető a www.webasto.hu-nál, XIII-ker Szt László út73-alatt. Izzítót nemtom, de a kerinegtő motort vettem onnan 24-ért (amit mellesleg a wallis 40 felett hoz)
[align=justify]


Sziasztok!

Nekem is kályha gondom van, de nekem a fúvatómotor állt be, szétszedtem, egy kicsi hagyományos szénkefés villanymotor van benne, amit külön természetesen nem lehet cserélni csak a komplett öntvényházzal (21e+áfa).

A nagyobb gond az, hogy nincs a Webastonál készleten, mert állítólag ez sosem szokott tönkremenni, megrendelték 3-4 hét szállítási idővel. A Holdról hozzák???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.14. 18:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.10. 00:00
Hozzászólások: 289
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is kérdezném,hogy a kályhán lévő elektronikus panel helyrehozható-e?
Ugyanis nedvességet kaphatott,mert beoxidálódott.És hiába programozták fel a szervízben,nem működött.Igaz már vettem egy másikat bele,de ha minimális befektetéssel javítható lenne, megmaradna tartaléknak.

tom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2643 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator