* *
Pontos idő: 2020.11.28. 22:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2636 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 128, 129, 130, 131, 132
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 17:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.27. 16:53
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Sürgős segítségre lenne szükségem. Van egy állófűtésem az autóban. Minden jó rajta. De valamiért nem indul. A kocsi részéről van a hiba annyit tudni, mert külön elindulna. Ha lenne valaki pesten aki tud benne segíteni az írjon köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.27. 11:19
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Viro írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, mert nem tudom elindítani a kályhámat inpával sem.
Ha jól értem folyamatosan túlhevülést jelez, a hibatároló üres mégsem indul.
A belsejét kitakarítottam, ellenőriztem, új tömítéskészlettel összeraktam, felraktam egy új keringető szivattyút, mégsem kerek a történet. Hol lehet a hiba?
KépKép


Szia,

volt egyszer egy túlhevülésed. Először vedd le az akksisarut negyed órára hátha törli. Aztán indítsd INPA-val és figyeld végig. Ha ez nem jön be, akkor
a pin 1 -re csatolva +12 voltot direktben indíthatod a kályhát analóg. Ha indul, nézd az INPA-n státusban mit csinál.
Ha így se indul akkor lehetséges, hogy az NTC termistor adta meg magát. Ez a hőmérsékletérzékelő a panelon. Ez olcsó, én cseréltem már,
de mégsem ajánlom, mert ezekből millió féle van. Nekem 12kohm-ossal működött 3760k 0.1W, de nem bírta csak egy évig. Ráadásul ha itt valami gebasz van leégetheted
a panelt, vagy akár az egész kályhát is. !!! Ha ez hiba, akkor nagy valószínűséggel hibakódot írna és a vízhőmérsékletre folyamatosan +125fokot írna. Szóval ezt inkább vedd csak infónak!!!

Végső esetben, ajánlanám, hogy cseréld ki a panelt, én is ezt tettem. Van egy itthon egy srác, profi vezérlőket készít:

https://www.ebay.com/itm/DIESEL-Afterma ... SwI2xX8hMN

(neten kívül rendeled még kicsit olcsóbb is talán)

Nekem ezzel működik, hosszabb részleteket privátban.

Továbbá figyeld természetesen, hogy működik-e a vízszivattyú és teszteld az üzemanyagpumpát is! A szivattyú tud túlhevülést okozni, főleg ha rosszul légtelenítetted le a rendszert.
Azért az megnyugtatóbb lenne, ha írna valami hibaüzenetet, mert enélkül ezek csak tippek.




Nos, áramtalanítottam, eltűnt a túlmelegedéses hibaüzenet, utána szépen elindítottam inpával, izzított, begyújtott, ment szépen minden 2-3 percig, amikor is a hűtőközeg hőmérséklete elérte a 125 fokot, és túlmelegedéssel ismét leállt. Fokozatosan ment fel a hőmérséklet fokról fokra 125-ig. Ilyen amikor NTC termistor hiba van?
Ma mentem az autóval 70km-t, létezhet, hogy még mindig levegős a rendszer?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 21:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 117 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viro írta:
NagySándor írta:
Viro írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, mert nem tudom elindítani a kályhámat inpával sem.
Ha jól értem folyamatosan túlhevülést jelez, a hibatároló üres mégsem indul.
A belsejét kitakarítottam, ellenőriztem, új tömítéskészlettel összeraktam, felraktam egy új keringető szivattyút, mégsem kerek a történet. Hol lehet a hiba?
KépKép


Szia,

volt egyszer egy túlhevülésed. Először vedd le az akksisarut negyed órára hátha törli. Aztán indítsd INPA-val és figyeld végig. Ha ez nem jön be, akkor
a pin 1 -re csatolva +12 voltot direktben indíthatod a kályhát analóg. Ha indul, nézd az INPA-n státusban mit csinál.
Ha így se indul akkor lehetséges, hogy az NTC termistor adta meg magát. Ez a hőmérsékletérzékelő a panelon. Ez olcsó, én cseréltem már,
de mégsem ajánlom, mert ezekből millió féle van. Nekem 12kohm-ossal működött 3760k 0.1W, de nem bírta csak egy évig. Ráadásul ha itt valami gebasz van leégetheted
a panelt, vagy akár az egész kályhát is. !!! Ha ez hiba, akkor nagy valószínűséggel hibakódot írna és a vízhőmérsékletre folyamatosan +125fokot írna. Szóval ezt inkább vedd csak infónak!!!

Végső esetben, ajánlanám, hogy cseréld ki a panelt, én is ezt tettem. Van egy itthon egy srác, profi vezérlőket készít:

https://www.ebay.com/itm/DIESEL-Afterma ... SwI2xX8hMN

(neten kívül rendeled még kicsit olcsóbb is talán)

Nekem ezzel működik, hosszabb részleteket privátban.

Továbbá figyeld természetesen, hogy működik-e a vízszivattyú és teszteld az üzemanyagpumpát is! A szivattyú tud túlhevülést okozni, főleg ha rosszul légtelenítetted le a rendszert.
Azért az megnyugtatóbb lenne, ha írna valami hibaüzenetet, mert enélkül ezek csak tippek.




Nos, áramtalanítottam, eltűnt a túlmelegedéses hibaüzenet, utána szépen elindítottam inpával, izzított, begyújtott, ment szépen minden 2-3 percig, amikor is a hűtőközeg hőmérséklete elérte a 125 fokot, és túlmelegedéssel ismét leállt. Fokozatosan ment fel a hőmérséklet fokról fokra 125-ig. Ilyen amikor NTC termistor hiba van?
Ma mentem az autóval 70km-t, létezhet, hogy még mindig levegős a rendszer?


Nem, az NTC-nél hőmérsékletérzékelő hibát ír, és nem is mér vízhőfokot. Ez jónk tűnik. Szerintem vagy levegős a rendszer, vagy nem jó a vízpumpa. Hát a légtelenítésben nem vagyok jó, de jól melegítsd fel a vizet, aztán csavard fel a belső hőmérsékletet maxra, meg fújasd befele fullon, aztán a kiegyenlítő tartálynál nézegesd. Persze vigyázz, le nem forrázd magad! Az EGR termosztát környékén (pont rajta) van egy légtelenítő csavar. Ezt is csavargasd, aztán valahogy majd kimennek a bubik.
Így próbálgasd, de hátha van itt aki jobban ért a légtelenítéshez. :oops:

Egyébként milyen vízpumpát vettél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: Viro
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 21:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.27. 11:19
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Viro írta:
NagySándor írta:
Viro írta:
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni, mert nem tudom elindítani a kályhámat inpával sem.
Ha jól értem folyamatosan túlhevülést jelez, a hibatároló üres mégsem indul.
A belsejét kitakarítottam, ellenőriztem, új tömítéskészlettel összeraktam, felraktam egy új keringető szivattyút, mégsem kerek a történet. Hol lehet a hiba?
KépKép


Szia,

volt egyszer egy túlhevülésed. Először vedd le az akksisarut negyed órára hátha törli. Aztán indítsd INPA-val és figyeld végig. Ha ez nem jön be, akkor
a pin 1 -re csatolva +12 voltot direktben indíthatod a kályhát analóg. Ha indul, nézd az INPA-n státusban mit csinál.
Ha így se indul akkor lehetséges, hogy az NTC termistor adta meg magát. Ez a hőmérsékletérzékelő a panelon. Ez olcsó, én cseréltem már,
de mégsem ajánlom, mert ezekből millió féle van. Nekem 12kohm-ossal működött 3760k 0.1W, de nem bírta csak egy évig. Ráadásul ha itt valami gebasz van leégetheted
a panelt, vagy akár az egész kályhát is. !!! Ha ez hiba, akkor nagy valószínűséggel hibakódot írna és a vízhőmérsékletre folyamatosan +125fokot írna. Szóval ezt inkább vedd csak infónak!!!

Végső esetben, ajánlanám, hogy cseréld ki a panelt, én is ezt tettem. Van egy itthon egy srác, profi vezérlőket készít:

https://www.ebay.com/itm/DIESEL-Afterma ... SwI2xX8hMN

(neten kívül rendeled még kicsit olcsóbb is talán)

Nekem ezzel működik, hosszabb részleteket privátban.

Továbbá figyeld természetesen, hogy működik-e a vízszivattyú és teszteld az üzemanyagpumpát is! A szivattyú tud túlhevülést okozni, főleg ha rosszul légtelenítetted le a rendszert.
Azért az megnyugtatóbb lenne, ha írna valami hibaüzenetet, mert enélkül ezek csak tippek.




Nos, áramtalanítottam, eltűnt a túlmelegedéses hibaüzenet, utána szépen elindítottam inpával, izzított, begyújtott, ment szépen minden 2-3 percig, amikor is a hűtőközeg hőmérséklete elérte a 125 fokot, és túlmelegedéssel ismét leállt. Fokozatosan ment fel a hőmérséklet fokról fokra 125-ig. Ilyen amikor NTC termistor hiba van?
Ma mentem az autóval 70km-t, létezhet, hogy még mindig levegős a rendszer?


Nem, az NTC-nél hőmérsékletérzékelő hibát ír, és nem is mér vízhőfokot. Ez jónk tűnik. Szerintem vagy levegős a rendszer, vagy nem jó a vízpumpa. Hát a légtelenítésben nem vagyok jó, de jól melegítsd fel a vizet, aztán csavard fel a belső hőmérsékletet maxra, meg fújasd befele fullon, aztán a kiegyenlítő tartálynál nézegesd. Persze vigyázz, le nem forrázd magad! Az EGR termosztát környékén (pont rajta) van egy légtelenítő csavar. Ezt is csavargasd, aztán valahogy majd kimennek a bubik.
Így próbálgasd, de hátha van itt aki jobban ért a légtelenítéshez. :oops:

Egyébként milyen vízpumpát vettél?




Igazából mint látszik, a légtelenítéssel én sem vagyok képben, bár a fűtést tegnap felnyomtam maxra, és mentem 5-10km-t, a vízhőfok felment 80 fok fölé.

A pumpa az első tesztek alatt szépen ment, azóta viszont vissza raktam a dobbetétet, így meg nem tudom tapogatni, hogy megy-e.
De új, mennie kell.

Ilyen pumpát vettem.
Az előző bejegyzésemben csatoltam képet a magáról a pumpáról is.

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Viro 2020.01.27. 22:49-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 22:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem újra kellett "programozni" a kályhát felújítás után, vissza szereltem, programmal bekapcsoltam, egyszer ment, utána többet sem, elvittem a diagra, és azóta újra indul/ indítható. szerintem már lelégtelenítette magát a rendszer.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.28. 16:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 117 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
nekem újra kellett "programozni" a kályhát felújítás után, vissza szereltem, programmal bekapcsoltam, egyszer ment, utána többet sem, elvittem a diagra, és azóta újra indul/ indítható. szerintem már lelégtelenítette magát a rendszer.


Itt valami túlhevülés van. Tudja indítani a kályhát, csak hamar túlhevül, mintha nem keringetné a vizet. Ez pedig gyári pumpa, jónak látszik.
Hát nincs több ötletem. Még mindig valamilyen vízkeringetésre tippelnék. Mindig amikor beírja a túlmelegedést le kell majd venni az akksit.
Azért vigyázz majd, mert a túlhevülés ki tudja nyírni a vízpumpát... nehogy az legyen, hogy rosszul légtelenítetted és beállt a pumpa. Remélem nem..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.29. 10:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.27. 11:19
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Először is ezúton köszönöm szépen a segítséget Sándor!

Fektettem némi energiát a légtelenítésbe. Az olvasottak szerint az M57 nem igényel külső segítséget a légtelenítéshez a fűtés maxra tekerésén és a hűtőközeg pótlásán kívűl. A kályha feletti pollenszűrő ház alatt egyébként van egy légtelenítő csavar, a kályha egyik vízcsövén, de szükség nem volt rá. Víz feltölt, üzemi hőfokon fűtés fel, és ennyi.

Miután sikerült száműzni a buborékokat, diaggal indítottam a kályhát, és feszülten figyeltem a hűtőközeg hőmérsékletet.
(Azért persze kibontottam a dobbetétet, hogy közben tapogatással ellenőrizhessem a “víz”szivattyút)

ÉS MŰKÖDIK!
A új szivattyú egyébként olyan finoman működik, hogy bár fogtam, nem éreztem, hogy megy, pedig szépen teszi a dolgát.

Egy zavaró dolog maradt csak. Úgy tűnik valahol kicsit kifújja az égésterméket a kipufogó eleje és vége között, úgyhogy ennek még utána kell járnom. Remélem, hogy nem a kályha és a “leömlő” találkozásánál, mivel azt én szabtam méretre megfelelő szerszámok híján flexxel.
(A bontott kályha a korróziómentesség és az (egy darabban) kitekerhető csavarokra való igény miatt nem E39-ből származik.)
Kép
Kép
Sok opció nincs , mivel a kipufogóval is foglalkoztam.

Kép
Kép

Viszont lenne egy kérdésem is. Kb mi a megszokott üzemi hőmérséklet az égéstérben?
Nálam végig 1000 fok körüli érték volt, vagy legalábbis a stift annyit mért. Ez normális?
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.29. 12:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 117 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viro írta:
Először is ezúton köszönöm szépen a segítséget Sándor!

Fektettem némi energiát a légtelenítésbe. Az olvasottak szerint az M57 nem igényel külső segítséget a légtelenítéshez a fűtés maxra tekerésén és a hűtőközeg pótlásán kívűl. A kályha feletti pollenszűrő ház alatt egyébként van egy légtelenítő csavar, a kályha egyik vízcsövén, de szükség nem volt rá. Víz feltölt, üzemi hőfokon fűtés fel, és ennyi.

Miután sikerült száműzni a buborékokat, diaggal indítottam a kályhát, és feszülten figyeltem a hűtőközeg hőmérsékletet.
(Azért persze kibontottam a dobbetétet, hogy közben tapogatással ellenőrizhessem a “víz”szivattyút)

ÉS MŰKÖDIK!
A új szivattyú egyébként olyan finoman működik, hogy bár fogtam, nem éreztem, hogy megy, pedig szépen teszi a dolgát.

Egy zavaró dolog maradt csak. Úgy tűnik valahol kicsit kifújja az égésterméket a kipufogó eleje és vége között, úgyhogy ennek még utána kell járnom. Remélem, hogy nem a kályha és a “leömlő” találkozásánál, mivel azt én szabtam méretre megfelelő szerszámok híján flexxel.
(A bontott kályha a korróziómentesség és az (egy darabban) kitekerhető csavarokra való igény miatt nem E39-ből származik.)


Örülök, hogy segíthettem! Én is sokat foglalkoztam a kályhámmal. Szerintem az 1000 fok körüli hőmérséklet az normális, nekem is akörül van. Amikor indít akkor felmegy 1600-ra, majd vissza 1000-re.
1700-ig van skálázva, szerintem nem véletlen.
Ha még extrázni akarod a rendszert, akkor ajánlom a GSM modult. Nagyon-nagyon jó cucc. Egy dominós SIM kártya kell bele, amit évente egyszer fel kell tölteni. Kb. 3000ft/év. Ezzel telefonon keresztül bárhonnan tudod indítani a kályhát és még helymeghatározó is van benne. Sőt le lehet kérni az autó pillanatnyi státuszát SMS-ben: GPS helyzet, akksifeszültség, sebesség, belső hőmérséklet, kályha státusza. Kb. 25000 Ft a cucc és könnyű bekötni.

Azt megkérdezhetem, hogy mennyibe került a pumpa? Én még nem cseréltem ki, lehet, hogy lassan esedékes lesz.

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.01.29. 13:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.27. 11:19
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gondoltam már rá, hogy a távirányítást is meg kellene oldani, de csak olyan megoldás jöhet szóba, ami a gyári funkcionalitást nem zavarja.
Utána nézek mit tud, illetve, hogy lehet bekötni, hogy minden maradjon ahogy volt.
Te melyik GSM modult használod?

A pumpa 120€ volt készletben a kábellel, bilincsekkel, meg a kis gumicsővel.
Ha csak a pumpa kell, azt is lehet találni Pierburg cikszámmal. A legolcsóbb opció olyan pumpát venni aminek a kivezetései(teteje) nem jó az e39-be (130 fokos való bele) és aztán a régiről átrakni a fedelet, de ha nincs kábeled hozzá, mert még a gyári integrált vezetékes pumpát használod, a kábelt külön is lehet kapni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.10.21. 10:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.05. 15:49
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy a kályha hibatárolója üres, azonban se automatikusan, se programon keresztül nem indul el (Inpa, Dis). Indítási kísérletnél a következő hibaüzenet jön elő: "Error ECU rejected". Próbáltam a kályha ECU-ját feloldani DIS-el de utána is ugyanez a hiba. Kb 2 hete próbáltam, akkor simán indult Inpa-val, most pedig csak a gázolaj szivattyút tudom elindítani. Esetleg valakinek valami ötlet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.10.27. 22:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tepi90 írta:
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy a kályha hibatárolója üres, azonban se automatikusan, se programon keresztül nem indul el (Inpa, Dis). Indítási kísérletnél a következő hibaüzenet jön elő: "Error ECU rejected". Próbáltam a kályha ECU-ját feloldani DIS-el de utána is ugyanez a hiba. Kb 2 hete próbáltam, akkor simán indult Inpa-val, most pedig csak a gázolaj szivattyút tudom elindítani. Esetleg valakinek valami ötlet?

Szia,

Engem egyszer azzal szívatott meg, hogy nem érintkezett a csatlakozója. A helyedben megnézném azt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.11.03. 13:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.11.03. 13:39
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A Webasto Thermo Top Z/C kályha vezérlőpanel javításában/felújításában tudok segíteni!
A jellemzően fals hibák glow plug /flame monitor,metering pump,airfan interrupt vezérlőpanel hibák javítása sok esetben lehetséges,ha a PCB-t még nem érte nagy vízkár!

Ha van ilyen javításra igény, keressetek!

Vez.panel

Üdv,


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.11.05. 15:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.09.23. 13:01
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Holnap megyek a szerelőmhöz és bepattintjuk a csere kályhát. Az enyém ugyanis szellőztető venti hibát ír illetve a keringető szivattyú is meghalt (lehet a PCB is elfüstőlt már), egyszerűbbnek láttam szerezni egy jól működö (viszonylag új keringető szivattyúval) bontottat ismerőstől.

Miután kiszedtük a jelenlegit és berakjuk a cserekályhát, kell valamit tanítani az autónak vagy plug&play mennie kell ? Az autó fel van tanítva állófűtésre, így elvileg a nagy boardról ugyanúgy fogom tudni indítani ?

Köszi.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.11.05. 15:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2341
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 310 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
WechPrince írta:
Sziasztok!

Holnap megyek a szerelőmhöz és bepattintjuk a csere kályhát. Az enyém ugyanis szellőztető venti hibát ír illetve a keringető szivattyú is meghalt (lehet a PCB is elfüstőlt már), egyszerűbbnek láttam szerezni egy jól működö (viszonylag új keringető szivattyúval) bontottat ismerőstől.

Miután kiszedtük a jelenlegit és berakjuk a cserekályhát, kell valamit tanítani az autónak vagy plug&play mennie kell ? Az autó fel van tanítva állófűtésre, így elvileg a nagy boardról ugyanúgy fogom tudni indítani ?

Köszi.

Üdv.
A tarolt hibakat valoszinuleg torolnod kell, tanitani nem kell.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.11.10. 18:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.09.23. 13:01
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült, törölni kellett a hibákat, illetve az ac-re kellett ráindítani kivezélelve, mert be volt kicsit már állva szegény. Utána pöcc röff indult, azóta már időzítve is ment, meg kiegészítőként is, remekül muszikál :) Bimmer Dani segített megint csak.

Kipufogót egyébként honnan tudnék szerezni újat ? Látom itt már valakinek sikerült korábban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2020.11.12. 04:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.27. 11:19
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kipufogóból gyárit tudsz venni. 70€ körül van az ára.
A korábbi bejegyzésben a képen ott a cikkszáma is, ami 352-re végződik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2636 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 128, 129, 130, 131, 132

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator