* *
Pontos idő: 2017.12.17. 09:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2513 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 14:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.30. 12:51
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
boscoe39 írta:
Sziasztok, valaki foglalkozik Budapesten kiegeszito futes felpogramozasaval hogy allofuteskent tudjon uzemelni?
Egy 530d webasto top c/z van benne.

Elore is koszi.


Engem az érdekelne ,hogy hogyan lehet mert mindenem megvan hozzá. De egy hátulütője van, hogy nekem BMW Professional CD player viszont nincs olyan gomb rajta hogy BC úgyhogy ez MID nélküli szerintem. Lehetséges erre is felprogramozni hogy állófűtéskén üzemeljen. Ha nem lehet akkor távirányítót fogok beszerelni, mert láttam hogy az 1 es lábbal indítható (+12)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 09:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.14. 08:35
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Nagyvárad
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdvözlöm ,köszöntöm a klub- és márkatársakat! Új vag :franko: yok a fórumon,és mi mást szeretnék,ha nem segitséget :facepalm:
Visszaolvastam vagy 30 oldalt,de a pontos választ a kérdésemre nem találtam,ezért döntöttem úgy,irok. Nekem is kályha gondom van,mióta nálam az autó,lassan 2 éve már. 525d Turing,2001. Nos.Csak kiegészitő fűtés,nincs képernyő,sem MID,sem programozó óra,semmi,úgymond pucér ebből a szempontból. Ahogy a külső hőmérséklet +6 alá csökkent a kályhám mindig próbált indulni,de nem lobbant lángra,szellőztetett egyett,és néhány perc 2-3 után leállt. Ellenőrzéseim alapján nem kapott áramot a gázolajszivattyú,kiszerelve 12volttal kattogtatva köpi az anyagot,tehát működőképes. Nem baj,gondoltam,kiszerelem az egészet,kipucolom ,ellenőrzöm amit lehet,levegőfúvató motor hallhatóan működött,a kis vizszivattyu is érezhetően berregett ,tuti műkszik,maradt az izzitostift. Az egészet szétboritottam,kiszedtem ,megtápláltam és meglepetésemre már a második másodpercben forrósodott,elkezdett izzani a vége,ezért hamar abbahagytam a mutatványt,ha már működik,nehogy én vágjam haza. Takaritás-összerakás után,mint ahogyan annyi videón látni,gondoltam kipróbálom kiszerelt állapotban,hátha jobban látom mi történik valójában. Nos nem történt semmi. Itt jönne az első kérdésem- A BMW-BŐL KISZERELT WEBASTÓ IS INDITHATÓ KISZERELT ÁLLAPOTBAN A HATLÁBÚ CSATLAKOZÓBAN LÉVŐ 1-ES LÁB +12 VOLTRA CSATLAKOZTATÁSÁVAL??? természetesen a betáp megvolt itt is. Mert a helyén még próbált indulni,de kiszerelve semmi,még egy pisszenés sincs :cry: Nem hiszem,hogy bármit tönkretettem volna,itt már alaplap gyanús lett a dolog számomra. A külső hőmérséklet akkoriban elég magas volt,és nem is szerettem volna a nem működő kályhát visszaépiteni próba céljából,tovább olvasgattam mindenfele,eljutottam a kondenzátorokat övező fehér massza alatt tönkremenő alkatrészekig. Nos elektronista barátommal megnézegettük,találtunk is egy db kiégett ellenállást??? talán,amit szépen ki is cserélt a srác, a többi alkatrész többszöri átnézésre is rendben van. Izzitóstift 0.3kohm alatt ,hőmérséklet érzékelő ntc is a megadott értéken,már nem emlékszem pontosan mennyi... Mi a véleményetek az univerzális alaplapról,tapasztalat valakinek??? az autómatikus indulásnak tudom búcsút mondhatok,de hát majd lesz óra,vagy kis kapcsoló vagy akármi,csak egyszer szeretném valahogy életre kelteni. Kiszerelve,BMW alaplappal van esélyem beinditani? Kérlek segitsetek ötletekkel ,tapasztalatokkal. Ha kint nem inditható vissza kell szerelnem diagolásra,bár ha minden alkatrész működik,és paramétereiben van,tartok tőle nem fog tudni hiteleset mondani az sem. Valaki irta még,ha lehúzom a szálakat az autó külső hőmérséklet érzékelőjéről akkor -40-et lát és indul a kályha. Valaki más alá tudná ezt támasztani? Bocsánat,nagyon hosszú lett az egész,,,de szerettem volna mindent belefoglalni. Köszönöm,és csak igy tovább :franko: :franko: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 18:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vasslevi írta:
Üdvözlöm ,köszöntöm a klub- és márkatársakat! Új vag :franko: yok a fórumon,és mi mást szeretnék,ha nem segitséget :facepalm:
Visszaolvastam vagy 30 oldalt,de a pontos választ a kérdésemre nem találtam,ezért döntöttem úgy,irok. Nekem is kályha gondom van,mióta nálam az autó,lassan 2 éve már. 525d Turing,2001. Nos.Csak kiegészitő fűtés,nincs képernyő,sem MID,sem programozó óra,semmi,úgymond pucér ebből a szempontból. Ahogy a külső hőmérséklet +6 alá csökkent a kályhám mindig próbált indulni,de nem lobbant lángra,szellőztetett egyett,és néhány perc 2-3 után leállt. Ellenőrzéseim alapján nem kapott áramot a gázolajszivattyú,kiszerelve 12volttal kattogtatva köpi az anyagot,tehát működőképes. Nem baj,gondoltam,kiszerelem az egészet,kipucolom ,ellenőrzöm amit lehet,levegőfúvató motor hallhatóan működött,a kis vizszivattyu is érezhetően berregett ,tuti műkszik,maradt az izzitostift. Az egészet szétboritottam,kiszedtem ,megtápláltam és meglepetésemre már a második másodpercben forrósodott,elkezdett izzani a vége,ezért hamar abbahagytam a mutatványt,ha már működik,nehogy én vágjam haza. Takaritás-összerakás után,mint ahogyan annyi videón látni,gondoltam kipróbálom kiszerelt állapotban,hátha jobban látom mi történik valójában. Nos nem történt semmi. Itt jönne az első kérdésem- A BMW-BŐL KISZERELT WEBASTÓ IS INDITHATÓ KISZERELT ÁLLAPOTBAN A HATLÁBÚ CSATLAKOZÓBAN LÉVŐ 1-ES LÁB +12 VOLTRA CSATLAKOZTATÁSÁVAL??? természetesen a betáp megvolt itt is. Mert a helyén még próbált indulni,de kiszerelve semmi,még egy pisszenés sincs :cry: Nem hiszem,hogy bármit tönkretettem volna,itt már alaplap gyanús lett a dolog számomra. A külső hőmérséklet akkoriban elég magas volt,és nem is szerettem volna a nem működő kályhát visszaépiteni próba céljából,tovább olvasgattam mindenfele,eljutottam a kondenzátorokat övező fehér massza alatt tönkremenő alkatrészekig. Nos elektronista barátommal megnézegettük,találtunk is egy db kiégett ellenállást??? talán,amit szépen ki is cserélt a srác, a többi alkatrész többszöri átnézésre is rendben van. Izzitóstift 0.3kohm alatt ,hőmérséklet érzékelő ntc is a megadott értéken,már nem emlékszem pontosan mennyi... Mi a véleményetek az univerzális alaplapról,tapasztalat valakinek??? az autómatikus indulásnak tudom búcsút mondhatok,de hát majd lesz óra,vagy kis kapcsoló vagy akármi,csak egyszer szeretném valahogy életre kelteni. Kiszerelve,BMW alaplappal van esélyem beinditani? Kérlek segitsetek ötletekkel ,tapasztalatokkal. Ha kint nem inditható vissza kell szerelnem diagolásra,bár ha minden alkatrész működik,és paramétereiben van,tartok tőle nem fog tudni hiteleset mondani az sem. Valaki irta még,ha lehúzom a szálakat az autó külső hőmérséklet érzékelőjéről akkor -40-et lát és indul a kályha. Valaki más alá tudná ezt támasztani? Bocsánat,nagyon hosszú lett az egész,,,de szerettem volna mindent belefoglalni. Köszönöm,és csak igy tovább :franko: :franko: :taps:

Az álló kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt is megnéztétek az alkatrészeket? Azok szoktak elkorrodálni.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.14. 08:35
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Nagyvárad
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen,ott találtuk meg azt az 1szem kiégett ellenálást... Kiszerelt állapotban indítható a BMW kályha??? Indítható kellene legyen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 21:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.14. 08:35
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Nagyvárad
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
vasslevi írta:
Üdvözlöm ,köszöntöm a klub- és márkatársakat! Új vagyok a fórumon,és mi mást szeretnék,ha nem segitséget :facepalm:
Visszaolvastam vagy 30 oldalt,de a pontos választ a kérdésemre nem találtam,ezért döntöttem úgy,irok. Nekem is kályha gondom van,mióta nálam az autó,lassan 2 éve már. 525d Turing,2001. Nos.Csak kiegészitő fűtés,nincs képernyő,sem MID,sem programozó óra,semmi,úgymond pucér ebből a szempontból. Ahogy a külső hőmérséklet +6 alá csökkent a kályhám mindig próbált indulni,de nem lobbant lángra,szellőztetett egyett,és néhány perc 2-3 után leállt. Ellenőrzéseim alapján nem kapott áramot a gázolajszivattyú,kiszerelve 12volttal kattogtatva köpi az anyagot,tehát működőképes. Nem baj,gondoltam,kiszerelem az egészet,kipucolom ,ellenőrzöm amit lehet,levegőfúvató motor hallhatóan működött,a kis vizszivattyu is érezhetően berregett ,tuti műkszik,maradt az izzitostift. Az egészet szétboritottam,kiszedtem ,megtápláltam és meglepetésemre már a második másodpercben forrósodott,elkezdett izzani a vége,ezért hamar abbahagytam a mutatványt,ha már működik,nehogy én vágjam haza. Takaritás-összerakás után,mint ahogyan annyi videón látni,gondoltam kipróbálom kiszerelt állapotban,hátha jobban látom mi történik valójában. Nos nem történt semmi. Itt jönne az első kérdésem- A BMW-BŐL KISZERELT WEBASTÓ IS INDITHATÓ KISZERELT ÁLLAPOTBAN A HATLÁBÚ CSATLAKOZÓBAN LÉVŐ 1-ES LÁB +12 VOLTRA CSATLAKOZTATÁSÁVAL??? természetesen a betáp megvolt itt is. Mert a helyén még próbált indulni,de kiszerelve semmi,még egy pisszenés sincs :cry: Nem hiszem,hogy bármit tönkretettem volna,itt már alaplap gyanús lett a dolog számomra. A külső hőmérséklet akkoriban elég magas volt,és nem is szerettem volna a nem működő kályhát visszaépiteni próba céljából,tovább olvasgattam mindenfele,eljutottam a kondenzátorokat övező fehér massza alatt tönkremenő alkatrészekig. Nos elektronista barátommal megnézegettük,találtunk is egy db kiégett ellenállást??? talán,amit szépen ki is cserélt a srác, a többi alkatrész többszöri átnézésre is rendben van. Izzitóstift 0.3kohm alatt ,hőmérséklet érzékelő ntc is a megadott értéken,már nem emlékszem pontosan mennyi... Mi a véleményetek az univerzális alaplapról,tapasztalat valakinek??? az autómatikus indulásnak tudom búcsút mondhatok,de hát majd lesz óra,vagy kis kapcsoló vagy akármi,csak egyszer szeretném valahogy életre kelteni. Kiszerelve,BMW alaplappal van esélyem beinditani? Kérlek segitsetek ötletekkel ,tapasztalatokkal. Ha kint nem inditható vissza kell szerelnem diagolásra,bár ha minden alkatrész működik,és paramétereiben van,tartok tőle nem fog tudni hiteleset mondani az sem. Valaki irta még,ha lehúzom a szálakat az autó külső hőmérséklet érzékelőjéről akkor -40-et lát és indul a kályha. Valaki más alá tudná ezt támasztani? Bocsánat,nagyon hosszú lett az egész,,,de szerettem volna mindent belefoglalni. Köszönöm,és csak igy tovább :franko: :franko: :taps:

Az álló kondik tövében levő rezgéscsillapító massza alatt is megnéztétek az alkatrészeket? Azok szoktak elkorrodálni.

Tapatalk

Igen,ott találtuk meg azt az 1szem kiégett ellenálást... Kiszerelt állapotban indítható a BMW kályha??? Indítható kellene legyen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 16:28 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 208
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Nem tud valaki egy bekötési leírást telestart t60-hoz? WDS-ben nem találtam, de lehet, hogy csak én vagyok a béna? Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.22. 21:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Most léptem be a csoportba, üdv mindenkinek. Az lenne a problémám hogy a weebasto termotop z/c kályhám nem működött, levettem, a keringető szivattyu motorja le volt égve, ezt kicseréltem de azota folyton megy, de csak a szivattyu és néha a szellőztető motor is elindul de az le is áll nemsokára. A kályha meg a viz viszont nem melegedik kicsit sem. Az autót nemrég vettem és nem adtak távirányítót, reverse rds rádiókazetofon van benne de az sem működik, ha esetleg köze lenne hozza na meg van a szélvédő jobb felső sarkában egy antenna szerűség de nem tudom minek az antennája vagy érzékelője. Szerintetek mi a baja a kélyhának vagy esetleg mi egyébnek lehet baja? A biztosítékot kivettem hogy a szivattyu ne meritse teljesen le az aksit mert nem állt le. :/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.23. 01:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok. Most léptem be a csoportba, üdv mindenkinek. Az lenne a problémám hogy a weebasto termotop z/c kályhám nem működött, levettem, a keringető szivattyu motorja le volt égve, ezt kicseréltem de azota folyton megy, de csak a szivattyu és néha a szellőztető motor is elindul de az le is áll nemsokára. A kályha meg a viz viszont nem melegedik kicsit sem. Az autót nemrég vettem és nem adtak távirányítót, reverse rds rádiókazetofon van benne de az sem működik, ha esetleg köze lenne hozza na meg van a szélvédő jobb felső sarkában egy antenna szerűség de nem tudom minek az antennája vagy érzékelője. Szerintetek mi a baja a kélyhának vagy esetleg mi egyébnek lehet baja? A biztosítékot kivettem hogy a szivattyu ne meritse teljesen le az aksit mert nem állt le. :/

Kályhát diagra kell kötni, sanszos a panelhiba! Távirányító ritka extra, nem jár alapból az autóhoz. Antennaszerűség akár lehet a távkapcsoló vevője, de lehet pl. kihangosítóé, stb. Ha a távé, benne lesz a webasto felirat ha jól emlékszem.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.03.23. 09:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a hozzászólást. Lehetséges hogy pont azért égett le a másik motor is mert állandóan üzemelt? Ha esetleg nem panelhiba valami más lehetséges problémát tud valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 18:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudja valaki,hogy milyen termisztor kell a webastóba?
Kiszereltem minden okés,de a termisztor miatt (NTC) nem indul.
Köszi :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.08. 00:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tote katze? :hangos:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.08. 00:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
senki ? :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.08. 08:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8386
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 933 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
senki ? :doglotlo:

Barbrady a webasto guru.
Tarts ki. ~ 2 hete nem járt itt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.08. 18:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Vader-1 írta:
senki ? :doglotlo:

Barbrady a webasto guru.
Tarts ki. ~ 2 hete nem járt itt.

Okés,köszönöm az infót :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 23:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.30. 12:51
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 D20
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én úgy emlékszem, hogy NTC 10K -t raktam máskor bele.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.15. 18:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsek írta:
Én úgy emlékszem, hogy NTC 10K -t raktam máskor bele.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről


Köszönöm! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 12:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Valaki meg tudná mondani hogy mi a különbség a termotop C diesel és termotop Z/C diesel kályhák között, miben különböznek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 19:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2192
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok. Valaki meg tudná mondani hogy mi a különbség a termotop C diesel és termotop Z/C diesel kályhák között, miben különböznek?
Ha jol tudom a z/c programozhato allo futesnek a c pedig nem. Lehet van mas kulonbseg is.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2192
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma jott el a napja, hogy kihuztam a kalyha biztositekat. Fura zajra lettem figyelmes a kocsi mellett allva, aztan rajottem, hogy idonkent onallositotta magat es elkezdett szelloztetni. Gondolom ez is alaplap hibas lesz.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészitő fűtés
HozzászólásElküldve: 2017.08.31. 09:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello mindnekinek! :) Valaki meg tudja mondani hogy a webasto vezérlő panel javítható, vagy cserélni kell ha nem működik?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2513 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator