* *
Pontos idő: 2024.03.28. 18:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 111 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.08.03. 08:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
velencei75 írta:
Én külön kíváncsi lennék Bence véleményére a "carbonos motortisztítás"- ról. :lol:
Szegény bömöst vagy 2 órán keresztül nyüstölték :facepalm:
A tali tényleg szuper volt! :franko:

Carbonos hókuszpók hetvenezerért! :doglotlo: :facepalm:

Pedig arról volt szó, hogy nem lesz motorbőgetés. :mrgreen: :lol:
Engem személy szerint elszomorított a klubos rendszám keretek elenyésző száma. :shock: Pedig az extra 5 pontot szokott érni nálam. Más bajom nem volt. :roker:

És az "Alpina"? Privátban is írhatod, ha itt nem mered! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 00:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Hétvégén megírom az okosságot.!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 08:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.26. 22:09
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
velencei75 írta:
Én külön kíváncsi lennék Bence véleményére a "carbonos motortisztítás"- ról. :lol:
Szegény bömöst vagy 2 órán keresztül nyüstölték :facepalm:
A tali tényleg szuper volt! :franko:

Carbonos hókuszpók hetvenezerért! :doglotlo: :facepalm:

Pedig arról volt szó, hogy nem lesz motorbőgetés. :mrgreen: :lol:
Engem személy szerint elszomorított a klubos rendszám keretek elenyésző száma. :shock: Pedig az extra 5 pontot szokott érni nálam. Más bajom nem volt. :roker:

Engem az érdekelne, hogy honnan lehet beszerezni klubos rendszámkeretet, ha már szóba került :) Láttam egy ezzel kapcsolatos régi bejegyzést csak nem tudom, az vajon elérhető-e még. Hajtok a jövő évi találkozón a plusz 5 pontra :wink: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 10:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 124 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dj.paige írta:
Engem az érdekelne, hogy honnan lehet beszerezni klubos rendszámkeretet, :D

Odus fórumtársat keressed


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Hétvégén megírom az okosságot.!!

Máraligvárommááá! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: villas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 20:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.25. 01:07
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
kanyobence írta:
Hétvégén megírom az okosságot.!!

Máraligvárommááá! :D
Hááát erre én is kíváncsi leszek.
Remélem használt annyit,mint amit ártott ott álló helyben zúgatva,pamacsokat köpve...


Tapatalkkal küldve az én D6603 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 10:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
bendegúz írta:
kanyobence írta:
Hétvégén megírom az okosságot.!!

Máraligvárommááá! :D

Ahogy ígértem:

Először is szeretném mindenkinek megköszönni a résztvételt. Hálás vagyok, hogy ilyen sokan összegyűltünk!
Ismét remek csapat gyűlt össze, és idén is dicsérő szavak hada várt a támogatók részéről is!
Remélem sikerült minden felmerülő igényt kielégíteni.
Bízom benne mindenki jól érezte magát, és eljöttök jövőre is ami 2018.07.28.-án lesz.
A versenyszámokra szép létszámmal neveztetek, ezt is nagyon köszönöm.
A hangulat szerintem remek volt, és az idő is nekünk kedvezett.
A strand ismét rendezett és tiszta maradt, bebizonyítottuk idén is, hogy E39 klub-osnak lenni több mint BMW-snek.

Egy kis negatív:
Mindenkitől elnézést kérek a programok minimális csúszása miatt, sajnos a hangtechnika bemondta az unalmast. Mire helyre pofoztuk, le voltunk maradva legalább 30 percel.
Jövőre ez nem fog előfordulni!

Diag sátor: KissG folyamatosan diagolt reggeltől estig, szünet nélkül, ha valaki nem jutott sorra, attól elnézést kérünk, sajnos az erőforrás nem végtelen, de nyugodtan keressétek őt privátban, szívesen segít.

Éjszakai fürdőzés: ezt csak röviden. Ti kértétek (több mint 100-an) meg lett szervezve, senki se maradt, jövőre nem szervezek. Elég cink volt. Pont!

És akkor a negatív után: Carbon Clean.

Igen az én szetetett autóm kapta az ívet sajnos az eljárás folyamán. Sajnáltam is nagyon.
Tapasztalat: felvonulás alatt füstölt ám szépen. Azt gondoltam a mátrából a műhelyig csak csak legurul üresben ha elcsattan a motor, oda meg a bontósok csak hoznak egy donor m57-es blokkot.
De a kezdeti füstölést lassan kidolgozta a rendszer. Azóta már nem füstöl.
Kezdtem félni, hogy a jó, gyári állapotú motorom szó szerint szét lett barmolva.
De ezt is túlélte.
Ami feltűnt az az, hogy picit simább lett a motor járása, kb mint mikor megvettem 200.000 km-el ezelőtt. ( de ezt csak ugye én veszem észre, aki minden nap használja)
Turbó: a hangja kicsit másabb lett, nekem kicsit hangosabbnak tűnik, de tisztább, olyan mintha a rossz koszos csapágra wd és zsírspray keverétet fújnál, szépen siklik, de attól még van hangja.
Ez nem tudom pozitív e vagy sem. Igaz ami igaz, tisztább a hangja, mint ha valami rizsrakéta lenne, friss csigával.
Ereje az autónak nem változott semerre, ugyan úgy megy mint aznap reggel, vagy előtte 2 nappal. Terhelés megszűnéskor mintha aftermark lefúvó szelep hangja lenne, igaz a kipuffom nem a gyári, az lehet sokat tisztult az eljárás alatt, mert kb olyan a hangja mint mikor kész lett a kipuff.

Fogyasztás semmit sem változott, nem is hiszem hogy ez fog.
További változásokat nem tapasztaltam azóta.
Ugye szóvá lett téve a Carbon clean részéről hogy nem volt megfelelő az áram szolgáltatás. Amperszám nem volt elég magas 12-13 kellett volna.
Ide csak annyit, kábeldobos hosszabbítón kapta az áramot a gép, kábeldob 80%-a nem volt letekerve, ott volt tekercsben. Aki érti az érti aki nem, annak fölös magyarázni. ( és mi erről a nap végéig mit sem tudtunk, az eljárás vége felé fedezte fel ezt Atti )

Azóta ezeken kívül semmi sem változott.
Szeretnék megmaradni egy hiteles embernek a klub-ban ezért a tömör véleményem a dologról

Ez az eljárás valamit biztos ér, de az említett hatások nálam nem jelentkeztek.
75.000 foritért én most rettenetesen csalódott lennék. Én per pillanat nem merem nyugodtan ajánlani senkinek ezt az eljárást.

De ha valaki veszi a bátorságot és ugye "megfelelő amperszám" mellett végigcsináltatja, kérem jelezze.

És ne feledkezzünk meg a Metabond-ról sem. Nekem ez egy friss és új dolog, engem a Gábor megyőzött, tesztelni fogjuk a termékeit, több e39-en is! ( A sajáton is! )

Összefoglalva: ismét remek talit sikerült összehoznunk. Köszönöm mindenkinek.
Ha valakinek bármi féle mondani valója van, ötlete, észrevétele, az kérem jelezze itt, vagy ha nem szeretné nyilvánosan akkor PÜ-ben várom azokat.
Kérlek benneteket segítsetek ezzel, hiszen a visszajelzések és ötletek alapján tudunk fejleszteni. Ez a tali sorozat nektek készül, nem pedig nekem!

Köszönöm, hogy elolvastad, ha valamiről nem beszéltem itt, de kíváncsi vagy kérlek azt is jelezd!
Sziasztok.

Bence


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 11:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Köszönjük a szervezést! :taps: Mint eddig mindig, igen jól éreztük magunkat. :)

Én csak azt kérdezném, hogy a felvonulásra miért nem jött mindenki? Én biztos kötelezővé tenném. Jó páran ott maradtak a strandon, pedig szép hosszú sor lett volna. :)
Nem tudom ki jött mögöttem, de hajól hallottam (sajnos) akkor ott volt egy kis csatt. :( Lett valami maradandó kár? Erről tud valaki?

Mi sajna a felvonulás végén leleptünk, így az eredményhírdetésről is lemaradtnuk. Ugye fent lesz a lista, hogy kik voltak a legjobbak?

A Metabond engem is beszippantott. Kipróbálom és majd egy közös topicban megbeszélhetjük, kinek hogya jött be.

üdv
Gorcsev


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 16:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csá Bence!
Köszi az idei szervezést, és az őszinte véleményt a carbon clean-ről, mindent elmondtál! :horse
A metabondhoz egy kis segítség:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/ ... etabondot/
Én inkább egy jó olajat erőltetnék.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 15:53 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
Sziasztok!

Köszönjük a szervezést! :taps: Mint eddig mindig, igen jól éreztük magunkat. :)

Én csak azt kérdezném, hogy a felvonulásra miért nem jött mindenki? Én biztos kötelezővé tenném. Jó páran ott maradtak a strandon, pedig szép hosszú sor lett volna. :)
Nem tudom ki jött mögöttem, de hajól hallottam (sajnos) akkor ott volt egy kis csatt. :( Lett valami maradandó kár? Erről tud valaki?

Mi sajna a felvonulás végén leleptünk, így az eredményhírdetésről is lemaradtnuk. Ugye fent lesz a lista, hogy kik voltak a legjobbak?

A Metabond engem is beszippantott. Kipróbálom és majd egy közös topicban megbeszélhetjük, kinek hogya jött be.

üdv
Gorcsev


Az én dezsőkém volt a szenvedőalany. Épp most nézte meg a kárszakértő. Látható sérülés egy repedés és fényezési hiba hátsó lökhárítón. Eddig még nem bonthattuk meg, hogy meglássuk mi történt mögötte. Remélem semmi...
(Thx a kék-sárgáért Gallacanénak!)
Bár nagyon vártam az élmény miatt a felvonulást, de nem ezt a fajtát kívántam átélni...
Ez persze nem szervezési hiba!!!

A talin a fiam és az unokatesója is nagyon jól érezték magukat. Jót pancsoltak, isziogattak. A rajzverseny remek ötlet volt, pláne, hogy mindenki kapott ajándékot is, és szépen le lettek laminálva is! ;)
(Az italellátás kiváló volt, de a kajával jövőre jobban kell készülnünk, hogy ne érjen meglepetés.)

Jó volt találkozni olyan arcokkal akikkel csak ritkán szoktam, szintén jó volt, hogy újabb nickneveket és telefonhangokat tudok valódi emberekhez társítani, illetve fordítva, de mindegy. :)

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.27. 09:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi
Videó nem lesz?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 111 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator