2017.01.12. 18:58
2017.01.13. 04:07
handgeschaltet írta:Üdv.
Rendelnék kulcsot (Ebay), én úgy tudom az a jobbik fajta amiben váltani lehet a két freqvencia között 314/433 eddig oké is csak most találtam egy olyat is ami 868Mhz-es, most akkor melyik a jó szerintetek?
2017.03.31. 20:48
handgeschaltet írta:Üdv.
Rendelnék kulcsot (Ebay), én úgy tudom az a jobbik fajta amiben váltani lehet a két freqvencia között 314/433 eddig oké is csak most találtam egy olyat is ami 868Mhz-es, most akkor melyik a jó szerintetek?
2017.04.24. 16:19
Hammon írta:handgeschaltet írta:Üdv.
Rendelnék kulcsot (Ebay), én úgy tudom az a jobbik fajta amiben váltani lehet a két freqvencia között 314/433 eddig oké is csak most találtam egy olyat is ami 868Mhz-es, most akkor melyik a jó szerintetek?
315/433 E46/E39 868 az E60 ahogy a kolléga írta.
2017.04.25. 10:51
wrie írta:
Ma reggel nem zárta le a kocsit a kulcsom. Nem tudom egyelőre, hogy mi a hiba, de kimértem a kulcsot és az enyém 868-on kommunikál (E39 -2001).
2017.04.25. 23:01
Jerry írta:wrie írta:
Ma reggel nem zárta le a kocsit a kulcsom. Nem tudom egyelőre, hogy mi a hiba, de kimértem a kulcsot és az enyém 868-on kommunikál (E39 -2001).
Akkor már meg is van a hiba.
2017.04.26. 10:02
2017.07.26. 09:21
2017.07.26. 09:31
Jerry írta:Sziasztok!
Adott egy E39 rombusz kulcs. Akksi jó, mégsem tudjuk feltanítani a kocsihoz. Indítani indít, csak nem nyit-zár távolról. Másik kulcs simán programozható, tehát az autó jeladó-vevő része jó.
Ketté szelve rámértem a gombokra. Benyomva 1 ohm körül alakul az ellenállás, elengedve felugrik 20-ra. Szakadásvizsgáló folyamatosan sípol.
Eddigi tapasztalataim szerint a nyomógomb (mikrókapcsoló) ha be van nyomva, vezet, ha nincs, nem vezet. BMW-nél máshogy csinálják? Vagy mind a 3 gomb tönkrement egyszerre?
Azért nem szeretnék kettéfűrészelni még egy rombusz kulcsot, hogy megbizonyosodjak a gombok működéséről. Esetleg nincs valakinek szétkapva egy az asztalon, aki rámérne?
Vagy mi más lehet a gond?
2017.07.26. 09:36
PeterE39 írta:Ha beszerelve mérsz rá a mikrokapcsolóra, akkor a gombot felengedve nem a mikrokapcsoló ellenállását méred, hanem az elektronikáét.
Látatlanban nem a mikrokapcsolók lesznek a ludasok, hanem a kulcsban lévő adó-vevő elektronika. Az indítás azért működik, mert az ettől teljesen független, csak a passzív transzponder kell hozzá.
2017.07.26. 09:56
Jerry írta:PeterE39 írta:Ha beszerelve mérsz rá a mikrokapcsolóra, akkor a gombot felengedve nem a mikrokapcsoló ellenállását méred, hanem az elektronikáét.
Látatlanban nem a mikrokapcsolók lesznek a ludasok, hanem a kulcsban lévő adó-vevő elektronika. Az indítás azért működik, mert az ettől teljesen független, csak a passzív transzponder kell hozzá.
Node a mikrókapcsolónak nem kellene megszakítania azt az áramkört?
Rákeresek a neten, hogy melyik része az adó-vevő.
2017.09.06. 12:26
2017.09.06. 14:08
NagySándor írta:Sziasztok, sos bajban vagyok, lehet nem is jó helyre írok. Tönkrement az indító zárszerkezetem, gyújtásra még tudom rakni, de indítózásnál megszorul. Nem is kérdés, most rendelek hozzá új zárszerkezetet kulccsal. A kérdésem az lenne, hogy csere után programozni kell az újat, vagy cseréljem benne ki a kis elektrónikát, vagy mi ilyenkor a teendő? Picit visszaolvastam, de most ez nagyon hirtelen jött..
2017.09.06. 14:36
NagySándor írta:Sziasztok, sos bajban vagyok, lehet nem is jó helyre írok. Tönkrement az indító zárszerkezetem, gyújtásra még tudom rakni, de indítózásnál megszorul. Nem is kérdés, most rendelek hozzá új zárszerkezetet kulccsal. A kérdésem az lenne, hogy csere után programozni kell az újat, vagy cseréljem benne ki a kis elektrónikát, vagy mi ilyenkor a teendő? Picit visszaolvastam, de most ez nagyon hirtelen jött..
2017.09.06. 21:33
2017.09.06. 21:35
Gallaca írta:NagySándor írta:Sziasztok, sos bajban vagyok, lehet nem is jó helyre írok. Tönkrement az indító zárszerkezetem, gyújtásra még tudom rakni, de indítózásnál megszorul. Nem is kérdés, most rendelek hozzá új zárszerkezetet kulccsal. A kérdésem az lenne, hogy csere után programozni kell az újat, vagy cseréljem benne ki a kis elektrónikát, vagy mi ilyenkor a teendő? Picit visszaolvastam, de most ez nagyon hirtelen jött..
Kérdés, hogy a zárbetét, vagy a kormányoszlop ment tönkre. Inkább az utóbbi szokott. Ki kellene próbálni.
2017.09.07. 00:11
NagySándor írta:Gallaca írta:NagySándor írta:Sziasztok, sos bajban vagyok, lehet nem is jó helyre írok. Tönkrement az indító zárszerkezetem, gyújtásra még tudom rakni, de indítózásnál megszorul. Nem is kérdés, most rendelek hozzá új zárszerkezetet kulccsal. A kérdésem az lenne, hogy csere után programozni kell az újat, vagy cseréljem benne ki a kis elektrónikát, vagy mi ilyenkor a teendő? Picit visszaolvastam, de most ez nagyon hirtelen jött..
Kérdés, hogy a zárbetét, vagy a kormányoszlop ment tönkre. Inkább az utóbbi szokott. Ki kellene próbálni.
Ezt hogy lehet egyébként próbálni?
2017.09.14. 07:43
Gallaca írta:NagySándor írta:Gallaca írta:NagySándor írta:Sziasztok, sos bajban vagyok, lehet nem is jó helyre írok. Tönkrement az indító zárszerkezetem, gyújtásra még tudom rakni, de indítózásnál megszorul. Nem is kérdés, most rendelek hozzá új zárszerkezetet kulccsal. A kérdésem az lenne, hogy csere után programozni kell az újat, vagy cseréljem benne ki a kis elektrónikát, vagy mi ilyenkor a teendő? Picit visszaolvastam, de most ez nagyon hirtelen jött..
Kérdés, hogy a zárbetét, vagy a kormányoszlop ment tönkre. Inkább az utóbbi szokott. Ki kellene próbálni.
Ezt hogy lehet egyébként próbálni?
Kiveszed a zárbetétet és külön-külön kipróbálod. Kormányzárba csavarhúzó belepasszol. Ha van működő próba zárbetét az a legjobb.
2018.01.26. 19:35
2018.01.26. 20:00
bendegúz írta:Csá!
Meghalt mind két kulcsom akksija. Tudna valaki segíteni?