2019.12.03. 20:17
2019.12.03. 21:20
Hege525d írta:Sziasztok!
Sajnos a minap a kocsi elfelejtette egyszerre mind két kulcsot. Az ajtókat manuálisan nyitja kocsit indítja, de a távirányítóra egyik kulcs esetében sem reagál. A riasztó is nyitja távirányítóval, meg persze zárja is. A kulcsra semmi semelyikre.
Nem lehet a vevőegységben a hiba? Lehet cserélni? Mi a teendő?
Köszi.
2019.12.04. 20:03
NagySándor írta:Hege525d írta:Sziasztok!
Sajnos a minap a kocsi elfelejtette egyszerre mind két kulcsot. Az ajtókat manuálisan nyitja kocsit indítja, de a távirányítóra egyik kulcs esetében sem reagál. A riasztó is nyitja távirányítóval, meg persze zárja is. A kulcsra semmi semelyikre.
Nem lehet a vevőegységben a hiba? Lehet cserélni? Mi a teendő?
Köszi.
A kulcs nem elemes ugye, elemet cserélni nem lehet. Ha a kulcs a rossz, akkor az amelyiket használtad tönkrement, a másik meg teljesen le van merülve. Ez a gyújtáskapcsolóban töltődik, de hogy fel is töltődik-e az már kérdéses. Öregek már ezek a kulcsok. De próbáld meg betenni egy időre, aztán feltanítani.
De sokkal esélyesebb, hogy a modulnál van a gond. A kesztyűtartó alatt van egy patentos burkolat, az alatt egy nagy modul három csatlakozóval. Két kicsi, egy nagy. A nagyot el kell tolni jobb oldalra (vagy bal) akkor pattan ki. Ezt érdemes megmozgatni, kontaktsprayvel kicsit megtisztítani, ez segíthet, és olcsó. Ha cserélni kell akkor drága. (LCM Ez vezérli a zárakat, az ablakemelőket, lámpákat meg miegymást)
Aztán ha ez nem jön be, akkor diagra tenni, az megmondja mi a helyzet. Nem adnék rá sokat, de esetleg segíthet ha 10-15 percre leveszed az akksisarut.
Én ezekkel kezdeném, főleg a modullal. A youtube-on vannak videók a kulcs hangolásával kapcsolatban. Próbáld meg felhangolni is őket.
2019.12.04. 22:32
Hege525d írta:NagySándor írta:Hege525d írta:Sziasztok!
Sajnos a minap a kocsi elfelejtette egyszerre mind két kulcsot. Az ajtókat manuálisan nyitja kocsit indítja, de a távirányítóra egyik kulcs esetében sem reagál. A riasztó is nyitja távirányítóval, meg persze zárja is. A kulcsra semmi semelyikre.
Nem lehet a vevőegységben a hiba? Lehet cserélni? Mi a teendő?
Köszi.
A kulcs nem elemes ugye, elemet cserélni nem lehet. Ha a kulcs a rossz, akkor az amelyiket használtad tönkrement, a másik meg teljesen le van merülve. Ez a gyújtáskapcsolóban töltődik, de hogy fel is töltődik-e az már kérdéses. Öregek már ezek a kulcsok. De próbáld meg betenni egy időre, aztán feltanítani.
De sokkal esélyesebb, hogy a modulnál van a gond. A kesztyűtartó alatt van egy patentos burkolat, az alatt egy nagy modul három csatlakozóval. Két kicsi, egy nagy. A nagyot el kell tolni jobb oldalra (vagy bal) akkor pattan ki. Ezt érdemes megmozgatni, kontaktsprayvel kicsit megtisztítani, ez segíthet, és olcsó. Ha cserélni kell akkor drága. (LCM Ez vezérli a zárakat, az ablakemelőket, lámpákat meg miegymást)
Aztán ha ez nem jön be, akkor diagra tenni, az megmondja mi a helyzet. Nem adnék rá sokat, de esetleg segíthet ha 10-15 percre leveszed az akksisarut.
Én ezekkel kezdeném, főleg a modullal. A youtube-on vannak videók a kulcs hangolásával kapcsolatban. Próbáld meg felhangolni is őket.
Köszönöm a választ!
A kulcsok nem valószínű, hogy lemerültek. Napi szinten használom az egyiket a másikat is rendszeresen pontosan azért, hogy ne merüljön le. Pár nappal az elromlás elött is használtam a tartalékot is. Szerintem kicsi az esélye a kulcshibának. Probáltam az akksi levételével, de az nem oldotta meg a problémát. A diaggal sajnos nem tudok zöld ágra vergődni. (ha valaki pü ben tudna segíteni azért hálás lennék diag). Valószínűsítem az RF vevő hibát. Ez vajon hol lehet? Az RF modul is az LCM-ben van vagy külön?
2019.12.09. 21:56
2019.12.11. 22:43
kabega írta:Tiszteletem a tapasztalt klubtársaknak!
Egy kis iránymutatásra volna szükségem.. a napokban történt, hogy a 2000.02. havi 530D touringommal elugrottam a boltba. Autóból kiszáll, rombusz kulccsal gombnyomással bezár (riasztó aktivál), majd bent vásáról, kijön és nyitna a gyári kulccsal szintén gombnyomással... de semmi. Sajnos haza kellett jönnöm mindenképpen, így kulcs ajtózárba helyez, nyit, riasztó visít (persze én is...) majd "szirénázva" hazamegy. Pótkulcs otthon elővesz, próba de semmi... Nah azóta sem sikerült a riasztót kikapcsolnom. Így (újra) tanítani sem tudom a kulcsot hozzá. (Bár nem tudom javítana a helyzeten egyáltalán vagy sem.) Jelenleg leszedett akku saruval pihen az udvaron.. Esetleg lenne ötlet merre induljak a helyzetet orvoslandó?
Köszönöm előre is!
2019.12.15. 01:04
attila94 írta:kabega írta:Tiszteletem a tapasztalt klubtársaknak!
Egy kis iránymutatásra volna szükségem.. a napokban történt, hogy a 2000.02. havi 530D touringommal elugrottam a boltba. Autóból kiszáll, rombusz kulccsal gombnyomással bezár (riasztó aktivál), majd bent vásáról, kijön és nyitna a gyári kulccsal szintén gombnyomással... de semmi. Sajnos haza kellett jönnöm mindenképpen, így kulcs ajtózárba helyez, nyit, riasztó visít (persze én is...) majd "szirénázva" hazamegy. Pótkulcs otthon elővesz, próba de semmi... Nah azóta sem sikerült a riasztót kikapcsolnom. Így (újra) tanítani sem tudom a kulcsot hozzá. (Bár nem tudom javítana a helyzeten egyáltalán vagy sem.) Jelenleg leszedett akku saruval pihen az udvaron.. Esetleg lenne ötlet merre induljak a helyzetet orvoslandó?
Köszönöm előre is!
Vedd ki a riasztó olvadóbiztosítóját az akksi saru visszatétele előtt, és tanítsd fel kulcsot/kulcsokat. A rombusz kulcsoknak az akksi szokott lenni a problémája, elvileg forgatni kéne őket és gyakran használni.
2019.12.17. 13:33
kabega írta:attila94 írta:kabega írta:Tiszteletem a tapasztalt klubtársaknak!
Egy kis iránymutatásra volna szükségem.. a napokban történt, hogy a 2000.02. havi 530D touringommal elugrottam a boltba. Autóból kiszáll, rombusz kulccsal gombnyomással bezár (riasztó aktivál), majd bent vásáról, kijön és nyitna a gyári kulccsal szintén gombnyomással... de semmi. Sajnos haza kellett jönnöm mindenképpen, így kulcs ajtózárba helyez, nyit, riasztó visít (persze én is...) majd "szirénázva" hazamegy. Pótkulcs otthon elővesz, próba de semmi... Nah azóta sem sikerült a riasztót kikapcsolnom. Így (újra) tanítani sem tudom a kulcsot hozzá. (Bár nem tudom javítana a helyzeten egyáltalán vagy sem.) Jelenleg leszedett akku saruval pihen az udvaron.. Esetleg lenne ötlet merre induljak a helyzetet orvoslandó?
Köszönöm előre is!
Vedd ki a riasztó olvadóbiztosítóját az akksi saru visszatétele előtt, és tanítsd fel kulcsot/kulcsokat. A rombusz kulcsoknak az akksi szokott lenni a problémája, elvileg forgatni kéne őket és gyakran használni.
Köszönöm, de folyamatban lévő riasztás esetén is lehet a kulcsot újra tanítani? Eddig nem próbáltam.. Egyébként ha a bisztit kiveszem csak annyi történik, hogy inaktív a sziréns és a "bohóc orr" nem villog. Az elakadásjelzőt továbbra is villogtatja.
2024.02.11. 17:51
2024.02.11. 17:51
2024.02.11. 17:52
2024.02.11. 17:53
2024.02.11. 17:53
2024.02.11. 17:54
2024.02.11. 17:54
2024.02.11. 17:55
2024.02.11. 17:55
2024.02.11. 17:56
2024.02.11. 17:57