Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.14. 09:58

cseptomi1211 írta:Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok. A napokban a kocsi felmondta a szolgálatot, feltehetőleg az üzemanyagpumpa.
Feszültség volt az ülés alatti csatlakozónál, de a pumpa nem "morgott" Legalábbis nem hallatszott.... Néha néha elindult egy kicsit de nem úgy ahogy kellene. Kiszerelve a tankból rákötöttem a 12 voltot és láss csodát, tökéletesen működik. 10ből-10 alkalommal elindult. Elképzelhető, hogy a pumpa nem tudja biztosítani a (ha jól tudom) szükséges 3,5 bar-t és emiatt nem indult az autó? Vagy csak véletlen, hogy a kiszerelést követően működik a pumpa?
Okozhatja más valami is a hibát...
Előjelként az autó elkezdett enyhén rángatni, majd egyre rosszabb lett, néha hosszabb időre (2-3 másodperc) is elment az "erő", majd magához tért. !!!Furcsa, de 2500ford/min-től kezdett rendetlenkedni a motor...!!! Üzemanyagra gyanakodtunk, ezért rátankoltam 50 litert, utána el is múlt a hiba...majd kb 20km megtétele után teljesen kimúlt és mentés kellett.

Mit érdemes még ellenőrizni?? diag nem mutatott hibát a lambdán és légtömegmérőn kívül. (Légtömegmérőre is gyanakodtunk ezért lehúztam pár km erejéig)
Tehát diag semmit sem mutat.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
cseptomi1211


Nekem is hasonló problémám van 1-2 hónapja, de nálam az alapjáraton is néha leesik a fordulat egy pillanatra.
Van hogy megyek vele 50-60 km -t és nem jelentkezik a rángatás, de van amikor percenként ránt egyet a motor.
A diag nálam sem ír hibát.
Csütörtökön viszem Muha Atihoz, majd beszámolok az eredményről hátha okosabb leszek utána.
Üdv.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.14. 21:33

Sziasztok!

Nem szeret igazán a klímaventi engem…
Régen felbőgött meleg időben random(akkor az alsó vizcső hőszenzor csere oldotta meg a bajt), most meg sem moccan.

Ha jól tudom a motort és a hűtőfolyadékot a viszkós venti, illetve a klímaventi is hűti.

Vázolnám kronologikus sorrendben az eseményeket.
Kiégett a kocsi decemberben, klímeventi zárlat miatt.
Újjá lett építve, teljes hűtősor és venticsere - viszkó és klíma is.
Klímarendszer üres volt, klímaventi ergo nem moccant.
Kiderült, hogy a klímaventit nem látja a kocsi.
Kiderült, hogy szar a bizti - nem lett a tűz után cserélve.
Bizti cserélve lett, venti le lett relézve(nincs kedvem még egy tűzhöz), szerelő boldogan indítja a ventit számítógéppel, hurrá.
Nosza rajta, jó a klímaventi, töltsük fel a rendszert.
Klímás feltölti a rendszert április elsején, Tétényben másfél fok van… Tesztelésre nem igazán alkalmas idő. Az egyik zárókupakot eltünteti a kutyája, a mágneskupplung nem húz be. Áprilisi tréfa… Sebaj, gáz van a rendszerben legalább, kupak pótolva.

A mai napi fejlemény egy csatlakozótisztítás után(kompresszor) az, hogy működik a kupplung a klíma ki és be kapcsolására, de nem fúj hideget. Klímaventi nem forog.

Az igazán idegesítő dolog az egészben azzal, ha nem megy a klímaventi, hogy ahogyan melegszik a motor, úgy tapad be fullra a viszko, és dugós időben elkezd turbinahangokat adni az autó, ha tötymörgök vele és lassan megyek. Vegyestötymörgős meleg időben - mint ma is - pedig hosszabb használat mellett hangos lesz a kocsi.



Ennyi felvezetés után jönnek a kérdések:
A klímaventi, mint kiegészítő hűtés csak akkor működik ha: (ide kérnék szépen kiegészítéseket)
-elegendő nyomás van a klímarendszerben - ez mennyi?
-nyomáskapcsoló van a rendszerben?
-működik a klímaventi?
-működik a kompresszor?
-a tápvolnalon kívül a harmadik vezeték a klímaventihez (a facelift M54 kocsik 3 vezetékesek ugye?) kommunikál a DME-vel?
-ha a kisboardos műszerfalamon helyes külső hőmérsékletet látok, akkor a klímarendszer is ez alapján működik?
-mi van még?


A tavalyi keserű ventibúgós időszakból kiderült, hogy ha nincs alsó vizcső hőmérsékletérzékelőtől jel, akkor felbúg a klímaventi.
Ezen felbuzdulva és lecsatlakoztatva a jeladót elindult a venti, szép lassan emelve maxig a fordulatot, visszahelyezve a stekkert szép lassan leállt. Ez számomra azt jeleti, hogy a venti és a DME tökéletesen kommunikálnak. Tévedek? A vezetékszámot illetően is?

Remélem megnyugvásra és válaszokra lelek…

Jacksonosan elköszönve:

Zsolt (aki inkább búgatná a ventit mint nem)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.15. 11:11

Taxi969 írta:
cseptomi1211 írta:Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok. A napokban a kocsi felmondta a szolgálatot, feltehetőleg az üzemanyagpumpa.
Feszültség volt az ülés alatti csatlakozónál, de a pumpa nem "morgott" Legalábbis nem hallatszott.... Néha néha elindult egy kicsit de nem úgy ahogy kellene. Kiszerelve a tankból rákötöttem a 12 voltot és láss csodát, tökéletesen működik. 10ből-10 alkalommal elindult. Elképzelhető, hogy a pumpa nem tudja biztosítani a (ha jól tudom) szükséges 3,5 bar-t és emiatt nem indult az autó? Vagy csak véletlen, hogy a kiszerelést követően működik a pumpa?
Okozhatja más valami is a hibát...
Előjelként az autó elkezdett enyhén rángatni, majd egyre rosszabb lett, néha hosszabb időre (2-3 másodperc) is elment az "erő", majd magához tért. !!!Furcsa, de 2500ford/min-től kezdett rendetlenkedni a motor...!!! Üzemanyagra gyanakodtunk, ezért rátankoltam 50 litert, utána el is múlt a hiba...majd kb 20km megtétele után teljesen kimúlt és mentés kellett.

Mit érdemes még ellenőrizni?? diag nem mutatott hibát a lambdán és légtömegmérőn kívül. (Légtömegmérőre is gyanakodtunk ezért lehúztam pár km erejéig)
Tehát diag semmit sem mutat.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
cseptomi1211


Nekem is hasonló problémám van 1-2 hónapja, de nálam az alapjáraton is néha leesik a fordulat egy pillanatra.
Van hogy megyek vele 50-60 km -t és nem jelentkezik a rángatás, de van amikor percenként ránt egyet a motor.
A diag nálam sem ír hibát.
Csütörtökön viszem Muha Atihoz, majd beszámolok az eredményről hátha okosabb leszek utána.
Üdv.


Ugyanez volt nálam is fél éve, a légtömegmérő utáni derékszögű gumi több helyen el volt szakadva. (nem látható helyen) Tömítetlenség megszüntetése után alapjárat stabil lett, teljesítmény a régi lett. (4 hónapomba került a kiderítése) Utólag már logikus, mert a levegő nagy része nem folyt át a légtömegmérőn, ezért kevés üzemanyagot kapott a motor.

Cseptominak: A csomagtartóban, akksi felett van az üzemanyagpumpa reléje (menetirány szerint az első) , azt kiveszed, a 87B-30 lábat összezárod (benzinmotornál) és fix 12V-ot kap a pumpa.
BMW javítási könyve ezt írja. Ha minden oké, akkor a relét ellenőrizni, ha az is oké, akkor a relé vezérlését. (üzemanyag hiba esetén)

Nekem is van egy "apró" problémám, ha valaki esetleg tud segíteni:
523i 96'
Napi használatban az autóm semmi gond hónapok óta. Elégedetten konstatálom, hogy ez örök autó. :) Aznap is többször használtam, majd a család beül, indítózom, majd a beindulás pillanatában leáll a motor. Megpróbálok újraindítani, a legcsekélyebb esély sincs, hogy elinduljon, csak teker, teker....
Ennek egy hete. Diag semmi hibát nem mutatott ki. Üzemanyag van, a gyertyák benzin lucskosak. Szerelő átvizsgálja, vezérlés ellenőrzés, minden a helyén van. Kompresszió mérés, veszteség mérés, melynek eredménye: Három hengerben semmi kompresszió másik háromban minimális. Javasolja a hengerfej leszedését. Nem igazán szeretném, mert gyanús, hogy egyik hengerben sem tud mérni kompressziót. Veszteség mérést is végzett, a kipufogó oldal felé szökik a levegő. Valaki?

Üdv: Viper

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.15. 13:44

widerstand írta:Sziasztok!

Nem szeret igazán a klímaventi engem…
Régen felbőgött meleg időben random(akkor az alsó vizcső hőszenzor csere oldotta meg a bajt), most meg sem moccan.

Ha jól tudom a motort és a hűtőfolyadékot a viszkós venti, illetve a klímaventi is hűti.

Vázolnám kronologikus sorrendben az eseményeket.
Kiégett a kocsi decemberben, klímeventi zárlat miatt.
Újjá lett építve, teljes hűtősor és venticsere - viszkó és klíma is.
Klímarendszer üres volt, klímaventi ergo nem moccant.
Kiderült, hogy a klímaventit nem látja a kocsi.
Kiderült, hogy szar a bizti - nem lett a tűz után cserélve.
Bizti cserélve lett, venti le lett relézve(nincs kedvem még egy tűzhöz), szerelő boldogan indítja a ventit számítógéppel, hurrá.
Nosza rajta, jó a klímaventi, töltsük fel a rendszert.
Klímás feltölti a rendszert április elsején, Tétényben másfél fok van… Tesztelésre nem igazán alkalmas idő. Az egyik zárókupakot eltünteti a kutyája, a mágneskupplung nem húz be. Áprilisi tréfa… Sebaj, gáz van a rendszerben legalább, kupak pótolva.

A mai napi fejlemény egy csatlakozótisztítás után(kompresszor) az, hogy működik a kupplung a klíma ki és be kapcsolására, de nem fúj hideget. Klímaventi nem forog.

Az igazán idegesítő dolog az egészben azzal, ha nem megy a klímaventi, hogy ahogyan melegszik a motor, úgy tapad be fullra a viszko, és dugós időben elkezd turbinahangokat adni az autó, ha tötymörgök vele és lassan megyek. Vegyestötymörgős meleg időben - mint ma is - pedig hosszabb használat mellett hangos lesz a kocsi.



Ennyi felvezetés után jönnek a kérdések:
A klímaventi, mint kiegészítő hűtés csak akkor működik ha: (ide kérnék szépen kiegészítéseket)
-elegendő nyomás van a klímarendszerben - ez mennyi?
-nyomáskapcsoló van a rendszerben?
-működik a klímaventi?
-működik a kompresszor?
-a tápvolnalon kívül a harmadik vezeték a klímaventihez (a facelift M54 kocsik 3 vezetékesek ugye?) kommunikál a DME-vel?
-ha a kisboardos műszerfalamon helyes külső hőmérsékletet látok, akkor a klímarendszer is ez alapján működik?
-mi van még?


A tavalyi keserű ventibúgós időszakból kiderült, hogy ha nincs alsó vizcső hőmérsékletérzékelőtől jel, akkor felbúg a klímaventi.
Ezen felbuzdulva és lecsatlakoztatva a jeladót elindult a venti, szép lassan emelve maxig a fordulatot, visszahelyezve a stekkert szép lassan leállt. Ez számomra azt jeleti, hogy a venti és a DME tökéletesen kommunikálnak. Tévedek? A vezetékszámot illetően is?

Remélem megnyugvásra és válaszokra lelek…

Jacksonosan elköszönve:

Zsolt (aki inkább búgatná a ventit mint nem)

ne vedd százasnak,de szerintem a klíma venti mint rásegítés a viszkónak csak nyári nagy melegben kapcsol be.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.15. 18:00

Viper írta:
Taxi969 írta:
cseptomi1211 írta:Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok. A napokban a kocsi felmondta a szolgálatot, feltehetőleg az üzemanyagpumpa.
Feszültség volt az ülés alatti csatlakozónál, de a pumpa nem "morgott" Legalábbis nem hallatszott.... Néha néha elindult egy kicsit de nem úgy ahogy kellene. Kiszerelve a tankból rákötöttem a 12 voltot és láss csodát, tökéletesen működik. 10ből-10 alkalommal elindult. Elképzelhető, hogy a pumpa nem tudja biztosítani a (ha jól tudom) szükséges 3,5 bar-t és emiatt nem indult az autó? Vagy csak véletlen, hogy a kiszerelést követően működik a pumpa?
Okozhatja más valami is a hibát...
Előjelként az autó elkezdett enyhén rángatni, majd egyre rosszabb lett, néha hosszabb időre (2-3 másodperc) is elment az "erő", majd magához tért. !!!Furcsa, de 2500ford/min-től kezdett rendetlenkedni a motor...!!! Üzemanyagra gyanakodtunk, ezért rátankoltam 50 litert, utána el is múlt a hiba...majd kb 20km megtétele után teljesen kimúlt és mentés kellett.

Mit érdemes még ellenőrizni?? diag nem mutatott hibát a lambdán és légtömegmérőn kívül. (Légtömegmérőre is gyanakodtunk ezért lehúztam pár km erejéig)
Tehát diag semmit sem mutat.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
cseptomi1211


Nekem is hasonló problémám van 1-2 hónapja, de nálam az alapjáraton is néha leesik a fordulat egy pillanatra.
Van hogy megyek vele 50-60 km -t és nem jelentkezik a rángatás, de van amikor percenként ránt egyet a motor.
A diag nálam sem ír hibát.
Csütörtökön viszem Muha Atihoz, majd beszámolok az eredményről hátha okosabb leszek utána.
Üdv.


Ugyanez volt nálam is fél éve, a légtömegmérő utáni derékszögű gumi több helyen el volt szakadva. (nem látható helyen) Tömítetlenség megszüntetése után alapjárat stabil lett, teljesítmény a régi lett. (4 hónapomba került a kiderítése) Utólag már logikus, mert a levegő nagy része nem folyt át a légtömegmérőn, ezért kevés üzemanyagot kapott a motor.

Cseptominak: A csomagtartóban, akksi felett van az üzemanyagpumpa reléje (menetirány szerint az első) , azt kiveszed, a 87B-30 lábat összezárod (benzinmotornál) és fix 12V-ot kap a pumpa.
BMW javítási könyve ezt írja. Ha minden oké, akkor a relét ellenőrizni, ha az is oké, akkor a relé vezérlését. (üzemanyag hiba esetén)

Nekem is van egy "apró" problémám, ha valaki esetleg tud segíteni:
523i 96'
Napi használatban az autóm semmi gond hónapok óta. Elégedetten konstatálom, hogy ez örök autó. :) Aznap is többször használtam, majd a család beül, indítózom, majd a beindulás pillanatában leáll a motor. Megpróbálok újraindítani, a legcsekélyebb esély sincs, hogy elinduljon, csak teker, teker....
Ennek egy hete. Diag semmi hibát nem mutatott ki. Üzemanyag van, a gyertyák benzin lucskosak. Szerelő átvizsgálja, vezérlés ellenőrzés, minden a helyén van. Kompresszió mérés, veszteség mérés, melynek eredménye: Három hengerben semmi kompresszió másik háromban minimális. Javasolja a hengerfej leszedését. Nem igazán szeretném, mert gyanús, hogy egyik hengerben sem tud mérni kompressziót. Veszteség mérést is végzett, a kipufogó oldal felé szökik a levegő. Valaki?

Üdv: Viper

Szia!

Taxi969: Mindenképp számolj be, hogy mi lett a vége, kíváncsi vagyok.

Viper: A relé az nem a motorvezérlőnél az E-boxban van? Én onnan hallok kattogást és a Dis inpa tesztnél is ott kattog. A csomagtartóban is lenne egy relé?
Egyébként ma rádugtam a pumpát egy nyomásmérőre és gond nélkül tudta a 3-3,5 bar-t. Vissza is tettem az autóba a pumpát és gond nélkül ketyergett 30 percet, fordulaton és alapjáraton is próbáltam.
Teljesen tanácstalan lettem....

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.15. 19:58

Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.15. 20:02

Imco írta:Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

Ha jól emlékszem a blogomban erről pont van szó. Lesd meg ha teheted, én telefonon vagyok.
Szerk: Meglestem, írtam róla. Ha szerencséd van a karhoz rögzített fehér, műanyag bovdenvég esett ki a helyéről.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.15. 20:20

Haminda írta:
Imco írta:Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

Ha jól emlékszem a blogomban erről pont van szó. Lesd meg ha teheted, én telefonon vagyok.
Szerk: Meglestem, írtam róla. Ha szerencséd van a karhoz rögzített fehér, műanyag bovdenvég esett ki a helyéről.


Köszi!
Ki lehet tapogatni valahogy hátulról, hogy mit mozgassak ahhoz, hogy megmozduljon?
Amíg nem mozdul, kiszerelni sem tudom. :(

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.16. 00:01

Imco írta:
Haminda írta:
Imco írta:Bal első ülésemen hiába emelgetem az előre-hátra csúszka karját, érezhetően ellenállás nélkül libeg.
Ergo nem mozdul az ülés.
Mi hullott szét, hogy tudom orvosolni?

Ha jól emlékszem a blogomban erről pont van szó. Lesd meg ha teheted, én telefonon vagyok.
Szerk: Meglestem, írtam róla. Ha szerencséd van a karhoz rögzített fehér, műanyag bovdenvég esett ki a helyéről.


Köszi!
Ki lehet tapogatni valahogy hátulról, hogy mit mozgassak ahhoz, hogy megmozduljon?
Amíg nem mozdul, kiszerelni sem tudom. :(

A kar lotyoghet a bovden kimozdulasa miatt, azt keresd a karnal. Ha ez nem nyert akkor feszitsd ki a sínbol a rögzítő hegyeket vagy húzd össze hosszanti irányban, egymással szemben a blogomban is ábrázolt két fém rudat.Alulról benezel és látni fogod szerintem. Ha nem holnap hajnalban utaznek tovább szívesen segítenék két kezemmel. Ha péntekig nem oldódik meg természetesen állok rendelkezésedre

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.16. 08:27

Haminda írta:A kar lotyoghet a bovden kimozdulasa miatt, azt keresd a karnal. Ha ez nem nyert akkor feszitsd ki a sínbol a rögzítő hegyeket vagy húzd össze hosszanti irányban, egymással szemben a blogomban is ábrázolt két fém rudat.Alulról benezel és látni fogod szerintem. Ha nem holnap hajnalban utaznek tovább szívesen segítenék két kezemmel. Ha péntekig nem oldódik meg természetesen állok rendelkezésedre

Nem oldódik meg! :lol:
Mivel megfelelő helyről nem mozdul ezért nem sürgős.
Tegnap kértem a párom, hogy álljon be. Nem sikerült neki pedálok nélkül. :)
Azért ránézetek valakivel.
Köszi az eddigieket. :franko:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.16. 11:37

Sziasztok!

A következő gondom,kérdéseim lennének:

E39 20D 100kw-os változat.
2 észrevétel vele, ezért a kérdés.
1. Bármilyen fokozatban 1700-2100 között (kb) 1/3-ad gázon, rángatás érződik, csak kis gázon és ha tartom.. Ez 5-ben 90-100km/h ezért is zavaró főleg.. Tudom,megoldás gyorsabban,vagy lassabban kell menni, no de azért csak érdekelne hozzáértő vélemény. Erre légtömegmérőt mondtak tippre..
2. Hidegen tökéletesen indul, melegen kicsit többet kell indítózni,ha áll az autó üzem meleg motorra fél órát kb. Ez mitől lehet? Hallottam adagolót, csúcsokat is már. Fogyasztása jó, füstölni nem füstöl, menni megy, ha kell 200-at is, igaz 2000-es fordulat alatt meglehetősen lomha.
Várom a segítő válaszokat, tanácsokat.
Köszönöm.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.16. 13:00

zsoca929 írta:Sziasztok!

A következő gondom,kérdéseim lennének:

E39 20D 100kw-os változat.
2 észrevétel vele, ezért a kérdés.
1. Bármilyen fokozatban 1700-2100 között (kb) 1/3-ad gázon, rángatás érződik, csak kis gázon és ha tartom.. Ez 5-ben 90-100km/h ezért is zavaró főleg.. Tudom,megoldás gyorsabban,vagy lassabban kell menni, no de azért csak érdekelne hozzáértő vélemény. Erre légtömegmérőt mondtak tippre..
2. Hidegen tökéletesen indul, melegen kicsit többet kell indítózni,ha áll az autó üzem meleg motorra fél órát kb. Ez mitől lehet? Hallottam adagolót, csúcsokat is már. Fogyasztása jó, füstölni nem füstöl, menni megy, ha kell 200-at is, igaz 2000-es fordulat alatt meglehetősen lomha.
Várom a segítő válaszokat, tanácsokat.
Köszönöm.

Lehet több minden. Hozzáártő diagost keress, aki tud teszteket is csinálni, nem csak hibakódot olvasni.

Tapatalk

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.16. 13:12

barbrady írta:
zsoca929 írta:Sziasztok!

A következő gondom,kérdéseim lennének:

E39 20D 100kw-os változat.
2 észrevétel vele, ezért a kérdés.
1. Bármilyen fokozatban 1700-2100 között (kb) 1/3-ad gázon, rángatás érződik, csak kis gázon és ha tartom.. Ez 5-ben 90-100km/h ezért is zavaró főleg.. Tudom,megoldás gyorsabban,vagy lassabban kell menni, no de azért csak érdekelne hozzáértő vélemény. Erre légtömegmérőt mondtak tippre..
2. Hidegen tökéletesen indul, melegen kicsit többet kell indítózni,ha áll az autó üzem meleg motorra fél órát kb. Ez mitől lehet? Hallottam adagolót, csúcsokat is már. Fogyasztása jó, füstölni nem füstöl, menni megy, ha kell 200-at is, igaz 2000-es fordulat alatt meglehetősen lomha.
Várom a segítő válaszokat, tanácsokat.
Köszönöm.

Lehet több minden. Hozzáártő diagost keress, aki tud teszteket is csinálni, nem csak hibakódot olvasni.

Tapatalk


Akkor megpróbálok egy computerest felkeresni, aztán meglátjuk. Köszi azért!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.17. 20:39

Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, ha kiveszem az anyósülést, majd később visszarakom, a légzsák lámpa visszajelzőt törölni kell-e,
vagy ha minden rendben magától is ki kell aludnia?
Üdv.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.17. 20:43

Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.17. 20:58

kzolee írta:Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.17. 21:12

Taxi969 írta:
kzolee írta:Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

Hiba volt!
Tessék tanulni belőle és legközelebb lekötni a sarut. Természetesen kivárva előtte a 15 perces időt, hogy a kocsi lemenjen alvóba. Nyugdíjasok, időmilliomosok előnyben.
:mrgreen:
Neked viszont marad a hibatörlés a mostani esetben.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Taxi969
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.17. 21:31

Imco írta:
Haminda írta:A kar lotyoghet a bovden kimozdulasa miatt, azt keresd a karnal. Ha ez nem nyert akkor feszitsd ki a sínbol a rögzítő hegyeket vagy húzd össze hosszanti irányban, egymással szemben a blogomban is ábrázolt két fém rudat.Alulról benezel és látni fogod szerintem. Ha nem holnap hajnalban utaznek tovább szívesen segítenék két kezemmel. Ha péntekig nem oldódik meg természetesen állok rendelkezésedre

Nem oldódik meg! :lol:
Mivel megfelelő helyről nem mozdul ezért nem sürgős.
Tegnap kértem a párom, hogy álljon be. Nem sikerült neki pedálok nélkül. :)
Azért ránézetek valakivel.
Köszi az eddigieket. :franko:

Na ma megoldódott a gond.
Kasznisomat bekergettem a kocsiba és alig 5' anyázás után működött a dolog.
Valami kiugrott. Valami 2 rúd van és abból az egyik.
De ez már másodlagos. A lényeg, hogy müxik megint. :D

Köszi a törődést! :franko:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Imco 2015.04.18. 08:42-kor.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.17. 22:10

Jerry írta:
Taxi969 írta:
kzolee írta:Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

Hiba volt!
Tessék tanulni belőle és legközelebb lekötni a sarut. Természetesen kivárva előtte a 15 perces időt, hogy a kocsi lemenjen alvóba. Nyugdíjasok, időmilliomosok előnyben.
:mrgreen:
Neked viszont marad a hibatörlés a mostani esetben.

Érdekes, én soha nem kötöm le az akksisarut, csak a kulcsot veszem ki. Nem villant ki a légzsáklámpa eddig. Kulcs 1-es állásban már kivillan.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.17. 22:31

Gallaca írta:
Jerry írta:
Taxi969 írta:
kzolee írta:Ha előtte lehúzod az akksisarut, és utána a mama nem jön vissza, nem lehet baj. :)


Sajnos az aksit nem kötöttem le, csak a gyújtást vettem le, és így világít. :(
Akkor hibatörlés a megoldás, vagy valamit elrontottam, és javíttatnom is kell? :mrgreen:

Hiba volt!
Tessék tanulni belőle és legközelebb lekötni a sarut. Természetesen kivárva előtte a 15 perces időt, hogy a kocsi lemenjen alvóba. Nyugdíjasok, időmilliomosok előnyben.
:mrgreen:
Neked viszont marad a hibatörlés a mostani esetben.

Érdekes, én soha nem kötöm le az akksisarut, csak a kulcsot veszem ki. Nem villant ki a légzsáklámpa eddig. Kulcs 1-es állásban már kivillan.


Én is ebben a hitben voltam, és a kulcsot gondosan kivettem, hogy véletlenül se legyen elfordítva valamelyik állásba,
de hiába, most van egy szép piros lámpa előttem :shock:
Hozzászólás küldése

VigLink badge