Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.22. 22:01

Imco írta:
TomFox írta:Sziasztok,

ma nem tudtam felnyitni a motorház-tetőt.
A biztonsági kar kijön a jobb veséből, de utána hiáha húzom felfelé (másik kézzel a tetőt), érhezhetően fogja a bal vesénél valami.
Próbáltam rákeresni de ilyen problémát nem találtam (vagy csak bénázom).
Mi lehet a megoldás ?

Kösz előre is !

Ez bovden szakadásnak tűnik. Viszont nem értem hogy miért nyitja a jobb felét.
A baloldalit ki lehet nyitni kívülről. A veséd bánja /99 %/rossz esetben.
Nőgyógyász kéz és kitartás szükséges hozzá.
Nézz meg egy másikat is és/vagy beszélgess egy kasznissal.


O.K., köszi.
Kb. két hét múlva úgyis megyek olajcserére és éves átvizsgálásra Siófokra, addig kibírom hogy nem nyitom fel, egy hete csekkoltam mindent.
Egy BMW szervizben csak tudják rá a megoldást. :)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.22. 22:09

Sziasztok!

A probléma a következő. Ma hosszabb táv megtétele után megállásnál észrevettem, hogy az alapjáratom ingadozik és majdnem lefullad az autó. Ezek után menet közben is ingadozott, minden fordulattartományban. Az úti célom megérkezésekkor leállítottam az autót, 5 percet pihent beindítottam és az ingadozás abbamaradt. Kerültem vele egy kicsit és ismét előjött... :(
Lehúztam a légtömegmérőt, hátha, de semmi, ugyanaz. Észrevettem, hogy mikor ingadozik és majdnem lefullad akkor ilyen sziszegő, puffogó hangot hallok a szívósor körül. Ja és a világításom is halványodik (mondjuk nem tudom van e valami köze hozzá). És szerintem a fogyasztásom is nőt, mikor a fordulatszám ingadozás elkezdődött.

HELP mert rohadt messze vagyok a lakóhelyemtől, húzni nem lehet, mert automata. Nem tudom kibírja e hazáig, hogy el tudjam vinni a jól bevált szerelőmhöz...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.22. 22:56

TomFox írta:
Imco írta:
TomFox írta:Sziasztok,

ma nem tudtam felnyitni a motorház-tetőt.
A biztonsági kar kijön a jobb veséből, de utána hiáha húzom felfelé (másik kézzel a tetőt), érhezhetően fogja a bal vesénél valami.
Próbáltam rákeresni de ilyen problémát nem találtam (vagy csak bénázom).
Mi lehet a megoldás ?

Kösz előre is !

Ez bovden szakadásnak tűnik. Viszont nem értem hogy miért nyitja a jobb felét.
A baloldalit ki lehet nyitni kívülről. A veséd bánja /99 %/rossz esetben.
Nőgyógyász kéz és kitartás szükséges hozzá.
Nézz meg egy másikat is és/vagy beszélgess egy kasznissal.


O.K., köszi.
Kb. két hét múlva úgyis megyek olajcserére és éves átvizsgálásra Siófokra, addig kibírom hogy nem nyitom fel, egy hete csekkoltam mindent.
Egy BMW szervizben csak tudják rá a megoldást. :)


Ha bowden nyitja az egyik oldalt, akkor valószínűleg csak be van ragadva a másik oldalt. Próbáld úgy felnyitni, hogy felfelé húzod a jobb felét, húzva tartod a kallantyút. Közben a másik felénél leütöd és azzal a mozdulattal felrántod a motorháztetőt.

Amikor felnyílt utána érdemes a baloldali zárat kitisztítani féktisztítóval. Zsírozni nem ajánlott, mert beleragad a por.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.23. 16:57

Gavrose írta:
TomFox írta:
Imco írta:
TomFox írta:Sziasztok,

ma nem tudtam felnyitni a motorház-tetőt.
A biztonsági kar kijön a jobb veséből, de utána hiáha húzom felfelé (másik kézzel a tetőt), érhezhetően fogja a bal vesénél valami.
Próbáltam rákeresni de ilyen problémát nem találtam (vagy csak bénázom).
Mi lehet a megoldás ?

Kösz előre is !

Ez bovden szakadásnak tűnik. Viszont nem értem hogy miért nyitja a jobb felét.
A baloldalit ki lehet nyitni kívülről. A veséd bánja /99 %/rossz esetben.
Nőgyógyász kéz és kitartás szükséges hozzá.
Nézz meg egy másikat is és/vagy beszélgess egy kasznissal.


O.K., köszi.
Kb. két hét múlva úgyis megyek olajcserére és éves átvizsgálásra Siófokra, addig kibírom hogy nem nyitom fel, egy hete csekkoltam mindent.
Egy BMW szervizben csak tudják rá a megoldást. :)


Ha bowden nyitja az egyik oldalt, akkor valószínűleg csak be van ragadva a másik oldalt. Próbáld úgy felnyitni, hogy felfelé húzod a jobb felét, húzva tartod a kallantyút. Közben a másik felénél leütöd és azzal a mozdulattal felrántod a motorháztetőt.

Amikor felnyílt utána érdemes a baloldali zárat kitisztítani féktisztítóval. Zsírozni nem ajánlott, mert beleragad a por.


Szia, bevált, kinyílt, köszi a tippet ! :)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 05:38

Sziasztok. Azt mi okozhatja, hogy ha megyek az autóval X km-et és megállok vele akkor fogja magát és az idő meg a dátum lenullázódik, néha minden leállítás után csinálja, de van amikor hetekig jó. Köszönöm előre is a segítséget! ( e39 530d)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 12:34

Üdv. Srácok !
Egy kis segítségre vagy ötletre lenne szükségem.
2001 520d.
A hiba tuti ott kezdődött amikor drága öcsikém sötétbe próbálta belerakni az akksit, az meg fordított polaritású volt és 1-2mp-re rá lett dugva, sajnos :cry:
Előtte minden működött hibátlanul.
Azóta a következőket csinálja:
1. A Xenon-t nem szintbe állítja hanem lefelé.
2. Rádio meg ilyesmi azok nem működnek addig amíg a a lámpamodulról le nem húzok 2 csatlakozót úgy hogy csak a fehér maradjon rajta, akkor viszont (a villamosságszerelő szavaival ... )
- a gyújtáskapcsolót 1-es (ACC) állásba rakja
- a rádio bekapcsol, de nem ír ki semmit viszont se hallkítani se hangosítani nem lehet rajta
- a műszerfal fényerőt ha lecsavarom a légzsák lámpa felvillan (mondjuk kinyílt a légzsák, ki kell majd
nullázni a vezérlőjét, de érdekes hogy egyébként nem világít)
3. Indexek nem működnek, se jobbra se ballra
4. Lámpamosó motorja nem kap áramot

Először az volt az ötlet hogy meghallt a lámpamodul, de vittem a szerelőnek másikat és azzal is ugyanezek a hibajelenségek.
A villamoságszerelő 4 nap után feladta, azt mondja nincs több ötlete ugyhogy hazahoztam a kocsit.
Mondjuk ő még az a régi vágású szerelő akinek fázisceruza volt a jele az óvodába nem a laptop.
A biztosítékok át lettek nézve azok mind épek.

Szóval nekem sincs már ötletem :cry:
Szerintetek mi szállhat el ilyen fordított polaritásos akciónál, gondolom sokminden.

Az ötleteket előre is köszönöm !

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 13:43

babigabi írta:Mondjuk ő még az a régi vágású szerelő akinek fázisceruza volt a jele az óvodába nem a laptop.
Szerintetek mi szállhat el ilyen fordított polaritásos akciónál, gondolom sokminden.

Az ötleteket előre is köszönöm !

Update a szerelőből laptoposra.
Sajnos nem tudom az E34-be mi van mi nincs a 39-hez képest, de sok minden meghallhatott.
Sajnos, nem hiszem hogy 1-2 biztosíték cserével megúszod.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 13:53

Imco írta:
babigabi írta:Mondjuk ő még az a régi vágású szerelő akinek fázisceruza volt a jele az óvodába nem a laptop.
Szerintetek mi szállhat el ilyen fordított polaritásos akciónál, gondolom sokminden.

Az ötleteket előre is köszönöm !

Update a szerelőből laptoposra.
Sajnos nem tudom az E34-be mi van mi nincs a 39-hez képest, de sok minden meghallhatott.
Sajnos, nem hiszem hogy 1-2 biztosíték cserével megúszod.



Azt sejtem, hogy 1-2 dolog odalett, de az bosszant hogy fingom nincs hogy hol keressem a problémát.
Mert ha tudnám hogy ez + ez elpusztult, akkor veszek bele másikat és holnapra kész.
De lövésem sincs hogy merre keresgéljek már. :cry:
Ha rátesszük laptopra, dobhat ilyen esetbe hibakódot, hogy mi szállt el benne ??
Vagy ilyen egyszerűen azért nem úszom meg ???
Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 14:00

babigabi írta:
Imco írta:
babigabi írta:Mondjuk ő még az a régi vágású szerelő akinek fázisceruza volt a jele az óvodába nem a laptop.
Szerintetek mi szállhat el ilyen fordított polaritásos akciónál, gondolom sokminden.

Az ötleteket előre is köszönöm !

Update a szerelőből laptoposra.
Sajnos nem tudom az E34-be mi van mi nincs a 39-hez képest, de sok minden meghallhatott.
Sajnos, nem hiszem hogy 1-2 biztosíték cserével megúszod.



Azt sejtem, hogy 1-2 dolog odalett, de az bosszant hogy fingom nincs hogy hol keressem a problémát.
Mert ha tudnám hogy ez + ez elpusztult, akkor veszek bele másikat és holnapra kész.
De lövésem sincs hogy merre keresgéljek már. :cry:
Ha rátesszük laptopra, dobhat ilyen esetbe hibakódot, hogy mi szállt el benne ??
Vagy ilyen egyszerűen azért nem úszom meg ???
Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.


Egyébként az E34 elektronikájával se vagyok képbe, így nemtudom összehasonlítani a 2 autót.
bár szerintem abba fele ennyi elektronika nincs mint az E39-be, azzal sose volt gondom hála istennek.
7 éve megvan, de csak beleülök, elfordítom a kulcsot és megy. IMÁDOM !

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 14:01

babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.

Ennyire még az új autók sem intelligensek.
Szerintem nem árt, ha beszerzel egy lámpamodult és egy ground modult hozzá.
A lámpamodult fel kell programozni. Különben nem fog jól működni. A másikat sem árt személyre szabni.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 14:07

Jerry írta:
babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.

Ennyire még az új autók sem intelligensek.
Szerintem nem árt, ha beszerzel egy lámpamodult és egy ground modult hozzá.
A lámpamodult fel kell programozni. Különben nem fog jól működni. A másikat sem árt személyre szabni.


Hoztam próbára egy másik lámpamodult, mondjuk nem az volt a száma, de nem változott avval se semmi, ugyanazt a hibajelenségeket
produkálta. Lehet azért mert nem volt ráprogramozva ??
Vagy annak is dobtak egy fordított polaritást !! :D :D :D :D (de nem hiszem)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 14:10

babigabi írta:
Jerry írta:
babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.

Ennyire még az új autók sem intelligensek.
Szerintem nem árt, ha beszerzel egy lámpamodult és egy ground modult hozzá.
A lámpamodult fel kell programozni. Különben nem fog jól működni. A másikat sem árt személyre szabni.


Hoztam próbára egy másik lámpamodult, mondjuk nem az volt a száma, de nem változott avval se semmi, ugyanazt a hibajelenségeket
produkálta. Lehet azért mert nem volt ráprogramozva ??
Vagy annak is dobtak egy fordított polaritást !! :D :D :D :D (de nem hiszem)

A GM modult cseréld ki, mert a tünetek alapján az megmakkanhatott. Gyújtáskapcsoló is megpörkölődhetett.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 14:15

Gallaca írta:
babigabi írta:
Jerry írta:
babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.

Ennyire még az új autók sem intelligensek.
Szerintem nem árt, ha beszerzel egy lámpamodult és egy ground modult hozzá.
A lámpamodult fel kell programozni. Különben nem fog jól működni. A másikat sem árt személyre szabni.


Hoztam próbára egy másik lámpamodult, mondjuk nem az volt a száma, de nem változott avval se semmi, ugyanazt a hibajelenségeket
produkálta. Lehet azért mert nem volt ráprogramozva ??
Vagy annak is dobtak egy fordított polaritást !! :D :D :D :D (de nem hiszem)

A GM modult cseréld ki, mert a tünetek alapján az megmakkanhatott. Gyújtáskapcsoló is megpörkölődhetett.


Azt hol találom ? Mármint a GM modult .

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 15:37

babigabi írta:
Azt hol találom ? Mármint a GM modult .


A kesztyűtartó alatt, mögött. Cseréld ki a GM modult, és programozzátok fel az LCM-mel együtt.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 18:42

odus írta:
babigabi írta:
Azt hol találom ? Mármint a GM modult .


A kesztyűtartó alatt, mögött. Cseréld ki a GM modult, és programozzátok fel az LCM-mel együtt.


Megvan, Köszi !

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.03.27. 22:12

Sziasztok!
Autó 530i 2000 évj. A gondom, hogy a műszerfalon nem müködik a MID kijelző. Illetve az alacsony hőmérsékletet, motorolajszintet, ajtó nyitva stb.azt jelzi, de a fogyasztás és azzal azonos vagy kapcsolódó értékeket nem jelzi hiába nyomkodom az index BC gomját. Elözmény annyi volt, hogy lekötöttem az akkut néhány napra. Mi lehet a gond vagy csak béna vagyok.
Köszönöm előre a segítséget. B.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.13. 09:39

Sziasztok! Valaki találkozott már hasonlóval? Reggel hideg indítás pöcc-röff. Majd 20-25 másodperces enyhe rázkódás. Ha elindulok vele akkor ugyanennyi ideig enyhe szaggatás. Kb. 25 másodperc múlva elmúlik. Utána semmi probléma. Leállítom, majd kb. 20 perces állás után beindítom, ismét rázkódik, szaggat. Mi az isten baja lehet??? Diag nem ír ki semmit. Nem rég gyertya csere volt, akkor egy darabig abbamaradt a rázkódás. Nem észleltem ezt a szaggató, rázkódó jelenséget. A kartergáz szűrőm is nem rég cseréltettem mert ki volt szakadva, szutykos is volt és brutálisan ingadozott a fordulat miatta. Azóta csinálja ismét mióta probléma volt a kartergáz szűrő miatt...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.13. 22:07

Sziasztok! A mai napon útkereszteződésben kanyarodva leállt a motor, elment a szervó, alig bírtam az út szélén megállni. Újraindítva a motort, minden tökéletesen működött. Találkozott valaki már ilyen hibával? (BMW E39 520i, 1998) Előre is köszönöm a segítséget!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.13. 22:57

kutisz írta:Sziasztok! A mai napon útkereszteződésben kanyarodva leállt a motor, elment a szervó, alig bírtam az út szélén megállni. Újraindítva a motort, minden tökéletesen működött. Találkozott valaki már ilyen hibával? (BMW E39 520i, 1998) Előre is köszönöm a segítséget!

Hasonlóval találkoztam, engem a villamossínen való átkeléskor szórakoztatott ilyennel, és a megoldás a vezérműtengely jeladó csere lett. De lehet a főtengely jeladó is, és még ezer más.
:diag

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2015.04.14. 05:29

Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok. A napokban a kocsi felmondta a szolgálatot, feltehetőleg az üzemanyagpumpa.
Feszültség volt az ülés alatti csatlakozónál, de a pumpa nem "morgott" Legalábbis nem hallatszott.... Néha néha elindult egy kicsit de nem úgy ahogy kellene. Kiszerelve a tankból rákötöttem a 12 voltot és láss csodát, tökéletesen működik. 10ből-10 alkalommal elindult. Elképzelhető, hogy a pumpa nem tudja biztosítani a (ha jól tudom) szükséges 3,5 bar-t és emiatt nem indult az autó? Vagy csak véletlen, hogy a kiszerelést követően működik a pumpa?
Okozhatja más valami is a hibát...
Előjelként az autó elkezdett enyhén rángatni, majd egyre rosszabb lett, néha hosszabb időre (2-3 másodperc) is elment az "erő", majd magához tért. !!!Furcsa, de 2500ford/min-től kezdett rendetlenkedni a motor...!!! Üzemanyagra gyanakodtunk, ezért rátankoltam 50 litert, utána el is múlt a hiba...majd kb 20km megtétele után teljesen kimúlt és mentés kellett.

Mit érdemes még ellenőrizni?? diag nem mutatott hibát a lambdán és légtömegmérőn kívül. (Légtömegmérőre is gyanakodtunk ezért lehúztam pár km erejéig)
Tehát diag semmit sem mutat.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
cseptomi1211
Hozzászólás küldése

VigLink badge