2020.03.22. 09:33
2020.04.05. 20:19
2020.04.05. 21:14
2020.04.05. 21:28
kovbandi írta:Szia. EWS hiba nem lehet? Másik kulccsal próbáltad?
2020.04.07. 14:43
kovbandi írta:Szia. EWS hiba nem lehet? Másik kulccsal próbáltad?
2020.04.17. 23:28
mitra7 írta:kovbandi írta:Szia. EWS hiba nem lehet? Másik kulccsal próbáltad?
Kipróbáltam az összes többi kulcsával, nem indult sajnos így sem.
Találtam közben egy videót amiben egy relé cseréjével (61-36-6-901-469) orvosolják még ezt a hibát:
Ez merre lehet az E39 530D-ben? Cserélt már valaki ilyet? (volt vkinek hasonló problémája amit orvosolt?)
Miket lenne még érdemes átnézni? Az önindítót hogy tudnám ellenőrizni hogy jó e? (a 12V ott van az érintkezőjén)
* * *
update - 04.09.: valami tipp esetleg hogy hol lehet ez a relé? hogy ellenőrizni tudjam; sajnos a neten nem találtam a helyét.
2020.04.17. 23:49
rockerekhu írta:mitra7 írta:(...)
update - 04.09.: valami tipp esetleg hogy hol lehet ez a relé? hogy ellenőrizni tudjam; sajnos a neten nem találtam a helyét.
Szia!
Elöször is próbáld az eredeti ews és dme vezérlöt inpaval szinkronizálni,hatha sikerül ha k-dcvan kábelt használsz akkor lehetséges hogy nem komunikál rendesn a az inpa a kocsival ez gyakran elöfordül gyári fej Icom inkább és az Ista programal nézni meg a kocsit,ha meg cseréltél csak Ewst akkor megint nem fog indulni mig a régi Ewst valaki fel nem klónoza az eredetit,imo csip ews dme vezérlöt egybe kell cseréld bontósok is igy árulják általában és fel kell a kocsihoz kódolni,Amit beraktál videót az egy e9x szeria videó ott már teljesen más rendszer van más modulok.Én még a helyedben a gyujtáskapcsoló betétet is ellenörizném,most ne vedd 100% évek óta nem szinkronizáltam de ha jól emlékszem ha a szinkron elszál attol még a inditót pörgeti csak nem indul be a kocsi letiltja vagy az Ackat vagy a injektort,meg amit te a videón belinkeltél azon azt látom hogy a hő fok nem teljesen fekszik igy feltételezem beindult elötte és használtad.
2020.04.18. 00:00
mitra7 írta:rockerekhu írta:mitra7 írta:(...)
update - 04.09.: valami tipp esetleg hogy hol lehet ez a relé? hogy ellenőrizni tudjam; sajnos a neten nem találtam a helyét.
Szia!
Elöször is próbáld az eredeti ews és dme vezérlöt inpaval szinkronizálni,hatha sikerül ha k-dcvan kábelt használsz akkor lehetséges hogy nem komunikál rendesn a az inpa a kocsival ez gyakran elöfordül gyári fej Icom inkább és az Ista programal nézni meg a kocsit,ha meg cseréltél csak Ewst akkor megint nem fog indulni mig a régi Ewst valaki fel nem klónoza az eredetit,imo csip ews dme vezérlöt egybe kell cseréld bontósok is igy árulják általában és fel kell a kocsihoz kódolni,Amit beraktál videót az egy e9x szeria videó ott már teljesen más rendszer van más modulok.Én még a helyedben a gyujtáskapcsoló betétet is ellenörizném,most ne vedd 100% évek óta nem szinkronizáltam de ha jól emlékszem ha a szinkron elszál attol még a inditót pörgeti csak nem indul be a kocsi letiltja vagy az Ackat vagy a injektort,meg amit te a videón belinkeltél azon azt látom hogy a hő fok nem teljesen fekszik igy feltételezem beindult elötte és használtad.
Köszönöm válaszod, még nem sikerült megoldanom. Van INPA K+DCAN kábelem... de ilyen ponttal nem találkoztam benne, merre kellene keresni (szinkronizálás)? Az EWS modul gyári benne, nem volt még vele ilyen probléma... akkor relék nem is játszanak? Az önindítón ott az akku feszültség... de nem forgatja egyáltalán. Kiszerelés nélkül hogy lehetne megtudni hogy nem e az hibás?
2020.04.18. 12:23
2020.05.18. 15:25
2020.05.20. 15:01
2020.05.20. 22:45
LeviMsk530d írta:Sziasztok!
Részletesen leírom a problémát hátha tudtok nekem segíteni. Tehát úgy kezdődött a probléma hogy elmentem melozni az autó simán indult nem volt baj, meló vége beülök inditozas hosszas de elkapta jár szépen, jól húz. Elmentem ide oda minden inditasnal hosszasan kellett inditozni mire elkapta a fonalat. Estére leraktam, másnap reggel már nem kapta el. Régebben volt az aksival problémám tehát csere (100Ah/900A) és Proba, sikertelenül. Benzin pumpara gyanakodtam, le is rendeltem mind a 2-öt. A tankban levot és az ágon levot is kicsereltem, inditozas elsőre elkapta, ment is szépen húzott, na de proba 2, leállítas, inditas, csak teker de nem indul, vezérműtengely holtpont jeladó (gyári) úton van, még ha nem is oldja meg a problémát de szeretném cserélni. Szerintetek nagynyomású hiba? Vagy mi lehet? Reléket cserelgettem hatástalan kiolvasni nem tudtam még, egy kis fektisztitoval beroffen és utánna ketyeg szépen. A páciens egy 2000-és 530D common.
Köszönöm előre is a válaszokat!
2020.05.28. 09:22
2020.05.28. 13:33
Biztositeka csak a kesztyutarto mogott van, egy ha jol emlekszem 50 amperes.Skydiver írta:Üdv
Nekem 3vezetékes a hűtőventillátorom.
Megmértem a csatlakozójan az áramokat,hiányzik a +12v
Nyomáskapcsoló vagy relé baja lehet?
Esetleg van a motortérben a ventillátornak külön biztosítéka?
2020.06.01. 01:10
2020.06.02. 13:33
Bakker 525TDS írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott e már hasonló hibával:.
Hét hibát dob ki a légzsákra, légzsák vezérlő, vezető oldali légzsák, vezető oldali ajtó légzsák, ülés foglaltságjelző, ECU error, övfeszítő, és alacsony áram...
A légzsák vezérlőre tippelnék, de hát ha valakinek nagyobb tapasztalata van légzsák terén!
‘99-es 30d lenne az alany
előre is köszönöm a segítséget!
2020.06.02. 16:00
MChris írta:Bakker 525TDS írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott e már hasonló hibával:.
Hét hibát dob ki a légzsákra, légzsák vezérlő, vezető oldali légzsák, vezető oldali ajtó légzsák, ülés foglaltságjelző, ECU error, övfeszítő, és alacsony áram...
A légzsák vezérlőre tippelnék, de hát ha valakinek nagyobb tapasztalata van légzsák terén!
‘99-es 30d lenne az alany
előre is köszönöm a segítséget!
Szia,
Igen,alacsony akku fesz miatt volt nekem. Feltöltés után másnap egyik sem jött vissza hibatárolóba.
2020.06.03. 06:31
Bakker 525TDS írta:MChris írta:Bakker 525TDS írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott e már hasonló hibával:.
Hét hibát dob ki a légzsákra, légzsák vezérlő, vezető oldali légzsák, vezető oldali ajtó légzsák, ülés foglaltságjelző, ECU error, övfeszítő, és alacsony áram...
A légzsák vezérlőre tippelnék, de hát ha valakinek nagyobb tapasztalata van légzsák terén!
‘99-es 30d lenne az alany
előre is köszönöm a segítséget!
Szia,
Igen,alacsony akku fesz miatt volt nekem. Feltöltés után másnap egyik sem jött vissza hibatárolóba.
Szia! Varta Silber van benne 100Ah, biztos hogy jó...
Esetleg lehet generátor feszültség szabályzó? Reflektor közben ha húzom fel le az albakot 2nél egyszerre látványosan csökken a fényereje régi akkunál is ezt csinálta
2020.06.03. 20:36
2020.06.05. 08:36
MChris írta:Bakker 525TDS írta:MChris írta:Bakker 525TDS írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott e már hasonló hibával:.
Hét hibát dob ki a légzsákra, légzsák vezérlő, vezető oldali légzsák, vezető oldali ajtó légzsák, ülés foglaltságjelző, ECU error, övfeszítő, és alacsony áram...
A légzsák vezérlőre tippelnék, de hát ha valakinek nagyobb tapasztalata van légzsák terén!
‘99-es 30d lenne az alany
előre is köszönöm a segítséget!
Szia,
Igen,alacsony akku fesz miatt volt nekem. Feltöltés után másnap egyik sem jött vissza hibatárolóba.
Szia! Varta Silber van benne 100Ah, biztos hogy jó...
Esetleg lehet generátor feszültség szabályzó? Reflektor közben ha húzom fel le az albakot 2nél egyszerre látványosan csökken a fényereje régi akkunál is ezt csinálta
Szia, Nekem is (2019-es) Annyit tudok mondani diagban minden hibán volt nálam is. Délutáni rátöltés után másnap törlés után nem jött vissza.
Az a vezérlő a könyökölő alatt van,ha cserélnéd,nem olvastam olyat itt valakinek az lett volna rossz. Ülésfoglaltság jelző lenne az ok,öv feszítő patron hiba is,esetleg kormánylégzsák kábel hiba beleférne.
Alacsony áram lesz a megoldása szerintem,ha vezérlő lenne azzal akkor nem tudna kommunikálni és akkor dob egy hibaüzenetet hogy nem tud vele kommunikálni.