* *
Pontos idő: 2020.04.05. 23:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2486 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2020.03.08. 18:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
kovbandi írta:
Sziasztok. Az alany egy 2001-es touring. Az előző “gondos” tulaj sikeresen összerohasztotta a hátsó ablaktörlőt, leégette a motort. Kapott egy bontott motort és hozzá szerkezetet, azonban valami csak nem fasza. Az anlaktorlő csak a képen kivehető sávban töröl, a jobb oldali pozícióban megáll, és csak a “funkció” kikapcsolásakor áll vissza alaphelyzetbe. Valakinek van ötlete, mitől lehet?
Kép


Szia. Ugyanez az én problémám is....


Szia. A mai nap neki láttam. Üvegajtó fel, burkolat hátulról le és kapott egy wd 40 es áztatást belülről és kivülről is. Közben kihajtottam a lapátot és mozgattam kézzel sokszor. Érezhetően visszakönyült a megjáratás után és láss csodát müködik. Tehát szerintem sem motor sem határoló elektronika nem kell. Legközelebb kiszerelem az egész egységet az üvegből és ugy járatom meg.
Remélem segitettem a sok egozások helyett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2020.03.09. 00:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.03.07. 18:32
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok köszönöm a befogadást e39 528i facelift elötti probléma lett a műszerfalon nem ad visszajelzést se az index se a ajtónyitás se a fényszoró igy vettem az autót lcm modul hiba lehet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 09:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.03.22. 08:35
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv! Köszi a befogadást.

525d 2003 touring hűvösebb időben produkálja, hogy gyújtásra nem indul az ülés alatti szivattyú. Melegben pöcc.

Raktam alá másikat, ugyanaz a tünet.

Kontaktproblémára gondoltam, motortér két oldalán és a puttony két oldalán a testpontokat átmozgattam. Hol ellenőrizzek még?

Ha valakinek volt már hasonló, mi volt a megoldás? (Tudom, menjünk diagra, de ez ma nem játszik).

Köszi, üdv. Gábor

Tapatalkkal küldve az én Mi A2 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Nem indul (E39, 530DA)
HozzászólásElküldve: Ma, 20:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Elfordítom a slusszkulcsot akkor indul minden ahogy szokott, indításra viszont NEM REAGÁL, az önindító nem forgatja meg a motort.

Miket lenne érdemes átnézni?

- Akkumulátor rendben van, bár állt a kocsi télen, de mindig töltve volt (szinte új akku). Ez a rátöltögetés esetleg okozhatott valami galibát? (Nem vettem ki az akkut csak ráraktam a plusz/mínuszra a töltőt; vagy 2-3 éve így csinálom.) 

- Amit könnyen elértem biztosítékokat ellenőriztem (kesztyűtartó, csomagtartó). Van esetleg valami más speciális helyen amit még meg kellene nézni?

- Üzemanyagszivattyú és nyomás oké (mindkettőt nemrég cseréltem+szűrők; üzemanyag még ~20-25 liter van benne).

- Az önindítóra rámérve ott a feszültség. Honnan tudhatom hogy nem e az ment esetleg tönkre?

- Az INPA-t rádugva 3 hibaüzenet van:
272 Temperature sensor... ennek szerintem sok köze nem lehet a hibához.
5651 Rough idle speed controller, alapjárati fordulatszám szabályzó (?)
256 Air mass meter... ezt én húztam le korábban míg ki nem szedem a légtömegmérőt tisztításra, sok száz kilométert mentem így; szerintem ennek sem lehet köze a nem induláshoz, vagy igen?

Minden tippet köszönök! :?


Kiegészítés: Találtam közben egy videót. Lényegében ugyanezt csinálja:


"Az EWS modul nem válaszol a motorvezérlőnek, ekkor az autó nem indítható.A megoldás az EWS II. modul cseréje és a DME-vel való szinkronizálása."

- Próbálgassan végig a többi gyári kulccsal? mert ha jól látom itt a fórumon olvasgatva valami "egyszerű" hiba is lehet a háttérben, a kulcs nem kapta meg az új kódot, ezért tiltja le az EWS az indítást.
- vagy még írta itt valaki: EWS csatlakozó lehúzása, kontakt hiba
- Hol van ez az INPÁ-ban? hogy engedélyezi vagy tiltja e az indítást az EWS?Köszönöm.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mitra7 2020.04.05. 21:26-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: Ma, 21:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.09. 22:50
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia. EWS hiba nem lehet? Másik kulccsal próbáltad?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovbandi az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: Ma, 21:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovbandi írta:
Szia. EWS hiba nem lehet? Másik kulccsal próbáltad?

Pont most egészítettem ki ezzel ahogy keresgéltem, még nem próbáltam, holnap első lesz. Köszönöm.

Még valami... mit csináljak a régi kulccsal ha ez a hiba, kuka? vagy legközelebb már használható újra ha egyszer elindul?

* * *

Kiegészítés 2.: Közben utánaolvastam... itt már-már enciklopédikusan körbe van járva a kérdés: Deák Imre - Barátkozzunk az EWS-el! -
berakom a linket hátha valakinek jól jön később:

https://sites.google.com/a/mrjake.org/www/Car/baratkozzunkazews-el


A végén ott van mit lehet a régi kulccsal kezdeni (BMW EWS Editor...) bár elég komplikáltnak tűnik:

(...) Akik gondolkoztak az eddig olvasottakon, joggal kérdezhetik, hogy de hát az új kulcs amit küld a BMW, az hogy indít. Nos. Az EWS2 leírásánál lett taglalva a táblázat, amiben benne van a kulcs sorszám, az azonosító...stb, meg a státusz. És itt megérkeztünk: státuszok:

1. Használatban lévő, működő kulcs
2. Manuálisan letiltott kulcs (kikapcsolt, befagyasztott stb később újra aktiválható)
3. Az EWS által probléma miatt blokkot kulcs (elugrott...stb)
4. Még sosem használt kulcs

Az első három státusz magáért beszél, az utolsó opció a lényeg, ha egy új kulcsot helyezünk be a gyújtáskapcsolóba, amit a BMW vagy egy ezzel foglalkozó szakember küldött, és annak a státusza, még nem használt, akkor első indítás előtt az EWS felinicializálja a kulcsot, és beleírja az ugrókódot, valamint megváltoztatja a státuszt használatban lévőre. Ehhez előzőleg szükséges az EWS modul kiolvasása, és a transzponderbe a következőek beleírása: sorszám, azonosító, jelszó. Egyszerű.

Ez a módszer használható a nem működő kulcsok életre keltésére is. Ott a metódus a következő. Kiolvassuk a kulcsot, hányas sorszámú, illetve az EWS modul memóriáját is. Egy szoftverben a táblázatban az adott sorszámú kulcshoz tartozó státuszt módosítjuk még nem használtra (sorszám, azonosító, jelszó már benne van a kulcsban ugye), majd az adatokat visszaírjuk az EWS modulba. Az elugrott kulcsot így új kulcsnak érzékeli a modul, és probléma nélkül felinicializálja újra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2486 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator