* *
Pontos idő: 2019.08.18. 07:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2424 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 118, 119, 120, 121, 122
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.02. 12:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2259
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dzsanni007 írta:
Sziasztok.
A kerdesem az lenne h, az alany egy
530da sedan.
Problemam a kovetkezo :
Gyorsitasnal kiirja h Einspritzenlange.
Porlasztok, legtomegmero cserelve.
Ha lehuzom a legtomegmerot, akkor nagyon ritkan tilt le.
Viszont, 9fok alatt tokeletesen megy, semmi tiltas.
Diag is csak annyit ir h, bevecskendezesi hiba.
Valaszotokat es segitsegetek,,, koszonom.
Sziasztok


Szia! Nem tudjuk már elégszer elmondani, de gyári diagot neki! (gyári szoftver). Egyrészt nem fog ilyen általános hibakódokat írni, másrészt vannak benne komoly tesztmetódusok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.08. 04:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.08.08. 03:47
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv

Előre is bocs ha nagyon hosszú a történet , de lassan már amúgy is ki akartam írni magamból, talán itt jó helyen is lesz.

A történetem nagyjából 2 éve kezdődött, amikor vettem egy olcsó, foglalkozós 98-as 523i-t. Az első hónapokban optimista voltam.
Nagyon sok barátnak eljárok segíteni autót választani, többnyire jók a meglátásaim. Ennél az autónál is hasonlóképpen vélekedtem.
Volt egy lyukas katalizátora , gatya volt a futóműve, és még némi korrózió is akadt. Viszont indult , és nagyjából szépen járt, törve
nem volt. Gondoltam talpra állítom. Az adásvétel körül persze voltak bonyodalmak . Már ott érezni kellett volna , hogy éves bérletet
váltottam bangbuszra. Persze végül tisztázódott a tulajdoni viszony. Elsőre apám egy kedvelt szerelőjéhez vittem a kocsit. Diagra stb.
Illetve műszakira való felkészítés volt az első fázis. Nemsokkal az első felmérések után, különféle problémák merültek fel. Egyre
többet hallottam , hogy ezzel valami nem jó stb. Végül úgy döntöttem , hogy az ember idióta. Hiszen azt megmondani , hogy mi nem
jó , nem volt képes. Akkoriban egy barátom pont műhelyt nyitott , egy aránylag jó hírű szerelővel.Aki ráadásul nem sokkal korábban
még e39 tulaj volt. És határozottan állítottam , hogy ismeri a típust , csinált már ilyen motort stb stb. Így abban egyeztünk meg , hogy
ő végzi el a felújítás , akkor még számomra nagyjából belátható, és finanszírozható fázisait. Lassacskán kerültek bele az új alkatrészek,
és ezer meg ezer probléma után . végre beindult újra. Megpróbálom felidézni , hogy kb mik lettek cserélve. Így talán átérezhető a
fájdalmam. Komplett motor generál volt az egyik fájdalmas szakasz. Komplett futómű..sajnos az utolsó csavarig. Időközben kapott
új belteret hangszórókat stb. Felújított difi, váltó (kettőstömegü +kuplung is ) Kipufogó (bontott) Itt, ott fényezés és lakatolás.
Szélvédő elöl hátul ki lett véve , hogy az elöregedett szigetelést újra cseréljem. Ami elektronika szóba jöhet, értem ezalatt szenzorok,
kisegítő berendezések, motorvezérlő, első lámpák(bontott). Mind csere.

Szóval itt állok most. Nagyjából egy hónapja járok az autóval. Benne áll nagyjából 3 millió forintom, és még mindig nem jó.

A tünet a következő.

Főleg városi forgalomban kereszteződésekhez érve , vagy csak a lábamat a gázról levéve, sokszor látom , hogy a pillanatnyi fogyasztás
felugrik akár a húszas tartományba is. Furcsa mód a fordulat ezzel szemben nem mozdul. Viszont egyértelmű , hogy nem az óra rossz ,
mert ilyenkor nincs motorfékem , hanem megy az autó. Szóval az injektor nyomja az anyagot. Elsőre át lett nézve a pillangószelep ház
Kicsit viseltesek voltak a fogaskerekek de amúgy rendben volt. Így lett cserélve gázállás szenzor is . Valamit ugyan javított a gázreakción,
de a random befekecskendezés továbbra is zajlik. Zárójelben említem meg a gázállás szenzor cserét az is indokolta , hogy egy kis érintés a gázon azonnal a tizen plusszos kategóriába , de inkább a húszasba zavarta a mérőt. Indokoltnak tűnt. Ez is adott továbbra is. És nem csak képzelődöm, hiszen nincs motorfékem az esetek 90 százalékában , illetve 16-17 liter a fogyasztásom.

A szerelőm jelenlegi álláspontja az , hogy kerüljön az autóba eredeti bwm lémennyiségmérő, mert a felújítás során hirtelen csak a magneti marellire volt pénzem...... Ami akkor is a jobbik volt és nem is dobta ki a hibát rá , így azt feltételeztem , hogy okés.

Az érdekelne , hogy az emberem teljesen hülye a dologhoz , vagy valaki már látott hasonlót?

Őszintén megmondom belefáradtam ebbe a 2 évbe, és nem szívesen költök el 120 ezret egy új vacakra ha nem orvosolja a problémát.
A türelmem is, meg a pénzem is a végét járja. Viszont hajlok rá , hogy ha csak ez a gond , hát kerüljön bele..
Sajnos a bizalmam sem a régi a szerelőben , ezért is írtam le a történetem.

Remélem van még élő ember a fórumon, aki talán érdemben hozzá tud szólni a problémámhoz.

Előre is kösz..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.08. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 440
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 82 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vadparaszt írta:
Előre is bocs ha nagyon hosszú a történet , de lassan már amúgy is ki akartam írni magamból, talán itt jó helyen is lesz.
A történetem nagyjából 2 éve kezdődött, amikor vettem egy olcsó, foglalkozós 98-as 523i-t. Az első hónapokban optimista voltam.

Hát üdv a "klubban"!
Vannak és voltak itt jó páran, akik hasonlóképpen szenvedték és szenvedik meg az előző tróger tulajdonosok hanyagságát...
Velem együtt.

Nem tudjuk, hogy ilyen volt-e végezve a gépkocsin, de ezt a hibát ezek után lehet, hogy egy valóban alapos, többlépcsős, szoftveres és hardveres diagnosztika tudná talán feltárni.
Amikor is le lesznek ellenőrizve a kompersszió értékek, a befecskendezők, az olajnyomás, élő adatok kiértékelése, tolóüzemi működést megfelelően reagálja-e a motorvezérlő...stb. és minden ami szóba jöhet.
Viszont ilyenkor jön a kérdés, hogy megéri-e? Mert az előző tulajoknak a rajoláson és a tankoláson kívül nem ért ennyit a jármű, azok most egy fiatalabb kocsit laknak éppen porig.
Egy ilyen komlex 100%-os diagnosztika, amikor ki lesz értékelve minden lehetőség, esetleg újra szoftverezik a motorvezérlőt, bizony jó néhány tízezerbe kerülhet.

Sajnos a korosabb menőző gépek szinte mind ilyenek. Egy kis részük értelmes tulajhoz kerül és nagyjából talpra lesz állítva hamvaiból, de nagyobb részük a bontóban és olvasztóban végzi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.08. 17:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 506
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
a másik ami már párszor le lett írva,egy jó szerelő,aki ért is hozzá.mert tippelgetni lehet,meg no name kiolvasókkal nézegetni az adatokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2424 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 118, 119, 120, 121, 122

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator