* *
Pontos idő: 2019.07.17. 04:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2415 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.31. 18:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 429
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Smekon írta:
vtibi9512 írta:
Bandi1978 írta:
Smekon írta:
Na készítettem két videót...

Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón :roll:
Igen azt én is hallottam, talán csak a mikrofon.

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Nem a mikrofon, hanem hidegen tényleg ilyen hangja bár sokszor menet közben is ilyen furcsa kerregő hangja van, ennek esetleg tudjátok az okát ?

Viszont a füst-re akkor azt lehet mondani, hogy ilyenkor hidegben normális ?

Valamikor év elején az egyik debreceni illetőségű fórumtagnak volt ilyen "dízel kattogás" gondja, talán egy 725tds-el és ott a főtengely szíjtárcsa cseréje oldotta meg a problémát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 08:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Először is BUÉK mindenkinek. A tavaly télen észlelt probléma újra jelentkezik....vannak még csodák ugy néz ki...csak időszakosan??

520 d. 2003 ból. Hidegen melegen jól indul füst mentes olajfogyasztás hűtöfolyadék fogyasztás zéró.
Ami érdekes hogy csak télen és rövid távon jelentkezik a probléma. Kályhám müködik dolgozik. kb. városban 7 km. után üzemmeleg a gép.

A probléma csakis a hőfok harmadától üzem melegig tart...sem előtte sem pedig utánna. Sőt hosszu távon bp-debrecen oda vissza egyszer sem jeletkezett.
Togyorgó városi közlekedésnél a kicsi gázpedál állásnál mintha 1 henger ki-ki hagyna..enyhe rángatás érzödik. Ekkor nagyobb gázadásnál egy kisebb rántás és elkezd húzni mint az örült. Ilyenkor megálltam és üresben turáztattam a gépet és ekkor is lehetett érezni 1000-es és 2000-es fordulat között időnként szabálytalan ütemben. Tényleg olyan mintha kihagyna valamelyik henger billegteti a kasznit is.

Ami érthetetlen számomra hogy csak ebben a fent leirt hőfok tartományban csinálja. Utánna pár per múlva teljesen megszűnik egyenletesen veszi a fordulatot.

Diagot néztünk hibakódnak az izzitás elektronikát irja de amig indul ezzel nem foglalkozok. Ami van még és gyanús, hogy a légtömeg mérő
kb. 70 százalékos gép szerint lehet ez érzékeny a melegedésnél???
Nem vagyok teljesen laikus mert a kisebb szereléseket elszoktam végezni de a "bontsuk meg és meglátjuk" munkamenetet elszeretném kerülni.

Létezne hogy az adagoló / mivel tudjuk gyenge pont / vagy a csúcsok csinálhatnak ilyen hőtágulás során fellépő problémát??? De még egyszer hangsúlyozom sem hideg sem üzem meleg motornál nem jelentkezik.

Köszönöm előre is ha valaki tudna adni ötletet esetleg járt már vagy hallott erről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 08:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 367 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Sziasztok.

Először is BUÉK mindenkinek. A tavaly télen észlelt probléma újra jelentkezik....vannak még csodák ugy néz ki...csak időszakosan??

520 d. 2003 ból. Hidegen melegen jól indul füst mentes olajfogyasztás hűtöfolyadék fogyasztás zéró.
Ami érdekes hogy csak télen és rövid távon jelentkezik a probléma. Kályhám müködik dolgozik. kb. városban 7 km. után üzemmeleg a gép.

A probléma csakis a hőfok harmadától üzem melegig tart...sem előtte sem pedig utánna. Sőt hosszu távon bp-debrecen oda vissza egyszer sem jeletkezett.
Togyorgó városi közlekedésnél a kicsi gázpedál állásnál mintha 1 henger ki-ki hagyna..enyhe rángatás érzödik. Ekkor nagyobb gázadásnál egy kisebb rántás és elkezd húzni mint az örült. Ilyenkor megálltam és üresben turáztattam a gépet és ekkor is lehetett érezni 1000-es és 2000-es fordulat között időnként szabálytalan ütemben. Tényleg olyan mintha kihagyna valamelyik henger billegteti a kasznit is.

Ami érthetetlen számomra hogy csak ebben a fent leirt hőfok tartományban csinálja. Utánna pár per múlva teljesen megszűnik egyenletesen veszi a fordulatot.

Diagot néztünk hibakódnak az izzitás elektronikát irja de amig indul ezzel nem foglalkozok. Ami van még és gyanús, hogy a légtömeg mérő
kb. 70 százalékos gép szerint lehet ez érzékeny a melegedésnél???
Nem vagyok teljesen laikus mert a kisebb szereléseket elszoktam végezni de a "bontsuk meg és meglátjuk" munkamenetet elszeretném kerülni.

Létezne hogy az adagoló / mivel tudjuk gyenge pont / vagy a csúcsok csinálhatnak ilyen hőtágulás során fellépő problémát??? De még egyszer hangsúlyozom sem hideg sem üzem meleg motornál nem jelentkezik.

Köszönöm előre is ha valaki tudna adni ötletet esetleg járt már vagy hallott erről.

Szia. Húzd le az EGR szelepről a vákuum csövet, (dugózd be, hogy ne menjen el a vákuum) szerintem megszűnik a gond. Az enyém szinte szó szerint ezt produkálta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 09:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.10. 01:00
Hozzászólások: 43
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d?
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A kályhával kapcsolatban lenne kérdésem.
Hosszú évekig rendben működött. Idén azonban amikor hidegben indulok és nemsokára leállok(például dolgozni megyek), akkor nem hallom a kályha ventilátorának a hangját. Régebben igen. Vajon egyáltalán nem működik, vagy csak a venti mehetett tönkre? Meg tudok győződni a hibáról szerelés nélkül? Amúgy megállás után förtelmesen égett gázolaj szag jelentkezik, még a kasztniban is érezni időnként.
A kályha egy webasto.

Köszönettel: HJ


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 13:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 207
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hege525d írta:
Sziasztok!

A kályhával kapcsolatban lenne kérdésem.
Hosszú évekig rendben működött. Idén azonban amikor hidegben indulok és nemsokára leállok(például dolgozni megyek), akkor nem hallom a kályha ventilátorának a hangját. Régebben igen. Vajon egyáltalán nem működik, vagy csak a venti mehetett tönkre? Meg tudok győződni a hibáról szerelés nélkül? Amúgy megállás után förtelmesen égett gázolaj szag jelentkezik, még a kasztniban is érezni időnként.
A kályha egy webasto.

Köszönettel: HJ


Legegyszerűbben diaggal tudod ellenőrizni. Ha a kályha jól működik, azt lehet hallani és látni is. A kéménye baloldalon van az első ülés alatt, kb. a visszapillantóval egyvonalban, nézz be alá, nyúlj be lehet látni, érezni.

Ha a kályha bármelyik eleme meghibásodik, (vízpumpa, venti, izzító, üzemanyag) a kályha leáll, szóval csak a venti nélkül külön nem megy. A büdös füst jó jel az elején, de hosszabb járatás után azért valamelyest tisztulnia kell. Ha megpróbál indítani a kályha és van láng, majd hamar leáll én vízpumpára tippelnék. Talán azért füstöl nagyon, mert nem tud kiégni és a túlmelegedés miatt előbb áll le. De ezt szerelés nélkül csak diaggal tudod megnézni.

Ha beír hibakódot a kályha, akkor később már egyáltalán nem fog még próbálkozni sem. Ilyenkor segíthet 10 percre levenni az aksit, de ezzel nyilván a hiba nem lesz megoldva, csak esetleg törlődhet a hibakódot.

Nagyon kevés rá az esély, de nézd meg a hűtővíz szintjét is.

Röviden: diag! :franko:

(ja és mindjárt kapod az áldást, mert itt van külön kiegészítő fűtés fórumszál is, amit amúgy érdemes olvasgatni) :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 13:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.10. 01:00
Hozzászólások: 43
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d?
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Hege525d írta:
Sziasztok!

A kályhával kapcsolatban lenne kérdésem.
Hosszú évekig rendben működött. Idén azonban amikor hidegben indulok és nemsokára leállok(például dolgozni megyek), akkor nem hallom a kályha ventilátorának a hangját. Régebben igen. Vajon egyáltalán nem működik, vagy csak a venti mehetett tönkre? Meg tudok győződni a hibáról szerelés nélkül? Amúgy megállás után förtelmesen égett gázolaj szag jelentkezik, még a kasztniban is érezni időnként.
A kályha egy webasto.

Köszönettel: HJ


Legegyszerűbben diaggal tudod ellenőrizni. Ha a kályha jól működik, azt lehet hallani és látni is. A kéménye baloldalon van az első ülés alatt, kb. a visszapillantóval egyvonalban, nézz be alá, nyúlj be lehet látni, érezni.

Ha a kályha bármelyik eleme meghibásodik, (vízpumpa, venti, izzító, üzemanyag) a kályha leáll, szóval csak a venti nélkül külön nem megy. A büdös füst jó jel az elején, de hosszabb járatás után azért valamelyest tisztulnia kell. Ha megpróbál indítani a kályha és van láng, majd hamar leáll én vízpumpára tippelnék. Talán azért füstöl nagyon, mert nem tud kiégni és a túlmelegedés miatt előbb áll le. De ezt szerelés nélkül csak diaggal tudod megnézni.

Ha beír hibakódot a kályha, akkor később már egyáltalán nem fog még próbálkozni sem. Ilyenkor segíthet 10 percre levenni az aksit, de ezzel nyilván a hiba nem lesz megoldva, csak esetleg törlődhet a hibakódot.

Nagyon kevés rá az esély, de nézd meg a hűtővíz szintjét is.

Röviden: diag! :franko:

(ja és mindjárt kapod az áldást, mert itt van külön kiegészítő fűtés fórumszál is, amit amúgy érdemes olvasgatni) :D

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 11:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia.

Köszi megfogom hétvégén tenni és visszajelzek. Logikusnak tünik a dolog akkor ezek szerint az EGR-en keresztül elmegy a vákum és igy befolyásolja az adagolót vagy a beáramló levegőt???
Ez gondolom hosszútávon maradhat igy ledugózva, remélem hibakodot nem fog dobni...
Köszi mégegyszer irni fogok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 520d2003 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.19. 19:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.19. 19:37
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Egy olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy adott egy 5 ös BMW e39 a központi zár nem nyitja az anyós ülés felölli ajtót és a vezető mögöttit azt összes többit igen,távirányotóra sem reagál! Mi lehet a probléma oka?
köszönöm mielöbbi segitségetek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 08:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.

Először is BUÉK mindenkinek. A tavaly télen észlelt probléma újra jelentkezik....vannak még csodák ugy néz ki...csak időszakosan??

520 d. 2003 ból. Hidegen melegen jól indul füst mentes olajfogyasztás hűtöfolyadék fogyasztás zéró.
Ami érdekes hogy csak télen és rövid távon jelentkezik a probléma. Kályhám müködik dolgozik. kb. városban 7 km. után üzemmeleg a gép.

A probléma csakis a hőfok harmadától üzem melegig tart...sem előtte sem pedig utánna. Sőt hosszu távon bp-debrecen oda vissza egyszer sem jeletkezett.
Togyorgó városi közlekedésnél a kicsi gázpedál állásnál mintha 1 henger ki-ki hagyna..enyhe rángatás érzödik. Ekkor nagyobb gázadásnál egy kisebb rántás és elkezd húzni mint az örült. Ilyenkor megálltam és üresben turáztattam a gépet és ekkor is lehetett érezni 1000-es és 2000-es fordulat között időnként szabálytalan ütemben. Tényleg olyan mintha kihagyna valamelyik henger billegteti a kasznit is.

Ami érthetetlen számomra hogy csak ebben a fent leirt hőfok tartományban csinálja. Utánna pár per múlva teljesen megszűnik egyenletesen veszi a fordulatot.

Diagot néztünk hibakódnak az izzitás elektronikát irja de amig indul ezzel nem foglalkozok. Ami van még és gyanús, hogy a légtömeg mérő
kb. 70 százalékos gép szerint lehet ez érzékeny a melegedésnél???
Nem vagyok teljesen laikus mert a kisebb szereléseket elszoktam végezni de a "bontsuk meg és meglátjuk" munkamenetet elszeretném kerülni.

Létezne hogy az adagoló / mivel tudjuk gyenge pont / vagy a csúcsok csinálhatnak ilyen hőtágulás során fellépő problémát??? De még egyszer hangsúlyozom sem hideg sem üzem meleg motornál nem jelentkezik.

Köszönöm előre is ha valaki tudna adni ötletet esetleg járt már vagy hallott erről.

Szia. Húzd le az EGR szelepről a vákuum csövet, (dugózd be, hogy ne menjen el a vákuum) szerintem megszűnik a gond. Az enyém szinte szó szerint ezt produkálta.


Köszönöm siker van. Valóban ez volt a baj. Szerintem igy is marad mivel igy tiszta levegő megy be a szivotorkon nem fog lerakodást okozni a kipufogógáz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 09:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.20. 09:00
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw e39-523i
nem indul mi lehet a baj önínditó teker de megsem moccan ?
vagy esetleg egy jó autó szerelöt tud-e esetleg valaki budapesten?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 11:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 429
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bence187 írta:
Sziasztok! Egy olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy adott egy 5 ös BMW e39 a központi zár nem nyitja az anyós ülés felölli ajtót és a vezető mögöttit azt összes többit igen,távirányotóra sem reagál! Mi lehet a probléma oka?
köszönöm mielöbbi segitségetek!

A legjobb az lenne, ha egy diagnosztikát tudnál csinálni.
Ezen felül lehetséges még kontakthiba is akár, ha csak két ajtó nem reagál a négyből.
Tehát érdemes lehet leszedni az adott ajtók kárpitjait és ellenőrizni, hogy eljut-e az impulzus a zárelektronikához, de ez nem olyan egyszerű művelet ami 10 perc alatt megvan!
Ha most szerezted be a kocsit, javaslom, hogy intézz hozzá legalább egy BMW scannert is, elképzelhető, hogy folyamatosan szükséged lesz rá!
4000.-től már kapható és sokat segít a hibafeltárásban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 13:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.19. 19:37
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Bence187 írta:
Sziasztok! Egy olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy adott egy 5 ös BMW e39 a központi zár nem nyitja az anyós ülés felölli ajtót és a vezető mögöttit azt összes többit igen,távirányotóra sem reagál! Mi lehet a probléma oka?
köszönöm mielöbbi segitségetek!

A legjobb az lenne, ha egy diagnosztikát tudnál csinálni.
Ezen felül lehetséges még kontakthiba is akár, ha csak két ajtó nem reagál a négyből.
Tehát érdemes lehet leszedni az adott ajtók kárpitjait és ellenőrizni, hogy eljut-e az impulzus a zárelektronikához, de ez nem olyan egyszerű művelet ami 10 perc alatt megvan!
Ha most szerezted be a kocsit, javaslom, hogy intézz hozzá legalább egy BMW scannert is, elképzelhető, hogy folyamatosan szükséged lesz rá!
4000.-től már kapható és sokat segít a hibafeltárásban.

Köszönöm válaszod! Az a probléma hogy belülröl se tudom nyitni.Ha meghuzom a kilincset feljön a gomb de vissza is megy egyből igy nemtudom levenni a kárpitot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 20:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 429
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bence187 írta:
Bandi1978 írta:
Bence187 írta:
Sziasztok! Egy olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy adott egy 5 ös BMW e39 a központi zár nem nyitja az anyós ülés felölli ajtót és a vezető mögöttit azt összes többit igen,távirányotóra sem reagál! Mi lehet a probléma oka?
köszönöm mielöbbi segitségetek!

A legjobb az lenne, ha egy diagnosztikát tudnál csinálni.
Ezen felül lehetséges még kontakthiba is akár, ha csak két ajtó nem reagál a négyből.
Tehát érdemes lehet leszedni az adott ajtók kárpitjait és ellenőrizni, hogy eljut-e az impulzus a zárelektronikához, de ez nem olyan egyszerű művelet ami 10 perc alatt megvan!
Ha most szerezted be a kocsit, javaslom, hogy intézz hozzá legalább egy BMW scannert is, elképzelhető, hogy folyamatosan szükséged lesz rá!
4000.-től már kapható és sokat segít a hibafeltárásban.

Köszönöm válaszod! Az a probléma hogy belülröl se tudom nyitni.Ha meghuzom a kilincset feljön a gomb de vissza is megy egyből igy nemtudom levenni a kárpitot!

Ez esetben nem kizárt, hogy valami mechanikai hiba áll fenn, vagy a zárelektronika folyamatosan behúz.
Mindenképp ki kell nyitni és szétszedni, ki kell agyalnod hogyan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 16:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.19. 19:37
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Bence187 írta:
Bandi1978 írta:
Bence187 írta:
Sziasztok! Egy olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy adott egy 5 ös BMW e39 a központi zár nem nyitja az anyós ülés felölli ajtót és a vezető mögöttit azt összes többit igen,távirányotóra sem reagál! Mi lehet a probléma oka?
köszönöm mielöbbi segitségetek!

A legjobb az lenne, ha egy diagnosztikát tudnál csinálni.
Ezen felül lehetséges még kontakthiba is akár, ha csak két ajtó nem reagál a négyből.
Tehát érdemes lehet leszedni az adott ajtók kárpitjait és ellenőrizni, hogy eljut-e az impulzus a zárelektronikához, de ez nem olyan egyszerű művelet ami 10 perc alatt megvan!
Ha most szerezted be a kocsit, javaslom, hogy intézz hozzá legalább egy BMW scannert is, elképzelhető, hogy folyamatosan szükséged lesz rá!
4000.-től már kapható és sokat segít a hibafeltárásban.

Köszönöm válaszod! Az a probléma hogy belülröl se tudom nyitni.Ha meghuzom a kilincset feljön a gomb de vissza is megy egyből igy nemtudom levenni a kárpitot!

Ez esetben nem kizárt, hogy valami mechanikai hiba áll fenn, vagy a zárelektronika folyamatosan behúz.
Mindenképp ki kell nyitni és szétszedni, ki kell agyalnod hogyan.

Ma lekötöttem róla az akkumlátort de sajnos igy sem sikerült kinyitni..továbbra is vissza húzza valami a gombot!
Marad a diagnosztika.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 18:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 429
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bence187 írta:
Ma lekötöttem róla az akkumlátort de sajnos igy sem sikerült kinyitni..továbbra is vissza húzza valami a gombot!
Marad a diagnosztika.

Ha áramellátás nélkül is visszahúzza valami a zárszerkezetet, akkor ott valami mechanikai gond lehet.
Bár érdekes, hogy két külön ajtóról van szó.
Mondjuk azt nem írtad, hogy csak "akku reset" lett csinálva vagy a lekötött állapotban is próbáltad-e kinyitni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 20:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.19. 19:37
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Bence187 írta:
Ma lekötöttem róla az akkumlátort de sajnos igy sem sikerült kinyitni..továbbra is vissza húzza valami a gombot!
Marad a diagnosztika.

Ha áramellátás nélkül is visszahúzza valami a zárszerkezetet, akkor ott valami mechanikai gond lehet.
Bár érdekes, hogy két külön ajtóról van szó.
Mondjuk azt nem írtad, hogy csak "akku reset" lett csinálva vagy a lekötött állapotban is próbáltad-e kinyitni.

Lekötött állapotban is probáltam nyitni de ugy is ez a jelenség volt.:(
Az is furcsa hogy átlóba a két ajto csinálja azt az összes többi jó..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 20:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.12. 21:38
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Lenen egy kérdésem. 523i touring manual
Problémám az lenne, bárhogy használom az autót, a board adataiban 30-35km/h az átlag sebességem,
és a fogyasztásom fix 12l/100km. Ami persze nem igaz. Ha lassan megyek akkor is, ha gyorsan, akkor is.
Lehet valamit állítani? Vagy elromlott valami?
Köszi.
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.22. 10:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 503
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 86 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39simon írta:
Sziasztok.
Lenen egy kérdésem. 523i touring manual
Problémám az lenne, bárhogy használom az autót, a board adataiban 30-35km/h az átlag sebességem,
és a fogyasztásom fix 12l/100km. Ami persze nem igaz. Ha lassan megyek akkor is, ha gyorsan, akkor is.
Lehet valamit állítani? Vagy elromlott valami?
Köszi.
Üdv.


Nullázd ki az átlagsebességet és a fogyasztást a BC-n az adott gomb hosszantartó megnyomásával.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.22. 18:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.28. 07:23
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Urak!
2003-as E39 530DA touring egy ideje még csak néha, "hidegen" búgott, berezonált, ha R-be raktam állóhelyzetben.
Sajnos , ez a hiba állandósulni látszik, néha P-ban is csinálja. Most jöttem a szerelőtől , annyit kiderített nem a váltó rezonál , hanem talán az olajhűtője előlről. ???! Minden ötletet meghallgatok.
Köszönöm.
Gál Jani :shock: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.01.23. 07:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3624
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 725 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
galjani007 írta:
Üdv Urak!
2003-as E39 530DA touring egy ideje még csak néha, "hidegen" búgott, berezonált, ha R-be raktam állóhelyzetben.
Sajnos , ez a hiba állandósulni látszik, néha P-ban is csinálja. Most jöttem a szerelőtől , annyit kiderített nem a váltó rezonál , hanem talán az olajhűtője előlről. ???! Minden ötletet meghallgatok.
Köszönöm.
Gál Jani :shock: :facepalm:


Motor tartó bakok csere. Általában a jobbos megy tönkre , de cseréld ki párban.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2415 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator