2018.10.08. 12:58
Kajarin írta:Gyújtáskapcsoló csere megtörtént, a hiba maradt...
Valakinek egyéb ötlete?
2018.10.12. 10:33
Kajarin írta:Valakinek egyéb ötlete?
2018.10.14. 12:07
Kajarin írta:Schnitzer írta:Kajarin írta:Sziasztok!
Próbáltam rákeresni, de nem nagyon találtam ilyen problémát..
Szóval: Most, hogy ilyen fantasztikus meleg van, kicsit megzakkant az óracsoportom, és a rádióm. Indítás után pár percig jó az index visszajelző, aztán egyszer csak úgy marad, folyamatosan villog, kattog, irányváltásnál a másik irányba ugyan átvált, de ott is "beakad", de van hogy egyáltalán nem jelez semmit, VISZONT kívül mindvégig működik hibátlanul! Ugyan ez igaz a ködlámpa visszajelzőre is (csak próbáltam, nem azzal járok ) Ezzel egy időben a rádió is lefagy, beragad 1-1 rádióadó, gombokra nem reagál, van hogy kikapcsol, és nem lehet visszakapcsolni sem. Ahogy áthűl az autó, minden hibátlanul működik újra.
LCM-re gondoltam, de akkor kívül sem működne, illetve mi köze a rádiónak hozzá?! Lehet hogy valami testpont szivat?
96.04 525 tds manuális az egyed.
gyújtáskapcsoló?
Gyújtáskapcsoló csere megtörtént, a hiba maradt.
azóta fejlemény, hogy távirányítóról nem zár az autó, nyitni nyit, csomagtartót is nyitja. Ha kulcslyukon bezárom, és rányomok a záró gombra, a belső lámpák felkapcsolnak ahogy kell, majd újra elsötétülnek. A távirányítót programozni nem tudom, nem hajlandó az autó.
Ezen kívül mikor se index, se rádió egy ideje, van hogy elmegy a tolatólámpa is, vagy épp fixen úgy marad. Lehet LCM? De akkor ezzel együtt döglik meg mindig a rádió is, amit meg nem az vezérel, és a központi zár?
Testpontok fixek, átmozgatva ahol találtam..
Gyujtás le-fel után ismét jó pár percig, aztán megint minden elszáll szépen lassan...
Valakinek egyéb ötlete?
2018.10.16. 00:00
2018.10.16. 08:38
Bencuu írta:Sziasztok!
Nekem egy 25i automatám van, olvastam több helyen is, hogy a dsc gombot hosszan nyomva lehet teljesen kikapcsolni a kipörgésgátlót. Azt olvastam, hogy ha hosszan nyomom egy idő után felvillan a kéziféknek az ikonja és ottmarad, így elvileg kivan kapcsolva teljesen.
Nos, én ha megnyomom a dsc-t nyilván világít az ikon, azonban ha nyomva tartom egyszer csak elalszik, és nem történik semmi. Nem világít kézifék ikon, se a dsc továbbra, semmi.
Mi lehet a gond? Vagy mit csinálok rosszul?
Köszi a válaszokat előre is!
2018.10.28. 17:47
Jerry írta:Kajarin írta:Valakinek egyéb ötlete?
Anyós ülés alatti fő áramelosztó nem áll vízben? Az tud még ilyen trükköket.
santadaniel90 írta:
Kulcs alaplapi problémád is lehet illetve komfortmodul és antennamodul is lehetőség. Keress meg a facen és tudok segíteni neked is, számlával, jótállással, bő referenciával.
https://www.facebook.com/pg/cleanworkku ... e_internal
2018.10.28. 19:04
Kajarin írta:Jerry írta:Kajarin írta:Valakinek egyéb ötlete?
Anyós ülés alatti fő áramelosztó nem áll vízben? Az tud még ilyen trükköket.
Nem áll vízben, csont száraz minden.santadaniel90 írta:
Kulcs alaplapi problémád is lehet illetve komfortmodul és antennamodul is lehetőség. Keress meg a facen és tudok segíteni neked is, számlával, jótállással, bő referenciával.
https://www.facebook.com/pg/cleanworkku ... e_internal
Köszi! új fejlemény , hogy most már nyitni sem nyit semmit. Egyenlőre Bp. környékén keresek egy kulcsos szakit, hogy megnézze. Mostanában keveset használtam céges autó miatt, így kicsit háttérbe szorult, de amint lesz időm és kedvem foglalkozom vele. ettől függetlenül érdekes, hogy egyszerre megy tönkre LCM-et és GM-et érintő dolog :/
Köszönöm mindenkinek a segítséget, jelentkezem ha előrébb jutottam, vagy megvan a probléma forrása.
2018.11.18. 19:47
2018.11.18. 21:15
Amikor vezerlot csereltem, rogton eltunt a hiba lampa. Kesobb persze hozza lett igazitva a kocsihoz, mert azt sem tudtam milyen bontott kocsibol szarmazik.cseptomi1211 írta:Sziasztok!
2000/09 havi E39-em az alábbi hibát produkálja.
Légzsák lámpa világít, diag szerint, mindkét övfeszítő, ülésfoglaltság érzékelő, MRS ECU hiba stb. összesen 6 hiba van benne.
Saru le, fel nem változik, INPA a légzsákmodul hibatörlése közben lefagy, hibákat nem tudom törölni.
Itt légzsák vezérlő hiba lesz?
Ha találok egy ugyanilyen felszereltségű (légzsákok szempontjából) autóból valót, akkor plug and play és kész?
Jól tudom, hogy ilyenkor nem kell programozni?
Nagyon sürgős lenne, hogy megerősítsetek vagy megcáfoljatok.
Jövő héten műszakira megy az autó és világító légzsáklámpával nem fog menni...
Köszönöm szépen előre is!
Tamás
2018.11.23. 19:41
2018.11.24. 11:10
irak69 írta:Üdv.mindenkinek! 2018.11.03. vettem BMW 530i-t 2000.11.havi kiadású. A tulaj akitől vettem azt mondta ABS ASC azért világít mert bal első ABS érzékelőt cserélni kell.
Cserélve lett még is dobta a hibát rá tettük hiba kód olvasóra 15 kód visszatérő szivattyú. Valaki tudna segíteni hogy mit jelent ez pontosan?
2018.11.26. 22:48
2018.11.27. 14:16
2018.11.27. 14:20
ZsMate írta:Üdv Mindenkinek!
Adott egy 1999.12.havi 523i.
Félreértés elkerülése érdekében, mindenképp vinni fogom diagra, mihelyt kész lesz a másik kocsim, ~2 hét.
Az első hiba.
Ahogy kezdett hűlni az idő, az első reggeli indításkor, amikor kB 10fok alá megy a hőmérséklet kidobja a sárga lámpát, első indításkor kB 1 percig picit egyenetlenül jár, a fordulat szám 1000-1100, ahogy megy fel a víz hőmérséklet, minden beáll. Most hogy folyamatosan sárgalámpázik, nem emelkedik meg a fordulat, a víz is lassabban melegszik. De pár perc után beáll most is. Gázadásra egy pici pillanatra szisszenő hangot hallok, ha le veszem az olaj beöntő kupakját, gyenge vákuum van és megtorpan az alapjárat.
Amúgy fogyasztásra, hangra minden változatlan. Fő kérdésem az, hogy diagig merjek e vele közlekedni, (100km egy héten).? Esetleg valakinek valami tipp?
Válaszokat előre megköszönve, maradok tisztelettel!
2018.11.27. 19:34
2018.11.28. 01:06
robiox írta:Sziasztok! Fűtés gondom van, nem indul el a motor. Süni fél éves febi. Most cseréltem fűtőmotort( bontott- megbízható forrásból). Először elindult... nagy öröm, aztán le is állt. Max fokozatban közben elindul pár másodpercre, aztán vége. Hideg/ meleg szabályozható.
Még a klímavezérlőre gyanakszok, mivel közbe a Max gombra nem reagál. Esetleg valakinek ötlet a megoldásra mielőtt szervizbe megyek?
2018.11.29. 18:42
Aexplorer írta:Sziasztok!
Olyan hibám van a 2002-es 525D-vel hogy, amikor kihuzatom rendesen megy ahogy kell, a pillanatnyi fogyasztásmérő a maximumon és olyan 5-10 másodpercig jó minden, egyszercsak a pillanatnyi fogy. mérő 10 literre leesik, és ezzel egyidőben megtorpan az autó. Aztán olyan 20-30 másodperc, és megint rendben van. P1470 ( Szivárgás Diagnosztikai Pump vezérlőáramkör elektromos) hibát dobja ki.
Esetleg valakinek valami ötlet?
2018.12.01. 08:39
atesz155 írta:Aexplorer írta:Sziasztok!
Olyan hibám van a 2002-es 525D-vel hogy, amikor kihuzatom rendesen megy ahogy kell, a pillanatnyi fogyasztásmérő a maximumon és olyan 5-10 másodpercig jó minden, egyszercsak a pillanatnyi fogy. mérő 10 literre leesik, és ezzel egyidőben megtorpan az autó. Aztán olyan 20-30 másodperc, és megint rendben van. P1470 ( Szivárgás Diagnosztikai Pump vezérlőáramkör elektromos) hibát dobja ki.
Esetleg valakinek valami ötlet?
Szia!
Ne univerzális diaggal olvassatok hibákat, hanem pl. inpa-val. A te esetedben élő adatokat kellene nézni: kívánt rail nyomás, aktuális rail nyomás, ülés alatti AC nyomása, légtömeg, töltőnyomás. Én itt kezdeném.
2018.12.02. 00:16
2018.12.03. 13:58
BMW 525 írta:Sziasztok köszönöm hogy itt lehetek volna is egy kérdésem
Van egy BMW 525 tdsem valamiért nem megy hátra menedben de előre megy szépen a diag nem talált hibát mi lehet a baj válaszotokat köszönöm