Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.02. 09:44

Zotya19900410 írta:Helo mindenki van egy e 39 525 d az a bajom h idegen melegen gondol egyet és nem indul be de aztan 10 percel később benidul milehet a gond

Leginkább az, hogy nem diagoltattad még meg. A második égetőbb probléma, hogy írásjelek nélkül olvashatatlan amit idepötyögsz, ha problémád van és megoldást szeretnél, legalább tisztelj meg bennünket! Köszi! :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 3 Bandi1978, bendegúz, NagySándor
Értékelés: 14.29%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.07. 18:49

Schnitzer írta:
Kajarin írta:Sziasztok!

Próbáltam rákeresni, de nem nagyon találtam ilyen problémát..
Szóval: Most, hogy ilyen fantasztikus meleg van, kicsit megzakkant az óracsoportom, és a rádióm. Indítás után pár percig jó az index visszajelző, aztán egyszer csak úgy marad, folyamatosan villog, kattog, irányváltásnál a másik irányba ugyan átvált, de ott is "beakad", de van hogy egyáltalán nem jelez semmit, VISZONT kívül mindvégig működik hibátlanul! Ugyan ez igaz a ködlámpa visszajelzőre is (csak próbáltam, nem azzal járok :facepalm: ) Ezzel egy időben a rádió is lefagy, beragad 1-1 rádióadó, gombokra nem reagál, van hogy kikapcsol, és nem lehet visszakapcsolni sem. Ahogy áthűl az autó, minden hibátlanul működik újra. :roll:
LCM-re gondoltam, de akkor kívül sem működne, illetve mi köze a rádiónak hozzá?! Lehet hogy valami testpont szivat?

96.04 525 tds manuális az egyed.

gyújtáskapcsoló? :?:


Gyújtáskapcsoló csere megtörtént, a hiba maradt.

azóta fejlemény, hogy távirányítóról nem zár az autó, nyitni nyit, csomagtartót is nyitja. Ha kulcslyukon bezárom, és rányomok a záró gombra, a belső lámpák felkapcsolnak ahogy kell, majd újra elsötétülnek. A távirányítót programozni nem tudom, nem hajlandó az autó.
Ezen kívül mikor se index, se rádió egy ideje, van hogy elmegy a tolatólámpa is, vagy épp fixen úgy marad. Lehet LCM? De akkor ezzel együtt döglik meg mindig a rádió is, amit meg nem az vezérel, és a központi zár?
Testpontok fixek, átmozgatva ahol találtam..
Gyujtás le-fel után ismét jó pár percig, aztán megint minden elszáll szépen lassan...
Valakinek egyéb ötlete? :cry:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.08. 12:58

Kajarin írta:Gyújtáskapcsoló csere megtörtént, a hiba maradt...
Valakinek egyéb ötlete?

Ilyen kusza, hol van, hol nincs, hol ez, hol az hibajelenségekkel egyértelműen az ezeket vezérlő modult gyanúsítanám.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.12. 10:33

Kajarin írta:Valakinek egyéb ötlete? :cry:

Anyós ülés alatti fő áramelosztó nem áll vízben? Az tud még ilyen trükköket.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.14. 12:07

Kajarin írta:
Schnitzer írta:
Kajarin írta:Sziasztok!

Próbáltam rákeresni, de nem nagyon találtam ilyen problémát..
Szóval: Most, hogy ilyen fantasztikus meleg van, kicsit megzakkant az óracsoportom, és a rádióm. Indítás után pár percig jó az index visszajelző, aztán egyszer csak úgy marad, folyamatosan villog, kattog, irányváltásnál a másik irányba ugyan átvált, de ott is "beakad", de van hogy egyáltalán nem jelez semmit, VISZONT kívül mindvégig működik hibátlanul! Ugyan ez igaz a ködlámpa visszajelzőre is (csak próbáltam, nem azzal járok :facepalm: ) Ezzel egy időben a rádió is lefagy, beragad 1-1 rádióadó, gombokra nem reagál, van hogy kikapcsol, és nem lehet visszakapcsolni sem. Ahogy áthűl az autó, minden hibátlanul működik újra. :roll:
LCM-re gondoltam, de akkor kívül sem működne, illetve mi köze a rádiónak hozzá?! Lehet hogy valami testpont szivat?

96.04 525 tds manuális az egyed.

gyújtáskapcsoló? :?:


Gyújtáskapcsoló csere megtörtént, a hiba maradt.

azóta fejlemény, hogy távirányítóról nem zár az autó, nyitni nyit, csomagtartót is nyitja. Ha kulcslyukon bezárom, és rányomok a záró gombra, a belső lámpák felkapcsolnak ahogy kell, majd újra elsötétülnek. A távirányítót programozni nem tudom, nem hajlandó az autó.
Ezen kívül mikor se index, se rádió egy ideje, van hogy elmegy a tolatólámpa is, vagy épp fixen úgy marad. Lehet LCM? De akkor ezzel együtt döglik meg mindig a rádió is, amit meg nem az vezérel, és a központi zár?
Testpontok fixek, átmozgatva ahol találtam..
Gyujtás le-fel után ismét jó pár percig, aztán megint minden elszáll szépen lassan...
Valakinek egyéb ötlete? :cry:




Kulcs alaplapi problémád is lehet illetve komfortmodul és antennamodul is lehetőség. Keress meg a facen és tudok segíteni neked is, számlával, jótállással, bő referenciával.

https://www.facebook.com/pg/cleanworkku ... e_internal

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.16. 00:00

Sziasztok!

Nekem egy 25i automatám van, olvastam több helyen is, hogy a dsc gombot hosszan nyomva lehet teljesen kikapcsolni a kipörgésgátlót. Azt olvastam, hogy ha hosszan nyomom egy idő után felvillan a kéziféknek az ikonja és ottmarad, így elvileg kivan kapcsolva teljesen.
Nos, én ha megnyomom a dsc-t nyilván világít az ikon, azonban ha nyomva tartom egyszer csak elalszik, és nem történik semmi. Nem világít kézifék ikon, se a dsc továbbra, semmi.

Mi lehet a gond? Vagy mit csinálok rosszul?
Köszi a válaszokat előre is!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.16. 08:38

Bencuu írta:Sziasztok!

Nekem egy 25i automatám van, olvastam több helyen is, hogy a dsc gombot hosszan nyomva lehet teljesen kikapcsolni a kipörgésgátlót. Azt olvastam, hogy ha hosszan nyomom egy idő után felvillan a kéziféknek az ikonja és ottmarad, így elvileg kivan kapcsolva teljesen.
Nos, én ha megnyomom a dsc-t nyilván világít az ikon, azonban ha nyomva tartom egyszer csak elalszik, és nem történik semmi. Nem világít kézifék ikon, se a dsc továbbra, semmi.

Mi lehet a gond? Vagy mit csinálok rosszul?
Köszi a válaszokat előre is!


Helló!
Szerintem nincs ott semmi gond. De próbáld ki! Tipord meg (üzem meleg motornál).

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.28. 17:47

Jerry írta:
Kajarin írta:Valakinek egyéb ötlete? :cry:

Anyós ülés alatti fő áramelosztó nem áll vízben? Az tud még ilyen trükköket.



Nem áll vízben, csont száraz minden.


santadaniel90 írta:
Kulcs alaplapi problémád is lehet illetve komfortmodul és antennamodul is lehetőség. Keress meg a facen és tudok segíteni neked is, számlával, jótállással, bő referenciával.

https://www.facebook.com/pg/cleanworkku ... e_internal


Köszi! új fejlemény , hogy most már nyitni sem nyit semmit. Egyenlőre Bp. környékén keresek egy kulcsos szakit, hogy megnézze. Mostanában keveset használtam céges autó miatt, így kicsit háttérbe szorult, de amint lesz időm és kedvem foglalkozom vele. ettől függetlenül érdekes, hogy egyszerre megy tönkre LCM-et és GM-et érintő dolog :/
Köszönöm mindenkinek a segítséget, jelentkezem ha előrébb jutottam, vagy megvan a probléma forrása.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.10.28. 19:04

Kajarin írta:
Jerry írta:
Kajarin írta:Valakinek egyéb ötlete? :cry:

Anyós ülés alatti fő áramelosztó nem áll vízben? Az tud még ilyen trükköket.



Nem áll vízben, csont száraz minden.


santadaniel90 írta:
Kulcs alaplapi problémád is lehet illetve komfortmodul és antennamodul is lehetőség. Keress meg a facen és tudok segíteni neked is, számlával, jótállással, bő referenciával.

https://www.facebook.com/pg/cleanworkku ... e_internal


Köszi! új fejlemény , hogy most már nyitni sem nyit semmit. Egyenlőre Bp. környékén keresek egy kulcsos szakit, hogy megnézze. Mostanában keveset használtam céges autó miatt, így kicsit háttérbe szorult, de amint lesz időm és kedvem foglalkozom vele. ettől függetlenül érdekes, hogy egyszerre megy tönkre LCM-et és GM-et érintő dolog :/
Köszönöm mindenkinek a segítséget, jelentkezem ha előrébb jutottam, vagy megvan a probléma forrása.


A problémád hasonlít az ezen az oldalon található tünetekhez: https://www.bmwgm5.com/default_right.htm

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.18. 19:47

Sziasztok!

2000/09 havi E39-em az alábbi hibát produkálja.
Légzsák lámpa világít, diag szerint, mindkét övfeszítő, ülésfoglaltság érzékelő, MRS ECU hiba stb. összesen 6 hiba van benne.

Saru le, fel nem változik, INPA a légzsákmodul hibatörlése közben lefagy, hibákat nem tudom törölni.

Itt légzsák vezérlő hiba lesz?
Ha találok egy ugyanilyen felszereltségű (légzsákok szempontjából) autóból valót, akkor plug and play és kész?
Jól tudom, hogy ilyenkor nem kell programozni?

Nagyon sürgős lenne, hogy megerősítsetek vagy megcáfoljatok.
Jövő héten műszakira megy az autó és világító légzsáklámpával nem fog menni... :facepalm:

Köszönöm szépen előre is! :franko:

Tamás

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.18. 21:15

cseptomi1211 írta:Sziasztok!

2000/09 havi E39-em az alábbi hibát produkálja.
Légzsák lámpa világít, diag szerint, mindkét övfeszítő, ülésfoglaltság érzékelő, MRS ECU hiba stb. összesen 6 hiba van benne.

Saru le, fel nem változik, INPA a légzsákmodul hibatörlése közben lefagy, hibákat nem tudom törölni.

Itt légzsák vezérlő hiba lesz?
Ha találok egy ugyanilyen felszereltségű (légzsákok szempontjából) autóból valót, akkor plug and play és kész?
Jól tudom, hogy ilyenkor nem kell programozni?

Nagyon sürgős lenne, hogy megerősítsetek vagy megcáfoljatok.
Jövő héten műszakira megy az autó és világító légzsáklámpával nem fog menni... :facepalm:

Köszönöm szépen előre is! :franko:

Tamás
Amikor vezerlot csereltem, rogton eltunt a hiba lampa. Kesobb persze hozza lett igazitva a kocsihoz, mert azt sem tudtam milyen bontott kocsibol szarmazik.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.23. 19:41

Üdv.mindenkinek! 2018.11.03. vettem BMW 530i-t 2000.11.havi kiadású. A tulaj akitől vettem azt mondta ABS ASC azért világít mert bal első ABS érzékelőt cserélni kell.
Cserélve lett még is dobta a hibát rá tettük hiba kód olvasóra 15 kód visszatérő szivattyú. Valaki tudna segíteni hogy mit jelent ez pontosan?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.24. 11:10

irak69 írta:Üdv.mindenkinek! 2018.11.03. vettem BMW 530i-t 2000.11.havi kiadású. A tulaj akitől vettem azt mondta ABS ASC azért világít mert bal első ABS érzékelőt cserélni kell.
Cserélve lett még is dobta a hibát rá tettük hiba kód olvasóra 15 kód visszatérő szivattyú. Valaki tudna segíteni hogy mit jelent ez pontosan?

Ez egy tipikus hiba ezeknél a "csoda" kocsiknál. Bal első ABS szenzor hiba. Akár csak az IKE-LCM különböző km adatai...
(Már elegem van belőle, lassan feladom, pedig igen kitartó voltam! 3 év alatt 2,5M ment rá és még mindig messze áll a tökéletestől. Havibéresként ez finanszírozhatatlan!)
Ezt a hibát a BMWscanner is úgy jelzi, hogy fehér kockát tesz a leírás mellé.
Nem sárgát (valamikori hiba) vagy pirosat (fennálló hiba), hanem fehér (nem azonosított hiba).
Feltehetőleg fals hibajelzés egy láncolatban létrejött probléma miatt. Sokszor az ABS tömb szivattyúja, szelepei mennek szét ez esetben.
Jellemzően az ABS modul cseréjével vagy felújításával oldódott meg a hiba a legtöbb esetben.
Nekem is ugyanez áll fenn, amióta kicseréltem a fékrendszer zömét, jeladóstól mindenestől.
Még ami lehetséges, a fékrendszer elégtelen légtelenítése miatti ABS szelep működési hiba.
Ezt tudtam kideríteni mindenféle nemzet fórumaiból annó.
(Szóval ezek az első gondjaid a kocsival, de sajnos lesz ez még rosszabb is, nem véletlenül került a piacra a gép. Ha én is piacra vágom, majd röhöghet a markába a vevő, mert rengeteg minden ki lett cserélve rajta, de lesz vele még dolga bőven sajnos. Persze ez mindig egyéni igényességi szint kérdése!)
:szerintem

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.26. 22:48

Üdv Mindenkinek!
Adott egy 1999.12.havi 523i.
Félreértés elkerülése érdekében, mindenképp vinni fogom diagra, mihelyt kész lesz a másik kocsim, ~2 hét.
Az első hiba.
Ahogy kezdett hűlni az idő, az első reggeli indításkor, amikor kB 10fok alá megy a hőmérséklet kidobja a sárga lámpát, első indításkor kB 1 percig picit egyenetlenül jár, a fordulat szám 1000-1100, ahogy megy fel a víz hőmérséklet, minden beáll. Most hogy folyamatosan sárgalámpázik, nem emelkedik meg a fordulat, a víz is lassabban melegszik. De pár perc után beáll most is. Gázadásra egy pici pillanatra szisszenő hangot hallok, ha le veszem az olaj beöntő kupakját, gyenge vákuum van és megtorpan az alapjárat.
Amúgy fogyasztásra, hangra minden változatlan. Fő kérdésem az, hogy diagig merjek e vele közlekedni, (100km egy héten).? Esetleg valakinek valami tipp?
Válaszokat előre megköszönve, maradok tisztelettel!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.27. 14:16

Sziasztok!
Olyan hibám van a 2002-es 525D-vel hogy, amikor kihuzatom rendesen megy ahogy kell, a pillanatnyi fogyasztásmérő a maximumon és olyan 5-10 másodpercig jó minden, egyszercsak a pillanatnyi fogy. mérő 10 literre leesik, és ezzel egyidőben megtorpan az autó. Aztán olyan 20-30 másodperc, és megint rendben van. P1470 ( Szivárgás Diagnosztikai Pump vezérlőáramkör elektromos) hibát dobja ki.
Esetleg valakinek valami ötlet?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.27. 14:20

ZsMate írta:Üdv Mindenkinek!
Adott egy 1999.12.havi 523i.
Félreértés elkerülése érdekében, mindenképp vinni fogom diagra, mihelyt kész lesz a másik kocsim, ~2 hét.
Az első hiba.
Ahogy kezdett hűlni az idő, az első reggeli indításkor, amikor kB 10fok alá megy a hőmérséklet kidobja a sárga lámpát, első indításkor kB 1 percig picit egyenetlenül jár, a fordulat szám 1000-1100, ahogy megy fel a víz hőmérséklet, minden beáll. Most hogy folyamatosan sárgalámpázik, nem emelkedik meg a fordulat, a víz is lassabban melegszik. De pár perc után beáll most is. Gázadásra egy pici pillanatra szisszenő hangot hallok, ha le veszem az olaj beöntő kupakját, gyenge vákuum van és megtorpan az alapjárat.
Amúgy fogyasztásra, hangra minden változatlan. Fő kérdésem az, hogy diagig merjek e vele közlekedni, (100km egy héten).? Esetleg valakinek valami tipp?
Válaszokat előre megköszönve, maradok tisztelettel!

Tulajdonképpen a tippelgetéssel nem sokra mész most, hiszen a diagnosztika fog pontos infót adni, amire biztosan számíthatsz, mivel világít a motorhiba lámpa is. Addig meg úgysem nyúlsz hozzá azt írtad, látatlanban meg nem is érdemes szétbontani semmit feleslegesen...
Lehet, hogy alapjárati motor, légtömegmérő, lambda szonda, de lehet még akár a kartergáz rendszernél is gond.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.27. 19:34

Sziasztok! Fűtés gondom van, nem indul el a motor. Süni fél éves febi. Most cseréltem fűtőmotort( bontott- megbízható forrásból). Először elindult... nagy öröm, aztán le is állt. Max fokozatban közben elindul pár másodpercre, aztán vége. Hideg/ meleg szabályozható.
Még a klímavezérlőre gyanakszok, mivel közbe a Max gombra nem reagál. Esetleg valakinek ötlet a megoldásra mielőtt szervizbe megyek?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.28. 01:06

robiox írta:Sziasztok! Fűtés gondom van, nem indul el a motor. Süni fél éves febi. Most cseréltem fűtőmotort( bontott- megbízható forrásból). Először elindult... nagy öröm, aztán le is állt. Max fokozatban közben elindul pár másodpercre, aztán vége. Hideg/ meleg szabályozható.
Még a klímavezérlőre gyanakszok, mivel közbe a Max gombra nem reagál. Esetleg valakinek ötlet a megoldásra mielőtt szervizbe megyek?

Ha fél éves egy utángyártott alkatrész, az garancia bármire is? Én belepróbálnék egy másik előtét ellenállást!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.11.29. 18:42

Aexplorer írta:Sziasztok!
Olyan hibám van a 2002-es 525D-vel hogy, amikor kihuzatom rendesen megy ahogy kell, a pillanatnyi fogyasztásmérő a maximumon és olyan 5-10 másodpercig jó minden, egyszercsak a pillanatnyi fogy. mérő 10 literre leesik, és ezzel egyidőben megtorpan az autó. Aztán olyan 20-30 másodperc, és megint rendben van. P1470 ( Szivárgás Diagnosztikai Pump vezérlőáramkör elektromos) hibát dobja ki.
Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia!
Ne univerzális diaggal olvassatok hibákat, hanem pl. inpa-val. A te esetedben élő adatokat kellene nézni: kívánt rail nyomás, aktuális rail nyomás, ülés alatti AC nyomása, légtömeg, töltőnyomás. Én itt kezdeném.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.12.01. 08:39

atesz155 írta:
Aexplorer írta:Sziasztok!
Olyan hibám van a 2002-es 525D-vel hogy, amikor kihuzatom rendesen megy ahogy kell, a pillanatnyi fogyasztásmérő a maximumon és olyan 5-10 másodpercig jó minden, egyszercsak a pillanatnyi fogy. mérő 10 literre leesik, és ezzel egyidőben megtorpan az autó. Aztán olyan 20-30 másodperc, és megint rendben van. P1470 ( Szivárgás Diagnosztikai Pump vezérlőáramkör elektromos) hibát dobja ki.
Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia!
Ne univerzális diaggal olvassatok hibákat, hanem pl. inpa-val. A te esetedben élő adatokat kellene nézni: kívánt rail nyomás, aktuális rail nyomás, ülés alatti AC nyomása, légtömeg, töltőnyomás. Én itt kezdeném.


Rendben. Igazad van, be is szerzem. Köszönöm a válaszodat! :franko:
Hozzászólás küldése

VigLink badge