2018.06.07. 12:30
Steve975 írta:BMW Scanner-rel:
27(039) Servo motor (ADS-part)
2018.06.07. 13:00
Bandi1978 írta:Steve975 írta:BMW Scanner-rel:
27(039) Servo motor (ADS-part)
Folytószelep szervómotor!
Hibát érzékeltél gázadásnál, alapjáraton vagy indításnál?
Ezért kellett a diag?
(Érdemes lenne kitölteni az adatlapod, sokszor nem mindegy milyen típusról van szó!)
2018.07.08. 11:06
2018.07.08. 11:37
peetr74 írta:Sziasztok!
Furcsa hiba, reggel nyitom a kocsit, kulcs be, gyújtás, világít a reflektorom. Beindítom ketyeg, refi világít. Lenyomom a refi kapcsolót, akkor elalszik, ha felkapcsolom a tompított világítást akkor minden megy, mégha a refi kapcsolóját visszahúzom, akkor is világít.
Olvasgattam, hogy LCM probléma lehet? Vagy nem?
Ez javítható, vagy mindenképp csere?
Anyagilag melyik a jobb megoldás, egyáltalán mire számíthatok?
Segítségetek előre is köszi.
2018.07.08. 11:40
Gallaca írta:peetr74 írta:Sziasztok!
Furcsa hiba, reggel nyitom a kocsit, kulcs be, gyújtás, világít a reflektorom. Beindítom ketyeg, refi világít. Lenyomom a refi kapcsolót, akkor elalszik, ha felkapcsolom a tompított világítást akkor minden megy, mégha a refi kapcsolóját visszahúzom, akkor is világít.
Olvasgattam, hogy LCM probléma lehet? Vagy nem?
Ez javítható, vagy mindenképp csere?
Anyagilag melyik a jobb megoldás, egyáltalán mire számíthatok?
Segítségetek előre is köszi.
Vagy a bajuszkapcsoló, vagy az LCM modul. Volt már mindkettőre példa.
Cserélni kell. Bontva bajuszkapcsoló 3-4e ft, LCM 10e+programozás. Ennyiből nem javítják meg. Véleményem szerint egyáltalán nem javítja meg senki.
2018.07.08. 13:05
attila94 írta:Gallaca írta:peetr74 írta:Sziasztok!
Furcsa hiba, reggel nyitom a kocsit, kulcs be, gyújtás, világít a reflektorom. Beindítom ketyeg, refi világít. Lenyomom a refi kapcsolót, akkor elalszik, ha felkapcsolom a tompított világítást akkor minden megy, mégha a refi kapcsolóját visszahúzom, akkor is világít.
Olvasgattam, hogy LCM probléma lehet? Vagy nem?
Ez javítható, vagy mindenképp csere?
Anyagilag melyik a jobb megoldás, egyáltalán mire számíthatok?
Segítségetek előre is köszi.
Vagy a bajuszkapcsoló, vagy az LCM modul. Volt már mindkettőre példa.
Cserélni kell. Bontva bajuszkapcsoló 3-4e ft, LCM 10e+programozás. Ennyiből nem javítják meg. Véleményem szerint egyáltalán nem javítja meg senki.
Volt itt régebben egy kolléga aki az LCM modult sikeresen megjavította végtranzisztor cserével. Nem tudom melyik verziójú LCM modul volt.
2018.07.11. 13:58
2018.07.11. 14:08
Szerintem elo adatot kene nezni, foleg az uzemanyagnyomas kornyeken keresgelnek.dzsanni007 írta:Sziasztok.
Az lenne a kerdesem h, E39 530da
142kw..
Kb 4000es fordulatnal letilt a motor vagy ha 3500on tartja a fordulatot.
Einspritzenlange felirat.
Porlasztok cserelve.
Resolajcsovek cserelve.
Talakozozott mar valki ezzel a jelenseggel.
Amugy tokeletesen fut az auto.
Gondolom millio problema lehet meg.
Minden segitseget meghallgatnek.
Emailen is varom a valaszokat.
Koszom.
Sziasztok..
dzsanni007@freemail.hu
2018.07.13. 22:02
dzsanni007 írta:Sziasztok.
Az lenne a kerdesem h, E39 530da
142kw..
Kb 4000es fordulatnal letilt a motor vagy ha 3500on tartja a fordulatot.
Einspritzenlange felirat.
Porlasztok cserelve.
Resolajcsovek cserelve.
Talakozozott mar valki ezzel a jelenseggel.
Amugy tokeletesen fut az auto.
Gondolom millio problema lehet meg.
Minden segitseget meghallgatnek.
Emailen is varom a valaszokat.
Koszom.
Sziasztok..
dzsanni007@freemail.hu
2018.07.14. 21:42
2018.07.15. 07:13
Nikon86 írta:Üdv!
Beszereltem egy gyári riasztot. (E39 2001)
Mindent pontosan oda tettem ahova kell. Ha éles a riasztó: bohocorr villog. Emelésre reagál. Utastérben mozgásra reagál. Motorháztető nyitásra reagál. De a reakciója csak vizuális azaz villog az index és a távolsági a sziréna viszont meg sem mukkan. Ahogy a távirányítóval hatástalanítani akarom a riasztási eseményt azonnal bekapcsol a sziréna és ki sem tudom kapcsolni... ilyenkor akku saru levesz. Megnéztem a sziréna bekoteset és minden oda van kötve ahol lennie kellene a bekotesi rajz szerint. A gm3 modul x254 pin17 adja a szirenanak az indító jelet. Egy szál megy az emelési modulhoz, egy pozitív és egy test. Mi lehet a gond? Jah amikor lezárom a kocsit az index felvillan de hangja nincs. (Be van állítva a zke-ben hogy ne csak villogjon adjon hangot is!)
Valakinek valami ötlet?
2018.07.15. 19:20
2018.07.15. 20:23
Nikon86 írta:Nekem úgy indul csak be a sziréna ha be riaszt a kocsi és ki akarom lőni a riasztást távirányítóval. Neked is pont ezt csinálta?
2018.07.16. 11:46
2018.07.16. 13:04
2018.07.16. 19:46
Domi0207 írta:Sziasztok!
Az autó egy E39 530d automata 135kw, 2000.03-as autó.
Amit egy pár hete tapasztalok, hogy pályán 5-ösbe letilt kb. 2000-es fordulatnál (110-120km/h) . Érdekes, hogy visszaváltva 4-esbe engedi, hogy pörögjön, bár üzemi állapotban, kisebb fordulatoknál sincs meg az az erő ami volt...
A másik amikor manuálba van és megállok egy pirosnál csak 2-esbe váltja vissza, ha húzok rajta egyet akkor beteszi 1-esbe is, de magától soha.
Mit lenne érdemes megnézni, tudtok e javasolni valakit Budapesten? Esetleg a váltó le tudja így szabályozni vagy adagoló?
2018.07.16. 22:35
attila94 írta:Nikon86 írta:Nekem úgy indul csak be a sziréna ha be riaszt a kocsi és ki akarom lőni a riasztást távirányítóval. Neked is pont ezt csinálta?
Az eredeti jól működött, néha riasztott (bohócorr+index) de nem szólt a sziréna. Aztán minden nyitásra beindult fél percre a sziréna.
A mostani (bontott), ha betörést szimulálok működik de néha ha kinyitnak mellettem egy autót távval beriaszt, vagy ha zárva van elkezdi villogatni a bohócorrot meg körbe az indexszeket de nem szól a sziréna.
Most szétvágtam az eredeti szirénát, helyre hozom az oxidált forrasztást valamint kiiktatom a Ni-Cd akksit belőle. Elvileg amíg jó az autó akksija, áram alatt lesz a sziréna tehát riasztásra szólnia kell.
2018.07.17. 07:05
Nikon86 írta:attila94 írta:Nikon86 írta:Nekem úgy indul csak be a sziréna ha be riaszt a kocsi és ki akarom lőni a riasztást távirányítóval. Neked is pont ezt csinálta?
Az eredeti jól működött, néha riasztott (bohócorr+index) de nem szólt a sziréna. Aztán minden nyitásra beindult fél percre a sziréna.
A mostani (bontott), ha betörést szimulálok működik de néha ha kinyitnak mellettem egy autót távval beriaszt, vagy ha zárva van elkezdi villogatni a bohócorrot meg körbe az indexszeket de nem szól a sziréna.
Most szétvágtam az eredeti szirénát, helyre hozom az oxidált forrasztást valamint kiiktatom a Ni-Cd akksit belőle. Elvileg amíg jó az autó akksija, áram alatt lesz a sziréna tehát riasztásra szólnia kell.
Arra gondoltam, mivel régóta nem üzemelt ez a riasztó mert egy bontott kocsiból van (USA be hajózás kitudja mennyit állt még itt ott akku nélkül) lehet csak szimplán lemerült a sziréna akkuja. Most éjjelre visszatettem a biztositekot hátha feltölti és akkor működik rendesen. Egy próbát megér. Ha így is szar akkor rendelek egy másik szirénát az majd biztosan megoldja.
2018.07.17. 18:38
Nikon86 írta:Nikon86 írta:attila94 írta:Nikon86 írta:Nekem úgy indul csak be a sziréna ha be riaszt a kocsi és ki akarom lőni a riasztást távirányítóval. Neked is pont ezt csinálta?
Az eredeti jól működött, néha riasztott (bohócorr+index) de nem szólt a sziréna. Aztán minden nyitásra beindult fél percre a sziréna.
A mostani (bontott), ha betörést szimulálok működik de néha ha kinyitnak mellettem egy autót távval beriaszt, vagy ha zárva van elkezdi villogatni a bohócorrot meg körbe az indexszeket de nem szól a sziréna.
Most szétvágtam az eredeti szirénát, helyre hozom az oxidált forrasztást valamint kiiktatom a Ni-Cd akksit belőle. Elvileg amíg jó az autó akksija, áram alatt lesz a sziréna tehát riasztásra szólnia kell.
Arra gondoltam, mivel régóta nem üzemelt ez a riasztó mert egy bontott kocsiból van (USA be hajózás kitudja mennyit állt még itt ott akku nélkül) lehet csak szimplán lemerült a sziréna akkuja. Most éjjelre visszatettem a biztositekot hátha feltölti és akkor működik rendesen. Egy próbát megér. Ha így is szar akkor rendelek egy másik szirénát az majd biztosan megoldja.
Hát egész éjjel töltötte elméletileg, mert a biztosíték a helyén volt. Aztán reggel vártam a csodát... hát csak simán a központizár nyitására beindult a sziréna... ezek szerint halott a dolog. Rendelek egy másikat hozzá, ezt a rosszat meg szétszedem hátha meglesz a hibája.
2018.07.20. 20:57
attila94 írta:Nikon86 írta:Nikon86 írta:attila94 írta:Nikon86 írta:Nekem úgy indul csak be a sziréna ha be riaszt a kocsi és ki akarom lőni a riasztást távirányítóval. Neked is pont ezt csinálta?
Az eredeti jól működött, néha riasztott (bohócorr+index) de nem szólt a sziréna. Aztán minden nyitásra beindult fél percre a sziréna.
A mostani (bontott), ha betörést szimulálok működik de néha ha kinyitnak mellettem egy autót távval beriaszt, vagy ha zárva van elkezdi villogatni a bohócorrot meg körbe az indexszeket de nem szól a sziréna.
Most szétvágtam az eredeti szirénát, helyre hozom az oxidált forrasztást valamint kiiktatom a Ni-Cd akksit belőle. Elvileg amíg jó az autó akksija, áram alatt lesz a sziréna tehát riasztásra szólnia kell.
Arra gondoltam, mivel régóta nem üzemelt ez a riasztó mert egy bontott kocsiból van (USA be hajózás kitudja mennyit állt még itt ott akku nélkül) lehet csak szimplán lemerült a sziréna akkuja. Most éjjelre visszatettem a biztositekot hátha feltölti és akkor működik rendesen. Egy próbát megér. Ha így is szar akkor rendelek egy másik szirénát az majd biztosan megoldja.
Hát egész éjjel töltötte elméletileg, mert a biztosíték a helyén volt. Aztán reggel vártam a csodát... hát csak simán a központizár nyitására beindult a sziréna... ezek szerint halott a dolog. Rendelek egy másikat hozzá, ezt a rosszat meg szétszedem hátha meglesz a hibája.
A bontottban nagy eséllyel ugyanúgy el lesz fáradva az akksi. Újonnan lehet kapni? Mármint nem bontatlan több évest, mert állásában ugyanúgy megpusztulhat az akksija.