Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.15. 12:37

jostibeee írta:Sziasztok!
Van egy kis problémám egy 2000-es évjáratú 136lovas E39 520d-vel. Nemrég vettem és semmi problémája nem volt vásárlásnál (illetve az eladó mondta, hogy ha 15liter alá megy a tank, akkor nehezen indul, de csak télen). Megvettük, semmi gond nem volt, pöccre indult hidegen és melegen is, de az egyik nap hazamentem vele és másnap nem akart elindulni. Feltűnően sokáig égett az izzítólámpa a műszerfalon. Hidegindítóval beindult, utána semmi gond nem volt indításnál kb 1 hétig. Izzítórelét kicseréltük, izzítógyertyákat megmértük, üzemanyagszivattyút szétkaptuk, megtakarítottuk (kis dzsuva volt benne), a pumpát kivéve teszteltük és működik. Tegnap indult normálisan. Ma reggel meg kb 5-szöri indításra indult be (hidegindító nélkül). Olyan mintha leeresztené a gázolajat, vagy nem tudom.
Ja és egyszer olyan is volt, hogy hidegen/hosszú állás után elindult és rögtön leállt. Aztán nehezen indult be.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Tudnátok segíteni, hogy mit kéne még javítani/cserélni rajta, hogy üzembiztos legyen?
Köszönöm.


Csak tipp, de nálam a hidegben való első indításnál, az üzemanyagszűrő csere nagyon sokat javított. Hidegben megdermed benne a dzsuva. (De elég egy helyre is feltenni a kérdést. Ki fogsz kapni! :twisted: )

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: jostibeee
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.16. 17:37

Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment, lezártam az autót volt, hogy egy szer csak felkapcsolódott valamelyik helyzetjelző ha jól gondolom lcm modul cserével megoldódik a gond?! Lcm III modult fel kell tanítani? Másik a komfort modul nem megy a jobb tükör ill. a jobb bal tükörfűtés meg a ablakmosó fúvóka fűtés, szereztem típusra azonos modult össze dugtam de utána sem volt jó! Ezt is fel kell tanítani? A hőfok érzékelők jók.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.17. 12:30

Sziasztok!
Olyan hiba jelentkezett ma az autómnál,hogy nincs visszajelzése a műszerfalon az indexnek sem fény sem hang és ezzel egyidőben a rádió sem reagál semmire.Sem a saját paneljéről sem a kormányról nem lehet vezérelni.Nem lehet kis sem kapcsolni csak miután gyújtást leveszem,akkor kapcsol ki.
520 D 2001-es!
Ha valakinek van ötlete vagy találkozott már ezzel a hibával kérem írjon!
Köszönöm!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.17. 23:24

kissnorbip1 írta:Sziasztok!
Olyan hiba jelentkezett ma az autómnál,hogy nincs visszajelzése a műszerfalon az indexnek sem fény sem hang és ezzel egyidőben a rádió sem reagál semmire.Sem a saját paneljéről sem a kormányról nem lehet vezérelni.Nem lehet kis sem kapcsolni csak miután gyújtást leveszem,akkor kapcsol ki.
520 D 2001-es!
Ha valakinek van ötlete vagy találkozott már ezzel a hibával kérem írjon!
Köszönöm!

Lcm modul lehet a hibás!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.19. 12:30

Szilar6d írta:Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment, lezártam az autót volt, hogy egy szer csak felkapcsolódott valamelyik helyzetjelző ha jól gondolom lcm modul cserével megoldódik a gond?! Lcm III modult fel kell tanítani? Másik a komfort modul nem megy a jobb tükör ill. a jobb bal tükörfűtés meg a ablakmosó fúvóka fűtés, szereztem típusra azonos modult össze dugtam de utána sem volt jó! Ezt is fel kell tanítani? A hőfok érzékelők jók.


Az LCM modult biztos fel kell tanítani. A komfort modult csak tippelem hogy igen. Miért ne kellene. :P

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.19. 14:51

gorcsev írta:
Szilar6d írta:Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment...

Az LCM modult biztos fel kell tanítani. A komfort modult csak tippelem hogy igen. Miért ne kellene. :P


Nem lehet, hogy a kormánykapcsoló a rossz, kontakthibás?
Egy másik típusnál hasonló tünetek voltak és nálunk ezen kapcsoló cseréje oldotta meg a dolgot.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.20. 13:13

Sziasztok. A problémám a követlező. Van egy e39 525tds-em. Sajnos egy ideje azzal küszködöm hogy melegen nem indul. Adagoló myomóelem probléma. Szinte minden szaki hozzáértő ezt mondta. Vettem is egy felújított adagolót 11-es nyomóelemeset Keszthelyröl. Szervízben fel is szerelték. Szinte hibátlan légtelenítés után pöccre indult, de az első bemelegedést követően a jelenség megmaradt. Melegen nem indul csak nehezen. De miután ismét izzít ami persze csak bizonyos motorhőfok allat történik. Ismét pöccre indul. Mi lehet a gond vele? Válaszokat köszönöm.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.20. 17:00

Sziasztok Srácok. Azt szeretném megkérdezni, hogy hol keressem a hibát ha a szélvédő belül is lefagy. Tehát úgy néz ki a dolog, hogy megállítom az autót este, másnapra pedig csutkón lefagy belül is.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.20. 17:24

csikes77 írta:Sziasztok Srácok. Azt szeretném megkérdezni, hogy hol keressem a hibát ha a szélvédő belül is lefagy. Tehát úgy néz ki a dolog, hogy megállítom az autót este, másnapra pedig csutkón lefagy belül is.
Ajtokarpit mogotti vizzaro ragasztasa, pollenszuro alatt eltomodott kifolyok miatti beazas valamint nem art telen sem a klima hasznalata, hogy szaritsa a levegot.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.20. 19:54

Fazek írta:Sziasztok. A problémám a követlező. Van egy e39 525tds-em. Sajnos egy ideje azzal küszködöm hogy melegen nem indul. Adagoló myomóelem probléma. Szinte minden szaki hozzáértő ezt mondta. Vettem is egy felújított adagolót 11-es nyomóelemeset Keszthelyröl. Szervízben fel is szerelték. Szinte hibátlan légtelenítés után pöccre indult, de az első bemelegedést követően a jelenség megmaradt. Melegen nem indul csak nehezen. De miután ismét izzít ami persze csak bizonyos motorhőfok allat történik. Ismét pöccre indul. Mi lehet a gond vele? Válaszokat köszönöm.

Kompresszió?

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.20. 20:08

Kompreszió jó minden hengerben. Nem állandó a hiba, úgy 70% ban vissza térő hogy nehezen indul. Van olyan is hogy melegen indul. Bár az a ritka. Az önindító elég lassan teker. Az nem lehet gond melegen? Volt akinek ugyan ez volt a gondja. Melegen indítózás nagysokára beindul motor kicsit felkopogósodik fehér füst és teljesen egyenletesen jár. Mint a doxa. Olvastam egy fórumon hogy önindító felújítás után hidegen melegen pöccre indul. Lehet ez a hiba? Ja km garantált 240000!!! Egy idős úrtól vásárolt. Mind külső mind belső makulátlan.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.21. 01:00

1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.21. 18:05

Fazek írta:Kompreszió jó minden hengerben. Nem állandó a hiba, úgy 70% ban vissza térő hogy nehezen indul. Van olyan is hogy melegen indul. Bár az a ritka. Az önindító elég lassan teker. Az nem lehet gond melegen? Volt akinek ugyan ez volt a gondja. Melegen indítózás nagysokára beindul motor kicsit felkopogósodik fehér füst és teljesen egyenletesen jár. Mint a doxa. Olvastam egy fórumon hogy önindító felújítás után hidegen melegen pöccre indul. Lehet ez a hiba? Ja km garantált 240000!!! Egy idős úrtól vásárolt. Mind külső mind belső makulátlan.

Az önindítót nem árt felújítani szerintem,mert a sok indítózástól lehet az is már kotyog a perselynél, nekem is adagoló volt a TDS-nél,azért mondom mert én is tönkre tettem azzal,hogy sokat indítóztam. Viszont az adagolót amit vettél,biztosan felújították , vagy csak rámondták,hogy felújított ? Meg aztán ezeket le is szokás nyomás próbázni melegen,mielőtt felrakják. Az mondjuk biztos,hogy az enyém azonnal jó lett miután meg lett csinálva az adagoló. Én a résolaj veszteséget kizárnám a sorból ,mert én úgy gondolom,hogy az adagolós kocsinál nem befolyásol ilyen nagy mértékben,hogy nem indul el az autó, erre inkább a közös nyomócsövesnél gondolnék. De javítson ki valaki ha tévedek.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.21. 18:57

hamoriarpi írta:1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.21. 19:43

NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2018.02.21. 21:42

bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Barátomnak volt egy E36 TD-je. Abban 130 ezer km volt garantáltan, de az egész autó olyan is volt kívül belül, illetve soha semmi gond nem volt vele a szokásosan korból eredő dolgokon kívül. (kárpitok hagyták el a helyüket, vezető oldali ajtóüveget kellett visszaragasztani a sínjébe stb.) A motorja könnyfakasztóan szépen járt, illetve semmi füstje nem volt, az pedig elég ritka). Az is öreg bácsitól származott, ráadásul magyarországi első tulajtól, de valószínűleg nem olyantól, mint a kérdező autója. :doglotlo:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.27. 20:11

Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.28. 00:42

Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről

20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet. :)
Talán ő többet tud.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Marcho
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.28. 01:38

Imco írta:
Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről

20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet. :)
Talán ő többet tud.

jaaaa valami olyasmi, de még belülről nem láttam, nem volt időm tanulmányozni. Egyben szoktam cserélni ilyen esetben motorostul a komplett mechanikát, a régit pedig iktatom a méhes kupacba.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.02.28. 02:01

Gallaca írta:
Imco írta:
Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről

20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet. :)
Talán ő többet tud.

jaaaa valami olyasmi, de még belülről nem láttam, nem volt időm tanulmányozni. Egyben szoktam cserélni ilyen esetben motorostul a komplett mechanikát, a régit pedig iktatom a méhes kupacba.


Egy ilyen műtétnél mit kell cserélni, és mibe kerül ez nagyjából a páciensnek?
Hozzászólás küldése

VigLink badge