2018.02.15. 12:37
jostibeee írta:Sziasztok!
Van egy kis problémám egy 2000-es évjáratú 136lovas E39 520d-vel. Nemrég vettem és semmi problémája nem volt vásárlásnál (illetve az eladó mondta, hogy ha 15liter alá megy a tank, akkor nehezen indul, de csak télen). Megvettük, semmi gond nem volt, pöccre indult hidegen és melegen is, de az egyik nap hazamentem vele és másnap nem akart elindulni. Feltűnően sokáig égett az izzítólámpa a műszerfalon. Hidegindítóval beindult, utána semmi gond nem volt indításnál kb 1 hétig. Izzítórelét kicseréltük, izzítógyertyákat megmértük, üzemanyagszivattyút szétkaptuk, megtakarítottuk (kis dzsuva volt benne), a pumpát kivéve teszteltük és működik. Tegnap indult normálisan. Ma reggel meg kb 5-szöri indításra indult be (hidegindító nélkül). Olyan mintha leeresztené a gázolajat, vagy nem tudom.
Ja és egyszer olyan is volt, hogy hidegen/hosszú állás után elindult és rögtön leállt. Aztán nehezen indult be.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Tudnátok segíteni, hogy mit kéne még javítani/cserélni rajta, hogy üzembiztos legyen?
Köszönöm.
2018.02.16. 17:37
2018.02.17. 12:30
2018.02.17. 23:24
kissnorbip1 írta:Sziasztok!
Olyan hiba jelentkezett ma az autómnál,hogy nincs visszajelzése a műszerfalon az indexnek sem fény sem hang és ezzel egyidőben a rádió sem reagál semmire.Sem a saját paneljéről sem a kormányról nem lehet vezérelni.Nem lehet kis sem kapcsolni csak miután gyújtást leveszem,akkor kapcsol ki.
520 D 2001-es!
Ha valakinek van ötlete vagy találkozott már ezzel a hibával kérem írjon!
Köszönöm!
2018.02.19. 12:30
Szilar6d írta:Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment, lezártam az autót volt, hogy egy szer csak felkapcsolódott valamelyik helyzetjelző ha jól gondolom lcm modul cserével megoldódik a gond?! Lcm III modult fel kell tanítani? Másik a komfort modul nem megy a jobb tükör ill. a jobb bal tükörfűtés meg a ablakmosó fúvóka fűtés, szereztem típusra azonos modult össze dugtam de utána sem volt jó! Ezt is fel kell tanítani? A hőfok érzékelők jók.
2018.02.19. 14:51
gorcsev írta:Szilar6d írta:Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment...
Az LCM modult biztos fel kell tanítani. A komfort modult csak tippelem hogy igen. Miért ne kellene.
2018.02.20. 13:13
2018.02.20. 17:00
2018.02.20. 17:24
Ajtokarpit mogotti vizzaro ragasztasa, pollenszuro alatt eltomodott kifolyok miatti beazas valamint nem art telen sem a klima hasznalata, hogy szaritsa a levegot.csikes77 írta:Sziasztok Srácok. Azt szeretném megkérdezni, hogy hol keressem a hibát ha a szélvédő belül is lefagy. Tehát úgy néz ki a dolog, hogy megállítom az autót este, másnapra pedig csutkón lefagy belül is.
2018.02.20. 19:54
Fazek írta:Sziasztok. A problémám a követlező. Van egy e39 525tds-em. Sajnos egy ideje azzal küszködöm hogy melegen nem indul. Adagoló myomóelem probléma. Szinte minden szaki hozzáértő ezt mondta. Vettem is egy felújított adagolót 11-es nyomóelemeset Keszthelyröl. Szervízben fel is szerelték. Szinte hibátlan légtelenítés után pöccre indult, de az első bemelegedést követően a jelenség megmaradt. Melegen nem indul csak nehezen. De miután ismét izzít ami persze csak bizonyos motorhőfok allat történik. Ismét pöccre indul. Mi lehet a gond vele? Válaszokat köszönöm.
2018.02.20. 20:08
2018.02.21. 01:00
2018.02.21. 18:05
Fazek írta:Kompreszió jó minden hengerben. Nem állandó a hiba, úgy 70% ban vissza térő hogy nehezen indul. Van olyan is hogy melegen indul. Bár az a ritka. Az önindító elég lassan teker. Az nem lehet gond melegen? Volt akinek ugyan ez volt a gondja. Melegen indítózás nagysokára beindul motor kicsit felkopogósodik fehér füst és teljesen egyenletesen jár. Mint a doxa. Olvastam egy fórumon hogy önindító felújítás után hidegen melegen pöccre indul. Lehet ez a hiba? Ja km garantált 240000!!! Egy idős úrtól vásárolt. Mind külső mind belső makulátlan.
2018.02.21. 18:57
hamoriarpi írta:1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.
2018.02.21. 19:43
NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.
Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.
2018.02.21. 21:42
bendegúz írta:NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.
Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.
Garantált 240 000km!
2018.02.27. 20:11
2018.02.28. 00:42
Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.
Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről
2018.02.28. 01:38
Imco írta:Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.
Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről
20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet.
Talán ő többet tud.
2018.02.28. 02:01
Gallaca írta:Imco írta:Marcho írta:Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.
Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről
20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet.
Talán ő többet tud.
jaaaa valami olyasmi, de még belülről nem láttam, nem volt időm tanulmányozni. Egyben szoktam cserélni ilyen esetben motorostul a komplett mechanikát, a régit pedig iktatom a méhes kupacba.