Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.02. 17:49

Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.02. 17:59

Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.03. 18:00

morv írta:
Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.

Köszi! Valami jellegzetes helye szokott lenni a kábelszakadásnak? Vagy az abs vezérlőig kb bárhol meglehet?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.03. 20:38

Gawine írta:
morv írta:
Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.

Köszi! Valami jellegzetes helye szokott lenni a kábelszakadásnak? Vagy az abs vezérlőig kb bárhol meglehet?

Igazából én szakadt vezetéket még nem láttam, csak szakadt vezérlőt.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.04. 12:40

Gallaca írta:
Gawine írta:
morv írta:
Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.

Köszi! Valami jellegzetes helye szokott lenni a kábelszakadásnak? Vagy az abs vezérlőig kb bárhol meglehet?

Igazából én szakadt vezetéket még nem láttam, csak szakadt vezérlőt.

Nekem vagy egy féléve csinálja, hogy kigyulladnak a lámpák és 1-2 napig nem megy a Km óra sem. Utána egyszer csak helyreáll minden. Most legutóbb karácsonykor dobta be a hibát és 6 nap állás után reggelre eltűnt mint a kámfor. :) Nekem a vizes úton való közlekedés okozza. Valami beázás/bepárásodás dolog van a háttérben. Gondolom hogy inkább ABS kocka lesz nálad is, mint nálam. Főleg a ha a csere után is a a bal hátsóra panaszkodott.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.04. 19:03

gorcsev írta:
Gallaca írta:
Gawine írta:
morv írta:
Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.

Köszi! Valami jellegzetes helye szokott lenni a kábelszakadásnak? Vagy az abs vezérlőig kb bárhol meglehet?

Igazából én szakadt vezetéket még nem láttam, csak szakadt vezérlőt.

Nekem vagy egy féléve csinálja, hogy kigyulladnak a lámpák és 1-2 napig nem megy a Km óra sem. Utána egyszer csak helyreáll minden. Most legutóbb karácsonykor dobta be a hibát és 6 nap állás után reggelre eltűnt mint a kámfor. :) Nekem a vizes úton való közlekedés okozza. Valami beázás/bepárásodás dolog van a háttérben. Gondolom hogy inkább ABS kocka lesz nálad is, mint nálam. Főleg a ha a csere után is a a bal hátsóra panaszkodott.

És az abs vezérlővel lehet mit kezdeni? Vagy mindenképp csak a csere oldaná meg a problémát?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.04. 23:29

Gawine írta:És az abs vezérlővel lehet mit kezdeni? Vagy mindenképp csak a csere oldaná meg a problémát?


Szia
pixelfix.hu

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.05. 20:34

handgeschaltet írta:
Gawine írta:És az abs vezérlővel lehet mit kezdeni? Vagy mindenképp csak a csere oldaná meg a problémát?


Szia
pixelfix.hu


Köszi!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.14. 09:02

Sziasztok BUÉK Mindenkinek.

2003-as 520D az alábbi problémát vettem észre.
Városi közlekedés során általában 3-as fokozatban 1500 fordulat körül, gáztartásos, sebességtartós vezetésnél mintha 1-1 pillanatra elgyengülést vennék észre a motoron mintha kihagyna. Ekkor megy tovább sőt intenzív gyorsulásnál ugyanúgy teszi a dolgát. Hozzáteszem ezt nem mindig csinálja tehát a fordulat és a sebessség nehezen behatárolható. Érdekes hogy ilyen problémával indultam el hosszabb útra autópályán 120-140 tempónál soha tehát 1000 km. alatt egyszer sem jelentkezett ez a probléma ment gyorsult fogyasztás 6.1 liter volt.

Amikor városban jeletkezik a probléma, megáltam és üresben elkezdtem emelni a fordulatot és akkor is ebben a fordulatszám tartományban (1500-2000) éreztem a kihagyást de ott sosem tudtam megtartani a pedált, és 1-1 pillanat volt.
Ekkor ha hirtelem lépem le akkor is a felpörgés elején ránt a kasznin amikor megkapja az erőt de ugy 1500 nál is érzek egy rántást a kasznin.

Jövő héten teszem diagra csak addig esetleg valaki járt-e már igy van-e tapasztalata.

Mintha ennél a pontnál vagy valamelyik csúcs nem adja le az anyagot vagy az adagolóban nyit-zár valami szelepféle és néha nem müködne?????
Amugy viz, olaj oké, indulás rendben, füst nincs futott km. 180.000.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.14. 23:46

Sziasztok nagy segítségre lenne szükségem!


Adott egy Fl e39, aminek tönkrement a légzsák vezérlője. A képen látható sárga színű ellenállásban végződő vezeték kijött a helyéről és azóta nem működik ( kép illusztráció!).
Kép


Kérdéseim a következők:

Volt valakinek hasonló?

Tudna valaki rá megoldást, mit s hogyan kell cserélni, hogy jó legyen ismét? Esetleg ajánlani egy hozzáértőt aki bevállalná ha túl bonyolult lenne!

Segítséget előre is köszönöm.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.15. 00:01

Hamvas írta:Sziasztok nagy segítségre lenne szükségem!


Adott egy Fl e39, aminek tönkrement a légzsák vezérlője. A képen látható sárga színű ellenállásban végződő vezeték kijött a helyéről és azóta nem működik ( kép illusztráció!).
Kérdéseim a következők:

Volt valakinek hasonló?

Tudna valaki rá megoldást, mit s hogyan kell cserélni, hogy jó legyen ismét? Esetleg ajánlani egy hozzáértőt aki bevállalná ha túl bonyolult lenne!

Segítséget előre is köszönöm.

Szia!

Mit jelent, hogy tönkrement? Világít a légzsáklámpa a műszerfalon? Az a sárga egy pirobiztosíték csatlakozója, ha indul valamelyik légzsák, akkor a pozitív saru is lerobban. Ha a csati megsérült valamilyen okból, akkor világítani fog a hibalámpa. Lehet kapni javítószettet gyáriban, csak az a baj, hogy 80e körül volt legutóbb.
Ki tudom cserélni a sarut ha gondolod, gyári állapotra tudom visszaállítani töredékáron, ha érdekel keress meg.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.16. 16:30

Sziasztok!

A járgányom (530i Touring - 2002. 03. havi) nyitható hátsó ablakát nem tudom felnyitni (tegnap még használtam). Hogy lehet hozzáférni és javítani?

Elre is köszönöm, ha valaki tudna segíteni!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.16. 22:15

Sziasztok!
E39 az alany és a bc gombra nem reagál...
Kilometerora pixelek javítva ( hiba előtte is megvolt)
Esetleg órát cseréltek és illeszteni kell vagy mi lehet a baj?

Köszönöm!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.16. 22:18

Gallaca írta:
eddy írta:
attila94 írta:
eddy írta:Sziasztok

2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött :D Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. :facepalm: Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap :o :shock:
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....

Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.

Ötletek esetleg ?


Melyik hőgomba mutat -48C fokot? A titkos menüben az olajhőmérsékletre mindig -48C fokot fog írni, mert az csak az M5-be jutott.

Ha hülyeséget írtam, és másik hőgombáról van szó hagyd figyelmen kívűl a hozzászólásomat. :D


Nem a titkos menüben :)
Rátette gépre a szerelőm, járt a motor és figyelte az adatokat, végig nézet mindent és akkor figyelt fel erre a jeladóra hogy beállt -48C fokra és nem változik az értéke pedig kellene. Lehúzta ,akkor sem. Ha a kocsival szemben állsz bal oldalt a hűtő aljában található.

Az a hűtőből kilépő víz hőmérséklet jeladó. Attól nem hiszem, hogy változni fog bármi is. Persze ha rossz, természetesen cserélni kell.


Még ide írok, leírom a fejleményeket, aztán ha minden így marad még 1 hónapig akkor mehet a "megoldódott hibák"-hoz.
Tehát Január 2-án kicseréltem a hűtőfolyadék hőmérséklet jeladót "hőgombát" , Január 8-án olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő,pollenszűrő csere. A lényeg Január 2 óta hibátlan az autó. Volt +6 fok is reggel, meg volt -6 is és tökéletesen indult, indul az autó. Remélem így marad. :-D

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.16. 22:27

Laci írta:Sziasztok!
E39 az alany és a bc gombra nem reagál...
Kilometerora pixelek javítva ( hiba előtte is megvolt)
Esetleg órát cseréltek és illeszteni kell vagy mi lehet a baj?

Köszönöm!

Indexkart kell cserélni, vagy javítani benne a vezetéket.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.17. 09:06

Gallaca írta:
Laci írta:Sziasztok!
E39 az alany és a bc gombra nem reagál...
Kilometerora pixelek javítva ( hiba előtte is megvolt)
Esetleg órát cseréltek és illeszteni kell vagy mi lehet a baj?

Köszönöm!

Indexkart kell cserélni, vagy javítani benne a vezetéket.



Köszönöm!
Megnézetem és kereslek ha alkatrész kell!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Laci az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.18. 11:03

Sziasztok!

Nem találtam jobb Topicot ezért ide írom. Végül is valami nem működik megfelelően.
Szóval a helyzet az, hogy 1700-2000 közötti fordulatszám tartományban gázadásra berezonál az autó. Főleg harmadikban lehet jól érezni, amikor gyorsítok. Hidegen jobban rezeg. Olyankor ha pl. a könyöklőben van apró+kulcs még a csörgést is lehet hallani, annyira rezeg az egész kaszni. Ha elveszem a gázt, kisimul minden. Mikor legutoljára voltam Muha mesternél Ő is említette, hogy valami nem kerek. Már csak az lenne a kérdés, hogy merre felé kutakodjak? Egyértelműen a hajtáslánc valamelyik eleme a ludas. A váltótartó bakok meg lettek rángatva, ott minden oké. Kardáncsapágy cserélve lett. Mi lehet még?

üdv
Gorcsev

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.18. 11:13

gorcsev írta:Sziasztok!

Nem találtam jobb Topicot ezért ide írom. Végül is valami nem működik megfelelően.
Szóval a helyzet az, hogy 1700-2000 közötti fordulatszám tartományban gázadásra berezonál az autó. Főleg harmadikban lehet jól érezni, amikor gyorsítok. Hidegen jobban rezeg. Olyankor ha pl. a könyöklőben van apró+kulcs még a csörgést is lehet hallani, annyira rezeg az egész kaszni. Ha elveszem a gázt, kisimul minden. Mikor legutoljára voltam Muha mesternél Ő is említette, hogy valami nem kerek. Már csak az lenne a kérdés, hogy merre felé kutakodjak? Egyértelműen a hajtáslánc valamelyik eleme a ludas. A váltótartó bakok meg lettek rángatva, ott minden oké. Kardáncsapágy cserélve lett. Mi lehet még?

üdv
Gorcsev

Motorbakok?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: eddy
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.18. 11:45

Gallaca írta:
gorcsev írta:Sziasztok!

Nem találtam jobb Topicot ezért ide írom. Végül is valami nem működik megfelelően.
Szóval a helyzet az, hogy 1700-2000 közötti fordulatszám tartományban gázadásra berezonál az autó. Főleg harmadikban lehet jól érezni, amikor gyorsítok. Hidegen jobban rezeg. Olyankor ha pl. a könyöklőben van apró+kulcs még a csörgést is lehet hallani, annyira rezeg az egész kaszni. Ha elveszem a gázt, kisimul minden. Mikor legutoljára voltam Muha mesternél Ő is említette, hogy valami nem kerek. Már csak az lenne a kérdés, hogy merre felé kutakodjak? Egyértelműen a hajtáslánc valamelyik eleme a ludas. A váltótartó bakok meg lettek rángatva, ott minden oké. Kardáncsapágy cserélve lett. Mi lehet még?

üdv
Gorcsev

Motorbakok?


Akár az is lehet. :) Legközelebb ha megyek Muha mesterhez, megnézetem azt is.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.22. 21:19

520d2003 írta:Sziasztok BUÉK Mindenkinek.

2003-as 520D az alábbi problémát vettem észre.
Városi közlekedés során általában 3-as fokozatban 1500 fordulat körül, gáztartásos, sebességtartós vezetésnél mintha 1-1 pillanatra elgyengülést vennék észre a motoron mintha kihagyna. Ekkor megy tovább sőt intenzív gyorsulásnál ugyanúgy teszi a dolgát. Hozzáteszem ezt nem mindig csinálja tehát a fordulat és a sebessség nehezen behatárolható. Érdekes hogy ilyen problémával indultam el hosszabb útra autópályán 120-140 tempónál soha tehát 1000 km. alatt egyszer sem jelentkezett ez a probléma ment gyorsult fogyasztás 6.1 liter volt.

Amikor városban jeletkezik a probléma, megáltam és üresben elkezdtem emelni a fordulatot és akkor is ebben a fordulatszám tartományban (1500-2000) éreztem a kihagyást de ott sosem tudtam megtartani a pedált, és 1-1 pillanat volt.
Ekkor ha hirtelem lépem le akkor is a felpörgés elején ránt a kasznin amikor megkapja az erőt de ugy 1500 nál is érzek egy rántást a kasznin.

Jövő héten teszem diagra csak addig esetleg valaki járt-e már igy van-e tapasztalata.

Mintha ennél a pontnál vagy valamelyik csúcs nem adja le az anyagot vagy az adagolóban nyit-zár valami szelepféle és néha nem müködne?????
Amugy viz, olaj oké, indulás rendben, füst nincs futott km. 180.000.

Segítségeteket előre is köszönöm.


Annyi változást vettem észre ha teljesen üzmeleg a motor és ha teljesen hideg nem veszem észre......
Hozzászólás küldése

VigLink badge