2018.01.02. 17:49
2018.01.02. 17:59
Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
2018.01.03. 18:00
morv írta:Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
2018.01.03. 20:38
Gawine írta:morv írta:Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Köszi! Valami jellegzetes helye szokott lenni a kábelszakadásnak? Vagy az abs vezérlőig kb bárhol meglehet?
2018.01.04. 12:40
Gallaca írta:Gawine írta:morv írta:Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Köszi! Valami jellegzetes helye szokott lenni a kábelszakadásnak? Vagy az abs vezérlőig kb bárhol meglehet?
Igazából én szakadt vezetéket még nem láttam, csak szakadt vezérlőt.
2018.01.04. 19:03
gorcsev írta:Gallaca írta:Gawine írta:morv írta:Ha megcserelted a ket jeladot, de a hiba nem ment at, akkor vagy kabel vagy abs vezerlo hiba szerintem.Gawine írta:Sziasztok!
Ma reggel ahogy ráadtam a gyújtást és beindítottam az autót, kigyulladt az abs,asr egyszerre, valamint se pillanatnyi fogyasztásom és a km óra se megy.
Diagra tettük, bal hátsó abs jeladót írta. Szétkaptam, megtakarítottam és összeraktam, utána próbáltam törölni a hibát de nem engedte. Teszt kör után sem javult a helyzet. Ezután rendeltem bele egy újat, (Delphi márkájút) amit beleraktam, de továbbra is bal hátsó abs hibát hozza. Próbáltam azt is, hogy megcseréltem a jobb hátsóval, de ezután is még mindig a bal hátsó abs jeladót dobja ki hibának, amit nem tudunk az istenért sem kitörölni.
Valakinek volna esetleg valami ötlete hol kutassak tovább? Köszi előre is!
Köszi! Valami jellegzetes helye szokott lenni a kábelszakadásnak? Vagy az abs vezérlőig kb bárhol meglehet?
Igazából én szakadt vezetéket még nem láttam, csak szakadt vezérlőt.
Nekem vagy egy féléve csinálja, hogy kigyulladnak a lámpák és 1-2 napig nem megy a Km óra sem. Utána egyszer csak helyreáll minden. Most legutóbb karácsonykor dobta be a hibát és 6 nap állás után reggelre eltűnt mint a kámfor. Nekem a vizes úton való közlekedés okozza. Valami beázás/bepárásodás dolog van a háttérben. Gondolom hogy inkább ABS kocka lesz nálad is, mint nálam. Főleg a ha a csere után is a a bal hátsóra panaszkodott.
2018.01.04. 23:29
Gawine írta:És az abs vezérlővel lehet mit kezdeni? Vagy mindenképp csak a csere oldaná meg a problémát?
2018.01.05. 20:34
handgeschaltet írta:Gawine írta:És az abs vezérlővel lehet mit kezdeni? Vagy mindenképp csak a csere oldaná meg a problémát?
Szia
pixelfix.hu
2018.01.14. 09:02
2018.01.14. 23:46
2018.01.15. 00:01
Hamvas írta:Sziasztok nagy segítségre lenne szükségem!
Adott egy Fl e39, aminek tönkrement a légzsák vezérlője. A képen látható sárga színű ellenállásban végződő vezeték kijött a helyéről és azóta nem működik ( kép illusztráció!).
Kérdéseim a következők:
Volt valakinek hasonló?
Tudna valaki rá megoldást, mit s hogyan kell cserélni, hogy jó legyen ismét? Esetleg ajánlani egy hozzáértőt aki bevállalná ha túl bonyolult lenne!
Segítséget előre is köszönöm.
2018.01.16. 16:30
2018.01.16. 22:15
2018.01.16. 22:18
Gallaca írta:eddy írta:attila94 írta:eddy írta:Sziasztok
2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....
Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.
Ötletek esetleg ?
Melyik hőgomba mutat -48C fokot? A titkos menüben az olajhőmérsékletre mindig -48C fokot fog írni, mert az csak az M5-be jutott.
Ha hülyeséget írtam, és másik hőgombáról van szó hagyd figyelmen kívűl a hozzászólásomat.
Nem a titkos menüben
Rátette gépre a szerelőm, járt a motor és figyelte az adatokat, végig nézet mindent és akkor figyelt fel erre a jeladóra hogy beállt -48C fokra és nem változik az értéke pedig kellene. Lehúzta ,akkor sem. Ha a kocsival szemben állsz bal oldalt a hűtő aljában található.
Az a hűtőből kilépő víz hőmérséklet jeladó. Attól nem hiszem, hogy változni fog bármi is. Persze ha rossz, természetesen cserélni kell.
2018.01.16. 22:27
Laci írta:Sziasztok!
E39 az alany és a bc gombra nem reagál...
Kilometerora pixelek javítva ( hiba előtte is megvolt)
Esetleg órát cseréltek és illeszteni kell vagy mi lehet a baj?
Köszönöm!
2018.01.17. 09:06
Gallaca írta:Laci írta:Sziasztok!
E39 az alany és a bc gombra nem reagál...
Kilometerora pixelek javítva ( hiba előtte is megvolt)
Esetleg órát cseréltek és illeszteni kell vagy mi lehet a baj?
Köszönöm!
Indexkart kell cserélni, vagy javítani benne a vezetéket.
2018.01.18. 11:03
2018.01.18. 11:13
gorcsev írta:Sziasztok!
Nem találtam jobb Topicot ezért ide írom. Végül is valami nem működik megfelelően.
Szóval a helyzet az, hogy 1700-2000 közötti fordulatszám tartományban gázadásra berezonál az autó. Főleg harmadikban lehet jól érezni, amikor gyorsítok. Hidegen jobban rezeg. Olyankor ha pl. a könyöklőben van apró+kulcs még a csörgést is lehet hallani, annyira rezeg az egész kaszni. Ha elveszem a gázt, kisimul minden. Mikor legutoljára voltam Muha mesternél Ő is említette, hogy valami nem kerek. Már csak az lenne a kérdés, hogy merre felé kutakodjak? Egyértelműen a hajtáslánc valamelyik eleme a ludas. A váltótartó bakok meg lettek rángatva, ott minden oké. Kardáncsapágy cserélve lett. Mi lehet még?
üdv
Gorcsev
2018.01.18. 11:45
Gallaca írta:gorcsev írta:Sziasztok!
Nem találtam jobb Topicot ezért ide írom. Végül is valami nem működik megfelelően.
Szóval a helyzet az, hogy 1700-2000 közötti fordulatszám tartományban gázadásra berezonál az autó. Főleg harmadikban lehet jól érezni, amikor gyorsítok. Hidegen jobban rezeg. Olyankor ha pl. a könyöklőben van apró+kulcs még a csörgést is lehet hallani, annyira rezeg az egész kaszni. Ha elveszem a gázt, kisimul minden. Mikor legutoljára voltam Muha mesternél Ő is említette, hogy valami nem kerek. Már csak az lenne a kérdés, hogy merre felé kutakodjak? Egyértelműen a hajtáslánc valamelyik eleme a ludas. A váltótartó bakok meg lettek rángatva, ott minden oké. Kardáncsapágy cserélve lett. Mi lehet még?
üdv
Gorcsev
Motorbakok?
2018.01.22. 21:19
520d2003 írta:Sziasztok BUÉK Mindenkinek.
2003-as 520D az alábbi problémát vettem észre.
Városi közlekedés során általában 3-as fokozatban 1500 fordulat körül, gáztartásos, sebességtartós vezetésnél mintha 1-1 pillanatra elgyengülést vennék észre a motoron mintha kihagyna. Ekkor megy tovább sőt intenzív gyorsulásnál ugyanúgy teszi a dolgát. Hozzáteszem ezt nem mindig csinálja tehát a fordulat és a sebessség nehezen behatárolható. Érdekes hogy ilyen problémával indultam el hosszabb útra autópályán 120-140 tempónál soha tehát 1000 km. alatt egyszer sem jelentkezett ez a probléma ment gyorsult fogyasztás 6.1 liter volt.
Amikor városban jeletkezik a probléma, megáltam és üresben elkezdtem emelni a fordulatot és akkor is ebben a fordulatszám tartományban (1500-2000) éreztem a kihagyást de ott sosem tudtam megtartani a pedált, és 1-1 pillanat volt.
Ekkor ha hirtelem lépem le akkor is a felpörgés elején ránt a kasznin amikor megkapja az erőt de ugy 1500 nál is érzek egy rántást a kasznin.
Jövő héten teszem diagra csak addig esetleg valaki járt-e már igy van-e tapasztalata.
Mintha ennél a pontnál vagy valamelyik csúcs nem adja le az anyagot vagy az adagolóban nyit-zár valami szelepféle és néha nem müködne?????
Amugy viz, olaj oké, indulás rendben, füst nincs futott km. 180.000.
Segítségeteket előre is köszönöm.