2017.09.18. 23:58
2017.09.19. 17:09
bzsoltie írta:Touring csomagtérajtó különálló részét nem tudom kinyitni. Gombnyomásra nem történik semmi. Pár hétig csinálta azt, ha beljebb löktem az ablakot, – és jó kedve volt – akkor kinyílt, de mostmár egyáltalán nem reagál. Valaki járt már így? Van kijárt út az orvosldásra?
2017.09.19. 22:04
2017.09.19. 23:09
Afterdark írta:Sziasztok!
Ötletre van szükségem. A fényezés miat teljesen szét lett borítva az autó, a motor is ki lett véve a helyéről. Most, hogy összerakta a fényezőm minden szuper és fasza, csak a motor nem indul. Gyújtás van, kulcs fordul ameddig kell, ac kap működik. Minden elektromos funkció működik, csak nem teker az önindító. Akksi teljesen feltöltve.
Mi lehet a gond ?
2017.09.19. 23:33
kovessyroli írta:Afterdark írta:Sziasztok!
Ötletre van szükségem. A fényezés miat teljesen szét lett borítva az autó, a motor is ki lett véve a helyéről. Most, hogy összerakta a fényezőm minden szuper és fasza, csak a motor nem indul. Gyújtás van, kulcs fordul ameddig kell, ac kap működik. Minden elektromos funkció működik, csak nem teker az önindító. Akksi teljesen feltöltve.
Mi lehet a gond ?
Apám autójával történt olyan kb. 1 hónapja, hogy reggel bement dolgozni autóval, majd mikor 2 órával később el akart indulni, akkor minden működött, csak az önindító nem.
16:9 van benn gyárilag, a kijelzőn a CODE felirat jelent meg.
Már éppen trélert akartunk hívni, amikor próbaképpen beírtam négy db 0 - t a kode helyett (mivel nem tudtuk, hogy van -e kód megadva korábbról), és az autó indult azonnal.
A másik tippem: testkábel, ha jól rémlik akkor az egyik motortartó környékén is van egy testkábel.
2017.09.20. 08:04
Afterdark írta:kovessyroli írta:Afterdark írta:Sziasztok!
Ötletre van szükségem. A fényezés miat teljesen szét lett borítva az autó, a motor is ki lett véve a helyéről. Most, hogy összerakta a fényezőm minden szuper és fasza, csak a motor nem indul. Gyújtás van, kulcs fordul ameddig kell, ac kap működik. Minden elektromos funkció működik, csak nem teker az önindító. Akksi teljesen feltöltve.
Mi lehet a gond ?
Apám autójával történt olyan kb. 1 hónapja, hogy reggel bement dolgozni autóval, majd mikor 2 órával később el akart indulni, akkor minden működött, csak az önindító nem.
16:9 van benn gyárilag, a kijelzőn a CODE felirat jelent meg.
Már éppen trélert akartunk hívni, amikor próbaképpen beírtam négy db 0 - t a kode helyett (mivel nem tudtuk, hogy van -e kód megadva korábbról), és az autó indult azonnal.
A másik tippem: testkábel, ha jól rémlik akkor az egyik motortartó környékén is van egy testkábel.
Mindkét tipp nagyon jó, gondolom kódot nagyboard esetén is kérne. Nem tudjuk megnézni, mert a belső beleértve a boardot is nem a műhelyben van. A testkábel tipp is hasznos, mert a Bak újra lett cserélve.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2017.09.20. 09:35
2017.09.21. 21:38
2017.09.22. 10:33
RB Roli írta:Sziasztok!
Szeretnèk segítséget kérni.Veszprém megyébe keresek szerelőt,aki érdemben tud nekem segíteni.Szeretnék személyesen beszélni valakivel az autómról,vagy esetleg ha rápillantani.Kit tudtok ajànlani?Köszönöm.
2017.09.22. 17:29
SvidronyA írta:RB Roli írta:Sziasztok!
Szeretnèk segítséget kérni.Veszprém megyébe keresek szerelőt,aki érdemben tud nekem segíteni.Szeretnék személyesen beszélni valakivel az autómról,vagy esetleg ha rápillantani.Kit tudtok ajànlani?Köszönöm.
A LINKEN található Kollégákat próbáld elérni, ők bizonyára rendelkeznek a megfelelő kapcsolatokkal.
2017.09.23. 16:24
bendegúz írta:bendegúz írta:kzolee írta:Eljut a tankból az üzemanyag a motorhoz?
Annyira még nem merültem bele, de ha fordulaton megy akkor gondolom. Vagy nem biztos?
Na, levettem a csövet a szűrőről, és a gázolaj hűtőről is, de egy csepp sem csepegett ki belőle. Gyújtáson sem jön egy csepp sem.
Lehet, hogy a tankszivattyúm nem megy, és ezért nem indul el?
2017.09.23. 16:45
bendegúz írta:bendegúz írta:bendegúz írta:kzolee írta:Eljut a tankból az üzemanyag a motorhoz?
Annyira még nem merültem bele, de ha fordulaton megy akkor gondolom. Vagy nem biztos?
Na, levettem a csövet a szűrőről, és a gázolaj hűtőről is, de egy csepp sem csepegett ki belőle. Gyújtáson sem jön egy csepp sem.
Lehet, hogy a tankszivattyúm nem megy, és ezért nem indul el?
Kicseréltem a szivattyút, gyújtás rá, szépen megtelt a szűrő, elindítom pörög, gázreakció lassú, mondom még levegős.
Gáz elenged, most megy alapjáraton, indul is pöccre, most meg nincs gáz. Az alapjárat is egy kicsit kicsi, bepadlózom a gázt, kb 50-et emelkedik és ennyi!
Mi a franc lehet a baja?
2017.09.23. 18:26
Gallaca írta:bendegúz írta:bendegúz írta:bendegúz írta:kzolee írta:Eljut a tankból az üzemanyag a motorhoz?
Annyira még nem merültem bele, de ha fordulaton megy akkor gondolom. Vagy nem biztos?
Na, levettem a csövet a szűrőről, és a gázolaj hűtőről is, de egy csepp sem csepegett ki belőle. Gyújtáson sem jön egy csepp sem.
Lehet, hogy a tankszivattyúm nem megy, és ezért nem indul el?
Kicseréltem a szivattyút, gyújtás rá, szépen megtelt a szűrő, elindítom pörög, gázreakció lassú, mondom még levegős.
Gáz elenged, most megy alapjáraton, indul is pöccre, most meg nincs gáz. Az alapjárat is egy kicsit kicsi, bepadlózom a gázt, kb 50-et emelkedik és ennyi!
Mi a franc lehet a baja?
Ha bemelegszik akkor is?
2017.09.23. 19:07
2017.09.23. 20:32
morgulfz írta:Sziasztok! 2002 es E39 530d. Holnap kellene hazamennünk Szarvasról Budapestre de nem tölt a generátor. Kb mikor elindultunk lefelé és félúton kezdett világítani a kis akksi ikon. Ha beindul a kocsi de lemerül az akksi akkor meg hazajutunk vagy leáll a kocsi mint az E36 om régen? Köszi
2017.09.23. 20:43
Gallaca írta:morgulfz írta:Sziasztok! 2002 es E39 530d. Holnap kellene hazamennünk Szarvasról Budapestre de nem tölt a generátor. Kb mikor elindultunk lefelé és félúton kezdett világítani a kis akksi ikon. Ha beindul a kocsi de lemerül az akksi akkor meg hazajutunk vagy leáll a kocsi mint az E36 om régen? Köszi
Leáll.
2017.09.23. 21:41
morgulfz írta:Gallaca írta:morgulfz írta:Sziasztok! 2002 es E39 530d. Holnap kellene hazamennünk Szarvasról Budapestre de nem tölt a generátor. Kb mikor elindultunk lefelé és félúton kezdett világítani a kis akksi ikon. Ha beindul a kocsi de lemerül az akksi akkor meg hazajutunk vagy leáll a kocsi mint az E36 om régen? Köszi
Leáll.
Szia! Elég szarul indított az előbb. Ha feltöltöm az akksit, ha lejutottam vele ide szerinted vissza is kibírja?
2017.09.23. 21:51
2017.09.23. 22:19
2017.09.23. 23:11
kovessyroli írta:Nekem is hasonló a problémám, mint fentebb Afterdarknak volt.
Vettem egy E39 525d-t, elöl kicsit törött állapotban.
Hűtők, zárhíd, lámpák, motortető...szokásos.
Légzsákok nem nyiltak, szélvédő nem tört be.
Állt egy telepen 3 hónapig, akksi teljesen lemerült.
Hűtőket pótoltuk, majd megpróbáltuk indítani.
Közben feltűnt, hogy az automataváltó fokozatválasztójával valami gond van, nem lehet végigváltogatni.
Új akksi vásárlás után kiderült, hogy csak R-ig lehet feltolni a fokozatválasztót, P fokozatot nem tudunk kapcsolni.
Fölemelve az autót láttuk, hogy eltört a váltótartó konzol.
Vettem új konzolt, új gumipogácsát, stb., a váltó már a helyén, de a fokozatválasztóval ugyanúgy csak R-ig tudtam váltani.
És a legfontosabb: a motort nem tudjuk megindítani, van gyújtás, zümmög a pumpa, de az önindító nem forgatja meg a motort.
A fokozatválasztó bovdenjét alul fellazítottuk, és kézzel vissza is lett a váltón P-be állítva a kar, de a motor sehogy sem indul, pontosabban valami letiltja az indítást.
Mi a szar lehet?
Nem bontottunk kábeleket , nem vettük ki a motort, minden úgy tűnik, hogy egyben van, mégsem indul.......