2017.08.13. 14:13
rockerekhu írta:gosgyo írta:atesz155 írta:gosgyo írta:Sziasztok!
Volna egy problémám, mely ugyan nem életbe vágó, de eléggé bosszant.
Pixelhibás volt az óracsoportom(nagy BC), elküldtem a Pixelfixhez javításra.
Megérkezett, beszereltem, minden szuper.
Próbálnám az indexen lévő BC gombot, de semmi.
A felküldés előtt közvetlen nem próbáltam, mert amúgy is csak alig-alig lehetett látni,
de pár héttel előtte biztosan működött, mert egy esős reggelen magas páratartalomnál majdhogynem hibátlan volt a kijelző,
ekkor nyomkodtam a bc-t , mely működött.
A kérdésem az volna, hogy lehetne kideríteni alkatrészek cserélgetése nélkül, hogy a BC gomb a ludas-e, kábel, vagy
esetleg a javításkor az óracsoportnál lehetett-e valami hiba.
Felhívtam a Pixelfixet, hogy találkoztak-e hasonlóval. Azt mondták, ehhez a részéhez nem nyúltak, feltehetőleg a BC gomb.
Amennyiben valakinek van valami ötlete, tapasztalata, szívesen venném a segítségét.
Esetleg ha valakinek volna egy benzines óracsoportja, vagy bc-s indexe kipróbálás erejéig, hogy le lehessen szűkíteni, szívesen venném.
Üdv.: Gyuri
Szia Gyuri,
úgy is közel vagy, és a BC gomb működése pedig egyértelműen diagolható! Keress meg!
Sziasztok ismét!
A diaggal nem jutottunk előrébb, így ha valakinek volna ötlete, szívesen venném.
Esetleg egy óracsoport próbára valakinél? Mert ha azzal működne, akkor mihamarabb meg tudnám esetleg reklamálni a javítást, ha viszont nem, kereshetném tovább probléma forrását.
Mivel diagoltátok? Amugy az óra csoportot meg fel kell kódolni a kocsidhoz hogy minden rendesen komunikáljon.
2017.08.13. 15:46
gosgyo írta:rockerekhu írta:gosgyo írta:atesz155 írta:gosgyo írta:Sziasztok!
Volna egy problémám, mely ugyan nem életbe vágó, de eléggé bosszant.
Pixelhibás volt az óracsoportom(nagy BC), elküldtem a Pixelfixhez javításra.
Megérkezett, beszereltem, minden szuper.
Próbálnám az indexen lévő BC gombot, de semmi.
A felküldés előtt közvetlen nem próbáltam, mert amúgy is csak alig-alig lehetett látni,
de pár héttel előtte biztosan működött, mert egy esős reggelen magas páratartalomnál majdhogynem hibátlan volt a kijelző,
ekkor nyomkodtam a bc-t , mely működött.
A kérdésem az volna, hogy lehetne kideríteni alkatrészek cserélgetése nélkül, hogy a BC gomb a ludas-e, kábel, vagy
esetleg a javításkor az óracsoportnál lehetett-e valami hiba.
Felhívtam a Pixelfixet, hogy találkoztak-e hasonlóval. Azt mondták, ehhez a részéhez nem nyúltak, feltehetőleg a BC gomb.
Amennyiben valakinek van valami ötlete, tapasztalata, szívesen venném a segítségét.
Esetleg ha valakinek volna egy benzines óracsoportja, vagy bc-s indexe kipróbálás erejéig, hogy le lehessen szűkíteni, szívesen venném.
Üdv.: Gyuri
Szia Gyuri,
úgy is közel vagy, és a BC gomb működése pedig egyértelműen diagolható! Keress meg!
Sziasztok ismét!
A diaggal nem jutottunk előrébb, így ha valakinek volna ötlete, szívesen venném.
Esetleg egy óracsoport próbára valakinél? Mert ha azzal működne, akkor mihamarabb meg tudnám esetleg reklamálni a javítást, ha viszont nem, kereshetném tovább probléma forrását.
Mivel diagoltátok? Amugy az óra csoportot meg fel kell kódolni a kocsidhoz hogy minden rendesen komunikáljon.
Szia!
Inpával.
Feltanítani csak akkor kell, ha nem a gyári megy vissza. Vagy rosszul tudom?
2017.08.13. 18:02
Gallaca írta:Akkor. Gombteszten rendben működött a kar?
! | Jerry írta: |
Figyelj oda az idézetekre, kérlek! |
2017.08.19. 13:39
2017.08.19. 16:49
Gawine írta:Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már 3 autó szerelőnél voltam, de egyik sem tudja mi lehet a gond.
Adott egy 530d, ami annak idején automata volt, de valamelyik gazdája manuálisra megcsináltatta. (Ennek nem tudom, hogy van e köze hozzá.)
Az a problémám, hogy nagyobb terhelésnél pl:. ha 10 másodpercig tartom 3000-4000-közötti fordulaton, az autó leáll. Utána beindítom és megy. 1-2-3 fokozatban néha alig akar menni, csak a nagy turbó nyomást hallom, de alig nyújt valami teljesítményt, de amint felkapcsolom 4-5-be megy mint a bolond.
A nyomás szabályzó szelep és a hátsó ülés alatti üzemanyag szivattyú cserélve lett. Az egyik szerelő tippje az, hogy a common rail a végét járja és akkora terhelésnél nem kap elég üzemanyagot az autó ezért leáll. De az elég drága holmi, hogy tippelés gyanánt vegyek bele egy gyárit. Valaki találkozott már hasonlóval?
2017.08.19. 17:20
bzsoltie írta:Gawine írta:Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már 3 autó szerelőnél voltam, de egyik sem tudja mi lehet a gond.
Adott egy 530d, ami annak idején automata volt, de valamelyik gazdája manuálisra megcsináltatta. (Ennek nem tudom, hogy van e köze hozzá.)
Az a problémám, hogy nagyobb terhelésnél pl:. ha 10 másodpercig tartom 3000-4000-közötti fordulaton, az autó leáll. Utána beindítom és megy. 1-2-3 fokozatban néha alig akar menni, csak a nagy turbó nyomást hallom, de alig nyújt valami teljesítményt, de amint felkapcsolom 4-5-be megy mint a bolond.
A nyomás szabályzó szelep és a hátsó ülés alatti üzemanyag szivattyú cserélve lett. Az egyik szerelő tippje az, hogy a common rail a végét járja és akkora terhelésnél nem kap elég üzemanyagot az autó ezért leáll. De az elég drága holmi, hogy tippelés gyanánt vegyek bele egy gyárit. Valaki találkozott már hasonlóval?
Lett diagolva?
2017.08.19. 18:12
Gawine írta:bzsoltie írta:Gawine írta:Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már 3 autó szerelőnél voltam, de egyik sem tudja mi lehet a gond.
Adott egy 530d, ami annak idején automata volt, de valamelyik gazdája manuálisra megcsináltatta. (Ennek nem tudom, hogy van e köze hozzá.)
Az a problémám, hogy nagyobb terhelésnél pl:. ha 10 másodpercig tartom 3000-4000-közötti fordulaton, az autó leáll. Utána beindítom és megy. 1-2-3 fokozatban néha alig akar menni, csak a nagy turbó nyomást hallom, de alig nyújt valami teljesítményt, de amint felkapcsolom 4-5-be megy mint a bolond.
A nyomás szabályzó szelep és a hátsó ülés alatti üzemanyag szivattyú cserélve lett. Az egyik szerelő tippje az, hogy a common rail a végét járja és akkora terhelésnél nem kap elég üzemanyagot az autó ezért leáll. De az elég drága holmi, hogy tippelés gyanánt vegyek bele egy gyárit. Valaki találkozott már hasonlóval?
Lett diagolva?
Igen lett. A következőket hozta:
0100 Légnyelésmérő
1260 Tápszivattyú vezérlő rendszer
1190 Cső nyomást vezérlő szelep
Szerelők szerint egyik sem tud ilyen "jelenséget" produkálni, nem ezek között lesz a hiba.
2017.08.19. 19:19
Gallaca írta:Gawine írta:bzsoltie írta:Gawine írta:Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már 3 autó szerelőnél voltam, de egyik sem tudja mi lehet a gond.
Adott egy 530d, ami annak idején automata volt, de valamelyik gazdája manuálisra megcsináltatta. (Ennek nem tudom, hogy van e köze hozzá.)
Az a problémám, hogy nagyobb terhelésnél pl:. ha 10 másodpercig tartom 3000-4000-közötti fordulaton, az autó leáll. Utána beindítom és megy. 1-2-3 fokozatban néha alig akar menni, csak a nagy turbó nyomást hallom, de alig nyújt valami teljesítményt, de amint felkapcsolom 4-5-be megy mint a bolond.
A nyomás szabályzó szelep és a hátsó ülés alatti üzemanyag szivattyú cserélve lett. Az egyik szerelő tippje az, hogy a common rail a végét járja és akkora terhelésnél nem kap elég üzemanyagot az autó ezért leáll. De az elég drága holmi, hogy tippelés gyanánt vegyek bele egy gyárit. Valaki találkozott már hasonlóval?
Lett diagolva?
Igen lett. A következőket hozta:
0100 Légnyelésmérő
1260 Tápszivattyú vezérlő rendszer
1190 Cső nyomást vezérlő szelep
Szerelők szerint egyik sem tud ilyen "jelenséget" produkálni, nem ezek között lesz a hiba.
Akkor cseréld le a szerelőd! Az összeset, a hulladék diagjukkal együtt! Számukra a "railszelep hiba" üzenet mi a sz....t tud produkálni?
1190 Cső nyomást vezérlő szelep ------- Ha alacsony a nyomás azért áll le, ha el van tömődve a mikroszűrő a railszelepen, túl nagy nyomás lesz a rendszerben, akkor meg azért. Railcsőben mekkora nyomás van a hibaüzenetben?
1260 Tápszivattyú vezérlő rendszer-----------Pre-supply pressure mekkora volt a hibaüzenetben?
1260 Tápszivattyú vezérlő rendszer------Ha nem jó a légmennyiségmérő, mi alapján működjön jól a motor? Esetleg az EGR-ről lehúzott szívócsővel lett beindítva a motor, azért írta be?
2017.08.19. 20:06
Gawine írta:Gallaca írta:Gawine írta:bzsoltie írta:Gawine írta:Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már 3 autó szerelőnél voltam, de egyik sem tudja mi lehet a gond.
Adott egy 530d, ami annak idején automata volt, de valamelyik gazdája manuálisra megcsináltatta. (Ennek nem tudom, hogy van e köze hozzá.)
Az a problémám, hogy nagyobb terhelésnél pl:. ha 10 másodpercig tartom 3000-4000-közötti fordulaton, az autó leáll. Utána beindítom és megy. 1-2-3 fokozatban néha alig akar menni, csak a nagy turbó nyomást hallom, de alig nyújt valami teljesítményt, de amint felkapcsolom 4-5-be megy mint a bolond.
A nyomás szabályzó szelep és a hátsó ülés alatti üzemanyag szivattyú cserélve lett. Az egyik szerelő tippje az, hogy a common rail a végét járja és akkora terhelésnél nem kap elég üzemanyagot az autó ezért leáll. De az elég drága holmi, hogy tippelés gyanánt vegyek bele egy gyárit. Valaki találkozott már hasonlóval?
Lett diagolva?
Igen lett. A következőket hozta:
0100 Légnyelésmérő
1260 Tápszivattyú vezérlő rendszer
1190 Cső nyomást vezérlő szelep
Szerelők szerint egyik sem tud ilyen "jelenséget" produkálni, nem ezek között lesz a hiba.
Akkor cseréld le a szerelőd! Az összeset, a hulladék diagjukkal együtt! Számukra a "railszelep hiba" üzenet mi a sz....t tud produkálni?
1190 Cső nyomást vezérlő szelep ------- Ha alacsony a nyomás azért áll le, ha el van tömődve a mikroszűrő a railszelepen, túl nagy nyomás lesz a rendszerben, akkor meg azért. Railcsőben mekkora nyomás van a hibaüzenetben?
1260 Tápszivattyú vezérlő rendszer-----------Pre-supply pressure mekkora volt a hibaüzenetben?
1260 Tápszivattyú vezérlő rendszer------Ha nem jó a légmennyiségmérő, mi alapján működjön jól a motor? Esetleg az EGR-ről lehúzott szívócsővel lett beindítva a motor, azért írta be?
Sajnos errefelé nem nagyon lesz olyan aki ért hozzá. Mindegyik csak kiindul valahonnan és cserélgeti kifelé az alkatrészeket sorban ami okozhatja a hibát.
Az első két kérdésedre nem tudom a választ sajnos, mert egyik sem beszélt nekem a mérési eredményekről. Egyik kapásból mondta, hogy fogalma sincs. A másik azt mondta, hogy a hátsó ülés alatti üzemanyag szivattyú nem nyomott eleget, így azt kicserélte. Ezután is hozta ezt a jelenséget, hogy nagyobb terhelésnél leáll a motor. A 3. szerelő kicserélte a nyomás szabályzó szelepet mondván, hogy bontott van benne és ez lehet a gond. Az sem segített rajta, ezután visszavittem hozzá és mondta, hogy már szerinte csak a rail pumpa lehet a ludas. Eddig ráment több mint 100 ezer, de a hiba ugyan úgy megmarad.
Ezt a 3 felsorolt hibát mindig fixen egyszerre dobja ki, amikor elkezdem lepadlózni és 3000-4000 fordulat között leáll a motor pár másodperc múlva. Köszönöm az előző válaszokat utólag is.
2017.08.19. 20:42
2017.08.19. 22:49
Gawine írta:Tudtommal nem.
2017.08.20. 08:59
Gallaca írta:Gawine írta:Tudtommal nem.
Az baj! Olyasvalakihez vidd el, akinek gyári diagja van, nem autocom/delphi vagy hasonló általános kódolvasó, méress vele résolajat, a railnyomás stabilitását és az előnyomást nézesd meg.
2017.08.28. 15:13
2017.08.28. 17:26
atesz25 írta:Sziasztok.
Most hogy túl vagyok egy főtengely ékszíjtárcsa cserén, mert hát elszakadt kérdeznék olyat, hogy. A generátorom alapjáraton melegen minden fogyasztó kikapcsolva 13,8-14,1 között tölt. Ahogy elkezdem felkapcsolni őket leugrik 12,6-ra majd újra vissza 13,9 környékére. Viszont mikor mindent bekapcsolok akkor alapjáraton 12,6V, persze ha gázt adok akkor felmegy mundjuk 13,6-ra.
Ami még észlelhető alapjáraton ha sötétben felkapcsolom a belső világítást akkor vibrálás látszik a lámpákon persze emelve a fordulatot elmúlik. De zavaró hogy alapjáraton vibrálás van, persze ettől még tudok létezni. Létezik, hogy kezd öregedni a generátor?
2017.08.28. 22:21
2017.08.31. 18:11
2017.08.31. 22:37
dreizwanzig írta:Sziasztok!
Touring jobb hatso ablakot nem tudom lehuzni. Ha megyomom a gombot, akkor kattan egyet valami aztan ennyi. Amikor meg mukodott, akkor nem akadt, nem volt semmi gond vele. Regebben azt csinalta, hogy neha nem ment le, parszor nyomkodtam a gombot, aztan elindult. Most mar semmi, csak kattan egyet. Jol sejtem, hogy gyanus, hogy motor csere? Mennyire bonyolult a hatso ajtoban levo motort kicserelni?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2017.08.31. 23:20
koszi. Akkor ezek szerint a motor cserehez ki kell venni az egesz szerkezetet?attila94 írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Touring jobb hatso ablakot nem tudom lehuzni. Ha megyomom a gombot, akkor kattan egyet valami aztan ennyi. Amikor meg mukodott, akkor nem akadt, nem volt semmi gond vele. Regebben azt csinalta, hogy neha nem ment le, parszor nyomkodtam a gombot, aztan elindult. Most mar semmi, csak kattan egyet. Jol sejtem, hogy gyanus, hogy motor csere? Mennyire bonyolult a hatso ajtoban levo motort kicserelni?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Szedán jobb hátsó ablakemelő kocsit cseréltem nem régen, remélem írok hasznosat is és nem különbözik a touring.
A motor széttépte a spiáter ablakemelő kocsit szó szerint, mert valamiért egy gramm zsír se volt az ablakemelő sínen. Szóval a motort nem félteném.
A tapasztalatom: Nem bonyolult, minden adta magát. Miután kivetted az ablakot (1 csavar fogja), a szerkezet a motorral együtt kibújtatható komolyabb kézügyesség és barmolás nélkül. Kell egy torxkészlet is valamint a szerkezet felső csavarja amit egy hártya véd is speciális, de a csillag dugókulcs rámegy. Egy patentkiszedő készletet az ajtókárpit és az ablak körüli díszlécek védelme érdekében érdemes beszerezni, máskor is jól jöhet.
Zsírozd be alaposan a mozgó részeket.
És a butilgum+hőlégfúvó ami fogja a szivacs szigetelést. Ahoz elvileg hőlégfúvó is kell, ezek hiányában "ideiglenesen" szigetelőszalaggal raktam vissza de olyan meleg volt amikor csináltam hogy a gyári butilgumi ragadós lett. Igény szerint vissza rakhatod új patentokkal az ajtókárpitot, bár nekem nem zörög.
Egyébként jó jel ha kattan akkor szerintem nem makkant meg hanem akad mint nekem. Nekem is kattogott mert totál beszorult az egész úgy ahogy van, aztán addig nyomkodtam míg eltörte az ablakemelő kocsit.
2017.09.01. 07:54
dreizwanzig írta:koszi. Akkor ezek szerint a motor cserehez ki kell venni az egesz szerkezetet?attila94 írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Touring jobb hatso ablakot nem tudom lehuzni. Ha megyomom a gombot, akkor kattan egyet valami aztan ennyi. Amikor meg mukodott, akkor nem akadt, nem volt semmi gond vele. Regebben azt csinalta, hogy neha nem ment le, parszor nyomkodtam a gombot, aztan elindult. Most mar semmi, csak kattan egyet. Jol sejtem, hogy gyanus, hogy motor csere? Mennyire bonyolult a hatso ajtoban levo motort kicserelni?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Szedán jobb hátsó ablakemelő kocsit cseréltem nem régen, remélem írok hasznosat is és nem különbözik a touring.
A motor széttépte a spiáter ablakemelő kocsit szó szerint, mert valamiért egy gramm zsír se volt az ablakemelő sínen. Szóval a motort nem félteném.
A tapasztalatom: Nem bonyolult, minden adta magát. Miután kivetted az ablakot (1 csavar fogja), a szerkezet a motorral együtt kibújtatható komolyabb kézügyesség és barmolás nélkül. Kell egy torxkészlet is valamint a szerkezet felső csavarja amit egy hártya véd is speciális, de a csillag dugókulcs rámegy. Egy patentkiszedő készletet az ajtókárpit és az ablak körüli díszlécek védelme érdekében érdemes beszerezni, máskor is jól jöhet.
Zsírozd be alaposan a mozgó részeket.
És a butilgum+hőlégfúvó ami fogja a szivacs szigetelést. Ahoz elvileg hőlégfúvó is kell, ezek hiányában "ideiglenesen" szigetelőszalaggal raktam vissza de olyan meleg volt amikor csináltam hogy a gyári butilgumi ragadós lett. Igény szerint vissza rakhatod új patentokkal az ajtókárpitot, bár nekem nem zörög.
Egyébként jó jel ha kattan akkor szerintem nem makkant meg hanem akad mint nekem. Nekem is kattogott mert totál beszorult az egész úgy ahogy van, aztán addig nyomkodtam míg eltörte az ablakemelő kocsit.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2017.09.01. 09:48
attila94 írta:dreizwanzig írta:koszi. Akkor ezek szerint a motor cserehez ki kell venni az egesz szerkezetet?attila94 írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Touring jobb hatso ablakot nem tudom lehuzni. Ha megyomom a gombot, akkor kattan egyet valami aztan ennyi. Amikor meg mukodott, akkor nem akadt, nem volt semmi gond vele. Regebben azt csinalta, hogy neha nem ment le, parszor nyomkodtam a gombot, aztan elindult. Most mar semmi, csak kattan egyet. Jol sejtem, hogy gyanus, hogy motor csere? Mennyire bonyolult a hatso ajtoban levo motort kicserelni?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Szedán jobb hátsó ablakemelő kocsit cseréltem nem régen, remélem írok hasznosat is és nem különbözik a touring.
A motor széttépte a spiáter ablakemelő kocsit szó szerint, mert valamiért egy gramm zsír se volt az ablakemelő sínen. Szóval a motort nem félteném.
A tapasztalatom: Nem bonyolult, minden adta magát. Miután kivetted az ablakot (1 csavar fogja), a szerkezet a motorral együtt kibújtatható komolyabb kézügyesség és barmolás nélkül. Kell egy torxkészlet is valamint a szerkezet felső csavarja amit egy hártya véd is speciális, de a csillag dugókulcs rámegy. Egy patentkiszedő készletet az ajtókárpit és az ablak körüli díszlécek védelme érdekében érdemes beszerezni, máskor is jól jöhet.
Zsírozd be alaposan a mozgó részeket.
És a butilgum+hőlégfúvó ami fogja a szivacs szigetelést. Ahoz elvileg hőlégfúvó is kell, ezek hiányában "ideiglenesen" szigetelőszalaggal raktam vissza de olyan meleg volt amikor csináltam hogy a gyári butilgumi ragadós lett. Igény szerint vissza rakhatod új patentokkal az ajtókárpitot, bár nekem nem zörög.
Egyébként jó jel ha kattan akkor szerintem nem makkant meg hanem akad mint nekem. Nekem is kattogott mert totál beszorult az egész úgy ahogy van, aztán addig nyomkodtam míg eltörte az ablakemelő kocsit.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ki kell szerintem, de lehet van rá valami Gallaca, Muhaati féle fogás nem tudom.
Én még mindig azt mondom nem a motor, miután leszedted a habszivacs szigetelést old le az üveget és önmagában próbáld mozgatni a szerkezetet. Egy torx csavar az egész, a kapcsolót addig visszakötöd.