2017.08.05. 10:08
2017.08.05. 11:23
IdIOT055 írta:Hiba van még, ventilátor hol elindul hol nem, szerintem az süni lehet, szted? Visszaterve ABS tombre, abs lampa asc nem vilagit, de gyanitom levan ragasztva, vagy hasonlo turpissag. Esetleg valahogy nem tudom kimerni, hol a problema pontosan? Egyebkent m52 b20 tehat 199x ccm 150LE
2017.08.05. 11:29
2017.08.07. 11:03
2017.08.09. 08:27
2017.08.09. 08:46
Ha kb 15l üzemanyag maradt benne, akkor tipikus hiba, nem megy az átemelő szivattyú, és a tank bal oldalán marad a nafta. Ha rátöltesz 5-10 litert és úgy minden renben, akkor szinte biztos hogy ez a hiba.pinyo írta:Sziasztok! S.O.S segítség kellene! Van egy 2000s 530d-m,autómata.Ma reggel az M0on kb 100as tempónál felvillant a töltés+olajnyomás+dde lámpa és leállt. 5x indítottam újra mire életre kelt. Semmi baja,megyünk tovább.... Kb 2 km után simán leállt,itt már nem égett a dde. 5x indítás utána nyomás. 300 m után pont beálltam egy parkolóba,ahogy "P"be raktam leállt. Azóta nem indul.... Mi lehet a gáz? Valami üzemanyagellátás problémára gyanakszom.
2017.08.09. 09:12
PeterE39 írta:Ha kb 15l üzemanyag maradt benne, akkor tipikus hiba, nem megy az átemelő szivattyú, és a tank bal oldalán marad a nafta. Ha rátöltesz 5-10 litert és úgy minden renben, akkor szinte biztos hogy ez a hiba.pinyo írta:Sziasztok! S.O.S segítség kellene! Van egy 2000s 530d-m,autómata.Ma reggel az M0on kb 100as tempónál felvillant a töltés+olajnyomás+dde lámpa és leállt. 5x indítottam újra mire életre kelt. Semmi baja,megyünk tovább.... Kb 2 km után simán leállt,itt már nem égett a dde. 5x indítás utána nyomás. 300 m után pont beálltam egy parkolóba,ahogy "P"be raktam leállt. Azóta nem indul.... Mi lehet a gáz? Valami üzemanyagellátás problémára gyanakszom.
Sent from my A0001 using Tapatalk
2017.08.09. 12:24
2017.08.09. 13:51
pinyo írta:PeterE39 írta:Ha kb 15l üzemanyag maradt benne, akkor tipikus hiba, nem megy az átemelő szivattyú, és a tank bal oldalán marad a nafta. Ha rátöltesz 5-10 litert és úgy minden renben, akkor szinte biztos hogy ez a hiba.pinyo írta:Sziasztok! S.O.S segítség kellene! Van egy 2000s 530d-m,autómata.Ma reggel az M0on kb 100as tempónál felvillant a töltés+olajnyomás+dde lámpa és leállt. 5x indítottam újra mire életre kelt. Semmi baja,megyünk tovább.... Kb 2 km után simán leállt,itt már nem égett a dde. 5x indítás utána nyomás. 300 m után pont beálltam egy parkolóba,ahogy "P"be raktam leállt. Azóta nem indul.... Mi lehet a gáz? Valami üzemanyagellátás problémára gyanakszom.
Sent from my A0001 using Tapatalk
Gyujtás után meghallgattam a szivattyút,szörcsögött. Valószínűleg tényleg ez lehet a baj! Köszönöm a segítséget!!!!
2017.08.09. 17:38
2017.08.09. 19:23
gosgyo írta:Sziasztok!
Volna egy problémám, mely ugyan nem életbe vágó, de eléggé bosszant.
Pixelhibás volt az óracsoportom(nagy BC), elküldtem a Pixelfixhez javításra.
Megérkezett, beszereltem, minden szuper.
Próbálnám az indexen lévő BC gombot, de semmi.
A felküldés előtt közvetlen nem próbáltam, mert amúgy is csak alig-alig lehetett látni,
de pár héttel előtte biztosan működött, mert egy esős reggelen magas páratartalomnál majdhogynem hibátlan volt a kijelző,
ekkor nyomkodtam a bc-t , mely működött.
A kérdésem az volna, hogy lehetne kideríteni alkatrészek cserélgetése nélkül, hogy a BC gomb a ludas-e, kábel, vagy
esetleg a javításkor az óracsoportnál lehetett-e valami hiba.
Felhívtam a Pixelfixet, hogy találkoztak-e hasonlóval. Azt mondták, ehhez a részéhez nem nyúltak, feltehetőleg a BC gomb.
Amennyiben valakinek van valami ötlete, tapasztalata, szívesen venném a segítségét.
Esetleg ha valakinek volna egy benzines óracsoportja, vagy bc-s indexe kipróbálás erejéig, hogy le lehessen szűkíteni, szívesen venném.
Üdv.: Gyuri
2017.08.09. 19:33
2017.08.09. 23:09
Ez csak tuneti kezeles, nem megoldas.pinyo írta:pinyo írta:PeterE39 írta:Ha kb 15l üzemanyag maradt benne, akkor tipikus hiba, nem megy az átemelő szivattyú, és a tank bal oldalán marad a nafta. Ha rátöltesz 5-10 litert és úgy minden renben, akkor szinte biztos hogy ez a hiba.pinyo írta:Sziasztok! S.O.S segítség kellene! Van egy 2000s 530d-m,autómata.Ma reggel az M0on kb 100as tempónál felvillant a töltés+olajnyomás+dde lámpa és leállt. 5x indítottam újra mire életre kelt. Semmi baja,megyünk tovább.... Kb 2 km után simán leállt,itt már nem égett a dde. 5x indítás utána nyomás. 300 m után pont beálltam egy parkolóba,ahogy "P"be raktam leállt. Azóta nem indul.... Mi lehet a gáz? Valami üzemanyagellátás problémára gyanakszom.
Sent from my A0001 using Tapatalk
Gyujtás után meghallgattam a szivattyút,szörcsögött. Valószínűleg tényleg ez lehet a baj! Köszönöm a segítséget!!!!
Megoldódott! Csak nafta kellett!
2017.08.10. 18:52
2017.08.11. 00:05
lackosor6 írta:Sziasztok!
Ma bő 650km autópályázás után a pihenőhelyre begurulva felvillant az olajnyomás jelzőm egy pillanatra. Legalább kétszer, mert elsőre csak a szemem sarkából láttam. Hagytam járni miközben már figyeltem és újra felvillant egy pillanatra, de ki is aludt egyből. EGY HETE volt olajcserén, 5w30 van benne mint mindig, MANN olajszűrővel. Utána mentünk még 50km-t de azóta nem jött elő. Kérdem én, az ilyen hiba kiolvasható utólag? Esetleg csak az olajnyomás érzékelő szórakozik? Ha az olajpumpa lenne rossz, akkor az már adott volna jelet magáról nem? Válaszokat előre is köszönöm!
2017.08.11. 09:18
hamoriarpi írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Ma bő 650km autópályázás után a pihenőhelyre begurulva felvillant az olajnyomás jelzőm egy pillanatra. Legalább kétszer, mert elsőre csak a szemem sarkából láttam. Hagytam járni miközben már figyeltem és újra felvillant egy pillanatra, de ki is aludt egyből. EGY HETE volt olajcserén, 5w30 van benne mint mindig, MANN olajszűrővel. Utána mentünk még 50km-t de azóta nem jött elő. Kérdem én, az ilyen hiba kiolvasható utólag? Esetleg csak az olajnyomás érzékelő szórakozik? Ha az olajpumpa lenne rossz, akkor az már adott volna jelet magáról nem? Válaszokat előre is köszönöm!
Ha az előző olajjal nem volt ilyen problémád, akkor ez egy silányabb minőség.
Nyári nagy meleg + tempózás megfektet egy gyenge olajat.
(Amúgy sok dolog okozhatja, de a leírás tipikusan vacak olajra illik.) Strobinak és nekem is volt ilyen problémám. Olajcserét követen megszűnt.
2017.08.11. 12:09
lackosor6 írta:hamoriarpi írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Ma bő 650km autópályázás után a pihenőhelyre begurulva felvillant az olajnyomás jelzőm egy pillanatra. Legalább kétszer, mert elsőre csak a szemem sarkából láttam. Hagytam járni miközben már figyeltem és újra felvillant egy pillanatra, de ki is aludt egyből. EGY HETE volt olajcserén, 5w30 van benne mint mindig, MANN olajszűrővel. Utána mentünk még 50km-t de azóta nem jött elő. Kérdem én, az ilyen hiba kiolvasható utólag? Esetleg csak az olajnyomás érzékelő szórakozik? Ha az olajpumpa lenne rossz, akkor az már adott volna jelet magáról nem? Válaszokat előre is köszönöm!
Ha az előző olajjal nem volt ilyen problémád, akkor ez egy silányabb minőség.
Nyári nagy meleg + tempózás megfektet egy gyenge olajat.
(Amúgy sok dolog okozhatja, de a leírás tipikusan vacak olajra illik.) Strobinak és nekem is volt ilyen problémám. Olajcserét követen megszűnt.
Ugyanezt a gyártmányt használom mióta nálam az autó és tíz ezrenként cserélem, (2 év 40+ ezer km) és cimborám is ezt használta benne akitől vettem. MPM 5W30, BMW tanúsítványos. Enni nem ette és - látszólag - nem is volt gondom vele, bár hasonló körülmények sem voltak egyszerre jelen (tempó, dugók, sok autópálya, nagy meleg). Ti mit használtok ill. mit ajánlanátok? Castrol-t sokan használnak, de sokan is köpködik...Köszi!
2017.08.11. 12:43
lackosor6 írta:hamoriarpi írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
Ma bő 650km autópályázás után a pihenőhelyre begurulva felvillant az olajnyomás jelzőm egy pillanatra. Legalább kétszer, mert elsőre csak a szemem sarkából láttam. Hagytam járni miközben már figyeltem és újra felvillant egy pillanatra, de ki is aludt egyből. EGY HETE volt olajcserén, 5w30 van benne mint mindig, MANN olajszűrővel. Utána mentünk még 50km-t de azóta nem jött elő. Kérdem én, az ilyen hiba kiolvasható utólag? Esetleg csak az olajnyomás érzékelő szórakozik? Ha az olajpumpa lenne rossz, akkor az már adott volna jelet magáról nem? Válaszokat előre is köszönöm!
Ha az előző olajjal nem volt ilyen problémád, akkor ez egy silányabb minőség.
Nyári nagy meleg + tempózás megfektet egy gyenge olajat.
(Amúgy sok dolog okozhatja, de a leírás tipikusan vacak olajra illik.) Strobinak és nekem is volt ilyen problémám. Olajcserét követen megszűnt.
Ugyanezt a gyártmányt használom mióta nálam az autó és tíz ezrenként cserélem, (2 év 40+ ezer km) és cimborám is ezt használta benne akitől vettem. MPM 5W30, BMW tanúsítványos. Enni nem ette és - látszólag - nem is volt gondom vele, bár hasonló körülmények sem voltak egyszerre jelen (tempó, dugók, sok autópálya, nagy meleg). Ti mit használtok ill. mit ajánlanátok? Castrol-t sokan használnak, de sokan is köpködik...Köszi!
2017.08.11. 20:37
atesz155 írta:gosgyo írta:Sziasztok!
Volna egy problémám, mely ugyan nem életbe vágó, de eléggé bosszant.
Pixelhibás volt az óracsoportom(nagy BC), elküldtem a Pixelfixhez javításra.
Megérkezett, beszereltem, minden szuper.
Próbálnám az indexen lévő BC gombot, de semmi.
A felküldés előtt közvetlen nem próbáltam, mert amúgy is csak alig-alig lehetett látni,
de pár héttel előtte biztosan működött, mert egy esős reggelen magas páratartalomnál majdhogynem hibátlan volt a kijelző,
ekkor nyomkodtam a bc-t , mely működött.
A kérdésem az volna, hogy lehetne kideríteni alkatrészek cserélgetése nélkül, hogy a BC gomb a ludas-e, kábel, vagy
esetleg a javításkor az óracsoportnál lehetett-e valami hiba.
Felhívtam a Pixelfixet, hogy találkoztak-e hasonlóval. Azt mondták, ehhez a részéhez nem nyúltak, feltehetőleg a BC gomb.
Amennyiben valakinek van valami ötlete, tapasztalata, szívesen venném a segítségét.
Esetleg ha valakinek volna egy benzines óracsoportja, vagy bc-s indexe kipróbálás erejéig, hogy le lehessen szűkíteni, szívesen venném.
Üdv.: Gyuri
Szia Gyuri,
úgy is közel vagy, és a BC gomb működése pedig egyértelműen diagolható! Keress meg!
2017.08.11. 23:32
gosgyo írta:atesz155 írta:gosgyo írta:Sziasztok!
Volna egy problémám, mely ugyan nem életbe vágó, de eléggé bosszant.
Pixelhibás volt az óracsoportom(nagy BC), elküldtem a Pixelfixhez javításra.
Megérkezett, beszereltem, minden szuper.
Próbálnám az indexen lévő BC gombot, de semmi.
A felküldés előtt közvetlen nem próbáltam, mert amúgy is csak alig-alig lehetett látni,
de pár héttel előtte biztosan működött, mert egy esős reggelen magas páratartalomnál majdhogynem hibátlan volt a kijelző,
ekkor nyomkodtam a bc-t , mely működött.
A kérdésem az volna, hogy lehetne kideríteni alkatrészek cserélgetése nélkül, hogy a BC gomb a ludas-e, kábel, vagy
esetleg a javításkor az óracsoportnál lehetett-e valami hiba.
Felhívtam a Pixelfixet, hogy találkoztak-e hasonlóval. Azt mondták, ehhez a részéhez nem nyúltak, feltehetőleg a BC gomb.
Amennyiben valakinek van valami ötlete, tapasztalata, szívesen venném a segítségét.
Esetleg ha valakinek volna egy benzines óracsoportja, vagy bc-s indexe kipróbálás erejéig, hogy le lehessen szűkíteni, szívesen venném.
Üdv.: Gyuri
Szia Gyuri,
úgy is közel vagy, és a BC gomb működése pedig egyértelműen diagolható! Keress meg!
Sziasztok ismét!
A diaggal nem jutottunk előrébb, így ha valakinek volna ötlete, szívesen venném.
Esetleg egy óracsoport próbára valakinél? Mert ha azzal működne, akkor mihamarabb meg tudnám esetleg reklamálni a javítást, ha viszont nem, kereshetném tovább probléma forrását.