2017.06.22. 20:23
FuReady írta:Sziasztok!
Mert a titkos menüben, digitálisan kiíratva a sebességet, szépen mutatja, hogy mennyivel megyek
FuReady írta:Olvastam olyat is, hogy mikor az ABS tömb kezd döglődni, akkor szokott ilyen lenni,
2017.06.22. 20:35
2017.06.22. 21:49
Benny írta:Sziasztok!
A segítségetekre van szükségem.
Egy 1996-os BMW 523i Kézi váltós sedan autóról van szó.
Fordítva került bele az akkumulátor és a főbiztosíték mellett még számos egyéb biztosíték is kiégett.
Az autó üzemképtelen állapotba került, hiába adok rá gyujtást "se kép, se hang".
Kicseréltük az összes fellelhető, kiégett biztosítékot benne. (szerintünk)
Mostmár úgy néz ki, hogy van gyujtás. Felvillan az óracsoport. Működik az összes extra. (központizár, klímapanel, világítások, stb.) De hiába indítanék, semmit sem csinál az autó. Nem ad ki semmilyen hangot. Talán a gyujtás ráadásakor mintha hallanám az AC-t zúgni, de az önindító meg se mukkan.
Gondoltuk elszállt az önindító, megpróbáltuk betolni. Hiába, nem sikerült..
Ezután megpróbáltuk behúzni, ez sem sikerült, tehát mintha nem lenne szikra sem. A motor fordul de nem indul be.
Ezek után az indításgátlóra gondoltunk, de hosszú telefonálgatások után mondtak minden félét, az elégett reléken át, az ECU-ig mindent.
Végső elkeseredésemben eltaláltam erre a fórumra, hátha valakivel előfordult-e már ilyesmi.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
Bence
2017.06.22. 22:55
Imco írta:FuReady írta:Sziasztok!
Mert a titkos menüben, digitálisan kiíratva a sebességet, szépen mutatja, hogy mennyivel megyek
Ez hányas pont?
2017.06.22. 23:51
Benny írta:Sziasztok!
A segítségetekre van szükségem.
Egy 1996-os BMW 523i Kézi váltós sedan autóról van szó.
Fordítva került bele az akkumulátor és a főbiztosíték mellett még számos egyéb biztosíték is kiégett.
Az autó üzemképtelen állapotba került, hiába adok rá gyujtást "se kép, se hang".
Kicseréltük az összes fellelhető, kiégett biztosítékot benne. (szerintünk)
Mostmár úgy néz ki, hogy van gyujtás. Felvillan az óracsoport. Működik az összes extra. (központizár, klímapanel, világítások, stb.) De hiába indítanék, semmit sem csinál az autó. Nem ad ki semmilyen hangot. Talán a gyujtás ráadásakor mintha hallanám az AC-t zúgni, de az önindító meg se mukkan.
Gondoltuk elszállt az önindító, megpróbáltuk betolni. Hiába, nem sikerült..
Ezután megpróbáltuk behúzni, ez sem sikerült, tehát mintha nem lenne szikra sem. A motor fordul de nem indul be.
Ezek után az indításgátlóra gondoltunk, de hosszú telefonálgatások után mondtak minden félét, az elégett reléken át, az ECU-ig mindent.
Végső elkeseredésemben eltaláltam erre a fórumra, hátha valakivel előfordult-e már ilyesmi.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
Bence
2017.06.23. 01:31
Benny írta:Sziasztok!
A segítségetekre van szükségem.
Egy 1996-os BMW 523i Kézi váltós sedan autóról van szó.
Fordítva került bele az akkumulátor és a főbiztosíték mellett még számos egyéb biztosíték is kiégett.
Az autó üzemképtelen állapotba került, hiába adok rá gyujtást "se kép, se hang".
Kicseréltük az összes fellelhető, kiégett biztosítékot benne. (szerintünk)
Mostmár úgy néz ki, hogy van gyujtás. Felvillan az óracsoport. Működik az összes extra. (központizár, klímapanel, világítások, stb.) De hiába indítanék, semmit sem csinál az autó. Nem ad ki semmilyen hangot. Talán a gyujtás ráadásakor mintha hallanám az AC-t zúgni, de az önindító meg se mukkan.
Gondoltuk elszállt az önindító, megpróbáltuk betolni. Hiába, nem sikerült..
Ezután megpróbáltuk behúzni, ez sem sikerült, tehát mintha nem lenne szikra sem. A motor fordul de nem indul be.
Ezek után az indításgátlóra gondoltunk, de hosszú telefonálgatások után mondtak minden félét, az elégett reléken át, az ECU-ig mindent.
Végső elkeseredésemben eltaláltam erre a fórumra, hátha valakivel előfordult-e már ilyesmi.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
Bence
2017.06.24. 19:21
Vader-1 írta:BaloghImre83 írta:Sziasztok! Az autóm átesett kisebb autó elektronikai javításon. Régen adagolóból folyt a gázolaj és megette a vezetékek burkolatát, cserélték ami kellett. Azóta mintha elment volna az erő a kocsiból és nem tudom miért. Szívósor alatt van egy csati arra nincs rádugva semmi de nem is látom mit kellene. Adagolón valami elektronikai vezetéket is cserélt, mágnesszelepet és a gyújtásnál valamit. Szerintetek?
Az az igazság, az 525tds-t annyira nem ismerem,csak egy tipp.
A szivósorban az 530D-nél is van egy csati,ami a turbónyomásszabályozó.
Ha leesik a csati-ami szerintem nem lehet,mert olyan a kiképzése.
Ha van,elfelejtették visszadugni.
Nálam elfelejtették visszadugni porlasztócsere után,kb 100 lóerö volt a hiány
Ha a tiédben is van,akkor ez a hiba
Tükörrel alá tudsz nézni.
A nagy szerelésben lehet,hogy elfelejtettek valamit visszadugni,sajna elöfordul.
2017.06.27. 21:40
491523 írta:Benny írta:Sziasztok!
A segítségetekre van szükségem.
Egy 1996-os BMW 523i Kézi váltós sedan autóról van szó.
Fordítva került bele az akkumulátor és a főbiztosíték mellett még számos egyéb biztosíték is kiégett.
Az autó üzemképtelen állapotba került, hiába adok rá gyujtást "se kép, se hang".
Kicseréltük az összes fellelhető, kiégett biztosítékot benne. (szerintünk)
Mostmár úgy néz ki, hogy van gyujtás. Felvillan az óracsoport. Működik az összes extra. (központizár, klímapanel, világítások, stb.) De hiába indítanék, semmit sem csinál az autó. Nem ad ki semmilyen hangot. Talán a gyujtás ráadásakor mintha hallanám az AC-t zúgni, de az önindító meg se mukkan.
Gondoltuk elszállt az önindító, megpróbáltuk betolni. Hiába, nem sikerült..
Ezután megpróbáltuk behúzni, ez sem sikerült, tehát mintha nem lenne szikra sem. A motor fordul de nem indul be.
Ezek után az indításgátlóra gondoltunk, de hosszú telefonálgatások után mondtak minden félét, az elégett reléken át, az ECU-ig mindent.
Végső elkeseredésemben eltaláltam erre a fórumra, hátha valakivel előfordult-e már ilyesmi.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
Bence
Ez a legnagyobb kibaszás ami autóval történhet. Sajnos az enyémet is így elkúrták el. Soha nem értettem, hogy lehet egy akkumulátort fordítva betenni egy autóba és a direkt különböző méretű sarukat ráerőszakolni az akkumulátorra. Még a kábelek is úgy vannak méretezve hogy ne érjen el a sarukig ha fordítva van az akku. De sajnos van akinek sikerül...
Rengeteg biztosíték van az autóban. Csomagtartó, kesztyűtartó, anyósülés padlókárpit alatt, motortérben a jobb oldali pollenszűrő alatt.
Őszinte részvétem, készülj a legrosszabbra. Nekem a következő alkatrészeket kellett cserélni. (remélem nem hagytam ki semmit)
- Szinte az összes biztosítékot ami biztosíték táblán van.
- Biztosíték a rádióban,
- Biztosíték a klímapanelben.
- Biztosíték a 16:9 kijelző modulban.
- Motorvezérlő modul.
- Váltóvezérlő modul.
- Óracsoport műszeregység.
- EWS modul.
- Légzsák modul.
- Jobb oldali ajtó modul.
- Klímapanel alatti gombsor.
Szerencsére a modulokat bontott alkatrészkén sikerült összevadászni és nem kellett milliókat költeni az autóra, de így sem volt olcsó. Így az óracsoport Angliából (metrikus skálával), a klímapanel alatti gombsor Kaliforniából, a többi Magyarországról érkezett.
Sok sikert a hibajavításhoz.
2017.06.27. 21:57
Benny írta:A-Zig átnéztük az autó biztosítékjait ismét. Minden a helyén. A villamosságis kolléga azt mondta telefonba, hogy mivel nem villan fel a CHECK ENGINE az órán, valószínűleg meghalt a computer.
Kivettem belőle az ECU-t, megpróbálok kölcsönkérni egyet próbára.
Valamint kinyomtattam a kapcsolási rajzát az autónak, meló után méregetek a hétvégén.
A fejleményekkel jelentkezem.
Ha nektek is bármi eszetekbe jutna, akkor írjatok kérlek!
2017.06.28. 08:33
Benny írta:491523 írta:Benny írta:Sziasztok!
A segítségetekre van szükségem.
Egy 1996-os BMW 523i Kézi váltós sedan autóról van szó.
Fordítva került bele az akkumulátor és a főbiztosíték mellett még számos egyéb biztosíték is kiégett.
Az autó üzemképtelen állapotba került, hiába adok rá gyujtást "se kép, se hang".
Kicseréltük az összes fellelhető, kiégett biztosítékot benne. (szerintünk)
Mostmár úgy néz ki, hogy van gyujtás. Felvillan az óracsoport. Működik az összes extra. (központizár, klímapanel, világítások, stb.) De hiába indítanék, semmit sem csinál az autó. Nem ad ki semmilyen hangot. Talán a gyujtás ráadásakor mintha hallanám az AC-t zúgni, de az önindító meg se mukkan.
Gondoltuk elszállt az önindító, megpróbáltuk betolni. Hiába, nem sikerült..
Ezután megpróbáltuk behúzni, ez sem sikerült, tehát mintha nem lenne szikra sem. A motor fordul de nem indul be.
Ezek után az indításgátlóra gondoltunk, de hosszú telefonálgatások után mondtak minden félét, az elégett reléken át, az ECU-ig mindent.
Végső elkeseredésemben eltaláltam erre a fórumra, hátha valakivel előfordult-e már ilyesmi.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
Bence
Ez a legnagyobb kibaszás ami autóval történhet. Sajnos az enyémet is így elkúrták el. Soha nem értettem, hogy lehet egy akkumulátort fordítva betenni egy autóba és a direkt különböző méretű sarukat ráerőszakolni az akkumulátorra. Még a kábelek is úgy vannak méretezve hogy ne érjen el a sarukig ha fordítva van az akku. De sajnos van akinek sikerül...
Rengeteg biztosíték van az autóban. Csomagtartó, kesztyűtartó, anyósülés padlókárpit alatt, motortérben a jobb oldali pollenszűrő alatt.
Őszinte részvétem, készülj a legrosszabbra. Nekem a következő alkatrészeket kellett cserélni. (remélem nem hagytam ki semmit)
- Szinte az összes biztosítékot ami biztosíték táblán van.
- Biztosíték a rádióban,
- Biztosíték a klímapanelben.
- Biztosíték a 16:9 kijelző modulban.
- Motorvezérlő modul.
- Váltóvezérlő modul.
- Óracsoport műszeregység.
- EWS modul.
- Légzsák modul.
- Jobb oldali ajtó modul.
- Klímapanel alatti gombsor.
Szerencsére a modulokat bontott alkatrészkén sikerült összevadászni és nem kellett milliókat költeni az autóra, de így sem volt olcsó. Így az óracsoport Angliából (metrikus skálával), a klímapanel alatti gombsor Kaliforniából, a többi Magyarországról érkezett.
Sok sikert a hibajavításhoz.
A-Zig átnéztük az autó biztosítékjait ismét. Minden a helyén. A villamosságis kolléga azt mondta telefonba, hogy mivel nem villan fel a CHECK ENGINE az órán, valószínűleg meghalt a computer.
Kivettem belőle az ECU-t, megpróbálok kölcsönkérni egyet próbára.
Valamint kinyomtattam a kapcsolási rajzát az autónak, meló után méregetek a hétvégén.
A fejleményekkel jelentkezem.
Ha nektek is bármi eszetekbe jutna, akkor írjatok kérlek! Köszönöm az eddigieket.
2017.06.28. 20:06
2017.06.28. 23:54
RB Roli írta:Sziasztok!
Tegnap vettem egy e39 525tds Bmw-t.A srác akitöl vettem azt mondta hogy egyszer csak leállt,azóta nem indul.Mivel iszonyat jó árat mondott,lecsaptam rá.Ma odáig jutottam,hogy tápszivattyú megy,működik.Az adagolón az üzemanyag elzáró relé működik.Levettem az 1-es henger porlasztó csúcsárol a magasnyomású csövet,és ott indítózáskor nem jelenik meg üzemanyag.Mi lehet a baj?Az adagoló dögölhetett meg?Vagy van valami hibás szenzor ami blokkolhatja az üzemanyag ellátást?Minden ötletet kiváncsian várok.Köszi.
2017.06.29. 04:57
2017.06.29. 05:15
2017.06.29. 08:17
RB Roli írta:Miért lesz nehéz találni hozzá jót?A tankszivattyú működik.Azt kipróbáltam.Néha,indítózás közben mintha el-elkapná egyszer egyszer,de igazábol semmi.
2017.06.29. 17:00
2017.06.29. 21:33
zeller1.0 írta:üdvözlet mindenkinek! kötött már be valaki hidraulikus csomagtéremelő rendszert?? ha igen örülnék ha leírná nekem amolyan szájbarágós módszerrel előre is köszönöm!
2017.06.29. 22:58
Imco írta:zeller1.0 írta:üdvözlet mindenkinek! kötött már be valaki hidraulikus csomagtéremelő rendszert?? ha igen örülnék ha leírná nekem amolyan szájbarágós módszerrel előre is köszönöm!
Ha beszerezted, akkor ráérsz leíratni.
Életemben 1 db-ot láttam működés közben.
Nem egy tucat áru, nem egy home made cucc.
1-2x esett róla itt is szó.
Mondom én mielőtt más mondja: rossz topicba írtad.
****
Na meg látom egyből stencilezted is. Elég lesz egy helyre is leírni!
2017.07.02. 09:41
Imco írta:zeller1.0 írta:üdvözlet mindenkinek! kötött már be valaki hidraulikus csomagtéremelő rendszert?? ha igen örülnék ha leírná nekem amolyan szájbarágós módszerrel előre is köszönöm!
Ha beszerezted, akkor ráérsz leíratni.
Életemben 1 db-ot láttam működés közben.
Nem egy tucat áru, nem egy home made cucc.
1-2x esett róla itt is szó.
Mondom én mielőtt más mondja: rossz topicba írtad.
****
Na meg látom egyből stencilezted is. Elég lesz egy helyre is leírni!
2017.07.03. 12:51