2017.05.30. 21:58
kapitany írta:Sziasztok!
A Km/h óra mutatóm akadozva működik. Elég zavar, mert sokszor előfordul, hogy 100-at mutat de 120-al megyek már.
Az alábbi videón látható: Videó
Orvosolható, vagy cserélni kell az egész órát? Amennyiben cserélni kell, a másik órán simán be tudják állítani a jelenlegi KM óra állást?
Köszönöm!
Üdv,
Tamás
2017.06.01. 10:36
kapitany írta:Sziasztok!
A Km/h óra mutatóm akadozva működik. Elég zavar, mert sokszor előfordul, hogy 100-at mutat de 120-al megyek már.
Az alábbi videón látható: Videó
Orvosolható, vagy cserélni kell az egész órát? Amennyiben cserélni kell, a másik órán simán be tudják állítani a jelenlegi KM óra állást?
Köszönöm!
Üdv,
Tamás
2017.06.05. 21:20
2017.06.09. 21:28
BaloghImre83 írta:Sziasztok! Az autóm átesett kisebb autó elektronikai javításon. Régen adagolóból folyt a gázolaj és megette a vezetékek burkolatát, cserélték ami kellett. Azóta mintha elment volna az erő a kocsiból és nem tudom miért. Szívósor alatt van egy csati arra nincs rádugva semmi de nem is látom mit kellene. Adagolón valami elektronikai vezetéket is cserélt, mágnesszelepet és a gyújtásnál valamit. Szerintetek?
2017.06.12. 02:05
2017.06.12. 07:14
butsil írta:Help please! Vannak bajok.
Sziasztok!
Cinkosom, egy 2001-es 525i (Automata) valós 437 000 kilométerecskével. M54B25 Bivanos
1. Tünetegyüttes:
Amikor pályázok, vagy gyorsan megyek vagy kickdown-ok után, néha felvillan sárgán a check engine. Az autó ilyenkor elkezd ringatózni. Újraindítás után ez megszűnik, és gond nélkül megy tovább. Mi lehet itt a baj?
2.
Szintén pályázás vagy terhelés után jellemző, hogy egy rövid pihenőt követően indítás után miután berakom R-be vagy D-be, kapok egy füstpamacsot. (Fehér) (Az olajat egyébként eszi.)
3.
Leállítás után a motortérből mindig hallani egy erőteljes pisszenő hangot, mintha valahol kifújna vagy erősen beszívna. Ez mitől?
Hálás lennék, ha valaki meg tudja mondani, hogy ezeket miért csinálja. Esetleg ennek fényében, teljes motorgenerál vagy motorcsere inkább?
Köszönöm szépen előre is!
2017.06.12. 15:03
Imco írta:butsil írta:Help please! Vannak bajok.
Sziasztok!
Cinkosom, egy 2001-es 525i (Automata) valós 437 000 kilométerecskével. M54B25 Bivanos
1. Tünetegyüttes:
Amikor pályázok, vagy gyorsan megyek vagy kickdown-ok után, néha felvillan sárgán a check engine. Az autó ilyenkor elkezd ringatózni. Újraindítás után ez megszűnik, és gond nélkül megy tovább. Mi lehet itt a baj?
2.
Szintén pályázás vagy terhelés után jellemző, hogy egy rövid pihenőt követően indítás után miután berakom R-be vagy D-be, kapok egy füstpamacsot. (Fehér) (Az olajat egyébként eszi.)
3.
Leállítás után a motortérből mindig hallani egy erőteljes pisszenő hangot, mintha valahol kifújna vagy erősen beszívna. Ez mitől?
Hálás lennék, ha valaki meg tudja mondani, hogy ezeket miért csinálja. Esetleg ennek fényében, teljes motorgenerál vagy motorcsere inkább?
Köszönöm szépen előre is!
2017.06.12. 15:27
2017.06.13. 11:00
butsil írta:Help please! Vannak bajok.
Sziasztok!
Cinkosom, egy 2001-es 525i (Automata) valós 437 000 kilométerecskével. M54B25 Bivanos
1. Tünetegyüttes:
Amikor pályázok, vagy gyorsan megyek vagy kickdown-ok után, néha felvillan sárgán a check engine. Az autó ilyenkor elkezd ringatózni. Újraindítás után ez megszűnik, és gond nélkül megy tovább. Mi lehet itt a baj?
2.
Szintén pályázás vagy terhelés után jellemző, hogy egy rövid pihenőt követően indítás után miután berakom R-be vagy D-be, kapok egy füstpamacsot. (Fehér) (Az olajat egyébként eszi.)
3.
Leállítás után a motortérből mindig hallani egy erőteljes pisszenő hangot, mintha valahol kifújna vagy erősen beszívna. Ez mitől?
Hálás lennék, ha valaki meg tudja mondani, hogy ezeket miért csinálja. Esetleg ennek fényében, teljes motorgenerál vagy motorcsere inkább?
Köszönöm szépen előre is!
2017.06.16. 15:20
2017.06.16. 16:09
2017.06.16. 20:14
2017.06.18. 10:51
2017.06.18. 11:24
karzol33 írta:Sziasztok!
Ötletet szeretnék kérni mi lehet a baj. Kigyulladt a fékbetét kopás jelző/fékolaj lámpa. (E39 1997-es) Az fékolaj szint rendben. Az első betét tárcsával együtt kopásjelzővel kompletten cserélve. A lámpa nem aludt el! A hátsó fék tárcsával mindennel 1.5 éve lett cserélve. Azóta kb 8000 km-t mentem vele. Mi lehet a baj? Diag kiadná a hibát? (A szerelőm daigot nem tud csinálni, autóvillamos szerelőhöz küldött első körben.)
2017.06.18. 11:56
karzol33 írta:Sziasztok!
Ötletet szeretnék kérni mi lehet a baj. Kigyulladt a fékbetét kopás jelző/fékolaj lámpa. (E39 1997-es) Az fékolaj szint rendben. Az első betét tárcsával együtt kopásjelzővel kompletten cserélve. A lámpa nem aludt el! A hátsó fék tárcsával mindennel 1.5 éve lett cserélve. Azóta kb 8000 km-t mentem vele. Mi lehet a baj? Diag kiadná a hibát? (A szerelőm daigot nem tud csinálni, autóvillamos szerelőhöz küldött első körben.)
2017.06.18. 15:13
kovessyroli írta:Szerintem mechanikai hiba lesz. Az én X3-am motorja hasonló hangot ad, és a dugattyúnak van a csapszegre merőleges mozgása, asszem ezt hívják csapszegesnek.
A karter levétele után derült ki nálam is egyértelműen.
Fordulatra nem erősödik a hang, hanem gyorsabbá válik az üteme, ugye?
2017.06.18. 17:27
2017.06.18. 17:46
karzol33 írta:"Az elso betetet a kopasjelzo felgyulladasa utan cserelted? Kopasjelzot is csereltetek? Valamennyit menni kell ezek utan mire elalszik a lampa."
Az első betétet a lámpa felgyulladása után kb 6 hónapra cseréltem ki. (Beteg lett a szerelőm, ki volt előre fizetve nem tudtam mást tenni mint vártam) Igen kopásjelző is lett cserélve. Keveset járok a kocsival kb 600km-t mentem vele, mióta volt a csere.
"Nyomd a féket, tedd rá a gyújtást, tartsd nyomva, el kell aludnia ha minden jó 1-2 percen belül."
Ezt megpróbáltam sajnos nem aludt el. Köszönöm azért a tippet.
2017.06.19. 23:06
whitehorse írta:Egy kis segítséget szeretnék kérni:
(1997, 528iA, e39)
Ilyen hangot ad ki a motortól, mint ami ezen a videón hallható...Video innen: : www.youtube.com
Rákötöttem gépre (INPA), ami ezt írta ki:
Ebből arra következtettem, hogy a vezérműtengely holtponti jeladó (camshaft sensor) lehet a hibás, így azt cseréltem.
(még jó, hogy a youtube tele van azzal, hogyan kell)
Cseréltem a gyújtógyertyákat is, mert már úgy is itt volt az ideje.
Motorolajjal szintén teljesen feltöltve pöccre indul, de a zaj (kattogás) nem szűnt meg.
Tulajdonképpen kicseréltem a régi, jó vezérműtengely holtponti jeladót egy újra, de semmi értelme nem volt.
Elképzelhető, hogy a hidraulikus szelepemelők (lifter) adják ki ezt a kopogó hangot?
Az mitől lehet, hogy a fogyasztás jelentősen megnőtt, valamint az erő is elhagyta az autót?
Ha gyorsítani akarok (gázt adok), akkor úgy érzem, mintha zabálná (és nem tudná elégetni) az üzemanyagot...
(kerreg, úgy csinál, mintha le akarna fulladni, és erőtlen)
Ha volt már valakinek hasonló problémája, és megtalálta a megoldást, kérem, jelezze.
Köszönettel,
Péter
white_horse kukac freemail.hu
2017.06.22. 10:20