* *
Pontos idő: 2024.03.29. 10:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.20. 15:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A fentiekhez még. A lámpamosónál valami dugulás volt, így az már oké, viszont az intenzív mosó pumpáját 12V-al megtáplálva működnie kellene. Jól gondolom? Lehet még más hibalehetőség? vagy egyértelműen a két pumpa mehetett egyszerre tönkre? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.20. 16:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
A fentiekhez még. A lámpamosónál valami dugulás volt, így az már oké, viszont az intenzív mosó pumpáját 12V-al megtáplálva működnie kellene. Jól gondolom? Lehet még más hibalehetőség? vagy egyértelműen a két pumpa mehetett egyszerre tönkre? :roll:

Az intenzív mosó motor forgó- és állórésze össze van rohadva. Szét kell szedni a motort és kitisztítani a belsejét. Ha nem ért nagyon össze, akkor még menthető. Én is így csináltam meg az enyémet, abba is beszivárgott a folyadék és összerohadt, de egy féktisztítós-WD40-es kezelés megoldotta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.20. 17:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
mitra7 írta:
A fentiekhez még. A lámpamosónál valami dugulás volt, így az már oké, viszont az intenzív mosó pumpáját 12V-al megtáplálva működnie kellene. Jól gondolom? Lehet még más hibalehetőség? vagy egyértelműen a két pumpa mehetett egyszerre tönkre? :roll:
Nekem volt olyan, hogy egymás után kotlott meg kettő.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.21. 16:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
mitra7 írta:
A fentiekhez még. A lámpamosónál valami dugulás volt, így az már oké, viszont az intenzív mosó pumpáját 12V-al megtáplálva működnie kellene. Jól gondolom? Lehet még más hibalehetőség? vagy egyértelműen a két pumpa mehetett egyszerre tönkre? :roll:

Az intenzív mosó motor forgó- és állórésze össze van rohadva. Szét kell szedni a motort és kitisztítani a belsejét. Ha nem ért nagyon össze, akkor még menthető. Én is így csináltam meg az enyémet, abba is beszivárgott a folyadék és összerohadt, de egy féktisztítós-WD40-es kezelés megoldotta.

Köszönöm, szétszedtem ma és elég ramaty állapotban van az intenzív, úgyhogy cserés lesz.

Jól gondolom hogy ez megy bele mindkettőbe innen? (intenzív + sima mosó)
https://old.schmiedmann.hu/5_series/E39 ... htm#paging

Szélvédőmosó szivattyú: https://old.schmiedmann.hu/hu/bmw-e39/1 ... 7128362154


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.22. 11:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.22. 10:54
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Tipikus hibáknál szerepel a jobb hátsó ablak hibásodása, hát sajnos jelentkezett a probléma. Gomb megnyomására lefelé működik, ha döcögősen is, viszont felfelé nem nyomja vissza az ablakot. Hallatszik a kattogás ha lenyomom a gombot de nem történik semmit. Mi lehet a pontos hiba, illetve ez házilag mennyire javítható? Tegnap gyors leszedtem a belső burkolatot és felnyomtam, de ez elég vészmegoldás volt. Előre is köszönöm a segítséget! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.22. 20:33 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Srácok. Az ülésfűtésnek külön van biztosítéka,jobbosnak,balosnak? Mert a vezetőülésnek nem működik a fűtése,viszont a jobbosé az fűt rendesen. Vagy mi lehet még ? Kapcsoló ? Vagy lehet még egyéb más dolog is ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.23. 09:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lando írta:
Sziasztok! Tipikus hibáknál szerepel a jobb hátsó ablak hibásodása, hát sajnos jelentkezett a probléma. Gomb megnyomására lefelé működik, ha döcögősen is, viszont felfelé nem nyomja vissza az ablakot. Hallatszik a kattogás ha lenyomom a gombot de nem történik semmit. Mi lehet a pontos hiba, illetve ez házilag mennyire javítható? Tegnap gyors leszedtem a belső burkolatot és felnyomtam, de ez elég vészmegoldás volt. Előre is köszönöm a segítséget! :)


Nincs kitöltve az adatlapod.

Nem tudom volt-e változtatás a gyártás során, esetleg a karosszériaváltozatok (sedan/touring) van-e különbség.

'96-os autóban, szintén jobbhátsó romlott el: az ablaküveg mozgató kocsiból kiszakadt a bowden a kenés hiánya miatt. A motor a túláram miatt kattan.

Lehet érdemes bontottan venni egy szerkezetet és azt bezsírozni rendesen, az ablakemelő kocsi külön is kapható én ilyet vettem:

https://www.ablakemeloalkatreszek.hu/bmw_wysocki_ablakemelo_javitas_a4/e39_19952004_122/bmw_e39_fem_hatso_csuszka_1017


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.23. 18:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Lando írta:
Sziasztok! Tipikus hibáknál szerepel a jobb hátsó ablak hibásodása, hát sajnos jelentkezett a probléma. Gomb megnyomására lefelé működik, ha döcögősen is, viszont felfelé nem nyomja vissza az ablakot. Hallatszik a kattogás ha lenyomom a gombot de nem történik semmit. Mi lehet a pontos hiba, illetve ez házilag mennyire javítható? Tegnap gyors leszedtem a belső burkolatot és felnyomtam, de ez elég vészmegoldás volt. Előre is köszönöm a segítséget! :)


Nincs kitöltve az adatlapod.

Nem tudom volt-e változtatás a gyártás során, esetleg a karosszériaváltozatok (sedan/touring) van-e különbség.

'96-os autóban, szintén jobbhátsó romlott el: az ablaküveg mozgató kocsiból kiszakadt a bowden a kenés hiánya miatt. A motor a túláram miatt kattan.

Lehet érdemes bontottan venni egy szerkezetet és azt bezsírozni rendesen, az ablakemelő kocsi külön is kapható én ilyet vettem:

https://www.ablakemeloalkatreszek.hu/bmw_wysocki_ablakemelo_javitas_a4/e39_19952004_122/bmw_e39_fem_hatso_csuszka_1017


Nekem is volt hasonló. (97-es 528 sedan) Szabi küldött egy bontottat. Pikk-pakk kicseréltem. Most ez is megadta magát. De most csak kiugrott a bovdenen lévő "gumó" a kocsiból. Visszanyomtam és felhúztam az ablakot. Egyenlőre tartja, de kell majd valami végső megoldás. A gombot meg letiltottam, a gyerekek nem kell hogy nyomkodják.:)
Szedd le a kárpitot és a szigetelést és utána nézd meg mit csinál ha megy motor. Lehet hogy csak leugrott a bovden ami húzza. Mondjuk ha egyszer lejött le fog jönni máskor is. Szerintem csere lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.23. 20:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
atti523i autója. Alacsonyabb fordulaton szerinte gyengébb, illetve nem nagyon akar 5 ezer fölé forogni. Az autónak van egy kis benzin szaga melegen is, illetve valahol falsch levegőt szív az új olajszeparátor ellenére. Megdiagoltam, de nekem nem sokat mond. Aki tud legyen szíves segítsen neki. :wink: Inpaban nem nagyon vagyok otthon, ha jól sejtem, akkor a felkiáltó jeles adatok nem jók, illetve nekem az injektor korrekciók se tetszettek.
Képek:

Kép
Kép
Kép


Valaki esetleg tudna segíteni a klubtársnak, hogy mihez nyúljon? :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.24. 18:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.22. 10:54
Hozzászólások: 14
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
attila94 írta:
Lando írta:
Sziasztok! Tipikus hibáknál szerepel a jobb hátsó ablak hibásodása, hát sajnos jelentkezett a probléma. Gomb megnyomására lefelé működik, ha döcögősen is, viszont felfelé nem nyomja vissza az ablakot. Hallatszik a kattogás ha lenyomom a gombot de nem történik semmit. Mi lehet a pontos hiba, illetve ez házilag mennyire javítható? Tegnap gyors leszedtem a belső burkolatot és felnyomtam, de ez elég vészmegoldás volt. Előre is köszönöm a segítséget! :)


Nincs kitöltve az adatlapod.

Nem tudom volt-e változtatás a gyártás során, esetleg a karosszériaváltozatok (sedan/touring) van-e különbség.

'96-os autóban, szintén jobbhátsó romlott el: az ablaküveg mozgató kocsiból kiszakadt a bowden a kenés hiánya miatt. A motor a túláram miatt kattan.

Lehet érdemes bontottan venni egy szerkezetet és azt bezsírozni rendesen, az ablakemelő kocsi külön is kapható én ilyet vettem:

https://www.ablakemeloalkatreszek.hu/bmw_wysocki_ablakemelo_javitas_a4/e39_19952004_122/bmw_e39_fem_hatso_csuszka_1017


Nekem is volt hasonló. (97-es 528 sedan) Szabi küldött egy bontottat. Pikk-pakk kicseréltem. Most ez is megadta magát. De most csak kiugrott a bovdenen lévő "gumó" a kocsiból. Visszanyomtam és felhúztam az ablakot. Egyenlőre tartja, de kell majd valami végső megoldás. A gombot meg letiltottam, a gyerekek nem kell hogy nyomkodják.:)
Szedd le a kárpitot és a szigetelést és utána nézd meg mit csinál ha megy motor. Lehet hogy csak leugrott a bovden ami húzza. Mondjuk ha egyszer lejött le fog jönni máskor is. Szerintem csere lesz.



Köszönöm szépen a segítséget Nektek! Nincs ellenemre az itthoni bütykölés úgy hogy a hétvégén a végére járok pontosan mi is a hiba forrása. A probléma az volt, hogy az első két lámpa állító műanyagjai, illetve olaj+ szűrők cseréje után jelentkezett a gond és már nem volt türelmem neki fogni. :) De ha otthon orvosolható a probléma akkor nincs világvége hangulat. :)

gorcsev - a fent linkelt csúszkából ugrott ki a bovden? Csak azért kérdem mert ezen az oldalon lehet kapni fém csúszkával komplett javító szettet 11 ezerért, ami nem hangzik rosszul és akkor inkább ezt venném, ebben minden benne van ami kellhet. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 20:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lando írta:
gorcsev írta:
attila94 írta:
Lando írta:
Sziasztok! Tipikus hibáknál szerepel a jobb hátsó ablak hibásodása, hát sajnos jelentkezett a probléma. Gomb megnyomására lefelé működik, ha döcögősen is, viszont felfelé nem nyomja vissza az ablakot. Hallatszik a kattogás ha lenyomom a gombot de nem történik semmit. Mi lehet a pontos hiba, illetve ez házilag mennyire javítható? Tegnap gyors leszedtem a belső burkolatot és felnyomtam, de ez elég vészmegoldás volt. Előre is köszönöm a segítséget! :)


Nincs kitöltve az adatlapod.

Nem tudom volt-e változtatás a gyártás során, esetleg a karosszériaváltozatok (sedan/touring) van-e különbség.

'96-os autóban, szintén jobbhátsó romlott el: az ablaküveg mozgató kocsiból kiszakadt a bowden a kenés hiánya miatt. A motor a túláram miatt kattan.

Lehet érdemes bontottan venni egy szerkezetet és azt bezsírozni rendesen, az ablakemelő kocsi külön is kapható én ilyet vettem:

https://www.ablakemeloalkatreszek.hu/bmw_wysocki_ablakemelo_javitas_a4/e39_19952004_122/bmw_e39_fem_hatso_csuszka_1017


Nekem is volt hasonló. (97-es 528 sedan) Szabi küldött egy bontottat. Pikk-pakk kicseréltem. Most ez is megadta magát. De most csak kiugrott a bovdenen lévő "gumó" a kocsiból. Visszanyomtam és felhúztam az ablakot. Egyenlőre tartja, de kell majd valami végső megoldás. A gombot meg letiltottam, a gyerekek nem kell hogy nyomkodják.:)
Szedd le a kárpitot és a szigetelést és utána nézd meg mit csinál ha megy motor. Lehet hogy csak leugrott a bovden ami húzza. Mondjuk ha egyszer lejött le fog jönni máskor is. Szerintem csere lesz.



Köszönöm szépen a segítséget Nektek! Nincs ellenemre az itthoni bütykölés úgy hogy a hétvégén a végére járok pontosan mi is a hiba forrása. A probléma az volt, hogy az első két lámpa állító műanyagjai, illetve olaj+ szűrők cseréje után jelentkezett a gond és már nem volt türelmem neki fogni. :) De ha otthon orvosolható a probléma akkor nincs világvége hangulat. :)

gorcsev - a fent linkelt csúszkából ugrott ki a bovden? Csak azért kérdem mert ezen az oldalon lehet kapni fém csúszkával komplett javító szettet 11 ezerért, ami nem hangzik rosszul és akkor inkább ezt venném, ebben minden benne van ami kellhet. :)


Én állapotfelmérést csináltam előtte, nem volt szükség a felújítókészletre "túl jó" állapotban volt minden.

Minden kivitelezhető otthon, de ha már nekiáll az ember érdemes patentkiszedővel és butilgumival is készülni, sőt akár új patentbolhákkal.

Még egyszer leírom, 96-os szedánra vonatkozik a tapasztalatom... Volt egy fura csavar ami a függőleges sín tetején volt, a hártya mögött. "Sima" dugókulcs szépen oldotta sérülésmentesen, de ha van torx dugókulcsod nem szóltam. A mozgató kocsi eltávolítása kicsit trükkös, mert a lenti csigákon van egy bemetszés. Mindkét csigán egymásra kell igazítani a bemetszést, és ha jó fele néz akkor le tudod húzni a kocsit, és vissza az újat. A linkelt kocsiba kézzel nem fog belemenni a drótgumó. Asztalos szorítóval ésszel (!!!) bele kell préselni. Ja és kenés, kenés, kenés... olyan mintha gyárilag be se kenték volna, nem értem...

A bontott függetlenül attól, kitől van ugyanabból a spiáterből van...Persze ha nem drága (nem tudom nagyságrendileg se), lehet megéri mert szó szerint plugandplay. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 11:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Futóműves topicot nem találtam így a szerelgetősből átmásolom ide.



Előszöris elnézést, hogy az utóbbi időben elhanyagoltam a klubéletet, de a trónörökös születése minden időmet és energiámat elrabolta :)

Az utóbbi időben viszont frucsa hang kezdett jönni a difi felől. Az az érdekes, hogy nem folyamatos morajlás, hanem inkább pulzáló hang. Már ha lehet érteni...
Pár hónapja muhaati cserélt nekem kardáncsapágyat, akkor mondta, hogy kezd búgni a difi és valóban volt is egy morajló hangja, ami folyamatos hang volt, ahogy gyorsítottam, úgy emelkedett/hangosodott, majd nyilván elnyomta a menetzaj.
Azonban jópár hete ez átváltott egy ilyen búgó ütemes hangra, az ütem gyorsul ahogy gyorsítok, majd kb 80km/h körül teljesen egybefüggő morajlássá fonódik.

Namost erősítsetek meg abban, hogy ezt bizony a difi okozza :)

Ha valóban így van, akkor érdemes-e vennem egy bontottat 10-20pénz körül és abban cserélni kúpcsapágyakat, majd kicserélni a difit a jelenlegivel? Idő hiányában nem állnék neki az enyémet szétborítani és felújítgatni, sajnos apránként tudnám csak a bontottat megcsinálni, olajat cserélni stb, és amikor kész, akkor kicserélni. Ez otthoni körülmények közt megoldható? Aknám nincs, ellenben az e30-am alatt már többször cseréltem difit. Nem tartozik a kedvenc műveleteim közé :)

Köszönöm előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 17:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
...érdemes-e vennem egy bontottat 10-20pénz körül és abban cserélni kúpcsapágyakat, majd kicserélni a difit a jelenlegivel? Idő hiányában nem állnék neki az enyémet szétborítani és felújítgatni, sajnos apránként tudnám csak a bontottat megcsinálni, olajat cserélni stb, és amikor kész, akkor kicserélni. Ez otthoni körülmények közt megoldható? Aknám nincs, ellenben az e30-am alatt már többször cseréltem difit. Nem tartozik a kedvenc műveleteim közé :)

Köszönöm előre is!


A hibához nem tudok sokat fűzni, de a kerékcsapágyat kizártad?
Mert az is ilyesmi forma hangjelleg amit írsz, bár pulzálósat nem hallottam még.

A diffi csere...
Végül is akkor sok meglepetés nem érne a csere során, hisz van tapasztalatod már benne.
Csak minden nagyobb mint az E30-ban. 3 csavar a bölcsőn, 18 csavar a hajtáson, ha jól számolom. :roll:
Meg leszedni ami útban van.
Meg jól felemeled vagy rámpára állsz a hátsó tengellyel, hogy hozzáférj.
Rendesen kitámogatod, mert ami csavarokat oldani kell ahhoz kell erőhatás, simán le lehet rángatni 2 bakról a gépet.
Vagy légkulcs. Legalább egy 700Nm-es vagy inkább 1200-as. De az nemigen fér hozzá rendesen az összes szükséges csavarhoz még csuklóval sem.
Ütős meló az biztos.
:szerintem

(Nem okoskodok, csak elképzeltem a sztorit, mivel épp benne vagyok a hátsó renoválásában.) :oops:
(Van amúgy futómű topik.) :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
blueboi69 írta:
Futóműves topicot nem találtam

Pedig van!
viewtopic.php?f=1&t=174&p=305865#p305865

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 14:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: SZEKSZÁRD
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2013
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szervusztok Luigi vagyok!
Üzemanyag szivattyúval úgy jártam, hogy este megálltam a kocsimmal a garázsban és reggel nem indult az autó. Kicseréltem az üzemanyag szűrőt és észre vettem, hogy nem nyomja a szivattyú a gázolajat előre a szűrőhöz, ekkor kicseréltem a szivattyút is megérkezett a gázolaj előre le lett légtelenítve nehezen de elindult a motor, ezután szépen működött, másnap reggel rögtön indult a motor, ezután elmentem 670km-ert és tökéletesen működött egész nap (jól gyorsult, többször megáltam és jól indult) este megálltam a garázsban és ma reggel nem indult az autó!
Le kellett légteleníteni mivel a szűrénél elég sok levegő látszott az átlátszó csőben, és most megint üzemel!
A kérdésem, lehet, hogy a magasnyomású szivattyúnál kap fals levegőt? Vagy máshonnan lesz az olajszűrénél levegő södés ami nem engedi, hogy feltöltse üzemanyaggal a magasnyomású szivattyút?
Tisztelettel várom szakértők véleményét, hogy hol lehet a hiba!!
Üdv: Luigi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 00:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Bajban vagyok az autóval.

Hidegen beindítva olyan hang jön a kocsi alól valamivel a b oszlop vonala elől mintha egy üres konzerves dobozban 10es anyákat rázna valaki. Melegszik egy fél percet, utánna elhallhat. Üresben motort felpörgetve nincs hanghatás, ám amikor esik vissza a fordulat szintén csörög valami.
D-ben nincs ilyen gond, viszont megjelent egy állandó vibráció a kocsi alatt. Nem durva, de ismerem a kocsi minden rezdülésést és nekem feltűnik.

Tudom, hogy nehéz távszerelni, de csak jövő hét szerdára kaptam időpontot a szervízbe addig csak bizakodni tudok, hogy nem a váltó fog meghalni.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 09:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Sziasztok!

Bajban vagyok az autóval.

Hidegen beindítva olyan hang jön a kocsi alól valamivel a b oszlop vonala elől mintha egy üres konzerves dobozban 10es anyákat rázna valaki. Melegszik egy fél percet, utánna elhallhat. Üresben motort felpörgetve nincs hanghatás, ám amikor esik vissza a fordulat szintén csörög valami.
D-ben nincs ilyen gond, viszont megjelent egy állandó vibráció a kocsi alatt. Nem durva, de ismerem a kocsi minden rezdülésést és nekem feltűnik.

Tudom, hogy nehéz távszerelni, de csak jövő hét szerdára kaptam időpontot a szervízbe addig csak bizakodni tudok, hogy nem a váltó fog meghalni.


Kipuff cső, vagy dob nem mozdult el a helyéről? Vagy valamelyik gumi tartója?

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 10:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Bajban vagyok az autóval.

Hidegen beindítva olyan hang jön a kocsi alól valamivel a b oszlop vonala elől mintha egy üres konzerves dobozban 10es anyákat rázna valaki. Melegszik egy fél percet, utánna elhallhat. Üresben motort felpörgetve nincs hanghatás, ám amikor esik vissza a fordulat szintén csörög valami.
D-ben nincs ilyen gond, viszont megjelent egy állandó vibráció a kocsi alatt. Nem durva, de ismerem a kocsi minden rezdülésést és nekem feltűnik.

Tudom, hogy nehéz távszerelni, de csak jövő hét szerdára kaptam időpontot a szervízbe addig csak bizakodni tudok, hogy nem a váltó fog meghalni.


Kipuff cső, vagy dob nem mozdult el a helyéről? Vagy valamelyik gumi tartója?


Szerinted ez kipufogó ?

https://www.youtube.com/watch?v=iMXxi0oi1Cg

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Afterdark 2017.11.07. 10:42-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 10:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Afterdark írta:
leslie írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Bajban vagyok az autóval.

Hidegen beindítva olyan hang jön a kocsi alól valamivel a b oszlop vonala elől mintha egy üres konzerves dobozban 10es anyákat rázna valaki. Melegszik egy fél percet, utánna elhallhat. Üresben motort felpörgetve nincs hanghatás, ám amikor esik vissza a fordulat szintén csörög valami.
D-ben nincs ilyen gond, viszont megjelent egy állandó vibráció a kocsi alatt. Nem durva, de ismerem a kocsi minden rezdülésést és nekem feltűnik.

Tudom, hogy nehéz távszerelni, de csak jövő hét szerdára kaptam időpontot a szervízbe addig csak bizakodni tudok, hogy nem a váltó fog meghalni.


Kipuff cső, vagy dob nem mozdult el a helyéről? Vagy valamelyik gumi tartója?


Szerinted ez kipufogó ?

[youtube]https://youtu.be/iMXxi0oi1Cg[/youtube]

Van ott pár alu hővédő lemez ami elszabadulhatott.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez 100%, hogy nem kipufogó. Motorerő megvan? Nem füstöl?
Nem az x3-on a motorból jött a hang, utolsó előtti hengerről, de úgy elvitte hátra, mintha a váltóból jött volna.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator