* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 129  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 20:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Janika13 írta:
kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült

Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
még néztem a test kábelt sértetlenül van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 20:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült

Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
még néztem a test kábelt sértetlenül van.

Lerobbanós + saru nincs szétugorva?
Mondjuk az az igazság, hogy ha gyenge az akksi, nincs elég áram az önindítónak, akkor csattognia kellene indítás helyett, mivel az elégtelen áram miatt leold a behúzómágnes amint terhelést kap az akksi az idítómotortól. Leoldás után újra behúz a mágnes, índítana, leesik ismét a fesz, megint leold. ésígytovább....
Ez meg a videón simán befeszül, mintha meg lenne a motor állva.
A motorod amúgy át tudod forgatni?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 20:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült

Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
még néztem a test kábelt sértetlenül van.

Lerobbanós + saru nincs szétugorva?
Mondjuk az az igazság, hogy ha gyenge az akksi, nincs elég áram az önindítónak, akkor csattognia kellene indítás helyett, mivel az elégtelen áram miatt leold a behúzómágnes amint terhelést kap az akksi az idítómotortól. Leoldás után újra behúz a mágnes, índítana, leesik ismét a fesz, megint leold. ésígytovább....
Ez meg a videón simán befeszül, mintha meg lenne a motor állva.
A motorod amúgy át tudod forgatni?
nincs szetugorva. Sajna mindent rendben talalok eddig, holnap kiszedem az önindítót hátha. Aautomata az autó nem tudom hogy a motor át e fordul de szerintem igen hisz használtam előtte mikor a probléma kezdődött. Erre úgy gondoltam hogy automatán hogy lehet megnézni hogy a hengerek mozognak e?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 22:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
attila94 írta:
osztin írta:
Próbáltam rákeresni a hibámmal kapcsolatos bejegyzésekre, de nem találtam semmi hasznosat, ezért írok, hátha tudtok valami megoldást. Az alany 1996-os 528i sedan.
A hátsó szélvédőm fűtése amióta hidegebb van (vagyis akkor vettem észre) nem működött. Nem hallottam, hogy kattanna a relé, megnéztem a biztosítékát, jónak tűnt, de csere után kattan a relé, boldog is voltam egy pillanatra. Azóta pl. ma reggel is fagyott volt minden az autón, jégoldóztam körben, kivéve hátul, hogy kipróbáljam. Nekem úgy tűnik, hogy csak a + fokos menetszél kezdte leolvasztani kicsit, 6 km alatt vizes lett, meg kissé párás, végig ment a fűtés, de a fagyott ablakon nem látom azt sem, ahogy a jellegzetes "csíkos" módon olvadna ki az ablak, ahogy a fűtőszálak melegítik. A kattanás miatt a relé és a biztosíték jó azt gondolom, hogyan tudnám kideríteni, mi a baja?


Mérd meg az áramfelvételét bekapcsolva.


Kérek majd kölcsön egy multimétert és végignézem a szálakat is, de ha kapcsol a relé, akkor szálszakadás lehet csak? Nem vagyok túl tapasztalt a témában.

Történt annyi előrelépés, hogy a szomszédtól kértem egy multimétert, hogy rámérjek a szálakra. Most már a relé sem kattan, de megnéztük a biztosítékot és épnek látszott, illetve a multiméter szerint is jó. A reléket elkezdtem cserélni (3 világos zöld van egymás mellett, az egyik ha jól tudom/hallom az AC pumpáé), de nem segített, nem kattant sehogy sem. Nem szól bele semmi a szélvédőfűtésbe, ugye? Úgy értem, hogy megnyomom a gombot és mennie kell, akárhány fok van, stb.? Ha így van, ahogy gondolom, akkor elvileg elől jó a bizti, de mégsem jut el a reléig a 12V, de nem tudom, mit tudok vele kezdeni, van még valami, amit szakértelem és spéci szerszámok nélkül meg tudok tenni a megoldás érdekében? A szerelőmék tele vannak, szerintem január közepéig marad az együttélés a hibával, ha nem tudom megoldani.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 22:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült

Jobbos motorbak előtt keresd, a nyúlványra megy alulról.
még néztem a test kábelt sértetlenül van.

Lerobbanós + saru nincs szétugorva?
Mondjuk az az igazság, hogy ha gyenge az akksi, nincs elég áram az önindítónak, akkor csattognia kellene indítás helyett, mivel az elégtelen áram miatt leold a behúzómágnes amint terhelést kap az akksi az idítómotortól. Leoldás után újra behúz a mágnes, índítana, leesik ismét a fesz, megint leold. ésígytovább....
Ez meg a videón simán befeszül, mintha meg lenne a motor állva.
A motorod amúgy át tudod forgatni?
nincs szetugorva. Sajna mindent rendben talalok eddig, holnap kiszedem az önindítót hátha. Aautomata az autó nem tudom hogy a motor át e fordul de szerintem igen hisz használtam előtte mikor a probléma kezdődött. Erre úgy gondoltam hogy automatán hogy lehet megnézni hogy a hengerek mozognak e?

Megfogod a szíjtárcsát és megforgatod.
Akkufeszt megmérted indítózásnál? Mennyi? Fényszórók felgyulladnak véletlenszerűen indítózásnál?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 23:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Megfogod a szíjtárcsát és megforgatod.
Akkufeszt megmérted indítózásnál? Mennyi? Fényszórók felgyulladnak véletlenszerűen indítózásnál?
ezt holnap megpróbálom. Igen mértük, inditozasnal szinte nulla összes energiát el veszi. Fényszórók nem gyulladtak fel csak ha simán kapcsolom őket világítanak és ha úgy inditozom szinte el sem halvanyulnak


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.14. 11:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia.gallaca
Nos meg forgattam atforgattam a motrot kézzel könnyen ment viszonylag. Indítottak tekert kb 3 at és még ált megint.. na most akkor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.14. 17:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.14. 18:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.26. 12:48
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Vajdácska
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Szeretnék kérni segítséget, tanácsot, gyújtáskapcsoló-zárbetét témában.
Ma reggel, garázsból ki, városba be, a kis családommal. Amikor indultunk volna haza, a kulcsot nem tudtam a zárbetétbe bele tenni, sehogy sem akart bele menni. Semmi előzménye nem volt eddig. Próbálgattam többször óvatosan, míg végül sikerült, beindult haza is értünk szerencsére. Itthon, megint kihúztam, aztán megint nem sikerült bele tennem a kulcsot, sokadig óvatos próbálkozás után sikerült, beindult az autó, így el is mentem dolgozni. A kulcsot benne hagytam a kocsiba, haza értem, a kulcs benne van, holnap munkanap. Mi lehet a gond ? Elég zárbetét csere, vagy komplett gyújtáskapcsoló, új kulcs ? Az autó tökéletesen indul, megy.

Akinek esetleg volt ilyen vagy van tapasztalata megköszönném, mielőtt szerelő vagy szervizbe vinném. Köszönöm :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.14. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janika13 írta:
Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok

Beleraktad próbából a 25d önindítóját?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.14. 21:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok

Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatot


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.14. 22:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Alapjarati rail nyomás 280 nem ingadozik szépen jár szépen indul, hibakod nincs. Mi baja lehet?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.15. 12:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok

Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatot

Hát ja, mikor elindul, majd leesik az asztalról ha jó.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.15. 13:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok

Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatot

Hát ja, mikor elindul, majd leesik az asztalról ha jó.
este el küldöm mit csinál de én is úgy tudom hogy tekerni kéne mint marha


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.16. 09:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Ja és ki szedtem az önindítót. Az működik jól.tanácstalan vagyok

Beleraktad próbából a 25d önindítóját?
nem tettem bele mert el viszik ezt felújítani mert gyanús az hogy rá köröm direkt az aksit és először lassan és utánna gyorsabban kezd forogni . Nem rögtön veszi fel a fordulatot

Hát ja, mikor elindul, majd leesik az asztalról ha jó.
este el küldöm mit csinál de én is úgy tudom hogy tekerni kéne mint marha
https://youtu.be/UTTBMH2yg4k


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.16. 14:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
este el küldöm mit csinál de én is úgy tudom hogy tekerni kéne mint marha[/quote]https://youtu.be/UTTBMH2yg4k[/quote]
Szerintem ennek a starternek semmi baja...!
Viszont a videon észre vettem valamit! Ugye nem azzal a "bikakábellel" próbáltátok indítani?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.16. 15:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nem hanem az autó maga semmi bikazas ezzel a kábellel . Ahhoz van komolyabb. De akkor mi lehet a gond?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.17. 16:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Köszönöm a sok segítséget de valószínű hogy még van a gond az oninditoval kapcsolatban. A szaki azt mondta hogy szét égett a szenkefeknel a pajzs és ez okozott zárlatot hibát. Nem lehet hozzá kapni alkatrészt ezért csinál vele valamit de az nem lesz örökös. Egy Denso önindítót volt van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 16:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.11. 14:30
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve. De az alapjárat szép gyorsításkor sincs semmilyen probléma. Viszont a fehér füstnek furcsa módon gázolaj szaga van.

Még annyit megjegyeznék, hogy mind a 6 porlasztó fel lett újítva kb 10 ezer kilométerrel ezelőtt.

A következő probléma a fentinél kicsit furább, az autó el kezd rezonálni, "zúgni" , a kasztnin lehet érezni, amiket össze tudtam gyűjteni a következők:
-általában 1000-es fordulat környékén jelentkezik
-ha egy felüljáróról jövök lefele nagy ívben ott mindig elő tudom idézni
-A vezető ülésnél a pedáloknál érezhető a legjobban

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 16:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Smekon írta:
Sziasztok!

Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.

Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve. De az alapjárat szép gyorsításkor sincs semmilyen probléma. Viszont a fehér füstnek furcsa módon gázolaj szaga van.

Még annyit megjegyeznék, hogy mind a 6 porlasztó fel lett újítva kb 10 ezer kilométerrel ezelőtt.

A következő probléma a fentinél kicsit furább, az autó el kezd rezonálni, "zúgni" , a kasztnin lehet érezni, amiket össze tudtam gyűjteni a következők:
-általában 1000-es fordulat környékén jelentkezik
-ha egy felüljáróról jövök lefele nagy ívben ott mindig elő tudom idézni
-A vezető ülésnél a pedáloknál érezhető a legjobban

Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 129  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator