* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.28. 12:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
admin írta:
gepallat55 írta:
sziasztok van egy e39 528i ami azt produkája motanság hogy mikor beinditom nem ojan szép egyenletesen jár hanam mintha beszagatna néha valamikor le esik a fordulatom 100 ra utana visza ál normal forduatra gondol egyet megint le esik a fordulat valamikor le is ál erő sincs benne mi lehet a probléma ?


Itt van a helye!! Mivel megoldás nincs.


Meg írásjelek sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.28. 19:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
admin írta:
gepallat55 írta:
sziasztok van egy e39 528i ami azt produkája motanság hogy mikor beinditom nem ojan szép egyenletesen jár hanam mintha beszagatna néha valamikor le esik a fordulatom 100 ra utana visza ál normal forduatra gondol egyet megint le esik a fordulat valamikor le is ál erő sincs benne mi lehet a probléma ?


Itt van a helye!! Mivel megoldás nincs.


Meg írásjelek sem.

:diag

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 11:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.28. 22:39
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.

2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.

Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).

A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.

A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.

Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.

Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.

üdv Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.

2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.

Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).

A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.

A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.

Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.

Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.

üdv Zoli

Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 13:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
kizoli írta:
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.


Kellemes 'roller, nem mondom...

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 14:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
kizoli írta:
2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.


Kellemes 'roller, nem mondom...


Látod?! :roker:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 14:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.28. 22:39
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
kizoli írta:
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.

2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.

Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).

A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.

A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.

Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.

Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.

üdv Zoli

Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?


Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 14:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
morv írta:
kizoli írta:
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.

2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.

Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).

A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.

A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.

Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.

Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.

üdv Zoli

Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?


Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.

Tudom hol van. Van ott egy jo kis bananerlelo :) En Swindonban vagyok.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 14:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.22. 15:52
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv a napokban a napokban sikerült szert tennem egy 525tds re. 3. tds-em az előző kettővel a kötelező szervizen és a kopó dolgokon (fékbetét, futóműben szillent stb) szerencsére semmi különösebb műszaki gondom nem volt. :)
Jelenlegiről (97es manual váltós) ezt nem mondhatom el :neutral:
Nem működik a kilométeróra sem a fogyasztásmérő, Abs illetve a kipörgésgátló szintén máshol dolgozhatnak, mert nálam biztos nem, ASC gomb benyomására is semmi válasz. :? Tudom ezek nem egyedi jelenségek, ahogy vissza olvastam a fórumot. Nagy többségében az ABS jeladó volt a ludas.
Ami az én helyzetemben kicsit egyedibb és nem értek. Hogy mindezekről a műszerfalon egy db hiba vissza jelzést nem látni. :shock:
Amit nem tudok mire vélni.
ABS kipörgésgátló egyik sem mutatkozik meg fel sem villannak.
Nem tudom valaki látott már ilyet esetleg ?
Jövőhét vége felé tudom majd letenni a szervizbe, (szintén csak lestek elsőre mikor mondtam a kérdésre mit látni a műszerfalon, a nagy semmit: hibát illetően ). Jó lenne kicsit felkészültebben pár tippel mennem barátról lévén szó biztos megfogadná őket, még azon kevesek közé tartozik aki nem lehúzásból él meg.
Előre is köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 14:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
aportas írta:
Üdv a napokban a napokban sikerült szert tennem egy 525tds re. 3. tds-em az előző kettővel a kötelező szervizen és a kopó dolgokon (fékbetét, futóműben szillent stb) szerencsére semmi különösebb műszaki gondom nem volt. :)
Jelenlegiről (97es manual váltós) ezt nem mondhatom el :neutral:
Nem működik a kilométeróra sem a fogyasztásmérő, Abs illetve a kipörgésgátló szintén máshol dolgozhatnak, mert nálam biztos nem, ASC gomb benyomására is semmi válasz. :? Tudom ezek nem egyedi jelenségek, ahogy vissza olvastam a fórumot. Nagy többségében az ABS jeladó volt a ludas.
Ami az én helyzetemben kicsit egyedibb és nem értek. Hogy mindezekről a műszerfalon egy db hiba vissza jelzést nem látni. :shock:
Amit nem tudok mire vélni.
ABS kipörgésgátló egyik sem mutatkozik meg fel sem villannak.
Nem tudom valaki látott már ilyet esetleg ?
Jövőhét vége felé tudom majd letenni a szervizbe, (szintén csak lestek elsőre mikor mondtam a kérdésre mit látni a műszerfalon, a nagy semmit: hibát illetően ). Jó lenne kicsit felkészültebben pár tippel mennem barátról lévén szó biztos megfogadná őket, még azon kevesek közé tartozik aki nem lehúzásból él meg.
Előre is köszi a segítséget.


Lehet olcsobb volt az orat meghekkelni es kiiktatni a visszajelzoket, mint a hibat kijavitani. Valamelyik hatso jelado (nem tudom melyik, mar tobbszor volt rola szo, keress ra) lehet az eredeti hiba okozoja, ezt "orvosolhattak" ezzel a modszerrel. Szerintem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: aportas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 14:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.28. 22:39
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
kizoli írta:
morv írta:
kizoli írta:
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.

2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.

Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).

A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.

A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.

Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.

Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.

üdv Zoli

Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?


Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.

Tudom hol van. Van ott egy jo kis bananerlelo :) En Swindonban vagyok.


Nincs olyan messze szoktunk oda menni vásárolni. Annyi a gond, hogy csak hétvégén érekrá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 15:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
morv írta:
kizoli írta:
morv írta:
kizoli írta:
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.

2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.

Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).

A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.

A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.

Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.

Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.

üdv Zoli

Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?


Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.

Tudom hol van. Van ott egy jo kis bananerlelo :) En Swindonban vagyok.


Nincs olyan messze szoktunk oda menni vásárolni. Annyi a gond, hogy csak hétvégén érekrá.

Van egy jo szerelo nekem is o csinalta Pooleban a kocsit van rendes diagja nem lehuzos,ha gondolod hivd fel
+44 7515 703339 Toth Csabanak hivjak ha nem veszi fel elsore probald tobbszor,de mar most szolok mondom turbot ha nem zsir uj akkor az csere nem tudjak felujitani en is igy jartam


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 15:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
aportas írta:
Üdv a napokban a napokban sikerült szert tennem egy 525tds re. 3. tds-em az előző kettővel a kötelező szervizen és a kopó dolgokon (fékbetét, futóműben szillent stb) szerencsére semmi különösebb műszaki gondom nem volt. :)
Jelenlegiről (97es manual váltós) ezt nem mondhatom el :neutral:
Nem működik a kilométeróra sem a fogyasztásmérő, Abs illetve a kipörgésgátló szintén máshol dolgozhatnak, mert nálam biztos nem, ASC gomb benyomására is semmi válasz. :? Tudom ezek nem egyedi jelenségek, ahogy vissza olvastam a fórumot. Nagy többségében az ABS jeladó volt a ludas.
Ami az én helyzetemben kicsit egyedibb és nem értek. Hogy mindezekről a műszerfalon egy db hiba vissza jelzést nem látni. :shock:
Amit nem tudok mire vélni.
ABS kipörgésgátló egyik sem mutatkozik meg fel sem villannak.
Nem tudom valaki látott már ilyet esetleg ?
Jövőhét vége felé tudom majd letenni a szervizbe, (szintén csak lestek elsőre mikor mondtam a kérdésre mit látni a műszerfalon, a nagy semmit: hibát illetően ). Jó lenne kicsit felkészültebben pár tippel mennem barátról lévén szó biztos megfogadná őket, még azon kevesek közé tartozik aki nem lehúzásból él meg.
Előre is köszi a segítséget.


Lehet olcsobb volt az orat meghekkelni es kiiktatni a visszajelzoket, mint a hibat kijavitani. Valamelyik hatso jelado (nem tudom melyik, mar tobbszor volt rola szo, keress ra) lehet az eredeti hiba okozoja, ezt "orvosolhattak" ezzel a modszerrel. Szerintem.

Én arra tippelnék, hogy a kilométer óra állása miatt bedobtak egy másik óracsoportot, ami nem lett felprogramozva, ezért nem működik neked.
Szóval egy jó diagost keress, aki megcsinálja rendesen.
Olcsó és igénytelen neppertrükk áldozata vagy... :szerintem

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 16:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.28. 22:39
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 17:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

Ezek mind hujek az olajcserehez ertenek osz visz.de ahoz sem mindegyik


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 18:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
morv írta:
kizoli írta:
morv írta:
kizoli írta:
Sziasztok!

Még új vagyok az oldalon, ha rossz helyre írok előre is elnézést.

2002-es e39 530d-m van. Már régóta szenvedek 2 problémával és most még jött egy harmadik is.

Az első az autónak elég változékony a teljesítménye és a fogyasztása. Sokszor erőtlen a motorja de egyik pillanatról a másikra vissza jön az erő és megindul. Ezt autó pályán is lehet érezni az autó csak szenved utána pedig könyeddévalik az egész a motor hangon is lehet hallani a változást és tempomaton is váltakozik. Városban is elég rossz a helyzet. Nem akar menni játszom egy kicsit a gázpedállal és megindul. A fogyasztás autópályán ha jó megy 43mpg (6.8 l/100km) máskor 32mpg (9.1 l/100km).

A második dolog a pillanatnyi fogyasztás mérő fékezésnél lemegy 30mpg környékére vagy meg lejebb de van, hogy csak kimozdul egy kicsit.

A harmadik pedig tegnap reggel beindítottam az autót és olyan volt mintha nem menne 1-2 henger. az egész kaszni remegett és ömlött a kék füst belőle. Próbáltam fölpörgetni de nem igazán sikerült. Egyszer volt egy ilyen problémám de akkor menet közben jött elő, gyorsítani akartam de csak elkezdett remegni és kéken füstölni ugyan úgy mint tegnap. De egy 10 másodperc után helyre jött és tegnap reggelig nem is volt ezzel gondom.

Az első két dolog a turbó csere után jött. Mikor belerakták a felújított turbót nem akart menni az autó. ezután kicseréltettek velem sorban egy csomó alkatrészt EGR szelepet, légtömeg mérőt, turbó nyomás mérőt, turbónyomás szabályzót de ekkor se lett jó az autó. Ekkor a szerelő kinyögte, hogy csak házilag kicserélte a középső részt a turbóba. Ezután le vettük a turbót és elvittem egy rendes műhelybe felújíttatni. Vissza lett rakva és sokkal jobban ment. Elvittem másik szervizbe ott azt mondták be vannak ragadva a pillangó szelepek, ki szedtem őket és le tettek dugózva, ha már le volt véve a szívócsonk kicseréltem az összes vákum csövet is. A pillangó szelepek még kormosak se voltak és könnyeden jártak. Ez sem segített a helyzeten. Másik szerviz injektor, 1 hibás eredeti fölújítva, de az autó még mindig nem jó. Elvittem márka szervizbe ott annyit mondtak nem tudják mi a baja elsőre ki kell cserélni az összes injektort, turbót és a katalizátort. Turbó előtte volt cserélve injektorok előtte voltak tesztelve hibás cserélve. Kicseréltem a katalizátort egy kiváltó csőre egy próbát megér. ez sem segített. Az intercooler is ki lett cserélve, még mindig semmi. ekkor azt tanácsoltak, hogy mappoltassam újra mert sok az új alkatrész, az autó érezhetően erősebb lett és jobban megy mikor megy, de még mindig meg van az első két hiba. ezután a hidrotőkék kezdtek csörögni ezek is cserélve. De semmi változás csak már nem kopognak.

Ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötlete és tudna segíteni azt meg köszönném.

üdv Zoli

Hali,
Udv a klubban. Melyik reszen vagy a szigetnek? Esetleg osszefuthatnank es ranezhetnenk a kocsidra. A fentiekbol gondolom, hogy azt mar megtanultad, hogy itt eleg draga szerelohoz jarni, nem keresik a hiba okat, csak tippelgetnek es beszornak egy vodor uj alkatreszt. Angol vagy magyar kocsid van?


Hello!
Baingstokeba lakom, Hampshirebe van fél úton London és Southampton között.
Angol autóm van.

Tudom hol van. Van ott egy jo kis bananerlelo :) En Swindonban vagyok.


Nincs olyan messze szoktunk oda menni vásárolni. Annyi a gond, hogy csak hétvégén érekrá.

Majd egyszer osszefuthatnank. Nekem mondjuk most par hetig meloval telik a hetvegem, de majd osszehozzuk.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 18:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
morv írta:
aportas írta:
Üdv a napokban a napokban sikerült szert tennem egy 525tds re. 3. tds-em az előző kettővel a kötelező szervizen és a kopó dolgokon (fékbetét, futóműben szillent stb) szerencsére semmi különösebb műszaki gondom nem volt. :)
Jelenlegiről (97es manual váltós) ezt nem mondhatom el :neutral:
Nem működik a kilométeróra sem a fogyasztásmérő, Abs illetve a kipörgésgátló szintén máshol dolgozhatnak, mert nálam biztos nem, ASC gomb benyomására is semmi válasz. :? Tudom ezek nem egyedi jelenségek, ahogy vissza olvastam a fórumot. Nagy többségében az ABS jeladó volt a ludas.
Ami az én helyzetemben kicsit egyedibb és nem értek. Hogy mindezekről a műszerfalon egy db hiba vissza jelzést nem látni. :shock:
Amit nem tudok mire vélni.
ABS kipörgésgátló egyik sem mutatkozik meg fel sem villannak.
Nem tudom valaki látott már ilyet esetleg ?
Jövőhét vége felé tudom majd letenni a szervizbe, (szintén csak lestek elsőre mikor mondtam a kérdésre mit látni a műszerfalon, a nagy semmit: hibát illetően ). Jó lenne kicsit felkészültebben pár tippel mennem barátról lévén szó biztos megfogadná őket, még azon kevesek közé tartozik aki nem lehúzásból él meg.
Előre is köszi a segítséget.


Lehet olcsobb volt az orat meghekkelni es kiiktatni a visszajelzoket, mint a hibat kijavitani. Valamelyik hatso jelado (nem tudom melyik, mar tobbszor volt rola szo, keress ra) lehet az eredeti hiba okozoja, ezt "orvosolhattak" ezzel a modszerrel. Szerintem.

Én arra tippelnék, hogy a kilométer óra állása miatt bedobtak egy másik óracsoportot, ami nem lett felprogramozva, ezért nem működik neked.
Szóval egy jó diagost keress, aki megcsinálja rendesen.
Olcsó és igénytelen neppertrükk áldozata vagy... :szerintem

Akkor vilagitana a pont a km szamlaloban, nem? Vagy vilagit csak nem mondta?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 19:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

Ezek mind hujek az olajcserehez ertenek osz visz.de ahoz sem mindegyik,ugy ertve az Angol szerelok :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 23:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 08:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.28. 22:39
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?


A légtömeg mérő cserélve lett bosch-ra, ugyan olyan volt benne és ezt én cseréltem. Az Egr vezérlő viszont még nem volt cserélve, csak az egr szelep. AZ egr vezérlőt hogyan tudnám letesztelni, hogy jól működike?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator